topchieff Публикувано 1 септември 2005 Сподели Публикувано 1 септември 2005 Да мисля, че ви разбрах напълно добреТова за което се извиних беше, че по принцип не пиша такива глупостиБос тва не мога да го повярвам за Митсу на американския пазарАз съм един от малкото каращти нещо различно от Ево тук и се чувствах малко или много уникален, но ако спрат да ги продават ще трябва да карам Хонда, представяш ли си ХондаНяма значение, може да се оттеглят но Евото даде началото на нещо ново на американския пазар коло която е AWD а не е SUV това не е нещо много популярноСъжалявам само за едно, че Митсубиши отвори пазара на 4 по 4 колите със спортен дух а Субаро отвориха завод с 8000 работни места на 15 мили от моята къщаСубаро ще обере аплодисментитеАз принципно харесвам Пежо като дизайн и не знам защо тия Французи не си продават колите в Щатите Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 1 септември 2005 Автор Admin Сподели Публикувано 1 септември 2005 topchieff, вярно е това за :mitsu-smiley: в Америка. Силно се надявам да не напуснат този огромен пазар. Това произлиза от изключително грешното управление. Както сам казваш първи разработват пазара в САЩ и после отстъпват тотално позиции. Едни фирми отварят заводи, а Мицубиши правят неистови усилия да запазят завода си в Илинойс :icon_confused: марката ми е слабост, но критикувам много остро политиката и. Незнам какво стана и с новия Eclipse, който скоро се лансира в Америка. Какви са ти впечатленията за него?А твоя модел Лансер го знам много добре. Тук съм направил една от многото снимки на националната среща на клуба в Пловдив (на снимката е фен на клуба). Тази кола я докараха за тест драйв от БалканСтар, които дойдоха на срещата ни и някои колеги я тестваха. Този модел е малко по-различен от твоя, защото е SW, но като цяло колата е еднаква. Имам поглед върху нея още като излезе на пазара, имал съм възможност да я покарам и твърдя със сигурност, че колата е отлична като технически параметри - окачване, шум, демараж (не спортно каране) още повече наживо изглежда много добре. Някък си на снимка се губи визията на колата. Малко предната решетка подвежда http://www.mitsubishibg.com/bigboss/n10.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spass Публикувано 1 септември 2005 Сподели Публикувано 1 септември 2005 Според мен не само решетката, а фаровете до голяма степен са виновни за противоречивите чувства. Не случайно topchieff им е окастрил горния край с черната лента за да докара по-агресивен вид... и да не се обижда, ама в оригинал наистина донякъде напомня лада във физиономията - 2170 е модела, ама то всъщност не е ясно кой кого напомня :icon_bye: http://auto.ngs.ru/reviews/foto/big/vaz2170.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
topchieff Публикувано 2 септември 2005 Сподели Публикувано 2 септември 2005 Да за Еклипс, на Американския пазар може да се говори многоНесъмнено най продавария модел след Монтеро или Паджеро в Европа, не съм наясно дали има някаква разлика между двата модела, но според мен са еднаквиЕклипс е и ще бъде мечтата на всеки американски студент с богати родителиПроблема идва от това че е мечта, а е мечта защото е много скъп за застрахованеТук ако си под 21 години и караш червена кола, купе вариант и ВИН номера и показва, че двигателя е рейсинг стил просто застраховката ти е нещо от рода на 350 - 400 долара на месец, а за самата кола плащаш по 250 което е трудно за приемане от американцитеПри положение, че в същия клас са Красавците на Дженеръл Мотърс Шевролет Кевълиър, а от скоро и Кобалт който се предлага и суперчардж мотор и е около 250 кончета за цената от 15 000 долара надолу за разлика от Еклипса който вече се сглобява в Щатите и славата за надеждна японска сглобка отидоха по дяволитеОбщо взето американците са консуматорска нация, обичат да използват кола за 2 - 3 години и да се оттърват от нея, а кола като Митсу излиза доста по скъпо за поддръжка, застраховка а и е по трудна за финансиране от банкитеМен лично ме финансира Митсубиши Моторс Кредит Юниън и нямах проблем, но човек който си купува за пръв път кола не може да си го позволи, той или тя си купува Шевролет или Понтиак който ще ги финансират и ще им направят отстъпка защото и техните родители карат такива, а те карат със сигурност :icon_clap: Сложно е, но има и още нещоАз когато си купувах Лансъра работих с един дилър който е доста наблизо, предложи ми доста добра цена и почти я купих колата, но броени часове преди да подпиша договора за лизинг намерих във Чикаго Трибюн същата кола с 1500 долара по евтина на 20 мили по далечКазах на дилъра с който работех за тази оферта и той на вместо да ми даде по добра цена ми отказа сделкаТова беше върха, ето за това те губят позиции защото дилърите са им смотани американци който работят за Митсу само за да могат да си купят Ево с отстъпка като работещи във фирматаПовярвайте ми това ако беше във Форд или в Додж те щяха да ми дадът колата на цената на която е предлагаше другия дилър което е политиката на всички дилъри на Американски колиИ така малко по малко се на събират много дребни неща и Шевролет и Понтиак вземат дяла на Митсу на американския пазарСРАМ И ПОЗОР :icon_thumbup: :icon_thumbup: :icon_thumbup: Ужас преди няколоко дена имах инцидент с Лансъра, може би чухте за Скапания ураган който мина близо до Охайо и Илинойс и в Чикаго имаше буря и един клон от дърво ми падна върху колатаПоследиците са предно стъкло и изкривен таван Парите за ъпгрейд на мотора отиват за ремонт на купето :icon_clap: :icon_clap: Здраве да е, май ще я продам преди Коледа тази колаМай се улях :help: :help: :help: А току що се връщам от БГ бар в ЧикагоПоне 6-7 Ево 8 на паркинга и една камара Еклипси, луди фенове на всякъде по света :first: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 3 септември 2005 Автор Admin Сподели Публикувано 3 септември 2005 topchieff, не ти ли е застрахована колата? Защо тогава ще плащаш парите за ъпгрейда за предно стъкло и таван?Не мога да разбера какво точо искаш да правиш с колата. От една страна искаш да разработваш проект, а от друга - да я продаваш :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
topchieff Публикувано 4 септември 2005 Сподели Публикувано 4 септември 2005 Колата ми е застрахована, но има сума която ти плащаш независимо какви са щетите на инцидентаВ моя случай 1000 долараА инцидента е със оценка 1280 долараЗначи в този случай аз плащам 1000 а застрахователната компания плаща 280 Жена ми има инцидент който беше около 7000 и пак платихме 1000Много тъпо налиВ случай, че колата е претърпяла инцидент стойността и падаИнцидента влиза в досието на колата в КАРФАКС до 2 месеца след инцидентаАко я ремонтирам и я продам преди тези 2 месеца си и вземам паритеЗа това предпочитам да си взема друга може би същата или Рали Арт модела и ще доплатя 2000 - 3000Не знам Първо ще видя как ще изглежда след ремонтаЛошото е, че вече съм поръчал доста от частите иначе бих заложил на НисанПо евтин е за ъпгрейд и идва с 6 степенна кутия, но и рали арта не е лошНе съм решил ощеЛансър Rally Art или Нисан Сентра SE - RПомогнетеhttp://www.nissanusa.com/vehicles/ModelHom...odelName=sentraтова е Нисанаhttp://www1.mitsubishicars.com/MMSA/ModelC...f&1125794007484И МитсубишитоАко ме посъветвате ще ви бъда благодарен Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsu Публикувано 4 септември 2005 Сподели Публикувано 4 септември 2005 Америсканските застрахователи са си направо изнудвачи от твоите пари :icon_box: то в България е по-добре плащат без проблем за такива щети.и не ми говори за Нисани плийз :worthy: . Само :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
go go go Публикувано 9 септември 2005 Сподели Публикувано 9 септември 2005 не бих се опитвал да сравнявам евото, с която и да било кола, освен субаруто WRX STI с активните диференциали. карам ево 8 от няколко месеца и въпреки опита ми с най - различни много бързи коли, тази е просто уникална, а за сравнение с нормалния лансер или галнт просто и дума неможе да става, това са различни концепции за автомобил. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
topchieff Публикувано 10 септември 2005 Сподели Публикувано 10 септември 2005 axa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sando Публикувано 24 септември 2005 Сподели Публикувано 24 септември 2005 лансер ево :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
topchieff Публикувано 28 октомври 2005 Сподели Публикувано 28 октомври 2005 Митсубиши не се оттегля от Американския пазар и такова нещо поне в следващите 20 години нямал Напротив направили са инвестиция която надвишава 5,5 милярда долара. Очаква се с моделите на 2006 да дадът началото на новата Митсу вълна, имам в предвид не Ево а Митсубиши от всякакъв стил и най вече SUV, truck V8 Mitsubishi Raider и така нататък. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest SunnyFen Публикувано 28 октомври 2005 Сподели Публикувано 28 октомври 2005 Добра новина. Митсубиши е огромна империя и са получили финансова инжекция от банките си. Това ще бъде и възраждането на фирмата. Четох, че имат намерение да правят заводи в Европа и Китай. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilcho Публикувано 28 октомври 2005 Сподели Публикувано 28 октомври 2005 ...... заводи в Европа и Китай. :o :unsure: :nono: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
topchieff Публикувано 28 октомври 2005 Сподели Публикувано 28 октомври 2005 Ако направят в Китай май скоро ще имаме достъпен за всички Ево не мислите ли. Или пък Китайците ще направят точно копия и ще го нарекът Революшън Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilcho Публикувано 31 октомври 2005 Сподели Публикувано 31 октомври 2005 "Революшън", хахахаха :drinks: Не трябва да се допуска :mitsu-smiley: да се произвеьда в Китай. Даже не трябва да се сглобява там!! Да, ще има достъпно Ево, но представи си след няма и година как ще се срине имиджът на любимата ни марка? С тревога в сърцето поглеждам тази тема. Бррр! :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsu Публикувано 1 ноември 2005 Сподели Публикувано 1 ноември 2005 Добра новина. Митсубиши е огромна империя и са получили финансова инжекция от банките си. Това ще бъде и възраждането на фирмата. Четох, че имат намерение да правят заводи в Европа и Китай. Това за Китай от къде го чу?Аз имам информация , че се канят да правят завод в Русия :robot: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilcho Публикувано 9 ноември 2005 Сподели Публикувано 9 ноември 2005 В Русия ако е - добре! Ще монтират какви ли не скрити оръдия, с нашите нови :mitsu-smiley: -та ще можем да ходим на подводен риболов, да изследваме морското дъно (да пускаме по някое торпедо по вражеските подводници) и да прелитаме над по-ниските КАТ-аджийски "кибитки" ... ех! :rulez: :P :P :P Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sando Публикувано 9 ноември 2005 Сподели Публикувано 9 ноември 2005 Що сте толкова вражески настроени срещу китаи бе това е единственат държава в която няма ментета там всичко си е китаиско :hysterical: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.