Премини към съдържание

Преден лагер за колт 2005г


krase

Препоръчано мнение

Изви ми преден лагер на колт 2005 г .

В оторизираните сервизи Балкан Стар, Ратола, Рубин най ниската цена е 524лв комплект лагер главина и шенкел

Някой да знае друг вариант. :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Друг вариант е втора употреба, или присаждане на друг лагер.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Марио в сащ няма колт

В САЩ колт може и да няма, но стандартни лагери по предницата има.... Като намериш парт номера, може да се окаже, че лагери за колт в САЩ има повече, отколкотов Европа, а с голяма доза сигурност, че са на поне половин цена....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Марио в сащ няма колт
То в САЩ няма и София-както ти пише в аватата, а освен това няма и БС, Ратола и Рубин..... :D
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Оправих си го за 50 лв - толкова струваше лагера. Много здраве на .....................................

500лв, ама друг път. Егати кръвопйците :icon_clap: :icon_clap: :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 10 месеца ...
Оправих си го за 50 лв - толкова струваше лагера. Много здраве на .....................................

500лв, ама друг път. Егати кръвопйците :icon_clap: :icon_clap: :icon_clap:

Можеш ли да дадеш инфо.....прекрасен звук издава и един от мойте лагери.В БС ми казаха 536 лв. :wacko: .Предварително благодаря.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 месеца ...

Здравейте,

ако не е проблем споделете повече за тези лагери. Не е проблем да звънна на колегата, но ще е добре за всички с такива :mitsu-smiley: да сме наясно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 години ...

Нормално ли е да се износи преден лагер на Колт (модел 2007 г.) за 28 500 км? Наскоро започна да вие. Вярно, че тези дни карането в София е тежко, но със сигурност не е имало големи удари или скачане в дупки.

Също така ме се интересувам защо лагера като резерна част се предлага само в комплект с шенкела и главината? Цената на комплекта в официалния сервиз е 630 лв. (с включено ДДС), а труда за смяната е 100 лв. Не, че ще ме съборят, но какъв е смисъла да не се предлага само лагера (доколкото разбрах това е само при Колта от настоящите модели) ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нормално ли е да се износи преден лагер на Колт (модел 2007 г.) за 28 500 км? Наскоро започна да вие. Вярно, че тези дни карането в София е тежко, но със сигурност не е имало големи удари или скачане в дупки.

Също така ме се интересувам защо лагера като резерна част се предлага само в комплект с шенкела и главината? Цената на комплекта в официалния сервиз е 630 лв. (с включено ДДС), а труда за смяната е 100 лв. Не, че ще ме съборят, но какъв е смисъла да не се предлага само лагера (доколкото разбрах това е само при Колта от настоящите модели) ?

Не е нормално, но за съжаление Японските лагери вече не са това което бяха ..

Галантите от 90-те години още карат със заводските лагери, по новите галанти ги хвърлят на 5- 6 години, а вие и на по малко ..:(

Моят съвет е : сложи си Европейски лагер, хем са по евтини (ФАГ е 130 лв. СКФ- 230) хем като че ли са по издръжливи ..

Пък и този труд за смяна на лагер къде го намери :icon_doh: искам и аз да сменям лагери за 100 лв.:) ама на хората повече от 30 не им се дава, даже им се чини скъпо ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пък и този труд за смяна на лагер къде го намери :icon_doh: искам и аз да сменям лагери за 100 лв.:) ама на хората повече от 30 не им се дава, даже им се чини скъпо ..

 

Охоо, така си е, 100 лв за труд дадох на майсторите за лагери на ск. кутия. И аз сменях лагери - там дадох 25 лв на лагер (двата предни); сложих някакви немски. Става въпрос за Colt 98г. Айде, усун 100 лв да дадеш за лагер на Колт 2005 - нормално, но 500 кинта.... пф, тва си е 1/4 кола от по-старите :). Но всичко е въпрос на стандарт - селския труд се тарифира различно от градския, по същия начин и българския срещу европейския :)... Всичо е в стандарта (Аз примерно все взимам шпеков салам "Best Farm", а не "Стара планина", но това е защото още съм по селския стандарт :rofl: )

 

Друг е въпросът, че ... за евтин труд, резултатът е по-неясен. Сега примерно като натискам съединител, колата от време на време трепери цялата (може би е от студа, може и да е от корейския Valeo, който сложих. Нищо, ще я лекувам, като настине и почне да киха)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нормално ли е да се износи преден лагер на Колт (модел 2007 г.) за 28 500 км? Наскоро започна да вие. Вярно, че тези дни карането в София е тежко, но със сигурност не е имало големи удари или скачане в дупки.

Също така ме се интересувам защо лагера като резерна част се предлага само в комплект с шенкела и главината? Цената на комплекта в официалния сервиз е 630 лв. (с включено ДДС), а труда за смяната е 100 лв. Не, че ще ме съборят, но какъв е смисъла да не се предлага само лагера (доколкото разбрах това е само при Колта от настоящите модели) ?

NSK - Japan 160 лв при мен, за смчната - около 30-40 лв.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съветите и за офертата на DJя :)

Досега колата е обслужвана в Балкан Стар и като цяло сме доволни от сервиза им (с едно сериозно изключение - имаше проблем в спирачния апарат, който се появи след първата година и половина, но го остраниха чак когато се задълбочи и след като беше изтекла гаранцията). Даже според мен последните години подобриха качеството на обслужването. Къде ще я правим сега ще реши жена ми - все пак колата е нейна.

Искам да уточня, че по-скоро ме интересува техническата страна на проблема, т.е. защо по официалният сервизен канал на Мицубиши лагера не се предлага като отделна част, а само в комплект с шенкела и главината? Както и това колко нормално е един лагер да не може да изкара 30 хил.км.

Относно цените -като искаме да сме в Европа и цените ще са европейски. Цената на 1 час труд в сервиза на Балкан Стар е 45.60 лв с ДДС (реално фирмата взима 38 лв., което е цената без ДДС). Цените на стоките и услугите няма да падат много поради редица причини, затова нормалният начин на развитие е да се повишава цената на труда.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...