Премини към съдържание

Ел. Стъкла


Maxim Chirpanski

Препоръчано мнение

Здравеите.

Понеже доста смесихме темите си позволих да направя тази.

Я кажете сега от къде могат да се вземат машинки или каквото е там(не съм много наясно) за автоматично сваляне на прозорци.Имам предвид копчетата с двоино деиствие.Могат ли обикновенните копчета да се преправят(моите работят само докато ги държиш)?И още нещо.Възможно ли е да се направи така,че прозорците да работят не само на "контакт",но и при отворена врата например? :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За стъклата на Еклипс 2Г има едно реле над бушоните в купето, та това реле сработва само при контакт и подава ток към копчетата. По чуждите форуми е описано как да се замости и да работи и без контакт, а за работа при отворена врата да се изкажат по -компетентните колеги.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам как са го направили, но моя Галант не му трябва ключ за да работят стъклата. Постоянно можеш да ги вдигаш и сваляш, не знам обаче дали е хубаво да се свързва така.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 7 месеца ...

Привет на всички.

Дали някои може да каже как се сваля малкото триъгълно стъкло на задната врата на Галант до '97г.? :icon_hmm:

Поздрави :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моят е следващият модел, но мисля, че принципа е идентичен - на щипки е само, но започни от горния край! :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моят е следващият модел, но мисля, че принципа е идентичен - на щипки е само, но започни от горния край! :)

 

 

Как така на щипки? На къде се вади? Нагоре, надолу, навътре, навън....

Поздрави :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Как така на щипки? На къде се вади? Нагоре, надолу, навътре, навън...

Поздрави :mitsu-smiley:

Няма щипки... За да свалиш малкото стъкло, първо се откача голямото.... После се маха гуменото уплътнение, по което се движи стъклото...

След това се откача и металната шина, в която ляга това уплътнение.... Тя е хваната с три болта.... Единият е в горният край (под гуменото уплътнение на вратата), другите два са в долният край вътре във вратата.... След като махнеш тази шина, малкото стъкло се издърпва напред, и излиза заедно с гуменото му уплътнение...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма щипки... За да свалиш малкото стъкло, първо се откача голямото.... После се маха гуменото уплътнение, по което се движи стъклото...

След това се откача и металната шина, в която ляга това уплътнение.... Тя е хваната с три болта.... Единият е в горният край (под гуменото уплътнение на вратата), другите два са в долният край вътре във вратата.... След като махнеш тази шина, малкото стъкло се издърпва напред, и излиза заедно с гуменото му уплътнение...

 

 

Това звучи малко по-нормално :icon_blush: Ще пробвам и ако стане, може и някоя снимка да сложа. Благодаря за информацията.

Поздрави :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Възможно ли е да се направи така, че прозорците да работят не само на "контакт", но и при отворена врата например?

 

Възможно е. Би трябвало да има реле за време, което и след определено време от когато не е на контакт, да подава захранване на стъклата. Подава му се ток от осветлението на вратите и готово. Някъде за 20-30 мин работа макс за жичкаджия, който горе-долу знае какво прави. На каризмата ако бутона се задържи за 2 сек. в крайно положение, стъклото става автоматично. Не знам до колко е приложимо за галантите обаче.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се... объркал съм се и не знам защо съм мислел за малкото триъгълно капаче на предните врати. :icon_n_oops: :sorry:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам как са го направили, но моя Галант не му трябва ключ за да работят стъклата. Постоянно можеш да ги вдигаш и сваляш, не знам обаче дали е хубаво да се свързва така.

 

На твоята кола е нормално да работят стъклата до 30 сек. след свалянето на контакта.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На твоята кола е нормално да работят стъклата до 30 сек. след свалянето на контакта.

 

Да, работят, но около 10 секунди. При мен се оказа друг проблема. Предишния собственик е свързал ел. стъклата постоянно да работят, защото е изгоряла една интегрална схема в ETACS компютъра. Но при постоянното свързване има и една постоянна утечка в колата от рода на 0.12 А, която изтощава акумулатора. След смяната й всичко се оправи. За така бленуваната комфорт функция обаче има малък проблем - на Галанта управляващите блокове за стъклата са 4, а не един и той да командва всичките. И при свързването на този блок за комфорт функцията трябва да се прекарат кабели до всички врати, което увеличава съпротивлението по веригата и стъклата няма да могат да се вдигат до горе. Само да поясня - този блок го нямаме в колите, купува се от алармаджиите. Значи номера с релетата, които имитират ръчно вдигане на 4-те стъкла работи в момента, само трябва да излъжа алармата да им подава сигнал и след отваряне на шофьорската врата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, работят, но около 10 секунди. При мен се оказа друг проблема. Предишния собственик е свързал ел. стъклата постоянно да работят, защото е изгоряла една интегрална схема в ETACS компютъра. Но при постоянното свързване има и една постоянна утечка в колата от рода на 0.12 А, която изтощава акумулатора. След смяната й всичко се оправи. За така бленуваната комфорт функция обаче има малък проблем - на Галанта управляващите блокове за стъклата са 4, а не един и той да командва всичките. И при свързването на този блок за комфорт функцията трябва да се прекарат кабели до всички врати, което увеличава съпротивлението по веригата и стъклата няма да могат да се вдигат до горе. Само да поясня - този блок го нямаме в колите, купува се от алармаджиите. Значи номера с релетата, които имитират ръчно вдигане на 4-те стъкла работи в момента, само трябва да излъжа алармата да им подава сигнал и след отваряне на шофьорската врата.

 

И аз съм си го направил с релета, както е при теб, но проблема е в това, че след затварянето на шофьорската врата блока за управление остава без захранване. С други думи, след като се затвори вратата, не се вдигат стъклата при заключването с дистанционното на алармата. Бях дръпнал един Chassis Electrical.pdf от Божо, но точно схемата за ел. стъклата липсваше. Остава да се излъже този блок за управление така, че той да не отчита затварянето на вратата.

Времеброенето ще си остане (около 20-25сек), което е достатъчно да излезеш и заключиш колата с дистанционното.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...