Премини към съдържание

Носене надясно


Препоръчано мнение

Днес на магистралата забелязах че колата [Lancer 1.8 CVT ; 3000 км] носи лекo надясно като пусна волана. Не съм удрял дупки и т.н. - т.е. нищо което да доведе до криви джанти и т.н. Някакви идеи на какво може да се дължи това ? Уикенда пак ще пробвам на магистралата и другата седмица ще я закарам в Балканстар да видим какво ще кажат.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес на магистралата забелязах че колата [Lancer 1.8 CVT ; 3000 км] носи лекo надясно като пусна волана. Не съм удрял дупки и т.н. - т.е. нищо което да доведе до криви джанти и т.н. Някакви идеи на какво може да се дължи това ? Уикенда пак ще пробвам на магистралата и другата седмица ще я закарам в Балканстар да видим какво ще кажат.
Или пътят е бил със страничен наклон, или дясна гума по мека или има нужда от корекция на сходимостта......
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес на магистралата забелязах че колата [Lancer 1.8 CVT ; 3000 км] носи лекo надясно като пусна волана. Не съм удрял дупки и т.н. - т.е. нищо което да доведе до криви джанти и т.н. Някакви идеи на какво може да се дължи това ? Уикенда пак ще пробвам на магистралата и другата седмица ще я закарам в Балканстар да видим какво ще кажат.

 

Не мисля че е от пътя - пробвах на няколко места ... Сетих се за налягането на гумите преди малко - ще го проверя преди следващата проба, но преди няколко дена си беше ОК. Сега бях да гледам джантите - видимо им няма нищо, а и съм 100% сигурен че не съм удрял дупки ... с тия 18 очите ми са на 6 :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това носене ми звучи като нужда от баланс на предните гуми.

 

Баланс в Балканстар ли трябва да бъде направен след като колата е гаранционна ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Баланс в Балканстар ли трябва да бъде направен след като колата е гаранционна ?

 

Гумите и джантите на са ти гаранционни.

То по тази логика зимата трябва да си купиш и сложиш гуми от тях, а такъв филм никъде няма :drinks:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Баланс в Балканстар ли трябва да бъде направен след като колата е гаранционна ?
Ако се оправи работата само с баланс на гумите, пиши после ще ми е много интересно..........Аз от 20-год. на лята джанта и маркова гума, баланс не правя.........И в момента съм така, а не ми дърпа на никаде като пусна волана.........
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако се оправи работата само с баланс на гумите, пиши после ще ми е много интересно..........Аз от 20-год. на лята джанта и маркова гума, баланс не правя.........И в момента съм така, а не ми дърпа на никаде като пусна волана.........

 

 

Като сменяш гумите не правиш баланс ???

Аз преди да кача гумите винаги им правя баланс, само веднъж бързах и го пропуснах баланса и колата си дърпаше въпреки, че беше с алуминиви джанти и хубави гуми.

Но всеки сам си решава, то много зависи, колко и по какъв път караш колата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес на магистралата забелязах че колата [Lancer 1.8 CVT ; 3000 км] носи лекo надясно като пусна волана. Не съм удрял дупки и т.н. - т.е. нищо което да доведе до криви джанти и т.н. Някакви идеи на какво може да се дължи това ? Уикенда пак ще пробвам на магистралата и другата седмица ще я закарам в Балканстар да видим какво ще кажат.

Аз имах същите съмнения но се оказа, че просто кормилото е леко накриво поставено фабрично. В Балкан Стар ми го оправиха. Джантите и гумите са много здрави и трудно ще се изкривят. Преди около 2 месеца се нацепих в 10 сантиметрова дупка с 60км. Имах чуство че таблоти ще мо падне в краката и прозорците ще се одлепят но после с радост установих , че нито джантите нито гумите имат някакви повреди. Най вероятно окачването е однесло всичко. Колата си я взех на 13 Март и до сега свм навъртял 15 хиляди км и нямам никви оплаквания от ходовата част, въпреки карането което и правя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като сменяш гумите не правиш баланс ???

Аз преди да кача гумите винаги им правя баланс, само веднъж бързах и го пропуснах баланса и колата си дърпаше въпреки, че беше с алуминиви джанти и хубави гуми.

Но всеки сам си решава, то много зависи, колко и по какъв път караш колата.

Да колега не правя на лята джанта и хубава гума........Няколко пъти съм ги качвал на баланса и не дават повече от 3-5гр.отклонение, за което не си струва да лепиш тежест.......Всъщност баланса е да няма вибрации в окачването, и кормилната система.......Дърпането е от страничният и надлъжният наклон на шенкела, и от сходимостта на гумите........Затова след удар се гонят тези параметри, а не само баланс на гумата........А иначе и аз карам по Българските пътища......... :icon_thumbup:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах същите съмнения но се оказа, че просто кормилото е леко накриво поставено фабрично. В Балкан Стар ми го оправиха. Джантите и гумите са много здрави и трудно ще се изкривят. Преди около 2 месеца се нацепих в 10 сантиметрова дупка с 60км. Имах чуство че таблоти ще мо падне в краката и прозорците ще се одлепят но после с радост установих , че нито джантите нито гумите имат някакви повреди. Най вероятно окачването е однесло всичко.

 

Хмм това е интересно, значи би трябвало ако това е проблема при някаква позиция на кормилото колата да не носи и да си върви направо (въпреки че кормилото ще е накриво :rolleyes: )

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...