To6eto Публикувано 28 януари 2009 Сподели Публикувано 28 януари 2009 Не мога да я разбера тази лампа - сега пък светна на границата на червения сектор - поне сега знам че работи Нормално ли е да светва и след малко постепенно да изгасва?И моята е така.... Зависи от наклона на пътя.....При потегляне и спиране също. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Falko Публикувано 28 януари 2009 Сподели Публикувано 28 януари 2009 На мене ми е наравило впечатление че лампичката ми свети 2 цвята .... оранжев когато карам на резерва и вече на свършване почва да става червен. Само на мене ли е така или има и други Колтове :mitsu-smiley: Колта ми е 1997г. 1.3 12V GL Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mk224 Публикувано 2 февруари 2009 Сподели Публикувано 2 февруари 2009 На повечето японски автомобили е така. Първо слабичко и след това към края ярко. :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kr0tal Публикувано 3 февруари 2009 Сподели Публикувано 3 февруари 2009 Аз съм с дизелче, и горе долу като на Бакърджиев ми е разхода.Извънградско наскоро компютърът ми даде 4,2/100 :icon_thumbup: но бяха много благоприятни условията(макар че имаше доста завои - идвах от Петрохан). Мисля че ако извънградско карам с 80 мога да падна и до нечовешките 3,9 които и дават по книжка.Иначе в града същата работа 470-500км и светва ламБата имайки предвид, че ако температурата е под 4градуса, колата ми загрява 3-400 метра преди да стигна до офиса ... Няма как да падне проклетия разход така :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vesko Публикувано 4 февруари 2009 Сподели Публикувано 4 февруари 2009 Не мога да я разбера тази лампа - сега пък светна на границата на червения сектор - поне сега знам че работи Нормално ли е да светва и след малко постепенно да изгасва? Това е нормално защото сондата която показва количеството на бензина се влияе от положението на колата. Когато се изкачваш по наклон обикновено светва. Ако имаш газова уредба винаги гледай да имаш и бензин в резервоара. Не карай при напълно светнала лампа, защото вероятността да изгориш бензиновата помпа както аз изгорих моята е голяма. Ремонта е доста трудоемък (сваля се целият резервоар) и оставаш без кола за 2-3 дена. Казаха ми че при светване на лампата можеш да караш още 30-40 км. но не съм го изпробвал и не мога да го твърдя а е и твърде индивидуално. С няколко думи моя съвет е: не оставяй помпата да работи "на сухо"! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.