Премини към съдържание

Спортно окачване на Галант


Rosti R

Препоръчано мнение

Знам го добре това нанадолнище - карал съм го включително с коли за много над 100 к, но 120 ми се види малко прекалено висока скорост. Поне не е комфортна - там карам с 90 без никакви неудобства, но повече почвам да се клатя. На 17-ките по-добре, но си мисля, че със 120 няма да е ок. Ако критерият е да се задържиш на пътя добре, но ако критерият е да нахвърляш мацките от задната седалка по прозорците - успех :icon_clap: И стига с тия пишкомерни работи... на Слави галантът е по-хубав :rolleyes:

Че кой каза, че на Слави Галанта е лош? Напротив много е хубав и благородно му завиждам за този диамант, но не е по-устойчив :second:

 

П.П.Приятелю, не комфортно да влизаш с 120 в тези завои, но усещането е неповторимо............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 54
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Че кой каза, че на Слави Галанта е лош? Напротив много е хубав и благородно му завиждам за този диамант, но не е по-устойчив :second:

 

П.П.Приятелю, не комфортно да влизаш с 120 в тези завои, но усещането е неповторимо............

Днес сложих ОЗ-ките... и без спортното окачване визията на колата е умопомрачителна. Обаче стана доста твърдичко. Реших да сложа 215-ките на 45 - усеща се доста различно, но до два дни ще свикна...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес сложих ОЗ-ките... и без спортното окачване визията на колата е умопомрачителна. Обаче стана доста твърдичко. Реших да сложа 215-ките на 45 - усеща се доста различно, но до два дни ще свикна...

Обмислям да си поръчам същите джанти като на този красавец, но ми се струва че ще прекалено............. От този тип взех идеята за окачването, като гледам ще го последвам лека полека и по нататък (всичко с времето).

http://www.cardomain.com/ride/2642103

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://picasaweb.google.com/russianpleven/...510479183669746

 

Ето въпросните амортисьори KYB-AGX регулируеми - 4 степени, много яки :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес сложих ОЗ-ките... и без спортното окачване визията на колата е умопомрачителна. Обаче стана доста твърдичко. Реших да сложа 215-ките на 45 - усеща се доста различно, но до два дни ще свикна...

 

Мдам, аз поради тази причина май ще премина от 225/45 на 205/50 (защо не 55 дори)....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мдам, аз поради тази причина май ще премина от 225/45 на 205/50

 

Мислиш ли, че ще има разлика във возията, понеже разликата в диаметъра ще е само 3мм?!

 

Аз търся 2 гуми сега и се чудя за 205/50, но другите са 215/45...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мислиш ли, че ще има разлика във возията, понеже разликата в диаметъра ще е само 3мм?!

 

Аз търся 2 гуми сега и се чудя за 205/50, но другите са 215/45...

Има известна разлика при 205-50-17. Към по-добро. Също няма проблем отпред на 205-50, отзад на 215-45... Според мен това е доста хитър избор- освен едната идея по-меко возене, имаш и още една идея по-тясна гума, респ. по-малко съпротивление на двигателните колела...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има известна разлика при 205-50-17. Към по-добро. Също няма проблем отпред на 205-50, отзад на 215-45... Според мен това е доста хитър избор- освен едната идея по-меко возене, имаш и още една идея по-тясна гума, респ. по-малко съпротивление на двигателните колела...

 

 

Точно това си мислех - 205/50 отпред, да понадигне малко, че картера е силно застрашен в момента, пък и бронята.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мислиш ли, че ще има разлика във возията, понеже разликата в диаметъра ще е само 3мм?!

 

Аз търся 2 гуми сега и се чудя за 205/50, но другите са 215/45...

 

205/50 го мислех като вариант заради по-ниското натоварване на кормилната рейка (че и там боли), по-ниско ниво на шум (при добър избор на гума) и на последно място - по-нисък разход. 205/55 ще е за по-меката возия и "повдигане" на цялата кола, но не се бях замислял за различни размери отпред и отзад... интересно :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има известна разлика при 205-50-17. Към по-добро. Също няма проблем отпред на 205-50, отзад на 215-45... Според мен това е доста хитър избор- освен едната идея по-меко возене, имаш и още една идея по-тясна гума, респ. по-малко съпротивление на двигателните колела...

 

Здравейте колеги, да не пускам нова тема имам следния въпрос: сдобих се джанти 16", но 7,5J, бях се наканил за гуми 205/55, но се замислих дали 215 няма да са по-добър избор? Някой да има наблюдения за тези размери за да сподели?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, да не пускам нова тема имам следния въпрос: сдобих се джанти 16", но 7,5J, бях се наканил за гуми 205/55, но се замислих дали 215 няма да са по-добър избор? Някой да има наблюдения за тези размери за да сподели?

Според мен 215 ще седят по-добре на такава кола.............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

215/55 или 215/50

Аз съм за 225/45. С профил 50 или 55 се губи визуалния ефект на голямата джанта, в смисъл че ще изглежда пак като малка. А и размера 7.5J си иска широка гума :rolleyes:

 

ППП. Извинявам се за поста, не обърнах внимание на цолажа. Помислих че ще слагаш 17'', а те били 16'', извинявай още веднъж. Но така или иначе 7.5J си иска широки гуми. На калкулатора излиза, че 225/50/16 ще ти стоят много добре :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ППП.Но така или иначе 7.5J си иска широки гуми. На калкулатора излиза, че 225/50/16 ще ти стоят много добре :)

 

Купих ги с 225/45 и съм като лагерница :icon_blush: Намерил съм Континентал Прениум 205/55 без борд с дот 3207 и много се чудя дали ще ми свършат работа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Купих ги с 225/45 и съм като лагерница :icon_blush: Намерил съм Континентал Прениум 205/55 без борд с дот 3207 и много се чудя дали ще ми свършат работа.

 

И според мен 205/55 са екстра. Колата ще вози добре, в същото време не са много високи, за да изглежда грозно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И според мен 205/55 са екстра. Колата ще вози добре, в същото време не са много високи, за да изглежда грозно.

Ангеле, виж снимките на моя галант. Там е с 16-ки и гуми на 205-55. Определено малеят в сравнение със 17-ките, но комфортът е супер.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

До 2 седмици ще сложа 17-ките и тогава ще коментирам.

 

 

След като благодарение на Росен (SLX) се сдобих с 2 броя гуми 205/50/17 колата се надигна с около 3см спрямо положението със зимните 195/60/15, което е достатъчно вече да паркирам без да задера пред блока. Сложих ги отпред, отзад е с 215/45/17.

Роска, благодаря ти много!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

След като благодарение на Росен (SLX) се сдобих с 2 броя гуми 205/50/17 колата се надигна с около 3см спрямо положението със зимните 195/60/15, което е достатъчно вече да паркирам без да задера пред блока. Сложих ги отпред, отзад е с 215/45/17.

Роска, благодаря ти много!

Ама моля ти се, пусни снимки на аванса, много красива кола е... Онзи ден паркирахме двете коли една до друга и стана ясно, че разликата между спортното и стандартното окачване е доста осезаема - става дума за около 4 см., но визуалната разлика е много сериозна... Чудя се дали за лятото да не си сложа и аз спортни пружини...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ангеле, виж снимките на моя галант. Там е с 16-ки и гуми на 205-55. Определено малеят в сравнение със 17-ките, но комфортът е супер.

Росене, определено това е размера. Много съм доволен и е по-комфортно от 17". :icon_thumbup:

:mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ама моля ти се, пусни снимки на аванса, много красива кола е... Онзи ден паркирахме двете коли една до друга и стана ясно, че разликата между спортното и стандартното окачване е доста осезаема - става дума за около 4 см., но визуалната разлика е много сериозна... Чудя се дали за лятото да не си сложа и аз спортни пружини...

 

Мда струва си, особено в твоя случай - щом не я караш ежедневно. Само заради визията си заслужава: http://img120.imageshack.us/img120/1741/p1040356.th.jpg

 

Тези зимни 15-ки няма да ги слагам повече. Имам едни 16-ки от другия ми Галант (на аватара) и с едни гуми 205/55 ще заспи за следващата зима - хем ще е малко по-висок, хем визията ще е добра.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Чудя се дали за лятото да не си сложа и аз спортни пружини...

Няма какво да се чудиш :icon_hmm: Като гледам снимката на колегата, направо слагай. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ама моля ти се, пусни снимки на аванса, много красива кола е... Онзи ден паркирахме двете коли една до друга и стана ясно, че разликата между спортното и стандартното окачване е доста осезаема - става дума за около 4 см., но визуалната разлика е много сериозна... Чудя се дали за лятото да не си сложа и аз спортни пружини...

Сложи, сложи - после да не кажеш нещо :P

Нали видя моята колко е по-ниска, но и комфорта е по-зле - ти вече го пробва и знаеш :P

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Страхотна кола! :icon_thumbup:

 

:icon_blush: :icon_blush:

 

Окачването и джантите я отварят, иначе не е кой знае какво. Ето как беше: http://img217.imageshack.us/img217/6176/p1030610.th.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...