Премини към съдържание

Outlander 2.4 Mivec - Какъв бензин?


Препоръчано мнение

Нека отворим нова тема само за бензиновите двигатели, където да пишем въпроси, мнения за самите двигатели, както и за бензините, с които ги караме.

 

С какъв бензин е най-добре да се карат новите бензинови Ouтlander-и? А95; А98 или 100

От кои бензинастанции е най-добре да се зарежда (гарантирано качество на бензина)?

Аз засега зареждам А95 предимно от OMV и Лукойл, но си задавам въпроса има ли смисъл да се зарежда по-високооктанов бензин?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нека отворим нова тема само за бензиновите двигатели, където да пишем въпроси, мнения за самите двигатели, както и за бензините, с които ги караме.

 

С какъв бензин е най-добре да се карат новите бензинови Ouтlander-и? А95; А98 или 100

От кои бензинастанции е най-добре да се зарежда (гарантирано качество на бензина)?

Аз засега зареждам А95 предимно от OMV и Лукойл, но си задавам въпроса има ли смисъл да се зарежда по-високооктанов бензин?

Няма никакъв смисъл да зареждаш по високооктанов бензин ако на бензина всичко му е наред...........т.е. да е качествен и да има всички необходими добавки и субстанции против детонации, против окисляване и т.н.

Твоя мотор е предназначен да ползва 95 октана бензин и ползването на 98 или 100 октана е безмислено, ако осещаш голяма разлика м/у тях , то това значи че 95 бензина който си сипал преди тях е бил калпав........

По принцип MIVEC технологията не е свързана с октановото число на горивото , това е технология на клапаните или т.нар. мотор с променлива фаза на газоразпределянето..............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Пичове, като говорим за бензиновия двигател, ще споделите ли, как е с разхода при вас, особена на градско и извънградско при скорости над 130 км/ч.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По отношение на разхода на бензин на градско ми е трудно да го изчисля за по-голям период от време, тъй като не карам много и го редувам с извънградско, но все пак за отделни засичания е между 12 и 15 литра на 100. За извънградско също имам различни стойности.

Например София - Пловдив 9.2 а обратно Пловдив - София 10.3, но съм карал с около 120 до 130, естествено не с постоянна скорост, тъй като съм намалявал при определени ситуации (например средно и ляво платно заети и там си карат с по 90-100 км/ч). Рекорда ми е София - Халкидики (410км) с разход 8.2 на 100км. Но в Гърция карахме доста предпазливо.

 

По-отношение на тези 170 к.с. дали са много или малко. Според мен за джип не са много, но вършат работа. Зависи какво си карал преди. За мен е много важно да поддържам определена скорост с минимални обороти на двигателя, защото това ми осигурява по-ниско ниво на шум в купето и съответно по-комфортно пътуване. А това CVT-то го постига много добре (даже идеално за моите разбирания)

Например от Пловдив за София при настройка от 130 км.ч на круиз контрола през цялото време оборотите бяха около 2400 - 2500, само веждаж качи над 3000 на най-стръмното и то за съмсем малко.

Аз преди карах Ситроен Ксантия 150 к.с. Той дърпаше по-добре, но при обороти над 4000.

Очевидно беше с къси предавки, защото даже на 5 ск. при 100.км/ч оборотите бяха 3000. За да карам с 130 к.м/ч - 4000 оборота, което определено ме дразнеше поради силния шум от двигателя, който се чуваше в купето.

 

До сега не съм натискал газта на Аутлендъра до дупка и не съм качвал обороти над 3500 - 3800. Още ми е нова. Решил съм да и навъртя поне 5000 км преди да да мина към по-сериозни обороти (над 4000).

 

По отношение на климатроника. Аз също мисля, че не работи прецизно. Духа само студено, независимо да си го настроил на 20, 22 или 24 градуса.

Рещавам проблема като го спирам.

 

Споделете от кои бензиностанции зареждате бензин.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

За бензина - ползвам А95 - Лукойл, OMV, доволен съм към момента. Двигателя позволява и по-добър, но както каза DJ Tymbi - няма смисъл.

 

За динамиката - за това купе 170 к.с. не са малко. Причината за сравнително мудния режим според мен е, че просто еку-то пази двигателя - все пак 2000 - 2500 оборота за бензинов двигател не са много, а реално това са оборотите, които се поддържат. Надявам се, след първите 1000 км да се почувства разлика. Освен това винаги може да се смъкне предавка и ръчно за да се ускори. Един от колегите във форума - earendil споменава, че обича да "наказва" колеги на пътя - може би той трябва да сподели за динамиката?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Holmes! Значи наблюденията ни се припокриват.

Аз зареждам 95 само на ОМВ и съм доволен засега. Един път пробвах по-високооктанов от Шел, но не забелязах никаква разлика.

 

За колегите, които си мислят, че има разлика във вървенето и разхода до 1000 км и след това ще допълня, че не забелязах нищо такова.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...