bate_pleven Публикувано 11 март 2009 Сподели Публикувано 11 март 2009 Знам го добре това нанадолнище - карал съм го включително с коли за много над 100 к, но 120 ми се види малко прекалено висока скорост. Поне не е комфортна - там карам с 90 без никакви неудобства, но повече почвам да се клатя. На 17-ките по-добре, но си мисля, че със 120 няма да е ок. Ако критерият е да се задържиш на пътя добре, но ако критерият е да нахвърляш мацките от задната седалка по прозорците - успех :icon_clap: И стига с тия пишкомерни работи... на Слави галантът е по-хубав :rolleyes:Че кой каза, че на Слави Галанта е лош? Напротив много е хубав и благородно му завиждам за този диамант, но не е по-устойчив :second: П.П.Приятелю, не комфортно да влизаш с 120 в тези завои, но усещането е неповторимо............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 11 март 2009 Сподели Публикувано 11 март 2009 Че кой каза, че на Слави Галанта е лош? Напротив много е хубав и благородно му завиждам за този диамант, но не е по-устойчив :second: П.П.Приятелю, не комфортно да влизаш с 120 в тези завои, но усещането е неповторимо............Днес сложих ОЗ-ките... и без спортното окачване визията на колата е умопомрачителна. Обаче стана доста твърдичко. Реших да сложа 215-ките на 45 - усеща се доста различно, но до два дни ще свикна... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate_pleven Публикувано 11 март 2009 Сподели Публикувано 11 март 2009 Днес сложих ОЗ-ките... и без спортното окачване визията на колата е умопомрачителна. Обаче стана доста твърдичко. Реших да сложа 215-ките на 45 - усеща се доста различно, но до два дни ще свикна...Обмислям да си поръчам същите джанти като на този красавец, но ми се струва че ще прекалено............. От този тип взех идеята за окачването, като гледам ще го последвам лека полека и по нататък (всичко с времето).http://www.cardomain.com/ride/2642103 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate_pleven Публикувано 15 март 2009 Сподели Публикувано 15 март 2009 http://picasaweb.google.com/russianpleven/...510479183669746 Ето въпросните амортисьори KYB-AGX регулируеми - 4 степени, много яки :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivd Публикувано 17 март 2009 Сподели Публикувано 17 март 2009 Днес сложих ОЗ-ките... и без спортното окачване визията на колата е умопомрачителна. Обаче стана доста твърдичко. Реших да сложа 215-ките на 45 - усеща се доста различно, но до два дни ще свикна... Мдам, аз поради тази причина май ще премина от 225/45 на 205/50 (защо не 55 дори).... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 20 март 2009 Сподели Публикувано 20 март 2009 Мдам, аз поради тази причина май ще премина от 225/45 на 205/50 Мислиш ли, че ще има разлика във возията, понеже разликата в диаметъра ще е само 3мм?! Аз търся 2 гуми сега и се чудя за 205/50, но другите са 215/45... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 20 март 2009 Сподели Публикувано 20 март 2009 Мислиш ли, че ще има разлика във возията, понеже разликата в диаметъра ще е само 3мм?! Аз търся 2 гуми сега и се чудя за 205/50, но другите са 215/45...Има известна разлика при 205-50-17. Към по-добро. Също няма проблем отпред на 205-50, отзад на 215-45... Според мен това е доста хитър избор- освен едната идея по-меко возене, имаш и още една идея по-тясна гума, респ. по-малко съпротивление на двигателните колела... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 20 март 2009 Сподели Публикувано 20 март 2009 Има известна разлика при 205-50-17. Към по-добро. Също няма проблем отпред на 205-50, отзад на 215-45... Според мен това е доста хитър избор- освен едната идея по-меко возене, имаш и още една идея по-тясна гума, респ. по-малко съпротивление на двигателните колела... Точно това си мислех - 205/50 отпред, да понадигне малко, че картера е силно застрашен в момента, пък и бронята. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivd Публикувано 20 март 2009 Сподели Публикувано 20 март 2009 Мислиш ли, че ще има разлика във возията, понеже разликата в диаметъра ще е само 3мм?! Аз търся 2 гуми сега и се чудя за 205/50, но другите са 215/45... 205/50 го мислех като вариант заради по-ниското натоварване на кормилната рейка (че и там боли), по-ниско ниво на шум (при добър избор на гума) и на последно място - по-нисък разход. 205/55 ще е за по-меката возия и "повдигане" на цялата кола, но не се бях замислял за различни размери отпред и отзад... интересно :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Angel Kirkov Публикувано 21 март 2009 Сподели Публикувано 21 март 2009 Има известна разлика при 205-50-17. Към по-добро. Също няма проблем отпред на 205-50, отзад на 215-45... Според мен това е доста хитър избор- освен едната идея по-меко возене, имаш и още една идея по-тясна гума, респ. по-малко съпротивление на двигателните колела... Здравейте колеги, да не пускам нова тема имам следния въпрос: сдобих се джанти 16", но 7,5J, бях се наканил за гуми 205/55, но се замислих дали 215 няма да са по-добър избор? Някой да има наблюдения за тези размери за да сподели? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 21 март 2009 Сподели Публикувано 21 март 2009 Здравейте колеги, да не пускам нова тема имам следния въпрос: сдобих се джанти 16", но 7,5J, бях се наканил за гуми 205/55, но се замислих дали 215 няма да са по-добър избор? Някой да има наблюдения за тези размери за да сподели?Според мен 215 ще седят по-добре на такава кола............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Angel Kirkov Публикувано 21 март 2009 Сподели Публикувано 21 март 2009 Според мен 215 ще седят по добре на такава кола.............215/55 или 215/50 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 21 март 2009 Сподели Публикувано 21 март 2009 215/55 или 215/50205-55 e супер Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 21 март 2009 Сподели Публикувано 21 март 2009 215/55 или 215/50Аз съм за 225/45. С профил 50 или 55 се губи визуалния ефект на голямата джанта, в смисъл че ще изглежда пак като малка. А и размера 7.5J си иска широка гума :rolleyes: ППП. Извинявам се за поста, не обърнах внимание на цолажа. Помислих че ще слагаш 17'', а те били 16'', извинявай още веднъж. Но така или иначе 7.5J си иска широки гуми. На калкулатора излиза, че 225/50/16 ще ти стоят много добре Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Angel Kirkov Публикувано 21 март 2009 Сподели Публикувано 21 март 2009 ППП.Но така или иначе 7.5J си иска широки гуми. На калкулатора излиза, че 225/50/16 ще ти стоят много добре Купих ги с 225/45 и съм като лагерница :icon_blush: Намерил съм Континентал Прениум 205/55 без борд с дот 3207 и много се чудя дали ще ми свършат работа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 22 март 2009 Сподели Публикувано 22 март 2009 Купих ги с 225/45 и съм като лагерница :icon_blush: Намерил съм Континентал Прениум 205/55 без борд с дот 3207 и много се чудя дали ще ми свършат работа. И според мен 205/55 са екстра. Колата ще вози добре, в същото време не са много високи, за да изглежда грозно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 22 март 2009 Сподели Публикувано 22 март 2009 И според мен 205/55 са екстра. Колата ще вози добре, в същото време не са много високи, за да изглежда грозно.Ангеле, виж снимките на моя галант. Там е с 16-ки и гуми на 205-55. Определено малеят в сравнение със 17-ките, но комфортът е супер. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 24 март 2009 Сподели Публикувано 24 март 2009 До 2 седмици ще сложа 17-ките и тогава ще коментирам. След като благодарение на Росен (SLX) се сдобих с 2 броя гуми 205/50/17 колата се надигна с около 3см спрямо положението със зимните 195/60/15, което е достатъчно вече да паркирам без да задера пред блока. Сложих ги отпред, отзад е с 215/45/17. Роска, благодаря ти много! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 24 март 2009 Сподели Публикувано 24 март 2009 След като благодарение на Росен (SLX) се сдобих с 2 броя гуми 205/50/17 колата се надигна с около 3см спрямо положението със зимните 195/60/15, което е достатъчно вече да паркирам без да задера пред блока. Сложих ги отпред, отзад е с 215/45/17. Роска, благодаря ти много!Ама моля ти се, пусни снимки на аванса, много красива кола е... Онзи ден паркирахме двете коли една до друга и стана ясно, че разликата между спортното и стандартното окачване е доста осезаема - става дума за около 4 см., но визуалната разлика е много сериозна... Чудя се дали за лятото да не си сложа и аз спортни пружини... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Angel Kirkov Публикувано 24 март 2009 Сподели Публикувано 24 март 2009 Ангеле, виж снимките на моя галант. Там е с 16-ки и гуми на 205-55. Определено малеят в сравнение със 17-ките, но комфортът е супер.Росене, определено това е размера. Много съм доволен и е по-комфортно от 17". :icon_thumbup: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 25 март 2009 Сподели Публикувано 25 март 2009 Ама моля ти се, пусни снимки на аванса, много красива кола е... Онзи ден паркирахме двете коли една до друга и стана ясно, че разликата между спортното и стандартното окачване е доста осезаема - става дума за около 4 см., но визуалната разлика е много сериозна... Чудя се дали за лятото да не си сложа и аз спортни пружини... Мда струва си, особено в твоя случай - щом не я караш ежедневно. Само заради визията си заслужава: http://img120.imageshack.us/img120/1741/p1040356.th.jpg Тези зимни 15-ки няма да ги слагам повече. Имам едни 16-ки от другия ми Галант (на аватара) и с едни гуми 205/55 ще заспи за следващата зима - хем ще е малко по-висок, хем визията ще е добра. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmizov Публикувано 25 март 2009 Сподели Публикувано 25 март 2009 Страхотна кола! :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Angel Kirkov Публикувано 26 март 2009 Сподели Публикувано 26 март 2009 Чудя се дали за лятото да не си сложа и аз спортни пружини...Няма какво да се чудиш :icon_hmm: Като гледам снимката на колегата, направо слагай. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 26 март 2009 Сподели Публикувано 26 март 2009 Ама моля ти се, пусни снимки на аванса, много красива кола е... Онзи ден паркирахме двете коли една до друга и стана ясно, че разликата между спортното и стандартното окачване е доста осезаема - става дума за около 4 см., но визуалната разлика е много сериозна... Чудя се дали за лятото да не си сложа и аз спортни пружини...Сложи, сложи - после да не кажеш нещо :PНали видя моята колко е по-ниска, но и комфорта е по-зле - ти вече го пробва и знаеш :P Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 26 март 2009 Сподели Публикувано 26 март 2009 Страхотна кола! :icon_thumbup: :icon_blush: :icon_blush: Окачването и джантите я отварят, иначе не е кой знае какво. Ето как беше: http://img217.imageshack.us/img217/6176/p1030610.th.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.