gepito-vt Публикувано 17 ноември 2008 Сподели Публикувано 17 ноември 2008 Здравейте,ценители!Искам малко информация за задните,спирачни барабани на Каризма 97г.ГДИ-откъде да си взема и коллко приблизително струват.Моите са поръждясали,ще ме искарат зимата,но на пролет няма да ми се размине.Може ли да си сложа втора употреба?Благодаря Ви предварително! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Светла Публикувано 17 ноември 2008 Сподели Публикувано 17 ноември 2008 Колега, пиши на Мирослав от Ратола лично съобщение.Там имат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gepito-vt Публикувано 17 ноември 2008 Автор Сподели Публикувано 17 ноември 2008 VIN:XMCLNDA2AWF030865.Докато си слагах зимните гуми видях,че барабаните ми са ръждясали.Когато разбутах ръждата се отлюспваше на големи парчета...................със сигурност ще се сменят,но в Търново японските части са по поръчка ама и цената е друга. :ph34r: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gepito-vt Публикувано 17 ноември 2008 Автор Сподели Публикувано 17 ноември 2008 Миро,в момента АБС-а ми работи постоянно,може ли това да е причина?Милене дай мнение!Пишман майстори имаме тук.Започват с"Ама то си е ........мамата"а това тук означава от 100лв.нагоре,и като видят японска кола се чешат по темето с лявата ръка,от дясната страна.Вбесяват ме,винаги виждат в клиентите пари,ама не умеят да ми ги вземат с табят-Майсторската,затова ще си ги сменя на пролет сам.Интересувам се от ориентировъчна цена за да си направя сметката! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gepito-vt Публикувано 17 ноември 2008 Автор Сподели Публикувано 17 ноември 2008 Между другото съм с дискови спирачки отпред и барабанни отзад. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 17 ноември 2008 Сподели Публикувано 17 ноември 2008 Първите ГДИ-та, производство до януари 98 година, са отзад с барабани. И моята е така. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 17 ноември 2008 Сподели Публикувано 17 ноември 2008 Ако това е вярно, значи нещо е правено по автомобила ти, по рама е с четири дискови спирачки. Какво имаш в предвид като казваш, че ABS-a работи постоянно? От кога го имаш автомобила и от кога имаш тези проблеми? XMCLNDA2AWF09..........И аз съм с барабани отзад.... :rolleyes: За АБС-а на колегата нямам идея. Говорили сме с него, но не мога да изкажа мнение без да съм го погледнал.Вальо не е до Януари. Мойта е доста по късно и пак е с барабани. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ивайло Нинов Публикувано 17 ноември 2008 Сподели Публикувано 17 ноември 2008 Първите ГДИ-та, производство до януари 98 година, са отзад с барабани. И моята е така. Мисля , че има някаква грешка - Моята Каризма GDI е 12.99 година и отзад е с барабани! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 17 ноември 2008 Сподели Публикувано 17 ноември 2008 .....Вальо не е до Януари. Мойта е доста по късно и пак е с барабани.Така четох в нета... :sorry: Може да е от нивото на оборудването??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 17 ноември 2008 Сподели Публикувано 17 ноември 2008 Колега, в Търново майстори за ГДИ няма, но за едни спирачки - ще се намерят, ако не знаеш - питай, ще те пратим при такива! А че са ти ръждясали отвън барабаните - нищо им няма, не се вкарвай в излишни разходи! Ако са надрани отвътре, или да са деформирани - разбирам, ама заради ръжда отвън - недей! Ако имаш излишни пари - поглези красавицата с нещо друго! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gepito-vt Публикувано 18 ноември 2008 Автор Сподели Публикувано 18 ноември 2008 Много Ви благодаря колеги,но както казах,искам да разбера цената на тези барабани.Относно програмата на Мицубиши и аз видях,че трябва да съм с дискове отзад ама уви,не съм.За АБС-а ходих при двама дето тук ги хвалят,гледаха,казаха че са почистили датчиците(помолих ги за това)и толкова.Компютърна програма подобна нямали,а и щом не ми светела лампата не било проблем.Обадих се на Милен по телефона и в момента карам с изваден бушон на АБС-а по негов съвет.Та такива майстори имаме тук,само кърпят,боядисват и само със стари и елементарни коли се занимават.Работата ми е малко кофти с почивните дни,но искрено се надявам да намеря два свободни дни и да отида до Пловдив,Милен да си каже тежката дума.Благодаря Ви още веднъж за проявеното Ви внимание! :hi: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 18 ноември 2008 Сподели Публикувано 18 ноември 2008 Цени Мирослав ще ти каже. А проблема беше, че и при леко натискане на педала се включва АБС-а нали. Ако и някой друг от колегите му се е случвало подобно нещо, може да каже. А сигурно ли е че е АБС-а, да не е някой крив диск отпред, или счупена накладка или кой знае още какво. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gepito-vt Публикувано 18 ноември 2008 Автор Сподели Публикувано 18 ноември 2008 Наистина е малко скъпичко,но както казва Миро все пак става дума за спирачките.В най-скоро време ще пътувам за близка среща с Милен и ще се радвам да отстраним проблема.Е,още повече ще се радвам да се запозная с него лично,няма нищо по-хубаво от това някой да иска да ти обърне внимание и в същото време да ти помогне.И все пак ми се върти нещо в главата за една среща в централна България,но засега е само в зародиш.Ще се радвам ако имам подкрепление.Пак благодаря за отделеното внимание на всички! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 18 ноември 2008 Сподели Публикувано 18 ноември 2008 Оказа се, че проблема не е в автомобила на колегата, а в новата програма на Митсубиши, според CAPS си излиза с барабани, а според ASA (новата им програма) излиза, че е с дискови спирачки. В CAPS такива грешки нямаше, да се надяваме, че ще си оправят и новата програма защото има други проблеми в нея, които също не съществуваха в CAPS. Мойта и според CAPS, и според ASA все си излиза с барабани. Ползвам ASA 1.3.0.2 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gepito-vt Публикувано 12 декември 2008 Автор Сподели Публикувано 12 декември 2008 Цени Мирослав ще ти каже. А проблема беше, че и при леко натискане на педала се включва АБС-а нали. Ако и някой друг от колегите му се е случвало подобно нещо, може да каже. А сигурно ли е че е АБС-а, да не е някой крив диск отпред, или счупена накладка или кой знае още какво.Здравей,Милене!Днес с един мой бивш съученик мисля,че открихме проблема за постоянно включеният АБС.Зъбчатката по която отчита датчика на предно ляво колело е скъсана и леко разтворена.Та съученика ми ми каза за работата на датчика и зъбчатката нещо,за променливи напрежения и тем-подобни(аз не разбирам толкова де),но за мен е логично от там да е проблема.На вас по-компетентите как ви звучи това обяснение? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 12 декември 2008 Сподели Публикувано 12 декември 2008 Здравей,Милене!Днес с един мой бивш съученик мисля,че открихме проблема за постоянно включеният АБС.Зъбчатката по която отчита датчика на предно ляво колело е скъсана и леко разтворена.Та съученика ми ми каза за работата на датчика и зъбчатката нещо,за променливи напрежения и тем-подобни(аз не разбирам толкова де),но за мен е логично от там да е проблема.На вас по-компетентите как ви звучи това обяснение?Ако ти е сцепена гривната на АБС-а на някое от колелата, т.е. на едно място от гривната м/у две от зъбите е по голямо растоянието ,то импулса на дадчика ще бъде с по голям период в резултат на което ел. блок ще се "шашка" и помпата ще включва по рано от колкото е необходимо...........Затова е най добре нова гривна или старата да се завари за карето като преди това там където ляга да се "вземе" малко за да може гривната да се затвори.............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gepito-vt Публикувано 12 декември 2008 Автор Сподели Публикувано 12 декември 2008 Ако ти е сцепена гривната на АБС-а на някое от колелата, т.е. на едно място от гривната м/у две от зъбите е по голямо растоянието ,то импулса на дадчика ще бъде с по голям период в резултат на което ел. блок ще се "шашка" и помпата ще включва по рано от колкото е необходимо...........Затова е най добре нова гривна или старата да се завари за карето като преди това там където ляга да се "вземе" малко за да може гривната да се затвори..............Става ли да взема от Алекс каре втора употреба със зъбчатка?И с това възможно ли е до-голяма степен да си реша проблема?Замерени са всичките датчици-работят отлично на мултицета. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 12 декември 2008 Сподели Публикувано 12 декември 2008 Става ли да взема от Алекс каре втора употреба със зъбчатка?И с това възможно ли е до-голяма степен да си реша проблема?Замерени са всичките датчици-работят отлично на мултицета.Става, но не е необходимо да сменяш карето заради зъбчатката, а просто избийте я внимателно и си я сложи на твоето каре........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepone Публикувано 15 декември 2008 Сподели Публикувано 15 декември 2008 Мирослав, можеш ли да ми кажеш цени на задни амортисьори с тампоните,за Каризма GDI `98 ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shejha Публикувано 16 декември 2008 Сподели Публикувано 16 декември 2008 Колеги, като става въпрос за спирачки и дискове искам да кажа, че при мен се чува някакво стържене отпред от ляво при натискане на спирачката. Накладките са ми нови, а дисковете са си наред т.е. не са надрани. От какво може да е? Няма теглене на волана, износването на накладките е нормално, но звука се чува като че накладката е износена до дъно! АБСа си работи!Моля за съвет!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 16 октомври 2010 Сподели Публикувано 16 октомври 2010 (редакция) Както е станало на въпрос има ли начин да се разбере със сигурност по VIN-номера дали една кола е фабрично с дискове или не? Интересува ме има ли разлика в разпределителния клапан на модификацията с барабани и тази с дискове, преди фейслифта (без EBD); Също така и за някакви други проблеми свързани с прехода от барабан към диск. Редактирано 16 октомври 2010 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko Публикувано 19 октомври 2010 Сподели Публикувано 19 октомври 2010 ... при мен се чува някакво стържене отпред от ляво при натискане на спирачката. Накладките са ми нови, а дисковете са си наред ...Това сигурно ли е? Защото и аз бях с нови накладки, но левия цилиндър клеясал и спрял да движи вътрешната накладка.Външната лява беше на 0 - останалите три - като нови. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.