Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Mitsubishi Lancer IX е автомобилът на годината......


Препоръчано мнение

  • Admin

Mitsubishi Lancer IX беше избран за автомобилът на годината в Русия в долния сигмент на средния клас "С" . Авторитетното списание "Автопанорама" обедини мненията на автомобилните - "5 колесо", "Русский Newsweek", "Компания" и Men"s Health, а също така и мненията на посетители от интернет сайтовете. В гласуването са взели участие общо 49.878 човека.

Mitsubishi Lancer IX 2005 победи следните автомобили:

(Alfa Romeo 147, Audi A3, BMW 1 Series, Chevrolet Lacetti, Chevrolet Viva, Citroen Xsara, Daewoo Nexia, Fiat Stilo, Ford Focus, Honda Civic, Hyundai Accent, KIA Cerato, KIA Rio, Mazda 3, Nissan Almera, Opel Astra, Peugeot 307, Renault Megane, Rover 25, Seat Leon, Seat Toledo, Skoda Octavia, Subaru Impresa, Suzuki Liana, Toyota Corolla, VW Beetle, VW Bora, VW Golf, VAZ 2105, VAZ 2110, VAZ 2115, IZH Oda).

На второ място е класирана Toyota Corolla, а на трето място Mazda 3.

 

http://www.mitsubishibg.com/bigboss/lancer01.jpg

 

http://www.mitsubishibg.com/bigboss/lancer06.jpg

 

http://www.mitsubishibg.com/bigboss/lancer09.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това къде??? Тези хора там са се побъркали отвратителна е на външен вид!!!!! :icon_hammering: Незнам иначе как е. но на външен вид за нищо не става !!!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля, че не е привлекателна на външен вид, малко прилича на Лада :icon_doh: може би затова са я харесали.Доста такива срещам напоследък по пътищата

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 месеца ...

Xа на лада приличал, не прилича на лада :icon_box:

Аз карам такав и мога да ти кажа, че изглежда доста по добре от Еволюшън а и като характеристики ако сложиш турбо на 2 литровия вариант дава близо 280 коня на д тест. Да не говорим ако вложиш около 7 000 $ в нея с Турбо 3 тази кола става убиец и още нещо на тоя обор в Божурище ги карате само на право така, че не виждам къде ви е кефа да карате ЕВО това е рали кола иска завои кал и пътища на които да я караш тва не скапан форд мустанг или някои драгстер това е рали кола и винаги ще бъде такава Кит кар колите са уникални за това защото всеки влага уникално инжинерно мислене и използва части и компютри с които Митсубиши на дали някога ще може да работи

Митсубиши е колата и винаги ще бъде, но не се ограничаваите те правят и доста други коли освен ЕВО :first:

Съжалявам за острия език, но да ми оприличите колата с Лада :icon_box:

:plane:

:rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Леле, леле topchieff по-спокойно - това за ладата си беше майтап жалко, че не си го схванал.Аз лично не харесвам външния вид на модела Лансър, в това число и на Ево.Ако това ще те успокои :sorry: , но.... недей много,много да се :icon_box:......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тва е

8029[/snapback]

Няма проблем аз реагирах малко остро

Съжалявам! Кой дизайн ти допада от моделите на Митсубиши?

Аз съм за известно време в Щатите и тук повечето фенове твърдят че този модел на Галант които имаш на снимката до себе си е изкопиран безкомпромисно от БМВ 3 серия 1992!

Мислиш ли, че тези две коли имат нещо общо на външен вид!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И ти ме извини!Наистина този модел е създаден, за да се бори с БМВ 3 в Европа(доста се изплашиха от него и затова сега го забраниха за продажба защото % му на рециклиране не отговарял на европейските стандарти с някакви стотни) , но не съм съгласен, че е "изкопиран безкомпромисно".Аз лично съм ги сравнявал, както има голяма прилика така и има огромна разлика,според мен Галанта е по-пипнат външно от БМВ- затова и си купих него, а не БМВ.

Къде си в Щатите,моя брат е в Оушън сити?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм в Чикаго, по точно северни предградия

Нима няма нов Галант в Европа, 2005-2006

Това е невъзможно, на външен вид колата прилича на БМВ, но като характеристики, окачване и ходова част е коренно различна! Даже и любимия ми 2,4 литров мотор от Рали Арт Лансъра е базов за Галанта тук което го прави един от най - бързите семейни седани продавари в Щатите след тази с извинение глупава Хонда Акорд

Ама ти сериьозно ли говориш, че не се продава Галант? Коя година е последния?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Последния,който можеш да намериш е 2002-2003 ако не се лъжа.Новия го има само за Щатите, в Европа не се продава, а и с тези мита и акцизи, Евро 1 сертификати японските автомобили се оскъпяват неимоверно и въпреки това се купуват.За да внесеш в БГ Галант 2.5 24 винтила само акциза и митото ти излизат около 5000лв и нагоре.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По повод вноса на нов Галант 2005 в БГ, имаше до скоро една обява в мобиле.бг беше обявена цена 45000лв. за внос от Щатите на такъв 2.5 24 винтила и всички екстри! :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_confused: абе да си призная и на мен не ми харесва особено предницата му е кофти говорим за базовиа модел а не за тунинг изпълнениа

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_confused: абе да си призная и на мен не ми харесва особено предницата му е кофти говорим за базовиа модел а не за тунинг изпълнениа

8069[/snapback]

Е добре де грозен е :good:

Но мога да кажа само едно, в региона в който живея има 10-15 от този модел защото тази марка все още пробива на пазара тук, ако изключим Ево и Еклипс и то само и единствено Спайдъра други :mitsu-smiley: почти не се срещат по пътищата, Скапаната Хонда им е изпила мозъците

Моята е с 10 години и 100 000 мили гаранция и имам безплатна поддръжка на колата за 3 години която включва всичко ама всичко

Може би за това 2006 Малко ще бъде видоизменен отпред защото не само на вас не ви харесва предницата

Може би сте виждали снимките на Дeвятката с купе 2006 според мен изглежда доста по спретната

Колкото до тунинг разработка, инвестирам пари в моята кола, реших вместо да плащам за Ево още 19 000 долара да вложа 10 в тунинг

До декември трябва да съм приключил с двигателя, обещават се добри данни от Драйвърс Имидж, това е местна тунинг компания

Мисля, че ще бъде интересно ако ви кажа какво става с моето Грозно Пате :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_confused: абе да си призная и на мен не ми харесва особено предницата му е кофти говорим за базовиа модел а не за тунинг изпълнениа

8069[/snapback]

Е добре де грозен е :good:

Но мога да кажа само едно, в региона в който живея има 10-15 от този модел защото тази марка все още пробива на пазара тук, ако изключим Ево и Еклипс и то само и единствено Спайдъра други :mitsu-smiley: почти не се срещат по пътищата, Скапаната Хонда им е изпила мозъците

Моята е с 10 години и 100 000 мили гаранция и имам безплатна поддръжка на колата за 3 години която включва всичко ама всичко

Може би за това 2006 Малко ще бъде видоизменен отпред защото не само на вас не ви харесва предницата

Може би сте виждали снимките на Дeвятката с купе 2006 според мен изглежда доста по спретната

Колкото до тунинг разработка, инвестирам пари в моята кола, реших вместо да плащам за Ево още 19 000 долара да вложа 10 в тунинг

До декември трябва да съм приключил с двигателя, обещават се добри данни от Драйвърс Имидж, това е местна тунинг компания

Мисля, че ще бъде интересно ако ви кажа какво става с моето Грозно Пате :icon_crying:

post-356-1125115774_thumb.jpg

post-356-1125115832_thumb.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Аз лично не смятам, че този модел е грозен. Просто не допада по вкуса на повечето европейци. Със смяната на решетката ще се възприеме по-добре :good:

topchieff, разкажи какво ще правиш по твоя двигател :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Смятам да ви покажа по късно тази година

За сега сменям инжекторите с по ефективни, подменям ауспусите и цялата изпускателна система С АрЕмАр такава, ще качи едно 10-12% от мощноста и незнам дали е толкоз нужно, но и студения въздух ще го прекарама през един air intake пак на RMR. По данни на вече извършили тази замяна колата от 120 кс трябва да бъде около 142-145 в зависимост от модела на ауспуха. Колкото до инжекторите не съм много много в час какви да взема за тва все още проучвам

Следващия етап е смяна на колелата с доста по широко стъпващи, монтирах някъква допълнителна стабилизираща щанга или греда не знам как се нарича точно, която си се предлага от Митсу в САЩ слага се на върха на амортисьорите над двигатела

Това мисля значително стабилизира колата при вземане на резки завой, не на висока скорост, но при рязък 90 градусов завой, не се усеща такова натоварване в управлението както предил

Етап 1

турбо е най скъпия около 900 долара без диагностиката но това фактически ще удвои мощноста и тягята на колата

И смятам да спра до там, проекта ми струва 3800 долара, но правиш автомобил който, спокойно бие Мустанг ГТ, който до скоро карах и изключително ме дразни

Ами това са ми плановете за сега, удоволствието е голямо да гледаш как кола която изглежда като евтин семеен седан, не се дава на доста по добре изглеждащи Прелюд на Хонда, Мазда 6 с 6 цилиндровия агрегат 4 цилиндровия просто не успава да се класира

Ако успея да мина 200 кс без проблемно догодина Март 12 има аматьорско състезание в Милуоки с награден фонд бих желал да се пробвам там

Ех мечти мечти!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Дотук добре, но не разбрах какви изпускателни колектори ще сложиш. И друго - ако преминеш на етап 2 сериозно помисли за осовата на скелето ЕКУ-то и вал :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Евото не е неотразимо ама аре сега стига всички виждаме снимката на Лансера (Ништо лично штом ти харесва с здраве да си я караш :) ) Най-красивите Митсута са Галанта и 3000 GT и Еклипса 1996-7 каквото и да си говорим другите са грозноватички, но всяко си има чара разбирасе! А за да я направиш да има характеристиките и да се държи на пътя като Ево единствения шанс е да си купиш шаси, окачване и двигател със скоростите от Ево и да ги сложиш под грозното купе :) Така че по-добре си вземи Ево напрово и ще имаш спойлер който ти върши работа при висока скорост а и ще спестиш пари :)! А и съм карал такова 1,6 и седи доста зле на пътя а да не говорим че и не върви изобщо!!!! Ништо лично topchieff далеч съм от мисълта да те обидя просто си изразявам мнението!

А и ти откъде знаеш кой къде си кара Евото не мога да разбера?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А и ти откъде знаеш кой къде си кара Евото не мога да разбера?

8221[/snapback]

Аз знам Макавели каде си кара :mitsu-smiley: Евото :D

Прелита покрай мен от време на време :D и излиза от преките с вратите напред :D :first:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Makaveli,

Хубаво бе

Разбирам те

Може би си прав, но дори и да си това си е твое лично мнение

Не знам какав 1,6 си карал, но моя е 2 литра

И си прав не върви, но колкото толкова, за не професионални шофьори е достатъчно, колкото до устоичивоста на колата не съм имал възможност да я изпробвам, но след твоя задълбочен анализ на Лансър 2005 с 1,6 л двигател съм склонен да вярвам, че и 2 литровия е все така на пътя

Благодаря за изразеното ти мнение и за план - проекта за Ево със купе на стандартен Лансер, мисля, че не съм толкова глупав

Колкото до карането на Ево то което подразбирам ти караш явно

извинявай за изказването кой къде го кара

Не смятам да сядам да пиша повече под въздействие на алкохол

Съжалявам

Лек Ден

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Преди малко разбрах и една неприятна новина за присъствието на Мицубиши на американския пазар :icon_confused:

 

В резултат на лошата политика и абсолютно грешна маркетингова стратегия, свързана преди време и със скандалите на фирмата, Мицубиши загуби ключовата позиция на американския пазар.

По данни на ръководителя на Мичиганския център за изследване на автопазара в САЩ Дейвид Куола, Мицубиши Мотърс съставлява 0.7%, като това е 32,6% по-малко само за миналата година! В такъв случай компанията вероятно ще се оттегли от този най-важен пазар за всеки един производител и ще насочи усилията си за Европа и Азия.

 

Това е положението - компанията с едни от най-добрите коли в света като цяло, губят пазар, който е ключов. :icon_n_evil2:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

topchieff не се връзвай бе :) Какво съжаляваш нали за това е форума всеки да си изказва впечетленията, собственото мнение и опитът с Митсутата не да се караме и да се заяждаме :))) Мене може да ме кефи Евото ти може да го мислиш за кенеф и да те кефи Лансъра нищо лошо въпрос на мнение и предпочитаниуя. Не случаино нашия Форум е №1 :))))))

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Makaveli,

Хубаво бе

Разбирам те

Може би си прав, но дори и да си това си е твое лично мнение

Не знам какав 1,6 си  карал, но моя е 2 литра

И си прав не върви, но колкото толкова, за не професионални шофьори е достатъчно, колкото до устоичивоста на колата не съм имал възможност да я изпробвам, но след твоя задълбочен анализ на Лансър 2005 с 1,6 л двигател съм склонен да вярвам, че и 2 литровия е все така на пътя

Благодаря за изразеното ти мнение и за план - проекта за Ево със купе на стандартен Лансер, мисля, че не съм толкова глупав

Колкото до карането на Ево то което подразбирам ти караш явно

извинявай за изказването кой къде го кара

Не смятам да сядам да пиша повече под въздействие на алкохол

Съжалявам

Лек Ден

8226[/snapback]

Това аз не мога да разбера.......... :( Тук никой нищо лошо не е казал нито за теб, нито за никой............това че на някои хора не им е по вкуса, не значи че трябва да съжаляваш или да се сърдиш ...........че твоята кола била грозна и т.н. Искам да ти кажа че грозна кола на :mitsu-smiley: няма............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...