balky Публикувано 15 юни 2005 Сподели Публикувано 15 юни 2005 Здравейте,от 6 месеца имам Space Wagon Automatic и явно вече му е дошло времето да се разправям с майстори..... Имам няколко питания и ще се радвам някой ако може да ми помогне. За единия от проблемите бях писал и преди, но нищо конкретно... Става въпрос, че когато колата се движи и й се подава газ се чува някакво съскане откъм двигателя, на празен ход няма такъв шум.Предполагам , че е нещо от Автоматика но не съм сигурен???Друг проблем , от извесно време започна да харчи доста повече (18л/100км) и като че ли да няма достатъчно мощност..... Има ли някой който да е сменял предни дискове и накладки? Като я купувах ми казаха, че накладките са нови, но от известно време започнаха много да скърцат и като се спира по рязко се усеща някаква вибрация в педала. Дайте някаква идея за тези проблеми....а и има ли някъде добър сервиз за диагностика и проверка на такъв модел кола...Благодаря предварително.Радо ( 0888500512, набери и затвори) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 18 юни 2005 Admin Сподели Публикувано 18 юни 2005 Коя година е Спейса? С кой мотор е?Първият проблем може да е от много неща (за съскането). Твърде вероятно е да е от някой вакумен маркуч. Мени ли ти оборотите, придърпва ли ти? Опиши конкретно някой симптом, защото въпроса ти е много общ :icon_hmm: 18л/100км е много голям разход за тази кола, и пак причините може да са много :icon_n_ermm: Третият ти проблем може да е от лоши накладки или стари дискове. Вероятно "биенето" на волана е от криви дискове (90%). Ако искаш пиши да се разбереме да погледнеме колата и да те насочиме да си разрешиш проблема :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 19 юни 2005 Сподели Публикувано 19 юни 2005 Ако е 1.8 16 клапана мотора, твърде вероятно да е вакуума, който е вързан към автоматика, един вид вакуумно управление на скоростната кутия( това е при по старите модели) но може и да е недостатъчно масло в ск. кутия, тя се гледа при запален мотор..........може да е от помпата на хидравликата,може да е всичко, трябва да се види и да се прецени............освен това не ни казваш кой модел е ,с кой мотор е, и т.н............но твърде вероятно да е от първопосочения проблем........... :D Второ , за накладките, те може да са нови, но да са ментета............много коли съм виждал така, уж нови нови, а те свирят,и бие педала на спирачките.........това е така, тъй като "новите" накладки са доста по твърди, феродото им е твърдо, и те свирят тъй като не лягат по площа на диска и се загряват повече..................тъй като сп. диск е вече работил и има улейчета, които "новото " веродо не ляга плътно при тях.........и тъй като е менте веродото , те започват да загряват и за това се получава това свирене ............не е лошо да ги разкараш докато е време, защото ще ти покривят дисковете и тогава трябва и дискове да сменяш....... :mad: :icon_bye: Ааа, харчи ,защото от някаде смуче въздух.............макар и по малко...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
balky Публикувано 20 юни 2005 Автор Сподели Публикувано 20 юни 2005 Здравейте,благодаря Ви за съдействието... Относно за модела на мойто Митсубиши, той е SPACE WAGON 1800 automatic, 4x4, 1992god...За нивото на маслото в скоростната кутия, мисля че е достатъчно поне така изглежда.Прегледах маркучите за вакума, не виждам нещо откачено или скъсано( евентуално ако има някой маркуч, който не се вижда и той да е с проблем)...За накладките може би действително да са ментета и за това и дават проблем???Мойте кординати са : 0888500512- Радо ( наберете и затворете ).. Поздрави,Радо Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
balky Публикувано 11 август 2005 Автор Сподели Публикувано 11 август 2005 Здравейте,има ли някой който скоро да е сменял маслото на скоростите си ( става въпрос за автоматична кутия на Space Wagon), имало и някакъв филтър, който също трябвало да се смени при смяната на маслото.... Някой знае ли колко излиза като пари тази процедура и къде има читави майстори за това? РАДО( 0888500512 ) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitko-DVD Публикувано 12 август 2005 Сподели Публикувано 12 август 2005 Филтъра които трябва да се смени е масления филтър на скоростната кутия които при нас в Ратола струва 136лв.Тук можем да направим дори цялата процедура по смяната. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
balky Публикувано 21 февруари 2006 Автор Сподели Публикувано 21 февруари 2006 Здравейте, за съжаление трябва да сменям гарнитура на главата(имам теч на антифриз) и гумички на буталата.....също така ми дойде и времето за смяна на ангренажен ремък... Има ли някой да е сменял скоро такива неща?Кажете някой добър майстор(качество-цена), който да направи ремонта?Предварително благодаря!!! :( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 21 февруари 2006 Admin Сподели Публикувано 21 февруари 2006 http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...findpost&p=3922 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
balky Публикувано 20 март 2006 Автор Сподели Публикувано 20 март 2006 Здравейте,май започва да ми писва от моя Space Wagon, едно оправиш друго се разваля... май че ще се разделяме с него :(((((Да попитам, покрай другите ремонти си смених и предните накладки... и понеже дисковете имаха ръбове и бяха малко криви, в сервиза ми предложиха да ги шлайфат. Хубаво, изшлайфаха ги, сложих новите накладки, но колата спира трудно( даже доста трудно) и при спиране се чува някакъв шум като търкане... шума не е толкова притеснителен защото не е много силен, по-притеснителното е, че накладките са нови а колата неще да спира.... Дайте идея от какво може да е проблема???? Дали ако купя още едни накладки( уж не са менте тези които съм сложил ) ще се оправи или трябва да сменям и дисковете... Поздрави, РАДО(0888500512) p.s. Има ли някой скоро да е сменял амортисьори, макферсон, тампони..... горе долу какви пари вървят,че когато карам по павете имам някакво прилопване на предницата и ми казаха че едия Ам. е почнал да изпуска...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 20 март 2006 Сподели Публикувано 20 март 2006 Здравейте,май започва да ми писва от моя Space Wagon, едно оправиш друго се разваля... май че ще се разделяме с него :(((((Да попитам, покрай другите ремонти си смених и предните накладки... и понеже дисковете имаха ръбове и бяха малко криви, в сервиза ми предложиха да ги шлайфат. Хубаво, изшлайфаха ги, сложих новите накладки, но колата спира трудно( даже доста трудно) и при спиране се чува някакъв шум като търкане... шума не е толкова притеснителен защото не е много силен, по-притеснителното е, че накладките са нови а колата неще да спира.... Дайте идея от какво може да е проблема???? Дали ако купя още едни накладки( уж не са менте тези които съм сложил ) ще се оправи или трябва да сменям и дисковете... Поздрави, РАДО(0888500512) p.s. Има ли някой скоро да е сменял амортисьори, макферсон, тампони..... горе долу какви пари вървят,че когато карам по павете имам някакво прилопване на предницата и ми казаха че едия Ам. е почнал да изпуска...... Без да съм голям специалист ще ти кажа, че с нови накладки и току-що шлайфани дискове е съвсем нормално колата трудно да спира първите стотина километра, докато накладките се напасват към дисковете. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki_trrrial Публикувано 20 март 2006 Сподели Публикувано 20 март 2006 Има също възможност да са попрекалили с шлайфането! Нали си има определена минимална дебелина на диска..... Дано да не е това и колегата е прав! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
balky Публикувано 21 март 2006 Автор Сподели Публикувано 21 март 2006 Да, вярно е че има период на нагаждане на накладките към дисковете, но аз вече минах 200км а шума и трудно спиране си остана..... а и като се загледах днес ж дисковете се вижда някаква микроскопична бразда която явно се получава от накладките.... незнам, утре мисли да пробвам да си сложа старите накладки(те не бяха токлова изхабени) за да видя дали ще има подобрение или ще стане по-лошо... просто не ми се купават още веднъж накладки:(((А и да Ви питам... тук от около 2 месеца нещо много ми се качил разхода(около 18/100) дали ако отида на диагностика( каде ли има разбиращи от MSWagon майстори??? ) ще може да се хване защо харчи толкова много ? РАДО Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 21 март 2006 Сподели Публикувано 21 март 2006 Да, вярно е че има период на нагаждане на накладките към дисковете, но аз вече минах 200км а шума и трудно спиране си остана..... а и като се загледах днес ж дисковете се вижда някаква микроскопична бразда която явно се получава от накладките.... незнам, утре мисли да пробвам да си сложа старите накладки(те не бяха токлова изхабени) за да видя дали ще има подобрение или ще стане по-лошо... просто не ми се купават още веднъж накладки:(((А и да Ви питам... тук от около 2 месеца нещо много ми се качил разхода(около 18/100) дали ако отида на диагностика( каде ли има разбиращи от MSWagon майстори??? ) ще може да се хване защо харчи толкова много ? РАДОНе ти е проблема в накладките..........но първо да уточним какво разбираш под "трудно спиране"????Тоза Вагон с 4 дискови ли е????Това е важно.......... :icon_hmm: проблемите в спирачките може да са много...................1. клеасали спир. апарати.........предни или задни или всичките.......ако е с задни дискови спирачки, то много вероятно да е от това..........2. неработещ или неправилно работеща спир. помпа....... това понадлежи обаче на проверка от спец, който разбира от Мицута ............3. Неработеща серво помпа..............повредите в нея са най често два: 1. скъсана мембрана и 2. запушен или пробит маркуч на вакуума.............4. Ако колата е снабдена с АБС.............и помпата е била прецакана и някой непосветен "майстор" се е опитвал да я ремонтира и не я е направил както трябва, НЯМА да имаш добри спирачки............5. Може в системата да има въздух и да не е обезвъздушавана...........една от причините за това може да е от неправилно ремонтирана помпа на АБС или на спирачките ( централната.......)....6. Може да е от много твърди накладки, но тогава те щяха да свирят като се опиташ да спреш.......... 7. може да е от запушени тръбички , но в този случай по скоро биха ти задържали много , отколкото да нямаш спирачки, тъй като налягането е много голямо( около 60-80 атм.) и спир. течност ще не ще ще проникне през "запушеното" и колата ще спира, но после като пуснеш спир. педал въпросния спир. апарат щепродължи да държи, и то много силно.............докато не мине време да се отпусне спир. течност обратно по тръбичките.......... Както виждаш ,има много неща от които може да е проблема ти и трябва да се види автомобила ти ............ :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
balky Публикувано 17 юли 2006 Автор Сподели Публикувано 17 юли 2006 Здравейте, искам да попитам има ли някой, който да е с автоматик и да е имал някакви проблеми с него.... Аз карам Space Wagon 1800, 4х4, automatic, 92год. и от известно време започна трудно да превключва м/у 1 и 2... получава се някакво задържане, колата качва оборотите и чак към 4000-5000 превключва с тласък?? Понякога при по-бавна скорост ако се натисне по-рязко "газ" все едно е изключила от скорост, качва обороти без да поема на предавка и след като се отпусне газта включва , но пак е с тласък...Чух, че ремонт на СК е доста пари, знаете ли някой по-добър майстор да му я закарам да я види, може пък да не е чак толкова голям проблема ???? Поздрави, Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 17 юли 2006 Сподели Публикувано 17 юли 2006 За тези съм чувал че били свястниhttp://www.avtomatic.com/index.php?oid=5 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
balky Публикувано 17 юли 2006 Автор Сподели Публикувано 17 юли 2006 Благодаря за информацията )) Препоръчаха ми и някакви "GEMINI4" , но до колкото разбрах там било много дебело .... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 17 юли 2006 Сподели Публикувано 17 юли 2006 Здравейте, искам да попитам има ли някой, който да е с автоматик и да е имал някакви проблеми с него.... Аз карам Space Wagon 1800, 4х4, automatic, 92год. и от известно време започна трудно да превключва м/у 1 и 2... получава се някакво задържане, колата качва оборотите и чак към 4000-5000 превключва с тласък?? Понякога при по-бавна скорост ако се натисне по-рязко "газ" все едно е изключила от скорост, качва обороти без да поема на предавка и след като се отпусне газта включва , но пак е с тласък...Чух, че ремонт на СК е доста пари, знаете ли някой по-добър майстор да му я закарам да я види, може пък да не е чак толкова голям проблема ???? Поздрави, Сменял ли си маслото и филтъра? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
balky Публикувано 18 юли 2006 Автор Сподели Публикувано 18 юли 2006 Здравейте, ходих на Хладилника ..... гледаха я и казаха, че може би проблемите идват от задръстен катализатор... Ще трябва да махна катализатора и тогава да се види дали СК има някакви проблеми..Препоръчаха ми ЕМКомплект на Околовръстното??? Имате ли някаква информация за този сервиз? Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 18 юли 2006 Сподели Публикувано 18 юли 2006 Здравейте, ходих на Хладилника ..... гледаха я и казаха, че може би проблемите идват от задръстен катализатор... Ще трябва да махна катализатора и тогава да се види дали СК има някакви проблеми..Препоръчаха ми ЕМКомплект на Околовръстното??? Имате ли някаква информация за този сервиз? Поздрави Според мен това е деzинформация с цел облагодетелстване (не на теб със сигурност).От ЕМкомплект33 стой далеч. Какво общо има каталиzатора с факта че нямаш работещи съединител/трансмисия (както го описваш)? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.