Премини към съдържание

Вашето мнение за Лансер


Препоръчано мнение

Здравейте колеги, съжалявам много, ако въпроса е повдиган в предишни теми и вече е разисквано, но тъй като нищо не открих реших да питам направо от извора. :) Питането ми е искам да си взема Лансер 93-та година, да ми кажат колегите с такива автомобили, слабите им места, за какво да наблюдавам при покупката, и не на последно място....... нещото което ме възпира да купя колата е че съм чувал че частите за митсубиши за доста по скъпи от на немски автомобил да кажем. Моля ви за съвет и за мнение отностно това, и извинявайте много ако темата е разсисквана вече. Хубав и успешен ден ви желая :) :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами колега, въпроса за слабите места е разискван, и те са по задните вежди и то ако автомобила е каран по високопланинските пътища на Австрия и Германия........А щом те притесняват скъпите части, вземи си европейска кола, виж там някой познат с Лансер, покарай я някоя година и си водете очет кой какво е сменил по колата.......Накрая сметнете и ще видиш на кого поддръжката е по евтина.......Ей тогава ще разбереш за митът със скъпата поддръжка.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

........А щом те притесняват скъпите части, вземи си европейска кола, виж там някой познат с Лансер, покарай я някоя година и си водете очет кой какво е сменил по колата.......Накрая сметнете и ще видиш на кого поддръжката е по евтина.......Ей тогава ще разбереш за митът със скъпата поддръжка.........

 

Благодаря ти колега за мнението, но все пак никъде не спомена защо лансера е за предпочитане ?! Т.е. никъде не ми развенчаваш мита за "скъпата подръжка". Не ми е идеята да си вземам европейска кола и да сравнявам, въпроса ми не е коя кола е за предпочитане, а как ви се струва като хора които изполавате тая марка автомобили подръжката, и други такива въобще нещо повече за самия лансер. Благодаря ви много отново.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти колега за мнението, но все пак никъде не спомена защо лансера е за предпочитане ?! Т.е. никъде не ми развенчаваш мита за "скъпата подръжка". Не ми е идеята да си вземам европейска кола и да сравнявам, въпроса ми не е коя кола е за предпочитане, а как ви се струва като хора които изполавате тая марка автомобили подръжката, и други такива въобще нещо повече за самия лансер. Благодаря ви много отново.

Колегата mario64 се опита да ти даде отговора с последните две изречения...След като си чел доста неща из форума да видя някой да се оплаква от подръжката на :mitsu-smiley: си? :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Поддръжката определено не е скъпа. Ако сравниш цените на оригиналните части, с каквито повечето от нас си ремонтират и поддържат колите и цените на оригиналните части за немски автомобили - разлика едва ли ще има. Вече има и неоригинални части за японските коли, цените им няма да са кой-знае колко по-различни от тези на неоригиналните за немските. Всичко е въпрос на избор. Не си уцелил момент, че колегата Стилян е на почивка, че да ти отговори конкретно за Лансера. Неговият старият е на много години, повече от 500 000 км и му няма нищо, и не се чупи. Е, относително е това, зависи как е гледана колата преди това! Моята е също '93, за една година и врътнах 50 000 км и освен обслужването (ремъци, ролки и пр.) съм сменил кормилни накрайници и един комутатор на запалването. Туй то. За 15 годишна кола - толкоз.

 

П.П. Изчакай някой-друг ден Стилян да се върне, ще ти отговори най-подробно. Което мога да ти кажа от разговори с колеги е, че Лансерът е много стабилен и добър автомобил. Гледай да е запазен, гледаната кола си личи. Естествено, ако го вземеш пред разпадане - ще береш ядове, но това важи за всяка кола.

Защо Лансер? Има само един отговор - ми щото е по-евтин от Галант. Няма друга причина за купуването/не-купуването му. Тук с мен ще се съгласят всички колеги - ако имаш пари си купуваш Галант, като нямаш толкова - си купуваш Лансер..... И си караш най-щастливо!

Лансерите са добри и здрави машини, това е!

 

Относно поддръжката в цени - не мога да бъда точен. Например оригинален шарнир за моята струва 70 лв. Но има и други варианти. Ето ти пример - оригинални биалетки струват 114, ако не се лъжа. Такива, поръчани от САЩ - 45$.... Като я купиш и се навърташ наоколо - ще откриеш и други благинки около този невероятен форум!

Късмет и си отваряй очите какво вземаш!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти колега за мнението, но все пак никъде не спомена защо лансера е за предпочитане ?! Т.е. никъде не ми развенчаваш мита за "скъпата подръжка". Не ми е идеята да си вземам европейска кола и да сравнявам, въпроса ми не е коя кола е за предпочитане, а как ви се струва като хора които изполавате тая марка автомобили подръжката, и други такива въобще нещо повече за самия лансер. Благодаря ви много отново.
Не съм ти посочил защото и сега карам Галант и съм"пристрастен".......И всъщност от 93 год насам без Мицубиши не съм оставал, и през това време съм имал и по една европейска кола.......И ако ти кажа че единият Лансер(89г) съм го Карал от93-до 2001-ва..180000км(тогава се занимавах с търговия) и съм му сменил само маншоните на каретата (които стават от Астра-7лв.бр.)масла , филтри и гуми.......Ремъкът като го взех, и после на 100000, и те така.....Та за това не ти писах, щото няма да вярваш........За потдръжката на Опелите и Фолксвагените няма да ти пиша, че ще стане много дълга страницата........А това което ти е писал колегата Роско, се отнася за друга кола......На Лансера частите са много по евтини от неговите......За това ти казвам виж някой приятел с такава кола, и го попитай колко му е "скъпа" потдръжката.....И още нещо.....Всички евтини части за Евро-бангиите са Турски и Китайски.......Оригиналните им части са си по-скъпи и от Японските в повечето случаи........Това можеш да го провериш в представителствата на съответните марки автомобили......Та това е в общи линии...... :icon_thumbup:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: Колега Стойнов, първият ми ЛАНСЕР закупих от Одеса 1993г. В КАТ записаха в талона ЛАНЧЕР, защото бе вероятно първият такъв автомобил в София. Купих го на 38 000 км 1989г. п-во. Карах го до 2002г. Продадох го тогава. Сменил съм ангренажен ремък на 133000 км. / не знаех, че се сменява .../ Каре, защото маншона ми бе скъсан, така карах 2г. тропаше в завой само. Масленият филтър го миех при смяна на маслото, защото нямаше ... Гумите - оригиналните ТОЙО ги замених на около 90 000 км. Избуших катализатора на около 160 000 . Колата бе автоматик и климатик. Всичко работеше, без НИКАКВА ПОДДРЪЖКА !!! В Украйна съм го карал с бензин А 76 !!! Сърце ми се късаше ... с тоз бензин, но - ЖЕЛЕЗЕН автомобил. Това е . Новият ми Лансер- 1992г. Предполагам такъв, какъвто искаш да си купиш го имам от 2004 г. Взех го на 182 000 км. Компа му ремонтирах на 183 000. Махнах катализатора , Сменил съм ангр. ремък , ролка. И това ... Консумативи - филтри , масло - редовно сменям . Накладки също съм сменил. Това е. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При нас е така, колега, най-често споменаваните "смени" са на ремък, филтър, накладки и те така......... И целия форум да изчетеш - до сериозни ремонти рядко ще се добереш, при това те са предизвикани в повечето случаи от задкормилното устройство (кофти поддръжка). Когато се грижиш за любимата с любов - тя ти се отплаща многократно! Надявам се не си очаквал да ти кажем, че :mitsu-smiley: не става, нали? Тук това няма да го прочетеш. Повечето модели на :mitsu-smiley: са изключителни, има и някой по-специфични и капризни за нашите условия, но твоя случай не е такъв. А и ние си ги знаем капризните и скъпи за поддръжка автомобили и казваме веднага.

И пак казвам - отваряй си очите за обичайните неща - ръжди, удари, ходова част, двигател.... Интериор.... другото е на късмет....

Успех!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При автомобил 93-та година, задължително на компютърна диагностика. Възможно е да даде дефект в компютъра. Ако си чел достатъчно из форума, може да си видял темите за потекли кондензатори и т.н. :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, карам точно такъв Лансер. За последните 3 месеца съм навъртял 14 хиляди, ще говоря на базата на "яка" експлоатация.

 

Да, има слабо място лансъра. някой идиот е сложил поставката за кафе точно над пепелника и ако си като мен пушач, който понякога си пие кафето в колата е малко неудобно. Това го казвам съвсем сериозно.

 

от изказвания на колеги и от личен опит стигам до извода, че понякога се поврежда машинката на стъклото на задна лява врата. Добрата новина е, че ако не ти се занимава, можеш да я смениш с машинката на предна ДЯСНА, същата е, а ако имаш време - се сменя само жилото, струва около 1,20лв във всяка железария.

 

И последно за недостатъците: откровено не става за офроуд! Това е шосейна машина. За лек офроуд си вземи версията 4х4.

 

Положителни страни: Изненадващо голяма, изненадващо икономична кола. Въпреки, че е на базата на Колта е по-голяма вътре и с мноооого по-голям багажник. Удобн, здраво, смислено. Карал съм почти всичко, което се движи по нашите пътища освен наи-новите модели, знам какво говоря. Между другото, върви невероятно добре за кубиците си (моята е 1.6, за 1.3 не знам)

 

Може да се монтира всякаква газова, включително и съвсем обикновена, няма клапи, които да се скапят, като при европейските колици.

 

Ремък и ролка са малко по-скъпи от на форд фиеста да речем, но това НЕ е форд фиеста :)

 

 

Мога да продължавам и още, но като че ли няма смисъл. Ако колата не е пълна гробница, няма да имаш проблеми с нея.

Късмет!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз карах такъв Лансер 1.3GLi от 1998 до 2005г. Купих го на 72000км, продадох го на 213 000. За този пробег съм правил следните ремонти:

1.Смених задни амортесьори още след като го купих, защото първия собственик ги беше скапал с някакви модификации на пружините и се бяха скъсали маншоните.

2.На всяка смяна на ангренажния ремък съм сменял семеринга на разпределителни вал и накрая се усетих,че ми слагат евтини боклуци, та сложих оригинален и проблема се реши.

3.На 185000км смених биалетки и тампони на стабилизиращата щанга.

Това е всичко, ти си прави изводи! До последно карах с оригиналния съединител, а предни накладки смених към 200 000!

Масло и филтър съм сменял на 15 000км, както го пише в сервизната книжка /слагах полусинтетично/.

Колата е достатъчно пъргава за 1.3 мотор, но като седнат 4-5 човека вижда зор. Иначе е много икономична, а и данъците и застраховката са ниски, защото мотора е 1299 кубика и влиза в ниските тарифи! Ако търсиш по-спортно каране, вземи 1.6! Ако търсиш повече екстри, гледай да е GLXi, има доста разлики с GLi версията!

Както съветват колегите, оглеждай се хубаво, защото 15 годишна кола може и да е много амортизирана, а и ако не е поддържана както трябва, ще имаш проблеми!

Успех с покупката!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за мненията за Лансера, аз само май забравих да спомена че става дума за 1.3и 75 коня и мисля че няма никакви екстри, и колата е на познат, т.е. е гледана, а не от някой автосалон с неизяснен произход(съответно шофьор), и единствените проблеми които са ми споменати са, че картера сълзи (при положение че преди около половин година са сменяни разните му уплатнения и т.н.) и другия проблем е че имало някакво виене отпред в дясно (каквото и да значи това), и е ходено на 2-3ма майстори и никой не е установил от какво се дължи това. Но колата се държи добре, и няма проблеми. Това е просто като допълнителна информация, че когато писах исках да разбера колкото се може по бързо мнението и на други колеги :))) И май за сега везните се накланят към тоя Лансер ама още малко ще се почудя :))) Благодаря Ви много пак за дадените коментари ! :) :icon_clap: :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...