nasko Публикувано 14 юли 2008 Сподели Публикувано 14 юли 2008 От известно време сериозно се замислям да си махна катализатора и на негово място да се сложи тръба , както и гърнето след катализатора. Третото гърне вече го няма защото имаше пробив и майстора направо си го отряза и сложи тръба без да си играе да го заваря. Абе много гърнета му сложили на тоя еклипс. Вече си имам спортно гърне отзад и разпищявам всички аларми :D . Според вас добра идеа ли е да го правя или е пълна глупост? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 15 юли 2008 Сподели Публикувано 15 юли 2008 махни си катализатора, но сложи резонатори, защото ако си с права тръба ще е ужасно силно. Еклипсът има много гърнета (резонатори) неслучайно. Просто е много шумен! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lyuli Публикувано 15 юли 2008 Сподели Публикувано 15 юли 2008 Айде бе Лео, точно ти ли ще го кажеш . Поръча си гърне от Щатите, понеже било по басово. Резонаторно трабва да сложиш да. Не знам дали няма и сонда? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 15 юли 2008 Сподели Публикувано 15 юли 2008 Аз махнах катализатора и сложих резонаторно гърне. А отзад си сложих крайното гърне и пак беше доста шумна На това клипче може да се чуе. Току що го качих, скоро ще е достъпноhttp://videos.streetfire.net/video/0c5d345...ada00b2505d.htm ://http://videos.streetfire.net/video/...da00b2505d.htm Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nasko Публикувано 15 юли 2008 Автор Сподели Публикувано 15 юли 2008 Аз махнах катализатора и сложих резонаторно гърне. А отзад си сложих крайното гърне и пак беше доста шумна На това клипче може да се чуе. Току що го качих, скоро ще е достъпноhttp://videos.streetfire.net/video/Mitsubishi-Eclipse-sound_171753.htm ://http://videos.streetfire.net/video/...und_171753.htm ://http://videos.streetfire.net/video/...und_171753.htm Ухаааааа саунда е страхотен!!! Значи казваш ,че ако си сложа тръба вместо катализатора ще е много шумен? :icon_hmm: :icon_rock: това май ще ми хареса :icon_thumbup: . Ако после ми се стори много шумна може да и се сложи резонаторно гърне. Като го направя може и аз да снимам едно клипче. Жалко ,че пак няма да върви колкото ми се иска но ще се примиря някак си ,поне като ме чуят ше има респект . По натам тия дни ако го направя пак ще пиша. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lyuli Публикувано 16 юли 2008 Сподели Публикувано 16 юли 2008 Не слагай тръба. После ще псуваш полицаите че са те спряли от движение, а те ще са си в правото. Когато е много шумна ще се заяждат много с теб. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nasko Публикувано 16 юли 2008 Автор Сподели Публикувано 16 юли 2008 Не слагай тръба. После ще псуваш полицаите че са те спряли от движение, а те ще са си в правото. Когато е много шумна ще се заяждат много с теб.Ако се сложи гърне вместо катализатора ще има ли някаква разлика във вървенето ,която да се усеща ? Ако няма по добре да си стои. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 16 юли 2008 Сподели Публикувано 16 юли 2008 Някои казват, че има..други - не. При мен нямаше Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lyudmil Публикувано 16 юли 2008 Сподели Публикувано 16 юли 2008 Някои казват, че има..други - не. При мен нямаше Аз също не усетих разлика, след като махнах катализатора, освен че стана доста по шумна...:moil: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dosev4eto Публикувано 16 юли 2008 Сподели Публикувано 16 юли 2008 Колеги, аз на стария Еклипс имах разлика във вървенето, но той горкия си беше много задръстен.А иначе като цяло мощността на колата няма да се повиши, просто отново ще "диша" нормално. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Phantomaz Публикувано 16 юли 2008 Сподели Публикувано 16 юли 2008 като махнеш катализатора намери или разпитай някои в хасково дали не ги изкупува, не се шегувам, във варна 1кг катализатор е към 70-80лв, моя катализатор беше 900грама, ина4е отиваш при някой майстор на гърнета махне ти катализатора ,вземе ти пари и си казваш отървах се от тая тапа ,а всъщност си пррибира едни 60-70 лв от нея във варна там където ги изкупуват е и мястото където могат да ти го махнат и да ти заварят тръба. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nasko Публикувано 17 юли 2008 Автор Сподели Публикувано 17 юли 2008 Май за сега ще си остане ,че с новото гърне ,което сложих си реве задоволително и в същото време поносимо. Понякога ми се струва ,че много ми "надува" главата. Като си помисля как би звучал без катализатора.... а и щом няма да има разлика във вървенето направо се отказвам от тази идея. Стана въпрос за катализатора и един приятел ми каза ,че на някой му го свалили и нямало разлика от преди освен ,че се чувал много силен шум като от тракане на метал. Човека си платил 20лв за свалянето ,но не си поискал катализатора. След като бил "светнат" да си го поиска вече било твърде късно :icon_doh: . Благодаря за мненията, доста ми помогнаха във вземането на решение , поне за сега. Много му свикнах с вървенето и ми се струва доста бавен не че е много бърз де но за сериозни ъпгрейди няма парички :icon_crying: . Ако има бих си купил турбо Еклипс 1G с целите фарове :icon_rock: :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
93TSIAWD Публикувано 31 юли 2008 Сподели Публикувано 31 юли 2008 На моята определено има осезаема разлика със и без катализатор както във вървежа, така и в шума. Хем съм с т.нар. high-flow сега. Турбото се развърта малко по-бавно (примерно 100-200 оборота по-късно) и над 6000 оборота виждам как се задушава. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay vanchev Публикувано 5 август 2008 Сподели Публикувано 5 август 2008 На моята определено има осезаема разлика със и без катализатор както във вървежа, така и в шума. Хем съм с т.нар. high-flow сега. Турбото се развърта малко по-бавно (примерно 100-200 оборота по-късно) и над 6000 оборота виждам как се задушава.значи с катализатор е по-добе или не??????????............... ,че и на мене ми предстои подобна процедура по смяна на генерациятаи се чудим с Мицо какво да го бъде ,как ще му е наи-добре Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.