Премини към съдържание

2 Galant-а 2,4gdi


Welkin

Препоръчано мнение

Здравейте, колеги!

 

С риск да наспамя след темата за Каризма, пускам нова тема тук и по-конкретна.

Поради липсата на що годе нови Каризми в София, се получи малко прехвърляне към Галант. :)

 

Днес гледах този красавец:

http://www.mobile.bg/pcgi/main.cgi?topmenu...&f1=details

 

Също говорих за този:

http://www.mobile.bg/pcgi/main.cgi?topmenu...&f1=details

 

Първият ми въпрос е какво ще кажете за тези обяви като цени, а и ако имате някакво друго инфо? Също като качество на конкретно тази версия на Галант?

 

Второто ми питане е следното:

От засега наученото (то като цяло се вижда и от обявите) разликата между първата и втората, ако не броим разликата в скоростните кутии, е в 5-те месеца по-късна дата на производство, ксенонови фарове, парктроници и значително по-малкото навъртени километри.

Въпросът е, ако допуснем че иначе колите са в еднакво добро техническо състояние, което лично аз не мога да преценя, но се надявам Пламен да се навие за преглеждане, струва ли си разликата от 5000 лева за гореизброените неща?

Друго инфо, като лека добавка е, че първата е купена от Балкан стар, а втората имала сервизна книжка.

И цветът на първата ми харесва повече. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет, колега, и поздравления за добрия избор на марка и модел, към който си се насочил. Аз от скоро имам Галант (комби, 2.0 безнин), който ми го докараха на собствен ход от Германия (от Бавария, градче на 100-тина км от Мюнхен) и мога да ти споделя следните си преки впечатления за автомобил-нов внос.

1. За сервизната книжка - ако е реална и оригинална, може да очакваш колата да е облужвана редовно (при мен поне беше така), което означава, че може да очакваш една сравнително добре поддържана кола. Особеното в случая е, че може да очакваш наличието на проблем, който да се е оказал нерентабилен за отстраняване в Германия, поради което хоирата да са решили да се освободят от колата. Като казвам проблем нямам предвид непременно най-лошите варианти. Конкретно при мен за оправяне бяха задните вежди, преден ляв носач, лагер на главина и кратерчета по боята вероятноот летящи камъчета, но въпреки това колата ми е докарана на собствен ход, и то със среден разход 6/100.

2. Слушал съм за уникални случаи за цени на автомобили от дълърска мрежа у нас и при внос от чужбина. Конкретен пример: Порше Кайен от БГ - 160 000 лв, същата кола, закупена от САЩ и доставена в България, при това с международна гаранция - 98 000 ЛЕВА. Мисля, че извода сам можеш да си го направиш, като не искам да внишавам по никакъв начин негативно отношение към хората, работещи в такива големи представителства у нас - просто споделям лични впечатления и наблюдения.

3. По отношение на разликата в цената между двата красавеца - личното ми мнение е, че за тази разлика, а дори и за по-малко от нея, ще можеш да си монтираш целия пакет от оборудването, което първата кола има (може би трябва да изключ от това условие седалките), на която и да е друга кола, а може и да се окаже, че за тази сума ще може да се монтира и още нещо допълнително (например GPS навигация).

4. В първата обява ми направи впечатление наличието на лизинг, което означава, че може да се наложи да продължиш да плащаш още за колата. А ако е така, то ще имаш и обвързаност за обслужване във фирмен сервиз, за да важи гаранцията. Тук мога да допълня, че който и да вземеш, все ще дойде момент за ремонт и обслужване - просто въпрос на време, което в България идва доста по-бързо в сравнение с Германия например.

5. Не е за пренебрегване и един факт, вече обсъждан във форума - качеството на горивата у нас и по света. Този мотор се нуждае от чисто и качествено гориво, но в България още не мога да намеря еднозначен отговор къде мога да намеря такова гориво, което да отговаря на изискванията за съответния вид, и в същото време първото условие да е с устойчиви параметри във времето - сиреч, на коя бензиностанция горивото (в моя и твоя случай - бензина) поне да се доближава до качеството на горивата в Западная Европа, както и да не го "кръщават" или да правят други шашми в качеството или количеството, което зареждам.

 

 

Извод: личното ми предпочитание е за новия внос.

Успех в избора! :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По принцип втората обява е много по-изгодна, защото двата автомобила са почти равностойни. Но тази обява се върти от месеци. Разбира се това може да е по ред причини. 1.Колите с този мотор се продават доста трудно, защото са капризни от към гориво и не могат да се газифицират. 2. Колата е автомат и според стадното разбиране на българина - това е скъпо удоволсвие и вьй ако се счупи. 3. Цвета просто е гаден - лично мнение. За другата обява - проэсто не вярвам колата да е на тези километри. Просто приказките за баба и дядо от село отдавна са отживелица , а и кола такова изпълнение. Просто поизчакай малко , огледай се и ще намериш нещо по-добро.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за отговорите, колеги!

 

 

@наката

За разликата между цените на коли купена от БГ (Европа) и Щатите мисля, че не са виновни БГ дилърите. Цените на новите коли в САЩ са по принцип наполовина спрямо европейските, особено на по-скъпите коли. Не, че това ми харесва, но за това положение не са виновни нашенци. ;)

За лизинга - мисля, че се предлага просто като опция. Човекът не приличаше на търговец.

 

@Веско

Втората не сме я гледали още. Не, че аз ще разбера кой знае какво ако я видя.

За първата човекът каза, че е втори собственик и я взел от негов приятел, който я купил директно от Балкан стар. Нямаше баба и дядо. ;) Но знае ли човек. Ако я види по-вещ човек, няма ли да може да прецени долу-горе километри от какъв порядък е навъртяла и какъв е шансът да са реални километрите?

Не знам също, дори да са реални километрите на първата, дали е слагано добро гориво с оглед на по-капризния двигател. По принцип не би трябвало човек купил си такава кола да икономисва от гориво, но кой знае.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, първата обява не ви ли изглежда подозрително еднаква с това:

 

http://www.autohop.bg/cars-37332-Mitsubish...11655f19274f86a

 

Има доста подобно изглеждащи "лепенки" на еднакви места и параметрите им са почти еднакви, като евентуално едната има добавени 7000км и тъмни стъкла...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами колега, ти нали спомена че собственикът е втори......Може би това е обявата от първият.........Но работата става съмнителна, да си купиш такъв красавец, и след 7000км. да го продаваш........Ти отказа ли се от оная Каризма........Аз утре вечер имам път към София, и ако можеш да го уговориш да дойде поне до Ботевград, ми пиши на лични, ако трябва ще дойда по рано, и ще идем да я погледнем.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За тази кола от България -

1. Карана е с български бензин;

2. Карана е по български пътища;

3. Колата е от втори собственик, който я продава????

 

За колата от Германия:

1. Действително цвета и е малко гаден;

2. Фалшива сервизна книжка се прави за нула време;

3. Автоматик е - което от една страна е добре, а от друга - зле!

 

Незнам, на мен и двете предложения ми се струват неизгодни.

 

Виж подобна подобна в Германия.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

43 000 км за седем години прави по 6 000 км годишно. Дори на село си карат Жигулаторите повече, бре!

Въпреки това всичко е възможно. Тези, които си купуват такива нови коли може да имат още 10, знае ли се? Въпосът е дали може да се провери сервизирането в БС. Ако е на 43 000 си мисля че не е лоша оферта, но се съмнявам!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако не държиш точно на Галант с мотор GDI, погледни пресните обяви в раздела от форума дадени от колегата Mitsubishi.

 

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, поздравявам те за избора на машина, но точно тези варианти не мисля, че са удачни!Освен всички особености на двигателя и вида на скоростната кутия(знаем че типтроник-а е доста по-надежден), обърни внимание на километрите.Айде 2-ят вариант по-бихме го приели, но аз не мога да повярвам, че човек купуващ си такъв вид автомобил ще я кара по 400 км. на месец в продължение на седем години, освен ако я е изкарвал само по Коледа, но и това е лошо-кола трябва да се кара.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз на това залагам и и врътнах почти 50 000 за една година на моята..... Пък за 7 - 43 - направо не може да бъде вярно! Да провери в БС........ Не знам ще дадат ли инфо, обаче.... Тук е Бг, все пак.... Все ще измислят за закона за защита на личните данни и пр. щуротии

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако не държиш точно на 2,4 мотора, днес на Горубляне видях един 2,5 галант на 43000 км. Колата изглеждаше доста добре. Има сервизни документи и е от 1 собственик. Цената и е 14000 лв. Ръчни скорости. Със сигурност обаче е преди 2000г, защото е със стария стоп. Цвят сребрист металик. Но всичко това е информация от автокъщата и малко не им вярвам. И аз като колегата бих ти препоръчал офертите на Слави от Ямбол.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...