r1der Публикувано 12 декември 2008 Сподели Публикувано 12 декември 2008 Привет на всички Нов съм в този форум и ще моля да ме извините ако повтарям темата въпреки че неможах да намеря подобна такава за каризма. Вероятно някой от вас са запознати с това ако са си ъпгрейдвали музиката в колата. Та днес започнах с прокарването на кабелите до багажника-пуснах ги ...повечето от тях. Запецнах на захранващия и по точно от таблото към коша от пред. Японците отнесоха някоя друга "блага" приказка за роднините си, направили са я каризмата като подводница няма пролука! А и мен ме е страх да ръгам напред-назад с някакви шила или подобни да не направя накоя поразия.Въпроса ми е от къде най-лесно мога да прокарам кабела, че днес много зор видях и нищо не свърших :dntknw: Каризмата е 98-ма година хечбег 1.9 ТД (ако е от значение) Ако някой е пускал такъв кабел ще ми е от голяма полза ако сподели!Благодаря предварителноиПоздрави на всички Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 12 декември 2008 Сподели Публикувано 12 декември 2008 АЗ имам такива кабели и специално захранващият минава през пролуката за жилото на километража като се навреш до педалите ще го видиш от къде минава.Другият вариант е да си свалиш таблото.То се държи на два болта за козирката му и още три на самото табло и ще видиш жилото в ляво. С уважениеС.Илиев Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danail Публикувано 12 декември 2008 Сподели Публикувано 12 декември 2008 Ако кабелите ти минават отдясно т.е около парното има голям сноп с кабели към двигателния отсег. Откъм двигателя махаш тиксото на гуменото уплатнение и пускаш тел към,която хващаш кабела и го издърпваш(отне ми половин час на моята)натам е лесно! Иначе отвъре навън е по-трудно.Успех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 12 декември 2008 Сподели Публикувано 12 декември 2008 И аз ги прекарах от ляво, като застанеш срещу колата. Има поне при мен една гумена тапа, на нивото на джабката се пада някъде. Здупчих я и мушнах кабела, с бъркане после под таблото го напипах и готово, хем тапата си е на място а кабела минава супер плътно щото направих малка дупка на тапата да минава с усилие като го дърпаш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mali Публикувано 12 декември 2008 Сподели Публикувано 12 декември 2008 И аз ги прекарах от ляво, като застанеш срещу колата. Има поне при мен една гумена тапа, на нивото на джапката се пада някъде. Здупчих я и мушнах кабела, с бъркане после под таблото го напипах и готово, хем тапата си е на място а кабела минава супер плътно щото направих малка дупка на тапата да минава с усилие като го дърпаш. Точно по същия начин е и при мен. Това когато ми поставяха алармата и единия кабел минава през тая гума. Но за колегата r1der дето пита - до колкото разбрах трябва кабела да му отиде до акумулатора, тъй като пише за захранващ кабел. Пък акумулатора е от другата страна и ще е по подходящо да се изкара кабел от шофьорската страна. Няма начин да няма от къде да се дръпне. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kukumicin Публикувано 15 декември 2008 Сподели Публикувано 15 декември 2008 Струва ми се ,че колегата r1der някак си не подхожда правилно с това директно захранване от акумулатора.Да не се чуди после защо се запали колата . Според мен захранването е редно да си мине през реле или най-малкото предпазител. Дано аз да не съм разбрал правилно ,но по-внимателно с тоците;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 15 декември 2008 Сподели Публикувано 15 декември 2008 Аз съм с такъв кабел,директно към акумулатора и си минава през пролуката за жилото на километража и нямам проблем!!!За съжаление не мога да пусна снимки защото ми се счупи фотоапарата за да покажа как минава и за къде е хванат. С уважениеС.Илиев Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 15 декември 2008 Сподели Публикувано 15 декември 2008 Аааа, аз дадох 100 лв. за кабели от магазин за озвучаване на коли. Просто с тия кабели шега не бива, аз съм се палил 2-3 пъти с кабели самоделки, а пък ако нямаш прекъсвач (бушон) си е пълно самоубийство. ако не дай си боже даде на късо нещо, ще изгори цялата инсталация на колата та на всичко отгоре и таблото може да се запали, а бе точно пред магазина тогава видях едно ауди подпалено по тоя начин. Не си играйте с живота!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 18 декември 2008 Сподели Публикувано 18 декември 2008 Важно е предпазителя (бушона) да е възможно най-близо до акумулатора! Така се намаляват рисковете кабела да "залепне" за масата преди бушона. Хубаво е големината на бушона да е съобразена с консумацията на усилвателя. За допълнителна сигурност захранващия кабел може да минава през гофрирана пластмасова тръба (подобни на тези използвани в строителството) поне в по-рисковите участъци - там където може да се нарани изолацията му. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
smqtai22 Публикувано 13 март 2018 Сподели Публикувано 13 март 2018 Колееегииииии Дайте една снимка да видя откъде минава кабела, че голяма мъка... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 13 март 2018 Сподели Публикувано 13 март 2018 (редакция) Колееегииииии Дайте една снимка да видя откъде минава кабела, че голяма мъка... Тези два варианта провери ли ги? И аз ги прекарах от ляво, като застанеш срещу колата. Има поне при мен една гумена тапа, на нивото на джабката се пада някъде. Здупчих я и мушнах кабела, с бъркане после под таблото го напипах и готово, хем тапата си е на място а кабела минава супер плътно щото направих малка дупка на тапата да минава с усилие като го дърпаш. Аз съм с такъв кабел,директно към акумулатора и си минава през пролуката за жилото на километража и нямам проблем!!!За съжаление не мога да пусна снимки защото ми се счупи фотоапарата за да покажа как минава и за къде е хванат. С уважениеС.Илиев Редактирано 13 март 2018 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
smqtai22 Публикувано 13 март 2018 Сподели Публикувано 13 март 2018 (редакция) Да обаче при варианта с гумената тапа/ кабела трябва да премине от дясно (там не ми е ясно какво трябва да се разглоби освен жабката в смисъл само щипките) и след това трябва да го прокарам през парното може би. Има ли вариант да е от лявата страна шофьорската до това жило ще може ли да премине 20кв. кабел, ако говорите за жилото с гумените уплътнения ( гледах и вариант със подкалника но трябва да се разглобят доста части и е доста трудоемко) Как да постъпя снимков материал не намирам никъде нито на английски нито на български, моля помагайте... ( иначе има една тема публикувана от преди години но снимките не са актуални и няма как да ги погледна...)Ако някой има прокаран такъв кабел моля щракнете една две снимки как е прокаран кабела.. ще ви бъда безкрайно Благодарен! Редактирано 13 март 2018 от smqtai22 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.