rosko Публикувано 5 ноември 2008 Сподели Публикувано 5 ноември 2008 Обадих се, има го, другата седмица, че сега нещо няма левове......Пък да помогнем на колегата, бе, батко, че колега в нужда се познава, да обясним...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malcho Публикувано 5 ноември 2008 Автор Сподели Публикувано 5 ноември 2008 Обадих се, има го, другата седмица, че сега нещо няма левове......Пък да помогнем на колегата, бе, батко, че колега в нужда се познава, да обясним...... За което много благодаря :drinks: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate_pleven Публикувано 5 ноември 2008 Сподели Публикувано 5 ноември 2008 Много благодаря, а Havoline, предполагам е марка, не може ли с друга?Havoline това елекотоварната серията на маслата TEXACO.За Приста аз повече няма да пиша, щом имате повече кинти за вносното -ваша воля. :icon_angel: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 5 ноември 2008 Сподели Публикувано 5 ноември 2008 За Приста аз повече няма да пиша, щом имате повече кинти за вносното -ваша воля. :icon_angel:Напротив-понеже нямаме излишни кинти са бутала, сегменти и лагери, за това гледаме да слагаме по-арни масла... :P ..... :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate_pleven Публикувано 5 ноември 2008 Сподели Публикувано 5 ноември 2008 Напротив-понеже нямаме излишни кинти са бутала, сегменти и лагери, за това гледаме да слагаме по-арни масла... :P ..... :icon_thumbup:Не се заяждай ако обичаш, че пак ще заключат темата. :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 5 ноември 2008 Сподели Публикувано 5 ноември 2008 Не се заяждай ако обичаш, че пак ще заключат темата. :icon_blush:Ти пък къде видя заяждане ??? Това е един вид-пояснение, защо не трябва да се кара с евтини масла...... :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest Junak Публикувано 5 ноември 2008 Сподели Публикувано 5 ноември 2008 Напротив-понеже нямаме излишни кинти са бутала, сегменти и лагери, за това гледаме да слагаме по-арни масла... :P ..... :icon_thumbup: Абе аз да попитам - сигурни ли сте, че Havoline са вносни масла? Че май TEXACO ги праят у нас. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate_pleven Публикувано 5 ноември 2008 Сподели Публикувано 5 ноември 2008 Ти пък къде видя заяждане ??? Това е един вид-пояснение, защо не трябва да се кара с евтини масла...... :icon_thumbup:Не трябва да се карат колите с калпави масла а не с евтини(макар и нашите са вече бая скъпички, да не кажа че изпревариха някои "вносни"продукти)По въпроса TEXACOдали се прави в БГ?Моторните масла се правят в Белгия, Испания и Италия(говоря за Европа)Част от индусриалните масла като компресорни, хидравлични и др. се правят в БГ и то само за Румъния, но това е нормално и се нарича "изнесено производство".Няма как една такава фирма като TEXACO да се призвежда само в Америка и да се разпространява из целия свят. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest Junak Публикувано 5 ноември 2008 Сподели Публикувано 5 ноември 2008 [По въпроса TEXACOдали се прави в БГ?... http://www.naftex.bg/?mt=htb&zt=32&extd=3 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Thel Публикувано 5 ноември 2008 Сподели Публикувано 5 ноември 2008 Я, аз май съм пропуснал спора за Пристата. Бихте ли ми обяснили за какво точно иде реч, защото, да си призная, на следващата смяна бях решил да пробвам българското. Даже си мислих за пълна синтетика... Какъв е проблемът на тези масла или пак говорим така защото са родни? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 5 ноември 2008 Сподели Публикувано 5 ноември 2008 Ух, не я почвайте темата пак, че ще се хванете за гушите! Пиши на л.с. на бате плевен, той ще ти обясни за Приста маслата най-точно. Дето се вика - информация от извора. А ако си решил да я приемеш - я приеми, всичко е въпрос на личен избор! Аз съм карал всичките си коли преди :mitsu-smiley: с такива масла (лидер). Сега карам с друго. Не, защото Пристата ми е направила беля, а защото така съм решил. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate_pleven Публикувано 5 ноември 2008 Сподели Публикувано 5 ноември 2008 Я, аз май съм пропуснал спора за Пристата. Бихте ли ми обяснили за какво точно иде реч, защото, да си призная, на следващата смяна бях решил да пробвам българското. Даже си мислих за пълна синтетика... Какъв е проблемът на тези масла или пак говорим така защото са родни?Проблем няма, освен един , а той е че са Български :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest Junak Публикувано 5 ноември 2008 Сподели Публикувано 5 ноември 2008 Я, аз май съм пропуснал спора за Пристата. Бихте ли ми обяснили за какво точно иде реч, защото, да си призная, на следващата смяна бях решил да пробвам българското. Даже си мислих за пълна синтетика... Какъв е проблемът на тези масла или пак говорим така защото са родни? Бе той спора беше за българско или вносно масло и за цена-качество. Че затуй пуснах линка - разликата в цената не е голяма. И не знаеш къде е правено. Но за качеството нищо не мога да кажа. Щтот карам с Mobil. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Thel Публикувано 5 ноември 2008 Сподели Публикувано 5 ноември 2008 Проблем нямаосвен един , а той е че са Български :icon_blush: Може ли малко пояснение колега? Има се предвид, че са добри, но само поради вродения ни комплекс за малкоценност ги анатемосваме с диагнозата "български" или че качеството им е недостатъчно добро - като за българския пазар. Питам защото не бих си позволил да мъча с колата с нещо посредствено. Благодаря!!!! Бе той спора беше за българско или вносно масло и за цена-качество. Че затуй пуснах линка - разликата в цената не е голяма. И не знаеш къде е правено. Но за качеството нищо не мога да кажа. Щтот карам с Mobil. Аз това имам предвид колега. Цената не ме интересува, но си мисля, че за разлика от големите марки, които са на почит в България, Пристата поне има доказан произход. Едва ли някой, в някой гараж ще тръгне да бутилира масло в бутилки на Приста. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate_pleven Публикувано 6 ноември 2008 Сподели Публикувано 6 ноември 2008 Може ли малко пояснение колега? Има се предвид, че са добри, но само поради вродения ни комплекс за малкоценност ги анатемосваме с диагнозата "български" или че качеството им е недостатъчно добро - като за българския пазар. Питам защото не бих си позволил да мъча с колата с нещо посредствено. Благодаря!!!! Бе той спора беше за българско или вносно масло и за цена-качество. Че затуй пуснах линка - разликата в цената не е голяма. И не знаеш къде е правено. Но за качеството нищо не мога да кажа. Щтот карам с Mobil. Аз това имам предвид колега. Цената не ме интересува, но си мисля, че за разлика от големите марки, които са на почит в България, Пристата поне има доказан произход. Едва ли някой, в някой гараж ще тръгне да бутилира масло в бутилки на Приста.Не искам да правя реклама на каквото и да е било тука в форума ни, вече си изпатих един път и сега съм по внимателен.Ще кажа само че имаме 20 автомобила в нашата фирма(включително ЕВРО-4 стандарт)и ги караме с Български масла.Държа да поясня че много внимателно подбираме вида на маслото и от кой тип да бъде.Има много теми относно маслата и почти в всяка една се зараждал спор кое е по доброто.Според мен няма по добро а има правилно подбрано масло за определен агрегат.Разгледай тази тема и ще ти е по ясно що е масло.http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...82&hl=МаслоПоздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Thel Публикувано 6 ноември 2008 Сподели Публикувано 6 ноември 2008 Не искам да правя реклама на каквото и да е било тука в форума ни, вече си изпатих един път и сега съм по внимателен.Ще кажа само че имаме 20 автомобила в нашата фирма(включително ЕВРО-4 стандарт)и ги караме с Български масла.Държа да поясня че много внимателно подбираме вида на маслото и от кой тип да бъде.Има много теми относно маслата и почти в всяка една се зараждал спор кое е по доброто.Според мен няма по добро а има правилно подбрано масло за определен агрегат.Разгледай тази тема и ще ти е по ясно що е масло.http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...82&hl=МаслоПоздрави Благодаря за информацията. Прочетох темата и изникнаха някой питания, но ще ти ги задам на ЛС (ако нямаш нищо против), защото не желая да те вкарам в ситуация, да бървш обвинен в реклама отново. Поздрави!!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 6 ноември 2008 Сподели Публикувано 6 ноември 2008 Браво на момчетата! Ей така ви искам! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 6 ноември 2008 Сподели Публикувано 6 ноември 2008 Браво на момчетата! Ей така ви искам!И кое му е бравото.??? Когато единият пита на лични, а другият отговаря, няма спор......А истината както знаем, се ражда във спора......Ето например в предишната тема(дето Вальо е дал линка), се е зародил спор за маслата, и е изникнала истината за ШЕЛ.....Въпреки че и там много хора не вярват, но имаше на времето такъв ШЕЛ, който му даваха смяна на 30000км....Внасяха го "Международни превози", а го имаше и по Корекомите-със валута......Повечето тираджии, си караха Ладичките с такова масло, и двигателите им изкарваха повече километри, без ОР и от такситата......А обикновените хорица, караха прословутата Диона-супер,която тогава ако вярваш на производителите, уж отговаряше на всички изисквания, и едва ли не пак беше "по-добра " от Западните масла, но едвам изкретваха до 150-200-хиляди, и опаааа-Основен ремонт......Даже имаше заблуждение у хората, че колите на тираджиите били "спец.изработка", щото били от Кореком.....Та те така-за маслата....За това някак си не ми се избира Българското...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 6 ноември 2008 Сподели Публикувано 6 ноември 2008 Всеки си шета сам на акъла! Аз затова писах малко по-горе. Всеки си решава сам. Спорът си е спор, вече е воден и няма смисъл пак, това имах предвид. Аз, например, правих основен ремонт от един Шел през '95! Както и нямаше нищо - така отиде биелния лагер 500 км след смяна на маслото - без всякакви запушвания, ей така! Затова - всеки си знае! Аз карам с Мотул! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate_pleven Публикувано 6 ноември 2008 Сподели Публикувано 6 ноември 2008 Ако искате можем да поспорим? :icon_angel: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate_pleven Публикувано 6 ноември 2008 Сподели Публикувано 6 ноември 2008 Ух, не я почвайте темата пак, че ще се хванете за гушите! Пиши на л.с. на бате плевен, той ще ти обясни за Приста маслата най-точно. Дето се вика - информация от извора. А ако си решил да я приемеш - я приеми, всичко е въпрос на личен избор! Аз съм карал всичките си коли преди :mitsu-smiley: с такива масла (лидер). Сега карам с друго. Не, защото Пристата ми е направила беля, а защото така съм решил.А могали да попитам, защо си решил така? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 6 ноември 2008 Сподели Публикувано 6 ноември 2008 Ако искате можем да поспорим? :icon_angel:За кое ??? За маслата, или за коректността на Българският производител и търговец ??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate_pleven Публикувано 6 ноември 2008 Сподели Публикувано 6 ноември 2008 За маслата ще по интересно :icon_thumbup: А относно дали са коректни българските търговци????Това е много дълга и интересна тема. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 6 ноември 2008 Сподели Публикувано 6 ноември 2008 За маслата ще по интересно :icon_thumbup:Ами хайде кажи тогава, твоят Галант с какво масло го караш....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate_pleven Публикувано 6 ноември 2008 Сподели Публикувано 6 ноември 2008 Ами хайде кажи тогава, твоят Галант с какво масло го караш.......Няма да кажа, няма да ми повярвате.Искам да попитам някой от админите, могали да отворя тема специално за Приста Ойл и за подобни спорове? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.