krase Публикувано 30 септември 2008 Сподели Публикувано 30 септември 2008 Изви ми преден лагер на колт 2005 г .В оторизираните сервизи Балкан Стар, Ратола, Рубин най ниската цена е 524лв комплект лагер главина и шенкелНякой да знае друг вариант. :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 30 септември 2008 Сподели Публикувано 30 септември 2008 Друг вариант е втора употреба, или присаждане на друг лагер....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krase Публикувано 30 септември 2008 Автор Сподели Публикувано 30 септември 2008 Марио в сащ няма колт Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 30 септември 2008 Сподели Публикувано 30 септември 2008 Марио в сащ няма колтВ САЩ колт може и да няма, но стандартни лагери по предницата има.... Като намериш парт номера, може да се окаже, че лагери за колт в САЩ има повече, отколкотов Европа, а с голяма доза сигурност, че са на поне половин цена.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 30 септември 2008 Сподели Публикувано 30 септември 2008 Марио в сащ няма колтТо в САЩ няма и София-както ти пише в аватата, а освен това няма и БС, Ратола и Рубин..... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krase Публикувано 4 октомври 2008 Автор Сподели Публикувано 4 октомври 2008 Оправих си го за 50 лв - толкова струваше лагера. Много здраве на .....................................500лв, ама друг път. Егати кръвопйците :icon_clap: :icon_clap: :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
otnesen Публикувано 5 август 2009 Сподели Публикувано 5 август 2009 Оправих си го за 50 лв - толкова струваше лагера. Много здраве на .....................................500лв, ама друг път. Егати кръвопйците :icon_clap: :icon_clap: :icon_clap:Можеш ли да дадеш инфо.....прекрасен звук издава и един от мойте лагери.В БС ми казаха 536 лв. :wacko: .Предварително благодаря. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krase Публикувано 10 август 2009 Автор Сподели Публикувано 10 август 2009 0898204061 за инфо Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
otnesen Публикувано 13 август 2009 Сподели Публикувано 13 август 2009 .....така чудно виеше(и още вие)....оказа се ,че е заден лагер...разликата не е голяма 440 лв. в БС.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
modele Публикувано 16 ноември 2009 Сподели Публикувано 16 ноември 2009 Здравейте,ако не е проблем споделете повече за тези лагери. Не е проблем да звънна на колегата, но ще е добре за всички с такива :mitsu-smiley: да сме наясно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gig Публикувано 15 февруари 2012 Сподели Публикувано 15 февруари 2012 Нормално ли е да се износи преден лагер на Колт (модел 2007 г.) за 28 500 км? Наскоро започна да вие. Вярно, че тези дни карането в София е тежко, но със сигурност не е имало големи удари или скачане в дупки.Също така ме се интересувам защо лагера като резерна част се предлага само в комплект с шенкела и главината? Цената на комплекта в официалния сервиз е 630 лв. (с включено ДДС), а труда за смяната е 100 лв. Не, че ще ме съборят, но какъв е смисъла да не се предлага само лагера (доколкото разбрах това е само при Колта от настоящите модели) ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 15 февруари 2012 Сподели Публикувано 15 февруари 2012 Нормално ли е да се износи преден лагер на Колт (модел 2007 г.) за 28 500 км? Наскоро започна да вие. Вярно, че тези дни карането в София е тежко, но със сигурност не е имало големи удари или скачане в дупки.Също така ме се интересувам защо лагера като резерна част се предлага само в комплект с шенкела и главината? Цената на комплекта в официалния сервиз е 630 лв. (с включено ДДС), а труда за смяната е 100 лв. Не, че ще ме съборят, но какъв е смисъла да не се предлага само лагера (доколкото разбрах това е само при Колта от настоящите модели) ?Не е нормално, но за съжаление Японските лагери вече не са това което бяха ..Галантите от 90-те години още карат със заводските лагери, по новите галанти ги хвърлят на 5- 6 години, а вие и на по малко ..:(Моят съвет е : сложи си Европейски лагер, хем са по евтини (ФАГ е 130 лв. СКФ- 230) хем като че ли са по издръжливи ..Пък и този труд за смяна на лагер къде го намери :icon_doh: искам и аз да сменям лагери за 100 лв. ама на хората повече от 30 не им се дава, даже им се чини скъпо .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 15 февруари 2012 Сподели Публикувано 15 февруари 2012 Пък и този труд за смяна на лагер къде го намери :icon_doh: искам и аз да сменям лагери за 100 лв. ама на хората повече от 30 не им се дава, даже им се чини скъпо .. Охоо, така си е, 100 лв за труд дадох на майсторите за лагери на ск. кутия. И аз сменях лагери - там дадох 25 лв на лагер (двата предни); сложих някакви немски. Става въпрос за Colt 98г. Айде, усун 100 лв да дадеш за лагер на Колт 2005 - нормално, но 500 кинта.... пф, тва си е 1/4 кола от по-старите . Но всичко е въпрос на стандарт - селския труд се тарифира различно от градския, по същия начин и българския срещу европейския ... Всичо е в стандарта (Аз примерно все взимам шпеков салам "Best Farm", а не "Стара планина", но това е защото още съм по селския стандарт :rofl: ) Друг е въпросът, че ... за евтин труд, резултатът е по-неясен. Сега примерно като натискам съединител, колата от време на време трепери цялата (може би е от студа, може и да е от корейския Valeo, който сложих. Нищо, ще я лекувам, като настине и почне да киха) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 15 февруари 2012 Сподели Публикувано 15 февруари 2012 Нормално ли е да се износи преден лагер на Колт (модел 2007 г.) за 28 500 км? Наскоро започна да вие. Вярно, че тези дни карането в София е тежко, но със сигурност не е имало големи удари или скачане в дупки.Също така ме се интересувам защо лагера като резерна част се предлага само в комплект с шенкела и главината? Цената на комплекта в официалния сервиз е 630 лв. (с включено ДДС), а труда за смяната е 100 лв. Не, че ще ме съборят, но какъв е смисъла да не се предлага само лагера (доколкото разбрах това е само при Колта от настоящите модели) ?NSK - Japan 160 лв при мен, за смчната - около 30-40 лв. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gig Публикувано 15 февруари 2012 Сподели Публикувано 15 февруари 2012 Благодаря за съветите и за офертата на DJя Досега колата е обслужвана в Балкан Стар и като цяло сме доволни от сервиза им (с едно сериозно изключение - имаше проблем в спирачния апарат, който се появи след първата година и половина, но го остраниха чак когато се задълбочи и след като беше изтекла гаранцията). Даже според мен последните години подобриха качеството на обслужването. Къде ще я правим сега ще реши жена ми - все пак колата е нейна.Искам да уточня, че по-скоро ме интересува техническата страна на проблема, т.е. защо по официалният сервизен канал на Мицубиши лагера не се предлага като отделна част, а само в комплект с шенкела и главината? Както и това колко нормално е един лагер да не може да изкара 30 хил.км.Относно цените -като искаме да сме в Европа и цените ще са европейски. Цената на 1 час труд в сервиза на Балкан Стар е 45.60 лв с ДДС (реално фирмата взима 38 лв., което е цената без ДДС). Цените на стоките и услугите няма да падат много поради редица причини, затова нормалният начин на развитие е да се повишава цената на труда. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.