Vasil Sivkov-Noby Публикувано 15 септември 2008 Сподели Публикувано 15 септември 2008 Колеги искам да ви питам дали някой от нас си е купил Лансера с зимни 18''ки, и разбира се каква марка и модел са те? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 16 септември 2008 Сподели Публикувано 16 септември 2008 До колкото знам са тези: Dunlop SP Sport 5000 M (Ultra High Performance All-Season)Size: 215/45R18Serv. Desc: 89V Load Index 89 = 1279lbs (580kg) per tireSpeed Rating “V” = 149mph (240kph) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 17 септември 2008 Автор Сподели Публикувано 17 септември 2008 До колкото знам са тези: Dunlop SP Sport 5000 M (Ultra High Performance All-Season)Size: 215/45R18Serv. Desc: 89V Load Index 89 = 1279lbs (580kg) per tireSpeed Rating “V” = 149mph (240kph) Мерси колега LiX. Ама това наистина са повече пролетно-есенни гуми, от колкото зимни. На Пампорово няма да ми вършат никаква работа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen Dimitrov Публикувано 17 септември 2008 Сподели Публикувано 17 септември 2008 Мерси колега LiX. Ама това наистина са повече пролетно-есенни гуми, от колкото зимни. На Пампорово няма да ми вършат никаква работа. А защо не си помислиш за Vredestein, мисля че за Пампорово ще ти свършат работа.В момента аз съм в голяма дилема да ли да взема 16" или 18" :icon_hmm:, но знам че гумите ще бъдат Vredestein. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 17 септември 2008 Сподели Публикувано 17 септември 2008 Няма смисъл от 18" зимна. Първо доста скъпи са гумите, второ защо да скапваш джантите, трето колкото по тясна гума, толкова по-добре през зимата. Аз твърдо минавам на 16". Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 17 септември 2008 Автор Сподели Публикувано 17 септември 2008 А защо не си помислиш за Vredestein, мисля че за Пампорово ще ти свършат работа.В момента аз съм в голяма дилема да ли да взема 16" или 18" :icon_hmm:, но знам че гумите ще бъдат Vredestein.Че на Оутлендъра 16" ? Няма ли да са му малки ? Дай някакъв линк за да ги видя тези гуми. Имам съученик който е сериозен вносител на гуми "Райчев" в Пловдив. Ако искате може няколко човека да си вземем гуми от там с хубава одстъпка? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 17 септември 2008 Автор Сподели Публикувано 17 септември 2008 Няма смисъл от 18" зимна. Първо доста скъпи са гумите, второ защо да скапваш джантите, трето колкото по тясна гума, толкова по-добре през зимата. Аз твърдо минавам на 16".Да ама ако трябва и джанти да купя? 4бр по 400лв са ти 1600лв и гуми 4бр по 350лв са 1400 и на финала си с 3000лв назад. А само 18" гуми са то по 500лв 4бр = 2000лв. 1000лв е разлика май а ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 17 септември 2008 Сподели Публикувано 17 септември 2008 Работата е там, че с 18" няма се държи по същия начин както с 16" ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen Dimitrov Публикувано 17 септември 2008 Сподели Публикувано 17 септември 2008 Дай някакъв линк за да ги видя тези гуми. Ето това е сайта на Vredestein. Че на Оутлендъра 16" ? Няма ли да са му малки ? Не не са му малки. 16" се предлагат и серийно, както като стоманени така и като алуминиеви джанти. При мен проблемът, е че не мога да си харесам 16" джанти, които да стоят добре на колата, всичко което ми харесва, как стои е или 18" или 19" джанта. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 18 септември 2008 Автор Сподели Публикувано 18 септември 2008 Работата е там, че с 18" няма се държи по същия начин както с 16" ;)Абе да ти кажа, ако си на Пампорово зимата или Боровец (постоянно) може и да осетиш разлика, ама в София няма значение според мене. Там ще караш на асфалт. Номера е да е зимна гумата, че е от различни компоненти каучука, от който се правят зимните. Лятните гуми, когато температурата на асфалта е под 10 градуса стават като пластмасови. Пързалят и направо се чупят парчета от тях. Докато зимните остават пластични и даже на по-скъпите модели съм виждал как направо залепя на леда и се растегля като силикон (мени си формата). Имах впредвид, че са по-меки. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 18 септември 2008 Автор Сподели Публикувано 18 септември 2008 Ето това е сайта на Vredestein. Не не са му малки. 16" се предлагат и серийно, както като стоманени така и като алуминиеви джанти. При мен проблемът, е че не мога да си харесам 16" джанти, които да стоят добре на колата, всичко което ми харесва, как стои е или 18" или 19" джанта.Слагай зимни на джантите, с които си сега и не се чуди изобщо. Освен ако нямаш излишни средства, да си купиш други джанти :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.