Стойнов Публикувано 6 август 2008 Сподели Публикувано 6 август 2008 Здравейте колеги, съжалявам много, ако въпроса е повдиган в предишни теми и вече е разисквано, но тъй като нищо не открих реших да питам направо от извора. Питането ми е искам да си взема Лансер 93-та година, да ми кажат колегите с такива автомобили, слабите им места, за какво да наблюдавам при покупката, и не на последно място....... нещото което ме възпира да купя колата е че съм чувал че частите за митсубиши за доста по скъпи от на немски автомобил да кажем. Моля ви за съвет и за мнение отностно това, и извинявайте много ако темата е разсисквана вече. Хубав и успешен ден ви желая :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 6 август 2008 Сподели Публикувано 6 август 2008 Ами колега, въпроса за слабите места е разискван, и те са по задните вежди и то ако автомобила е каран по високопланинските пътища на Австрия и Германия........А щом те притесняват скъпите части, вземи си европейска кола, виж там някой познат с Лансер, покарай я някоя година и си водете очет кой какво е сменил по колата.......Накрая сметнете и ще видиш на кого поддръжката е по евтина.......Ей тогава ще разбереш за митът със скъпата поддръжка......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Стойнов Публикувано 6 август 2008 Автор Сподели Публикувано 6 август 2008 ........А щом те притесняват скъпите части, вземи си европейска кола, виж там някой познат с Лансер, покарай я някоя година и си водете очет кой какво е сменил по колата.......Накрая сметнете и ще видиш на кого поддръжката е по евтина.......Ей тогава ще разбереш за митът със скъпата поддръжка......... Благодаря ти колега за мнението, но все пак никъде не спомена защо лансера е за предпочитане ?! Т.е. никъде не ми развенчаваш мита за "скъпата подръжка". Не ми е идеята да си вземам европейска кола и да сравнявам, въпроса ми не е коя кола е за предпочитане, а как ви се струва като хора които изполавате тая марка автомобили подръжката, и други такива въобще нещо повече за самия лансер. Благодаря ви много отново. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Brigadiro Публикувано 6 август 2008 Сподели Публикувано 6 август 2008 Благодаря ти колега за мнението, но все пак никъде не спомена защо лансера е за предпочитане ?! Т.е. никъде не ми развенчаваш мита за "скъпата подръжка". Не ми е идеята да си вземам европейска кола и да сравнявам, въпроса ми не е коя кола е за предпочитане, а как ви се струва като хора които изполавате тая марка автомобили подръжката, и други такива въобще нещо повече за самия лансер. Благодаря ви много отново.Колегата mario64 се опита да ти даде отговора с последните две изречения...След като си чел доста неща из форума да видя някой да се оплаква от подръжката на :mitsu-smiley: си? :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 6 август 2008 Сподели Публикувано 6 август 2008 Поддръжката определено не е скъпа. Ако сравниш цените на оригиналните части, с каквито повечето от нас си ремонтират и поддържат колите и цените на оригиналните части за немски автомобили - разлика едва ли ще има. Вече има и неоригинални части за японските коли, цените им няма да са кой-знае колко по-различни от тези на неоригиналните за немските. Всичко е въпрос на избор. Не си уцелил момент, че колегата Стилян е на почивка, че да ти отговори конкретно за Лансера. Неговият старият е на много години, повече от 500 000 км и му няма нищо, и не се чупи. Е, относително е това, зависи как е гледана колата преди това! Моята е също '93, за една година и врътнах 50 000 км и освен обслужването (ремъци, ролки и пр.) съм сменил кормилни накрайници и един комутатор на запалването. Туй то. За 15 годишна кола - толкоз. П.П. Изчакай някой-друг ден Стилян да се върне, ще ти отговори най-подробно. Което мога да ти кажа от разговори с колеги е, че Лансерът е много стабилен и добър автомобил. Гледай да е запазен, гледаната кола си личи. Естествено, ако го вземеш пред разпадане - ще береш ядове, но това важи за всяка кола. Защо Лансер? Има само един отговор - ми щото е по-евтин от Галант. Няма друга причина за купуването/не-купуването му. Тук с мен ще се съгласят всички колеги - ако имаш пари си купуваш Галант, като нямаш толкова - си купуваш Лансер..... И си караш най-щастливо!Лансерите са добри и здрави машини, това е! Относно поддръжката в цени - не мога да бъда точен. Например оригинален шарнир за моята струва 70 лв. Но има и други варианти. Ето ти пример - оригинални биалетки струват 114, ако не се лъжа. Такива, поръчани от САЩ - 45$.... Като я купиш и се навърташ наоколо - ще откриеш и други благинки около този невероятен форум!Късмет и си отваряй очите какво вземаш! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Стойнов Публикувано 6 август 2008 Автор Сподели Публикувано 6 август 2008 rosko Благодаря ти много за изчерпателния отговор, и споделения опит :icon_clap: :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 6 август 2008 Сподели Публикувано 6 август 2008 Благодаря ти колега за мнението, но все пак никъде не спомена защо лансера е за предпочитане ?! Т.е. никъде не ми развенчаваш мита за "скъпата подръжка". Не ми е идеята да си вземам европейска кола и да сравнявам, въпроса ми не е коя кола е за предпочитане, а как ви се струва като хора които изполавате тая марка автомобили подръжката, и други такива въобще нещо повече за самия лансер. Благодаря ви много отново.Не съм ти посочил защото и сега карам Галант и съм"пристрастен".......И всъщност от 93 год насам без Мицубиши не съм оставал, и през това време съм имал и по една европейска кола.......И ако ти кажа че единият Лансер(89г) съм го Карал от93-до 2001-ва..180000км(тогава се занимавах с търговия) и съм му сменил само маншоните на каретата (които стават от Астра-7лв.бр.)масла , филтри и гуми.......Ремъкът като го взех, и после на 100000, и те така.....Та за това не ти писах, щото няма да вярваш........За потдръжката на Опелите и Фолксвагените няма да ти пиша, че ще стане много дълга страницата........А това което ти е писал колегата Роско, се отнася за друга кола......На Лансера частите са много по евтини от неговите......За това ти казвам виж някой приятел с такава кола, и го попитай колко му е "скъпа" потдръжката.....И още нещо.....Всички евтини части за Евро-бангиите са Турски и Китайски.......Оригиналните им части са си по-скъпи и от Японските в повечето случаи........Това можеш да го провериш в представителствата на съответните марки автомобили......Та това е в общи линии...... :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gorin Публикувано 6 август 2008 Сподели Публикувано 6 август 2008 :mitsu-smiley: Колега Стойнов, първият ми ЛАНСЕР закупих от Одеса 1993г. В КАТ записаха в талона ЛАНЧЕР, защото бе вероятно първият такъв автомобил в София. Купих го на 38 000 км 1989г. п-во. Карах го до 2002г. Продадох го тогава. Сменил съм ангренажен ремък на 133000 км. / не знаех, че се сменява .../ Каре, защото маншона ми бе скъсан, така карах 2г. тропаше в завой само. Масленият филтър го миех при смяна на маслото, защото нямаше ... Гумите - оригиналните ТОЙО ги замених на около 90 000 км. Избуших катализатора на около 160 000 . Колата бе автоматик и климатик. Всичко работеше, без НИКАКВА ПОДДРЪЖКА !!! В Украйна съм го карал с бензин А 76 !!! Сърце ми се късаше ... с тоз бензин, но - ЖЕЛЕЗЕН автомобил. Това е . Новият ми Лансер- 1992г. Предполагам такъв, какъвто искаш да си купиш го имам от 2004 г. Взех го на 182 000 км. Компа му ремонтирах на 183 000. Махнах катализатора , Сменил съм ангр. ремък , ролка. И това ... Консумативи - филтри , масло - редовно сменям . Накладки също съм сменил. Това е. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gorin Публикувано 6 август 2008 Сподели Публикувано 6 август 2008 :mitsu-smiley: В момента колата е на 267 600 км :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 6 август 2008 Сподели Публикувано 6 август 2008 При нас е така, колега, най-често споменаваните "смени" са на ремък, филтър, накладки и те така......... И целия форум да изчетеш - до сериозни ремонти рядко ще се добереш, при това те са предизвикани в повечето случаи от задкормилното устройство (кофти поддръжка). Когато се грижиш за любимата с любов - тя ти се отплаща многократно! Надявам се не си очаквал да ти кажем, че :mitsu-smiley: не става, нали? Тук това няма да го прочетеш. Повечето модели на :mitsu-smiley: са изключителни, има и някой по-специфични и капризни за нашите условия, но твоя случай не е такъв. А и ние си ги знаем капризните и скъпи за поддръжка автомобили и казваме веднага.И пак казвам - отваряй си очите за обичайните неща - ръжди, удари, ходова част, двигател.... Интериор.... другото е на късмет....Успех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 6 август 2008 Сподели Публикувано 6 август 2008 При автомобил 93-та година, задължително на компютърна диагностика. Възможно е да даде дефект в компютъра. Ако си чел достатъчно из форума, може да си видял темите за потекли кондензатори и т.н. :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tef4o Публикувано 8 август 2008 Сподели Публикувано 8 август 2008 Колега, карам точно такъв Лансер. За последните 3 месеца съм навъртял 14 хиляди, ще говоря на базата на "яка" експлоатация. Да, има слабо място лансъра. някой идиот е сложил поставката за кафе точно над пепелника и ако си като мен пушач, който понякога си пие кафето в колата е малко неудобно. Това го казвам съвсем сериозно. от изказвания на колеги и от личен опит стигам до извода, че понякога се поврежда машинката на стъклото на задна лява врата. Добрата новина е, че ако не ти се занимава, можеш да я смениш с машинката на предна ДЯСНА, същата е, а ако имаш време - се сменя само жилото, струва около 1,20лв във всяка железария. И последно за недостатъците: откровено не става за офроуд! Това е шосейна машина. За лек офроуд си вземи версията 4х4. Положителни страни: Изненадващо голяма, изненадващо икономична кола. Въпреки, че е на базата на Колта е по-голяма вътре и с мноооого по-голям багажник. Удобн, здраво, смислено. Карал съм почти всичко, което се движи по нашите пътища освен наи-новите модели, знам какво говоря. Между другото, върви невероятно добре за кубиците си (моята е 1.6, за 1.3 не знам) Може да се монтира всякаква газова, включително и съвсем обикновена, няма клапи, които да се скапят, като при европейските колици. Ремък и ролка са малко по-скъпи от на форд фиеста да речем, но това НЕ е форд фиеста Мога да продължавам и още, но като че ли няма смисъл. Ако колата не е пълна гробница, няма да имаш проблеми с нея. Късмет! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivan_m Публикувано 10 август 2008 Сподели Публикувано 10 август 2008 Колега, аз карах такъв Лансер 1.3GLi от 1998 до 2005г. Купих го на 72000км, продадох го на 213 000. За този пробег съм правил следните ремонти:1.Смених задни амортесьори още след като го купих, защото първия собственик ги беше скапал с някакви модификации на пружините и се бяха скъсали маншоните.2.На всяка смяна на ангренажния ремък съм сменял семеринга на разпределителни вал и накрая се усетих,че ми слагат евтини боклуци, та сложих оригинален и проблема се реши.3.На 185000км смених биалетки и тампони на стабилизиращата щанга.Това е всичко, ти си прави изводи! До последно карах с оригиналния съединител, а предни накладки смених към 200 000!Масло и филтър съм сменял на 15 000км, както го пише в сервизната книжка /слагах полусинтетично/.Колата е достатъчно пъргава за 1.3 мотор, но като седнат 4-5 човека вижда зор. Иначе е много икономична, а и данъците и застраховката са ниски, защото мотора е 1299 кубика и влиза в ниските тарифи! Ако търсиш по-спортно каране, вземи 1.6! Ако търсиш повече екстри, гледай да е GLXi, има доста разлики с GLi версията!Както съветват колегите, оглеждай се хубаво, защото 15 годишна кола може и да е много амортизирана, а и ако не е поддържана както трябва, ще имаш проблеми!Успех с покупката! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Стойнов Публикувано 11 август 2008 Автор Сподели Публикувано 11 август 2008 Благодаря на всички за мненията за Лансера, аз само май забравих да спомена че става дума за 1.3и 75 коня и мисля че няма никакви екстри, и колата е на познат, т.е. е гледана, а не от някой автосалон с неизяснен произход(съответно шофьор), и единствените проблеми които са ми споменати са, че картера сълзи (при положение че преди около половин година са сменяни разните му уплатнения и т.н.) и другия проблем е че имало някакво виене отпред в дясно (каквото и да значи това), и е ходено на 2-3ма майстори и никой не е установил от какво се дължи това. Но колата се държи добре, и няма проблеми. Това е просто като допълнителна информация, че когато писах исках да разбера колкото се може по бързо мнението и на други колеги )) И май за сега везните се накланят към тоя Лансер ама още малко ще се почудя )) Благодаря Ви много пак за дадените коментари ! :icon_clap: :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.