Премини към съдържание

Невольооо....невольоооо


Препоръчано мнение

Релетата за подгрева щтракат на кючек при "палене" и палене няма, щото ни стартер, ни гък...само щрак.Първия път като направи така викнах тате ми кат по-разбиращ. Дръпна ме и запали.Едно кръгче да зареди, спирам, гася, паля, няма проблем :icon_clap: . Тръганах от Елин Пелин към Студентски град и на един магазин кат рече диването да не мърда и...седи си тука таз вечер, утре на доктор. След 2-3 часа се връщам от квартирката и нали само да пробвам пък то взе че запали. Закарах го на майстор МНОГО ДОБЪР :icon_rock: ...,но не чак толкова.Вчера ставам,сядам,и пак ми цъка япончето. Та вчера рових рових и установих,че не са клемите на акумулатора, че с почукване на стартера не става,че мастъра е откачил едното реле,че имам една зелена лампичка дето много подозрително примигва сякаш случайно, при мигачи и чистачки(ръчките на волана де) освен при подгрев. Също така, ако може някой да ми опише датчика за температурата и где да го диря?...мммммммм то голям въпрос стана. Не се оправдавам, ама съм нов. Бъдете моля Ви снизходителни. Как да действам спрямо Него? В тая жега то подгрява ли подгрява....и щрака :icon_angel:

 

Помощ! ииии...89 дизел 1.8 седан тъмно син. На пощадилите и ожалилите ме - благодаря,а неволята...ме чакааааааа..

 

Алтернатора?Нещо?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Търси Пламен (DJ Tumby). Разбери се с него, така да гадаем - няма смисъл. Само да има време да те прегледа - ще ти каже всичко!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами да го намеря...тука във форума имаш предвид. Добре ще е опита да се произнесе. Аз намерих схема на super quick glow system в американски форум кудето ставаше въпрос за нещо подобно. Релетата щракат, но колите им си палят,карат ги, а онез няма няма и кликали по няколко пъти през различен интервал, а колата е Mitsubishi Delica. Сигурно не е 1:1 ама със схема и форуми за един следобед доста се зарибих да изследвам "заболяването"

Благодаря за насоката

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, да, тук... Пиши му на лично и си запиши час при д-р DJ - той лекува нашите самолети! (Господ дъъъъъълъг живот и здраве да му дава)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, да, тук... Пиши му на лично и си запиши час при д-р DJ - той лекува нашите самолети! (Господ дъъъъъълъг живот и здраве да му дава)

Да де аз му писах вече и като гледам явно е спасил много желязо и си е получил заслуженото.

Хвала такива люде!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Релетата за подгрева щтракат на кючек при "палене" и палене няма, щото ни стартер, ни гък...само щрак.Първия път като направи така викнах тате ми кат по-разбиращ. Дръпна ме и запали.Едно кръгче да зареди, спирам, гася, паля, няма проблем :icon_clap: . Тръганах от Елин Пелин към Студентски град и на един магазин кат рече диването да не мърда и...седи си тука таз вечер, утре на доктор. След 2-3 часа се връщам от квартирката и нали само да пробвам пък то взе че запали. Закарах го на майстор МНОГО ДОБЪР :icon_rock: ...,но не чак толкова.Вчера ставам,сядам,и пак ми цъка япончето. Та вчера рових рових и установих,че не са клемите на акумулатора, че с почукване на стартера не става,че мастъра е откачил едното реле,че имам една зелена лампичка дето много подозрително примигва сякаш случайно, при мигачи и чистачки(ръчките на волана де) освен при подгрев. Също така, ако може някой да ми опише датчика за температурата и где да го диря?...мммммммм то голям въпрос стана. Не се оправдавам, ама съм нов. Бъдете моля Ви снизходителни. Как да действам спрямо Него? В тая жега то подгрява ли подгрява....и щрака :icon_angel:

 

Помощ! ииии...89 дизел 1.8 седан тъмно син. На пощадилите и ожалилите ме - благодаря,а неволята...ме чакааааааа..

 

Алтернатора?Нещо?

1. Възможен проблем с четките на стартера, те са 3 ,разположени на 120 градуса............

2. Възможен проблем с клемите - веднъж имаш клема от акумулатора и втори път имаш клема на ел. магнита за вилката на бендикса.........просто клеасали с времето си.......

3. Възможен проблем по трасето стартер- акумулатор , включително и релето.............

4. Възможен проблем с замасяването на тази система - стартер - акумулатор.........

 

И 5. Не съм господ както ме изкарват всички тук ,просто разбирам малко повечко и се старая............ :D :icon_angel:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има и още една вероятност която се сетих сега ...............колкото и странно да ти звучи - клемите на акумулатора!!! Без майтап......... :icon_bye:

 

Бе най добре да я видя и ще ти кажа............ :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.....малииииииииии......и за господ ли? Да споделя тогава и аз мойте по-скромни еднодневни впечатления. Отзивчивите, конкретни и скромни хора са приятно явление в сферата на ослугите.

Предполагам само, че не бълваш толкова много полезни съвети за да си ги удържаш при последвал ремонт при теб. Даваш освен ценна информация, също и пример, което е...удобрявам :icon_clap:

 

Е, аз изобщо не те познавам ама юзерите говорят :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А на всичкото отгоре и скромен!

Не знам, сигурен съм всъщност, че не е Бог, но са му златни ръцете и му сече акъла! И е добро и отзивчиво момче!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.....малииииииииии......и за господ ли? Да споделя тогава и аз мойте по-скромни еднодневни впечатления. Отзивчивите, конкретни и скромни хора са приятно явление в сферата на ослугите.

Предполагам само, че не бълваш толкова много полезни съвети за да си ги удържаш при последвал ремонт при теб. Даваш освен ценна информация, също и пример, което е...удобрявам :icon_clap:

 

Е, аз изобщо не те познавам ама юзерите говорят :mitsu-smiley:

Айде сега................да не говорим кой какво може и не може и кой какъв е ............ :icon_blush:

Съвета ми е да почнеш отзад напред по номерата които съм изброил............т.е. смени клемите на акумулатора, .........т.е. отрежи старите и си сложи нови и покарай така известно време ....после не забравяй да споделиш тук дали има ефект или не........... :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз така страдах 2 месеца, клемите на акумулатора са се окислили, даваш на контакт всички лампи светят,

пробваш да завъртиш на стартер и всички тоци в колата умират...разместваш клемите и запалва.

Само че от това си замина така или иначе умрелия 5 годишен акумулатор, смених го с нов и почистих и намазах

клемите му и всичко е както трябва вече!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...ц....не е от клемите, иначе признаците са същите(контакт и на старта гасне часовника а стартера мълчи).Почукнах го и стартера(без да прекалявам) ама не. Дали самия стартер да не го разгледам по-отблизо се чудя...щото когато той не бачка, бачка подгрева и обратно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...ц....не е от клемите, иначе признаците са същите(контакт и на старта гасне часовника а стартера мълчи).Почукнах го и стартера(без да прекалявам) ама не. Дали самия стартер да не го разгледам по-отблизо се чудя...щото когато той не бачка, бачка подгрева и обратно.

Еми тогава действай по осаналите точки ,които съм описал по горе................и ти как разбра че не е от клемите? смени ли ги или само ги почисти..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Еми тогава действай по осаналите точки ,които съм описал по горе................и ти как разбра че не е от клемите? смени ли ги или само ги почисти..........
само ги почистих
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

само ги почистих

Естествено ,така и предполагах...................

провери всичко което съм описал по горе ..............

И не ги чисти а ги смени ............става въпрос не клемите на акумулатора ,а клемите на кабелите с нови ..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е решен!

Рекох аз да свалям стартера щото всички улики водеха към него ама ха...много стегнат и неудобен за сваляне. Отидох при на баща ми майстора и му разказах каквото знам, той пък се съгласи след един "щанга тест" и вика: "Преходника ще е..." и днес ми идва на вратата -гаси-пали, гаси-пали, гаси-пали...пали...и сега пали :icon_dance:

Искам да благодаря на баща ми затова че карам :mitsu-smiley: и на майка ми също че изобщо ме има за да карам :mitsu-smiley: , благодаря на продуцентите, PR-екипа,гримьорките,фризьорките и всички без които това нямаше да бъде възможно. Благодаря Ви! :first:

 

И разбира се искам да кажа много много голямо 10Q за огроОомната роля която изигра за точната диагноза на DJ Tymbi :drinks:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...