Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Задни барабани


gepito-vt

Препоръчано мнение

Здравейте,ценители!Искам малко информация за задните,спирачни барабани на Каризма 97г.ГДИ-откъде да си взема и коллко приблизително струват.Моите са поръждясали,ще ме искарат зимата,но на пролет няма да ми се размине.Може ли да си сложа втора употреба?Благодаря Ви предварително!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

VIN:XMCLNDA2AWF030865.Докато си слагах зимните гуми видях,че барабаните ми са ръждясали.Когато разбутах ръждата се отлюспваше на големи парчета...................със сигурност ще се сменят,но в Търново японските части са по поръчка ама и цената е друга. :ph34r:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Миро,в момента АБС-а ми работи постоянно,може ли това да е причина?Милене дай мнение!Пишман майстори имаме тук.Започват с"Ама то си е ........мамата"а това тук означава от 100лв.нагоре,и като видят японска кола се чешат по темето с лявата ръка,от дясната страна.Вбесяват ме,винаги виждат в клиентите пари,ама не умеят да ми ги вземат с табят-Майсторската,затова ще си ги сменя на пролет сам.Интересувам се от ориентировъчна цена за да си направя сметката!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Между другото съм с дискови спирачки отпред и барабанни отзад.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Първите ГДИ-та, производство до януари 98 година, са отзад с барабани. И моята е така.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако това е вярно, значи нещо е правено по автомобила ти, по рама е с четири дискови спирачки. Какво имаш в предвид като казваш, че ABS-a работи постоянно? От кога го имаш автомобила и от кога имаш тези проблеми?

 

 

XMCLNDA2AWF09..........И аз съм с барабани отзад.... :rolleyes:

За АБС-а на колегата нямам идея. Говорили сме с него, но не мога да изкажа мнение без да съм го погледнал.

Вальо не е до Януари. Мойта е доста по късно и пак е с барабани.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Първите ГДИ-та, производство до януари 98 година, са отзад с барабани. И моята е така.

 

Мисля , че има някаква грешка - Моята Каризма GDI е 12.99 година и отзад е с барабани!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.....Вальо не е до Януари. Мойта е доста по късно и пак е с барабани.

Така четох в нета... :sorry:

Може да е от нивото на оборудването???

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, в Търново майстори за ГДИ няма, но за едни спирачки - ще се намерят, ако не знаеш - питай, ще те пратим при такива! А че са ти ръждясали отвън барабаните - нищо им няма, не се вкарвай в излишни разходи! Ако са надрани отвътре, или да са деформирани - разбирам, ама заради ръжда отвън - недей! Ако имаш излишни пари - поглези красавицата с нещо друго!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много Ви благодаря колеги,но както казах,искам да разбера цената на тези барабани.Относно програмата на Мицубиши и аз видях,че трябва да съм с дискове отзад ама уви,не съм.За АБС-а ходих при двама дето тук ги хвалят,гледаха,казаха че са почистили датчиците(помолих ги за това)и толкова.Компютърна програма подобна нямали,а и щом не ми светела лампата не било проблем.Обадих се на Милен по телефона и в момента карам с изваден бушон на АБС-а по негов съвет.Та такива майстори имаме тук,само кърпят,боядисват и само със стари и елементарни коли се занимават.Работата ми е малко кофти с почивните дни,но искрено се надявам да намеря два свободни дни и да отида до Пловдив,Милен да си каже тежката дума.Благодаря Ви още веднъж за проявеното Ви внимание! :hi:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Цени Мирослав ще ти каже. А проблема беше, че и при леко натискане на педала се включва АБС-а нали. Ако и някой друг от колегите му се е случвало подобно нещо, може да каже. А сигурно ли е че е АБС-а, да не е някой крив диск отпред, или счупена накладка или кой знае още какво.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Наистина е малко скъпичко,но както казва Миро все пак става дума за спирачките.В най-скоро време ще пътувам за близка среща с Милен и ще се радвам да отстраним проблема.Е,още повече ще се радвам да се запозная с него лично,няма нищо по-хубаво от това някой да иска да ти обърне внимание и в същото време да ти помогне.И все пак ми се върти нещо в главата за една среща в централна България,но засега е само в зародиш.Ще се радвам ако имам подкрепление.Пак благодаря за отделеното внимание на всички!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Оказа се, че проблема не е в автомобила на колегата, а в новата програма на Митсубиши, според CAPS си излиза с барабани, а според ASA (новата им програма) излиза, че е с дискови спирачки. В CAPS такива грешки нямаше, да се надяваме, че ще си оправят и новата програма защото има други проблеми в нея, които също не съществуваха в CAPS.

 

Мойта и според CAPS, и според ASA все си излиза с барабани. Ползвам ASA 1.3.0.2

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...
Цени Мирослав ще ти каже. А проблема беше, че и при леко натискане на педала се включва АБС-а нали. Ако и някой друг от колегите му се е случвало подобно нещо, може да каже. А сигурно ли е че е АБС-а, да не е някой крив диск отпред, или счупена накладка или кой знае още какво.

Здравей,Милене!Днес с един мой бивш съученик мисля,че открихме проблема за постоянно включеният АБС.Зъбчатката по която отчита датчика на предно ляво колело е скъсана и леко разтворена.Та съученика ми ми каза за работата на датчика и зъбчатката нещо,за променливи напрежения и тем-подобни(аз не разбирам толкова де),но за мен е логично от там да е проблема.На вас по-компетентите как ви звучи това обяснение?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,Милене!Днес с един мой бивш съученик мисля,че открихме проблема за постоянно включеният АБС.Зъбчатката по която отчита датчика на предно ляво колело е скъсана и леко разтворена.Та съученика ми ми каза за работата на датчика и зъбчатката нещо,за променливи напрежения и тем-подобни(аз не разбирам толкова де),но за мен е логично от там да е проблема.На вас по-компетентите как ви звучи това обяснение?

Ако ти е сцепена гривната на АБС-а на някое от колелата, т.е. на едно място от гривната м/у две от зъбите е по голямо растоянието ,то импулса на дадчика ще бъде с по голям период в резултат на което ел. блок ще се "шашка" и помпата ще включва по рано от колкото е необходимо...........

Затова е най добре нова гривна или старата да се завари за карето като преди това там където ляга да се "вземе" малко за да може гривната да се затвори..............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако ти е сцепена гривната на АБС-а на някое от колелата, т.е. на едно място от гривната м/у две от зъбите е по голямо растоянието ,то импулса на дадчика ще бъде с по голям период в резултат на което ел. блок ще се "шашка" и помпата ще включва по рано от колкото е необходимо...........

Затова е най добре нова гривна или старата да се завари за карето като преди това там където ляга да се "вземе" малко за да може гривната да се затвори..............

Става ли да взема от Алекс каре втора употреба със зъбчатка?И с това възможно ли е до-голяма степен да си реша проблема?Замерени са всичките датчици-работят отлично на мултицета.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Става ли да взема от Алекс каре втора употреба със зъбчатка?И с това възможно ли е до-голяма степен да си реша проблема?Замерени са всичките датчици-работят отлично на мултицета.

Става, но не е необходимо да сменяш карето заради зъбчатката, а просто избийте я внимателно и си я сложи на твоето каре...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, като става въпрос за спирачки и дискове искам да кажа, че при мен се чува някакво стържене отпред от ляво при натискане на спирачката. Накладките са ми нови, а дисковете са си наред т.е. не са надрани. От какво може да е? Няма теглене на волана, износването на накладките е нормално, но звука се чува като че накладката е износена до дъно! АБСа си работи!

Моля за съвет!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Както е станало на въпрос има ли начин да се разбере със сигурност по VIN-номера дали една кола е фабрично с дискове или не? Интересува ме има ли разлика в разпределителния клапан на модификацията с барабани и тази с дискове, преди фейслифта (без EBD); Също така и за някакви други проблеми свързани с прехода от барабан към диск.

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

... при мен се чува някакво стържене отпред от ляво при натискане на спирачката. Накладките са ми нови, а дисковете са си наред ...

Това сигурно ли е?

 

Защото и аз бях с нови накладки, но левия цилиндър клеясал и спрял да движи вътрешната накладка.

Външната лява беше на 0 - останалите три - като нови.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...