Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Проблеми с Space Wagon Аutomatic


Препоръчано мнение

Здравейте,

от 6 месеца имам Space Wagon Automatic и явно вече му е дошло времето да се разправям с майстори..... Имам няколко питания и ще се радвам някой ако може да ми помогне. За единия от проблемите бях писал и преди, но нищо конкретно... Става въпрос, че когато колата се движи и й се подава газ се чува някакво съскане откъм двигателя, на празен ход няма такъв шум.Предполагам , че е нещо от Автоматика но не съм сигурен???

Друг проблем , от извесно време започна да харчи доста повече (18л/100км) и като че ли да няма достатъчно мощност.....

Има ли някой който да е сменял предни дискове и накладки? Като я купувах ми казаха, че накладките са нови, но от известно време започнаха много да скърцат и като се спира по рязко се усеща някаква вибрация в педала. Дайте някаква идея за тези проблеми....а и има ли някъде добър сервиз за диагностика и проверка на такъв модел кола...

Благодаря предварително.

Радо ( 0888500512, набери и затвори)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Коя година е Спейса? С кой мотор е?

Първият проблем може да е от много неща (за съскането). Твърде вероятно е да е от някой вакумен маркуч. Мени ли ти оборотите, придърпва ли ти? Опиши конкретно някой симптом, защото въпроса ти е много общ :icon_hmm:

18л/100км е много голям разход за тази кола, и пак причините може да са много :icon_n_ermm:

Третият ти проблем може да е от лоши накладки или стари дискове. Вероятно "биенето" на волана е от криви дискове (90%).

Ако искаш пиши да се разбереме да погледнеме колата и да те насочиме да си разрешиш проблема :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако е 1.8 16 клапана мотора, твърде вероятно да е вакуума, който е вързан към автоматика, един вид вакуумно управление на скоростната кутия( това е при по старите модели) но може и да е недостатъчно масло в ск. кутия, тя се гледа при запален мотор..........може да е от помпата на хидравликата,може да е всичко, трябва да се види и да се прецени............освен това не ни казваш кой модел е ,с кой мотор е, и т.н............но твърде вероятно да е от първопосочения проблем........... :D

Второ , за накладките, те може да са нови, но да са ментета............много коли съм виждал така, уж нови нови, а те свирят,и бие педала на спирачките.........това е така, тъй като "новите" накладки са доста по твърди, феродото им е твърдо, и те свирят тъй като не лягат по площа на диска и се загряват повече..................тъй като сп. диск е вече работил и има улейчета, които "новото " веродо не ляга плътно при тях.........и тъй като е менте веродото , те започват да загряват и за това се получава това свирене ............не е лошо да ги разкараш докато е време, защото ще ти покривят дисковете и тогава трябва и дискове да сменяш....... :mad: :icon_bye:

Ааа, харчи ,защото от някаде смуче въздух.............макар и по малко......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

благодаря Ви за съдействието... Относно за модела на мойто Митсубиши, той е SPACE WAGON 1800 automatic, 4x4, 1992god...

За нивото на маслото в скоростната кутия, мисля че е достатъчно поне така изглежда.Прегледах маркучите за вакума, не виждам нещо откачено или скъсано( евентуално ако има някой маркуч, който не се вижда и той да е с проблем)...

За накладките може би действително да са ментета и за това и дават проблем???

Мойте кординати са : 0888500512- Радо ( наберете и затворете )..

 

Поздрави,

Радо

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Здравейте,

има ли някой който скоро да е сменял маслото на скоростите си ( става въпрос за автоматична кутия на Space Wagon), имало и някакъв филтър, който също трябвало да се смени при смяната на маслото.... Някой знае ли колко излиза като пари тази процедура и къде има читави майстори за това?

 

РАДО( 0888500512 )

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Филтъра които трябва да се смени е масления филтър на скоростната кутия които при нас в Ратола струва 136лв.Тук можем да направим дори цялата процедура по смяната. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 6 месеца ...

Здравейте, за съжаление трябва да сменям гарнитура на главата(имам теч на антифриз) и гумички на буталата.....също така ми дойде и времето за смяна на ангренажен ремък... Има ли някой да е сменял скоро такива неща?Кажете някой добър майстор(качество-цена), който да направи ремонта?

Предварително благодаря!!! :(

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Здравейте,

май започва да ми писва от моя Space Wagon, едно оправиш друго се разваля... май че ще се разделяме с него :(((((

Да попитам, покрай другите ремонти си смених и предните накладки... и понеже дисковете имаха ръбове и бяха малко криви, в сервиза ми предложиха да ги шлайфат. Хубаво, изшлайфаха ги, сложих новите накладки, но колата спира трудно( даже доста трудно) и при спиране се чува някакъв шум като търкане... шума не е толкова притеснителен защото не е много силен, по-притеснителното е, че накладките са нови а колата неще да спира.... Дайте идея от какво може да е проблема???? Дали ако купя още едни накладки( уж не са менте тези които съм сложил ) ще се оправи или трябва да сменям и дисковете...

 

Поздрави,

РАДО(0888500512)

 

p.s. Има ли някой скоро да е сменял амортисьори, макферсон, тампони..... горе долу какви пари вървят,че когато карам по павете имам някакво прилопване на предницата и ми казаха че едия Ам. е почнал да изпуска......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

май започва да ми писва от моя Space Wagon, едно оправиш друго се разваля... май че ще се разделяме с него :(((((

Да попитам, покрай другите ремонти си смених и предните накладки... и понеже дисковете имаха ръбове и бяха малко криви, в сервиза ми предложиха да ги шлайфат. Хубаво, изшлайфаха ги, сложих новите накладки, но колата спира трудно( даже доста трудно) и при спиране се чува някакъв шум като търкане... шума не е толкова притеснителен защото не е много силен, по-притеснителното е, че накладките са нови а колата неще да спира.... Дайте идея от какво може да е проблема???? Дали ако купя още едни накладки( уж не са менте тези които съм сложил ) ще се оправи или трябва да сменям и дисковете...

 

Поздрави,

РАДО(0888500512)

 

p.s. Има ли някой скоро да е сменял амортисьори, макферсон, тампони..... горе долу какви пари вървят,че когато карам по павете имам някакво прилопване на предницата и ми казаха че едия Ам. е почнал да изпуска......

Без да съм голям специалист ще ти кажа, че с нови накладки и току-що шлайфани дискове е съвсем нормално колата трудно да спира първите стотина километра, докато накладките се напасват към дисковете.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има също възможност да са попрекалили с шлайфането! Нали си има определена минимална дебелина на диска..... Дано да не е това и колегата е прав! :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, вярно е че има период на нагаждане на накладките към дисковете, но аз вече минах 200км а шума и трудно спиране си остана..... а и като се загледах днес ж дисковете се вижда някаква микроскопична бразда която явно се получава от накладките.... незнам, утре мисли да пробвам да си сложа старите накладки(те не бяха токлова изхабени) за да видя дали ще има подобрение или ще стане по-лошо... просто не ми се купават още веднъж накладки:(((

А и да Ви питам... тук от около 2 месеца нещо много ми се качил разхода(около 18/100) дали ако отида на диагностика( каде ли има разбиращи от MSWagon майстори??? ) ще може да се хване защо харчи толкова много ?

 

РАДО

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, вярно е че има период на нагаждане на накладките към дисковете, но аз вече минах 200км а шума и трудно спиране си остана..... а и като се загледах днес ж дисковете се вижда някаква микроскопична бразда която явно се получава от накладките.... незнам, утре мисли да пробвам да си сложа старите накладки(те не бяха токлова изхабени) за да видя дали ще има подобрение или ще стане по-лошо... просто не ми се купават още веднъж накладки:(((

А и да Ви питам... тук от около 2 месеца нещо много ми се качил разхода(около 18/100) дали ако отида на диагностика( каде ли има разбиращи от MSWagon майстори??? ) ще може да се хване защо харчи толкова много ?

 

РАДО

Не ти е проблема в накладките..........но първо да уточним какво разбираш под "трудно спиране"????

Тоза Вагон :) с 4 дискови ли е????Това е важно.......... :icon_hmm:

проблемите в спирачките може да са много...................

1. клеасали спир. апарати.........предни или задни или всичките.......ако е с задни дискови спирачки, то много вероятно да е от това..........

2. неработещ или неправилно работеща спир. помпа....... това понадлежи обаче на проверка от спец, който разбира от Мицута ............

3. Неработеща серво помпа..............повредите в нея са най често два: 1. скъсана мембрана и 2. запушен или пробит маркуч на вакуума.............

4. Ако колата е снабдена с АБС.............и помпата е била прецакана и някой непосветен "майстор" се е опитвал да я ремонтира и не я е направил както трябва, НЯМА да имаш добри спирачки............

5. Може в системата да има въздух и да не е обезвъздушавана...........една от причините за това може да е от неправилно ремонтирана помпа на АБС или на спирачките ( централната.......)....

6. Може да е от много твърди накладки, но тогава те щяха да свирят като се опиташ да спреш..........

7. може да е от запушени тръбички , но в този случай по скоро биха ти задържали много , отколкото да нямаш спирачки, тъй като налягането е много голямо( около 60-80 атм.) и спир. течност ще не ще ще проникне през "запушеното" и колата ще спира, но после като пуснеш спир. педал въпросния спир. апарат щепродължи да държи, и то много силно.............докато не мине време да се отпусне спир. течност обратно по тръбичките..........

 

Както виждаш ,има много неща от които може да е проблема ти и трябва да се види автомобила ти ............ :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 месеца ...

Здравейте, искам да попитам има ли някой, който да е с автоматик и да е имал някакви проблеми с него.... Аз карам Space Wagon 1800, 4х4, automatic, 92год. и от известно време започна трудно да превключва м/у 1 и 2... получава се някакво задържане, колата качва оборотите и чак към 4000-5000 превключва с тласък?? Понякога при по-бавна скорост ако се натисне по-рязко "газ" все едно е изключила от скорост, качва обороти без да поема на предавка и след като се отпусне газта включва , но пак е с тласък...

Чух, че ремонт на СК е доста пари, знаете ли някой по-добър майстор да му я закарам да я види, може пък да не е чак толкова голям проблема ????

 

Поздрави,

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, искам да попитам има ли някой, който да е с автоматик и да е имал някакви проблеми с него.... Аз карам Space Wagon 1800, 4х4, automatic, 92год. и от известно време започна трудно да превключва м/у 1 и 2... получава се някакво задържане, колата качва оборотите и чак към 4000-5000 превключва с тласък?? Понякога при по-бавна скорост ако се натисне по-рязко "газ" все едно е изключила от скорост, качва обороти без да поема на предавка и след като се отпусне газта включва , но пак е с тласък...

Чух, че ремонт на СК е доста пари, знаете ли някой по-добър майстор да му я закарам да я види, може пък да не е чак толкова голям проблема ????

 

Поздрави,

 

 

Сменял ли си маслото и филтъра?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, ходих на Хладилника ..... гледаха я и казаха, че може би проблемите идват от задръстен катализатор... Ще трябва да махна катализатора и тогава да се види дали СК има някакви проблеми..Препоръчаха ми ЕМКомплект на Околовръстното??? Имате ли някаква информация за този сервиз?

 

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, ходих на Хладилника ..... гледаха я и казаха, че може би проблемите идват от задръстен катализатор... Ще трябва да махна катализатора и тогава да се види дали СК има някакви проблеми..Препоръчаха ми ЕМКомплект на Околовръстното??? Имате ли някаква информация за този сервиз?

 

Поздрави

 

 

Според мен това е деzинформация с цел облагодетелстване (не на теб със сигурност).

От ЕМкомплект33 стой далеч.

 

Какво общо има каталиzатора с факта че нямаш работещи съединител/трансмисия (както го описваш)?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...