milenjs Публикувано 8 септември 2008 Сподели Публикувано 8 септември 2008 Понеже карам само на газ сстрелката на уреда за бензина си стоеше малко над червената зона. Няколко пъти съм карал на бензин, пада си до долу, светва лампата на резервата, като заредя малко си се вдига, работи си с една дума уреда.Миналата седмица трябваше да заредя за 40лв. гориво но нямах свободен обем за газ (заредих на мах предния ден) и си сипах бензин. Стрелката стигна до ниво 1/4, като се вдигаше плавно при подаване на контакт (наблюдавах внимателно защото ми беше любопитно докъде ще стигне). Преди няколко дена забелязах обаче че и при изключен контакт си стои там. Тази сутрин преди да поставя ключа погледнах - пак толкова си показва...Нормално ли е да показва нивото постоянно? (Жената излезе с железен довод - ами той бензина нали си е там и си е толкова, затова показва ;) ), или е заседнала нещо ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 8 септември 2008 Сподели Публикувано 8 септември 2008 Така са нашите самолети, и при покой показват количеството гориво което имаш......Малко е кофти, защото и крадците като погледнат уреда знаят колко си заредил, но да се надяваме да не попадаме на такива..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 8 септември 2008 Автор Сподели Публикувано 8 септември 2008 Благодаря, и аз се замислих за това "издайничество" и ми се стори нелогични да показва и в покой. Но явно в Япония не се краде. Между другото на Колта ми показва само когато е на контакт. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sirko Публикувано 8 септември 2008 Сподели Публикувано 8 септември 2008 И на моя Галант е така, показва винаги.На старата ми Хонда стрелката постепенно се вдигаше на full когато колата е на габарит, като запали положението се нормализираше, така и не разбрах от какво... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
teodor13 Публикувано 15 септември 2008 Сподели Публикувано 15 септември 2008 :rolleyes: Пичове, мисля, че грешите Когато изключиш от контакт индикатора се връща.В случая става дума за повреда.И аз от скоро имам същия проблем с моя индикатор за температурата на водата :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Maxim Chirpanski Публикувано 15 септември 2008 Сподели Публикувано 15 септември 2008 И на моето Галантче показва постоянно и мисля че това е съвсем нормално.Не вярвам всички митсубишита да са с развалени датчици колега :rulez: . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 15 септември 2008 Сподели Публикувано 15 септември 2008 :rolleyes: Пичове, мисля, че грешите Когато изключиш от контакт индикатора се връща.В случая става дума за повреда.И аз от скоро имам същия проблем с моя индикатор за температурата на водата :icon_blush:А някога карал ли си Галант,та твърдиш че е повреда.....Повредата е при тебе..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
teodor13 Публикувано 15 септември 2008 Сподели Публикувано 15 септември 2008 Знам само, че до вчера индикатора за температурата на колата ми се връщаше :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Maxim Chirpanski Публикувано 15 септември 2008 Сподели Публикувано 15 септември 2008 Знам само, че до вчера индикатора за температурата на колата ми се връщаше :rolleyes: На температурата да,но не и на нивото на гориво. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
teodor13 Публикувано 15 септември 2008 Сподели Публикувано 15 септември 2008 sorry ама това е страницата за space/grandis. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
teodor13 Публикувано 15 септември 2008 Сподели Публикувано 15 септември 2008 да за температурата и е много досадно :argue: лошото е, че показва малко преди прегряване и е като закован :bang: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aragami Публикувано 24 септември 2008 Сподели Публикувано 24 септември 2008 Нормално е да показва винаги, и при мене е така. Но при мен от време на време показва със около 1/5-та по малко от реалното количество гориво. Така е няколко сек./мин. после се нормализира. Промяната не се дължи на ускорение (положително или отрицателно) или наклон. Нормално ли е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Шаман Публикувано 25 септември 2008 Сподели Публикувано 25 септември 2008 Да, нормално е да пада и се качва при наклон. Поне и моята го прави. Мисля, че системата включва сонда, която плува върху горивото и от това колко е нагоре или надолу в резервоара е и отчитането.Тъй като при наклон течността не е хоризонтална - и отклонението.Нещо такова - но аз съм лаик и може и да бъркам много. Все пак - и моята се държи по същия начин :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivaylo iliev Публикувано 25 септември 2008 Сподели Публикувано 25 септември 2008 Да, нормално е да пада и се качва при наклон. Поне и моята го прави. Мисля, че системата включва сонда, която плува върху горивото и от това колко е нагоре или надолу в резервоара е и отчитането.Тъй като при наклон течността не е хоризонтална - и отклонението.Нещо такова - но аз съм лаик и може и да бъркам много. Все пак - и моята се държи по същия начин :rolleyes: :rolleyes: Течността винаги е хоризонтална!Няма наклонени езера и морета, нали! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 25 септември 2008 Сподели Публикувано 25 септември 2008 Има разлика при наклоните. При изкачване е едно, при спускане - друго. Мисля, че това се определя от поплавък, при мен дава разлика. Мисля, че при стръмно спускане дори лампата ми светва, същото може да се получи и при рязко натискане на спирачките - течността се разлюлява и променя показанието. Поне аз така си го обяснявам. Милене, показва постоянно, споко. И е права жена ти - показва, щото има Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teodor_Aynadzhiev Публикувано 27 септември 2008 Сподели Публикувано 27 септември 2008 :rolleyes: Течността винаги е хоризонтална!Няма наклонени езера и морета, нали!Течността е винаги хоризонтална в статичен режим, не и при ускорение Пробвай с един леген пълен до горе с вода докато го носиш да спреш рязко на място, нали се сещаш какво се случва с водата :icon_bye: :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sirko Публикувано 27 септември 2008 Сподели Публикувано 27 септември 2008 Ами поплавъка според мен е в "тръба" в резервоара и не се влияе толкова от клатушкането на горивото, без значение от скоростта и пътя горовото винаги се плацика напред-назад. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikito Публикувано 13 октомври 2008 Сподели Публикувано 13 октомври 2008 И при спейс гиър е така.Винаги показва и казва на бандита ела ме покарай Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v1977 Публикувано 13 октомври 2008 Сподели Публикувано 13 октомври 2008 Колеги хубаво е все пак от време на време да слашаме и жените си :icon_n_king: ! И при мен е така-щом има гориво в резервоара стрелката показва дори и без контакт!Колега радвай се щом стрелката ти показва че имаш гориво(нормално е не е повредена) :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.