Ivo Ru Публикувано 25 ноември 2008 Сподели Публикувано 25 ноември 2008 Сервиза се намира до бензиностанция Шел по бул. Европа, близо до пресечката с околовръстното. Малко история:Преди около месец скъсах ангренажен ремък. Искаше ми се DJ Tumbi да ремонтира колата, ама нали бързам :bang: , а той беше зает, та ми препоръчаха (от друго място) "сервиз" автостарс и аз беж там. Наложи се смяна на 16-те клапана и всички допълнителни консумативи покрай тях - гарнитури, маслообирачи. Като стана готова ми звъни приемчика и казва: -Всичко е ОК, само дето двигателя е малко шумничък. Така ли беше и преди? - Не се чуваше от метър и половина на празен ход.- Ами сигурно хидравличните повдигачи не са се напълнили още с масло. Не е проблем, можеш да си я караш колкото си искаш. Ако не спре да шуми сигурно някои от тях ще са за смяна, защото може да са се наранили от удара. Взимам си колата, но колкото по-дълго я карам, толкова по-трака (направо като дизел). Отивам при Пламен, уговаряме ден и час. Това откри Пламен при ремонта: 1. Остта на която се движат кобилиците е завъртяна на 180 градуса. Отвора в нея, през който влиза маслото за да маже кобилиците и хидравличните повдигачи не е срещу отвора от който влиза маслото. Няма никакво, ама никакво мазане на кобилиците и не идва масло да повдигачите за да ги пълни и маже. Част от повдигачите бяха се разпаднали на съставните си части при демонтажа. 2. Остта освен това не беше добре стегната и леко е плувала във всички страни. Там където влизат стягащите болтове има леки наранявания по гнездата. За мое щастие, не съм карал достатъчно дълго за да си заминат кобилиците, оста, а сигурно и други детайли по разпределителния механизъм. Разбира се, при разговора със собственика на автостарс ми беше казано: Нищо не мога да направя. Ако беше дошъл пак при нас, щяхме да отстраним проблема. Като си я завел другаде колата, оправяй се. Чакам удобно време за да направи Пламен проверка и на монтажа на ремъците, нали пак в автостарс ги слагаха. Та колеги, ако искате да удвоите грижите и разходите си по ремонта на колите заповядайте в "сервиз" автостар. DJ Tumbi направи и ми изпрати няколко снимки, които говорят повече за "ремонта" от това което съм писал, но не мога да ги прикача. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 25 ноември 2008 Сподели Публикувано 25 ноември 2008 Сервиза се намира до бензиностанция Шел по бул. Европа, близо до пресечката с околовръстното. Малко история:Преди около месец скъсах ангренажен ремък. Искаше ми се DJ Tumbi да ремонтира колата, ама нали бързам :bang: , а той беше зает, та ми препоръчаха (от друго място) "сервиз" автостарс и аз беж там. Наложи се смяна на 16-те клапана и всички допълнителни консумативи покрай тях - гарнитури, маслообирачи. Като стана готова ми звъни приемчика и казва: -Всичко е ОК, само дето двигателя е малко шумничък. Така ли беше и преди? - Не се чуваше от метър и половина на празен ход.- Ами сигурно хидравличните повдигачи не са се напълнили още с масло. Не е проблем, можеш да си я караш колкото си искаш. Ако не спре да шуми сигурно някои от тях ще са за смяна, защото може да са се наранили от удара. Малеее, направо не е истина, че е изкарала толкова без мазане. И се чудя как е работила - с повдигачи без масло :mad: . Като чета за такива изпълнения все си викам - не може да е истина. Ама малоумните майстори не свършват Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 25 ноември 2008 Сподели Публикувано 25 ноември 2008 Стига бе, колега, и това, ако е истина! На моята, след като скъсах агр. ремък лично си монтирах двата държача, кобилиците на тях, всичко, че ги бях пръснал при измиването на частите! И без да имам никакви претенции да съм дори калфа - пак знам за тези отвори и мазането. Да, кумът ми беше до мен, сам няма да се навия да правя такъв ремонт, но това е супер елементарно! Баси малоумниците! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 25 ноември 2008 Сподели Публикувано 25 ноември 2008 Стига бе, колега, и това, ако е истина! На моята, след като скъсах агр. ремък лично си монтирах двата държача, кобилиците на тях, всичко, че ги бях пръснал при измиването на частите! И без да имам никакви претенции да съм дори калфа - пак знам за тези отвори и мазането. Да, кумът ми беше до мен, сам няма да се навия да правя такъв ремонт, но това е супер елементарно! Баси малоумниците!Съжалявам за случилото се, но не мисля, че въпросът е приключен... Имаш ли някакви документи за платените от теб пари? Предполагам, че нямаш и те съветвам винаги оттук нататък да си искаш и пазиш писмени документи, когато плащаш нещо...Сега след като нямаш нито фактура, нито касова бележка, нямаш почти никакъв шанс да си защитиш правата... Ако не са ти издали касова бележка за стореното, обади се на телефон 0700 18 700 и остави сигнал. После ми пиши лично, че си подал сигнала... Глобата е от 500лв. до 10 000 лв. В твоя случай може да е по-близо до максимума... Ей да му се невиди... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 25 ноември 2008 Сподели Публикувано 25 ноември 2008 А може ли Пламен да му издаде документ на колегата със щетите? Тогава освен за касовата бележка - и комисията за защита на потребителите ще им се зарадва! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 26 ноември 2008 Сподели Публикувано 26 ноември 2008 А може ли Пламен да му издаде документ на колегата със щетите? Тогава освен за касовата бележка - и комисията за защита на потребителите ще им се зарадва!И Пламен може, но е по-добре да се издаде протокол от оторизиран сервиз на марката. Това е задължително, ако ще претендираш вреди. Но това не е достатъчно, освен вредите в съда трябва да се докажат и причините за тях, а на всичко отгоре и причинната връзка между вредите по мотора и интервенцията от страна на пишман майсторите. Това е сложното, не описването на повредите. Това не значи, че всички битки са загубени, просто много затруднява доказването. Може да го консултираме момчето, но е добре да има освен касова бележка, но и диагностичен лист например, в който е описано по каква причина и какво е правено по колата. Комбинацията от тези два документа, надлежно подписани и подпечатани или поне подписан диагностичен лист в комбинация с бележката е добра стартова база. След това Ратола или БС съставят протокол, в който удостоверяват състоянието и описват причините, според тях. Ако се стигне до съдебен спор, съдът с почти 100 % сигурност ще възложи съдебна експертица, която първо да се увери в повредите, в причините за тях, и причинната връзка с работата на пишман майстора. При искове за вреди - в твоя случай освен имуществените (счупения мотор), но неимуществени - страданията и разочарованието, което си преживял заради повредата и загубеното време, се изисква плащането на държавна такса в размер 4% от цената на иска. Може и частичен иск да се предяви, ама това сега не ми се обяснява... Та в хода на делото ще се призовавате, ще сочите доказателства, включително свидетелски и след известно време (да речем 10 месеца оптимистично) съдът ще постанови, че не е доказано безспорно, че те са ти окензали колата, защото е стара, амортизирана и такава повреда е възможна и по друга причина... тук са възможни 100 хипотези, просто маркирам, че ме мързи да пиша, или ще постанови, че майсторите са виновни и ще ги осъди да компенсират вредите ти- например цената на новите части, включително втория ремонт, евентуално малко неимуществени вреди за страданията... Ама шансовете в момента са неголеми. Ако идеш при адвокат, ще ти каже, че е 50 на 50 :icon_thumbup: ще ти вземе 200 лв. за исковата молба и след година ще си пак там където и сега... но това е друга тема...Ай със здраве и да си вземате касовите бележки. ПП. Ти, Пламене, касови бележки даваш ли? :icon_thumbup: :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 27 ноември 2008 Сподели Публикувано 27 ноември 2008 След като двигателя е ремонтиран във втори сервиз и не са предявени претенции към първия сервиз за нанесените щети вследствие на некачествен ремонт, мисля че мисията става невъзможна.Абсолютно прав си. То това е ясно от самото начало, идеята ми беше да съм му полезен на момчето в 2 направления - да се ориентира за реда и начина на предявяване на такъв тип искове и, второ, да го дисциплинирам малко фискално :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dragon3 Публикувано 14 януари 2009 Сподели Публикувано 14 януари 2009 Егати,абсурдистана в тази страна!И на тоз началник и собственик да му п_кая на сервизните работници и мошеници.От 18 години работя по чужбина и се прибирам с някаква надежда,но уви-след месец се предавам,просто не е за вярване как се клатим един друг тука.Не че в чужбина не лъжат,но тука не е за вярване направо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malcho Публикувано 15 януари 2009 Сподели Публикувано 15 януари 2009 Ужас, колега и ние така си изпатихме за щастие в по-лек вариант, хем в сервиза на брадчеда отидох и то какво стана........после иди че доказвай че нямаш сестра.........без касова бележка, без нищо, много е трудно......сега за щастие най-сетне намерихме съвестен сервиз, ама много скъпи, те по-скоро работят на принципа, развалена част / директно се подменя с нова, не си играят да подменят чарколъци. Според мен Пламен е човека ама и ние като теб така все се прецакваме, от бързане, дали с пари, дали с нещо друго. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.