Премини към съдържание

Манометър за налягане на турбото


Препоръчано мнение

Идеята ми дойде от братята руснаци или по-точно от един техен форум за нашата марка. Там описваха монтажа на такъв със стрелка. Аз обаче не падам по-долу и си сложих цифров:

 

http://fulcrum.hit.bg/Pajero/dwl.jpg

:icon_clap:

 

Гъзарийка си е във всеки един момент да виждаш кво, аджеба прави турбото :icon_thumbup:

А това има ли го серийно в някои модели? :confused1:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 месеца ...
Идеята ми дойде от братята руснаци или по-точно от един техен форум за нашата марка. Там описваха монтажа на такъв със стрелка. Аз обаче не падам по-долу и си сложих цифров:

 

http://fulcrum.hit.bg/Pajero/dwl.jpg

:icon_clap:

 

Гъзарийка си е във всеки един момент да виждаш кво, аджеба прави турбото :icon_thumbup:

А това има ли го серийно в някои модели? :confused1:

6288[/snapback]

Я дай схемата на това чудо, че искам и аз да виждам кога какво прави турбото.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Я дай схемата на това чудо, че искам и аз да виждам кога какво прави турбото.

8535[/snapback]

 

:icon_blush: Нещо рядко минавам напоследък насам... Отговарям ти тук, а не на ЛС защото може и друг да се зинтересува.

Значи ползвам готово устройство на "Делта инструмънтс" - българска фирма, правят промишлени тврмометри, манометри и др. електроника някъде в София. Май имат и сайт. Дисплея, който виждаш е свързан електрически с датчика, който е при турбото. Аз адаптирах само захранването, което беше 220В. Хубавото е, че може да мери и вакуум и мисля да го превключвам да мери и вакуума на сервото на спирачките например. Естествено работата може да я върши и обикновен манометър, но не намерих подходящ.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

и аз търся манометър за турбо, в Пловдив има 100 кинта е наи евтиниа и не е много угледен в турциа на времето ги гледах по 35$ този електрониа колко го взе колега ако някои има друго инфо за такива уреди да казва

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имам контакти с "Делта инструмент", ако някой иска да закупи нещо оттам може да ми се обади и ще направя всичко възможно да съдействам при покупка на добра цена! :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имам контакти с "Делта инструмент", ако някой иска да закупи нещо оттам може да ми се обади и ще направя всичко възможно да съдействам при покупка на добра цена!  :good:

8581[/snapback]

 

Само да предупредя - питайте дали имат за захранване 12В, защото преправянето е сложно от 220/12В. В смисъл трябват напрежения +5В, +12В, -12В

За цената не знам нищо, аз си го откраднах... :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пускам една оферта за маняците на :mitsu-smiley:

Уред за турбо,7цвята,до 2 бара AOUTO GAUGE-цена 75лв.

Уред за турбо,7цвята,до 2 бара S Gear-цена 65лв.

Но понеже тази оферта е само за Мицубишари ако решите да копувате трябва да сте с колата.

Принципно за подобни случей съм направил Club Card MAX DRIVE, и ако желае някой от организаторите може да мине и да дам една която ще се ползва от всички в клуба.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Tова са добри манометри, но тъй като тук е клуб Паджеро бързам да добавя, че при нашите машини няма да се ползват рационално ето защо:

http://fulcrum.hit.bg/Pajero/boost.jpg

В този обхват ще работи манометъра при Паджеро турбо-дизел. Няма вакуум(под нулата) няма налягания над 1 бар. Ако има значи нещо не е наред. Следователно се използва само една трета от обхвата на уреда. Ето защо предпочетох цифров :icon_angel:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има уреди които отчитат и само до 1.5бара.

Според мен винаги можем да вдигнем налягането на турбото и да обогатиме сместа с малко нафта от горе.Това може да стане на ръка но може да се сложи и BoostControler с който може да се оправлява надуването на турбото.Може да се реголира в зависимост от предавката и от оборотите.Може също да има в паметта-грдско-извън градско и спорт.В Япония се слага Буст контролер най-вече на Mitsubishi и Toyota като най-здравите мотори.

Друго което слагат много е TURBO TIMER,за предпазване на мотора и най-вече на турбината,нещо което в България не се практикува или от финансова гледна точка или липса на информация.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

цитат---В този обхват ще работи манометъра при Паджеро турбо-дизел. Няма вакуум(под нулата) няма налягания над 1 бар. Ако има значи нещо не е наред. Следователно се използва само една трета от обхвата на уреда. Ето защо предпочетох цифров ----

Ако уреда показва до един бар как ще разбереш че нещо не е на ред?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:first: За турбо-таймера си абсолютно прав! Много важна джаджа! Но колцина от нас след като стигнат до работата си ще оставят спокойно двигателя да си трака колкото си той иска и после сам да се гаси особено в тази петролена криза?!?

 

За манометъра - да, ако тръгва от нула и стига до 1.5 бара става

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

начи писал си го 2 бара а на снимката е 1,5 ???? а има ли ги черни??

 

тоя S Gear ще ми заспи като сабера някои лев ще се разберем за закупуването :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...