Премини към съдържание

Стрелката за нивото на бензин ?


milenjs

Препоръчано мнение

Понеже карам само на газ сстрелката на уреда за бензина си стоеше малко над червената зона. Няколко пъти съм карал на бензин, пада си до долу, светва лампата на резервата, като заредя малко си се вдига, работи си с една дума уреда.

Миналата седмица трябваше да заредя за 40лв. гориво но нямах свободен обем за газ (заредих на мах предния ден) и си сипах бензин. Стрелката стигна до ниво 1/4, като се вдигаше плавно при подаване на контакт (наблюдавах внимателно защото ми беше любопитно докъде ще стигне). Преди няколко дена забелязах обаче че и при изключен контакт си стои там. Тази сутрин преди да поставя ключа погледнах - пак толкова си показва...

Нормално ли е да показва нивото постоянно? (Жената излезе с железен довод - ами той бензина нали си е там и си е толкова, затова показва ;) ), или е заседнала нещо ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така са нашите самолети, и при покой показват количеството гориво което имаш......Малко е кофти, защото и крадците като погледнат уреда знаят колко си заредил, но да се надяваме да не попадаме на такива.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, и аз се замислих за това "издайничество" и ми се стори нелогични да показва и в покой. Но явно в Япония не се краде. Между другото на Колта ми показва само когато е на контакт.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И на моя Галант е така, показва винаги.

На старата ми Хонда стрелката постепенно се вдигаше на full когато колата е на габарит, като запали положението се нормализираше, така и не разбрах от какво...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:rolleyes: Пичове, мисля, че грешите

Когато изключиш от контакт индикатора се връща.

В случая става дума за повреда.

И аз от скоро имам същия проблем с моя индикатор за температурата на водата :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И на моето Галантче показва постоянно и мисля че това е съвсем нормално.Не вярвам всички митсубишита да са с развалени датчици колега :rulez: .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:rolleyes: Пичове, мисля, че грешите

Когато изключиш от контакт индикатора се връща.

В случая става дума за повреда.

И аз от скоро имам същия проблем с моя индикатор за температурата на водата :icon_blush:

А някога карал ли си Галант,та твърдиш че е повреда.....Повредата е при тебе.....
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Знам само, че до вчера индикатора за температурата на колата ми се връщаше :rolleyes:

 

 

На температурата да,но не и на нивото на гориво. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

да за температурата и е много досадно :argue:

лошото е, че показва малко преди прегряване и е като закован :bang:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Нормално е да показва винаги, и при мене е така. Но при мен от време на време показва със около 1/5-та по малко от реалното количество гориво. Така е няколко сек./мин. после се нормализира. Промяната не се дължи на ускорение (положително или отрицателно) или наклон. Нормално ли е?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, нормално е да пада и се качва при наклон. Поне и моята го прави. Мисля, че системата включва сонда, която плува върху горивото и от това колко е нагоре или надолу в резервоара е и отчитането.

Тъй като при наклон течността не е хоризонтална - и отклонението.

Нещо такова - но аз съм лаик и може и да бъркам много. Все пак - и моята се държи по същия начин :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, нормално е да пада и се качва при наклон. Поне и моята го прави. Мисля, че системата включва сонда, която плува върху горивото и от това колко е нагоре или надолу в резервоара е и отчитането.

Тъй като при наклон течността не е хоризонтална - и отклонението.

Нещо такова - но аз съм лаик и може и да бъркам много. Все пак - и моята се държи по същия начин :rolleyes:

:rolleyes: Течността винаги е хоризонтална!Няма наклонени езера и морета, нали!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има разлика при наклоните. При изкачване е едно, при спускане - друго. Мисля, че това се определя от поплавък, при мен дава разлика. Мисля, че при стръмно спускане дори лампата ми светва, същото може да се получи и при рязко натискане на спирачките - течността се разлюлява и променя показанието. Поне аз така си го обяснявам.

Милене, показва постоянно, споко. И е права жена ти - показва, щото има ;-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:rolleyes: Течността винаги е хоризонтална!Няма наклонени езера и морета, нали!

Течността е винаги хоризонтална в статичен режим, не и при ускорение :)

Пробвай с един леген пълен до горе с вода докато го носиш да спреш рязко на място, нали се сещаш какво се случва с водата :icon_bye: :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами поплавъка според мен е в "тръба" в резервоара и не се влияе толкова от клатушкането на горивото, без значение от скоростта и пътя горовото винаги се плацика напред-назад.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Колеги хубаво е все пак от време на време да слашаме и жените си :icon_n_king: ! И при мен е така-щом има гориво в резервоара стрелката показва дори и без контакт!

Колега радвай се щом стрелката ти показва че имаш гориво(нормално е не е повредена) :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...