electropower Публикувано 26 Май 2008 Сподели Публикувано 26 Май 2008 Здравейте, намерил съм изгодаен GALANT в Швейцария некои знае ли какво трабва да платя в България.Защото може накрая да ми излезне солено.Предварително благодаря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sven Публикувано 26 Май 2008 Сподели Публикувано 26 Май 2008 Здравейте, намерил съм изгодаен GALANT в Швейцария некои знае ли какво трабва да платя в България.Защото може накрая да ми излезне солено.Предварително благодаря!Ами май проблема от там е че трябва да плащаш мито,иначе са доста добре поддържани. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sslavov Публикувано 26 Май 2008 Сподели Публикувано 26 Май 2008 Ами май проблема от там е че трябва да плащаш мито,иначе са доста добре поддържани. Лошата вест е, че се плащат митни сборове...добрата е че вече не се плащат на киловати а на фактурна стойност :icon_blush: Тоест ако там пишете колата по евтина, или тука бутнеш малко пари и оправиш фактурите то може да платиш доста малко... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXistenZ Публикувано 27 Май 2008 Сподели Публикувано 27 Май 2008 Привет. Моята кола е от Швейцария вкарана. Митото се начислява върху сумата за, която си я купил! И друго важно нещо е, че ако нямаш е4* - Технотест, ще се наложи да платиш и за такъв. Цената на самия технотест е 300-400 лв. Трябва за всеки случай да имаш и транзитна декларация от изхода на Швейцарската граница, че на мен ми направиха голям проблем за нея. Значи митото ти при цена от 400 франка ще е примерно около 300 лв. Другото си е стандартно - регистрации, номера и талон, около 70 лв в КАТ. Дано да съм бил полезен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s01o Публикувано 27 Май 2008 Сподели Публикувано 27 Май 2008 Привет. Моята кола е от Швейцария вкарана. Митото се начислява върху сумата за, която си я купил! И друго важно нещо е, че ако нямаш е4* - Технотест, ще се наложи да платиш и за такъв. Цената на самия технотест е 300-400 лв. Трябва за всеки случай да имаш и транзитна декларация от изхода на Швейцарската граница, че на мен ми направиха голям проблем за нея. Значи митото ти при цена от 400 франка ще е примерно около 300 лв. Другото си е стандартно - регистрации, номера и талон, около 70 лв в КАТ. Дано да съм бил полезен.Абе "Технотест-а" не го ли отмениха вече? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXistenZ Публикувано 27 Май 2008 Сподели Публикувано 27 Май 2008 Не за съжаление :mad: добре, че моята си го имаше още с вкарването... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
electropower Публикувано 27 Май 2008 Автор Сподели Публикувано 27 Май 2008 Благодаря, тука едва ли е проблем да ми напи6ат фактура на по ниска стоиност но ти казваш ,че за 400 франка митото е 300 лв. не е ли 20%? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 27 Май 2008 Сподели Публикувано 27 Май 2008 Не бъркаш ли митото с ДДС? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXistenZ Публикувано 27 Май 2008 Сподели Публикувано 27 Май 2008 Ами ще погледна документите на колата ми, но по спомени като смятахме митото и ДДС-то на 400 франка излизаше около 300 лв. Пак казвам по спомени вече 2 месеца минаха от тогава. А също така по спомени имаш и мито и ДДС на сумата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sirko Публикувано 27 Май 2008 Сподели Публикувано 27 Май 2008 А в моя случай на англииския талон не пише мощността, т.е. графата е празна. В КАТ от къде взимат инфо за това? Ако вкарам акцизна кола и в документите не и пише мощността може ли да мине без акциз, например ако вкарам VR4 и да претендирам че е обикновен галант и да му сложа капак на мотора от нормален галант за да няма прилика с турбо и т.н.Може и въпроса да е глупав ама аз да питам :( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXistenZ Публикувано 27 Май 2008 Сподели Публикувано 27 Май 2008 А в моя случай на англииския талон не пише мощността, т.е. графата е празна. В КАТ от къде взимат инфо за това? Ако вкарам акцизна кола и в документите не и пише мощността може ли да мине без акциз, например ако вкарам VR4 и да претендирам че е обикновен галант и да му сложа капак на мотора от нормален галант за да няма прилика с турбо и т.н.Може и въпроса да е глупав ама аз да питам :(Ами предполагам номер на рама, номер на двигател... Не съм сигурен и аз де, но това са нещата, които май се гледат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
electropower Публикувано 27 Май 2008 Автор Сподели Публикувано 27 Май 2008 Здравей продължавам с въпросите.Освен изходна декларация какво други документи да взема от Швейцария?И в Българея на границата трябва ли да правя нещо или всичко може да се оправи на вътршна митница? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXistenZ Публикувано 28 Май 2008 Сподели Публикувано 28 Май 2008 Здравей продължавам с въпросите.Освен изходна декларация какво други документи да взема от Швейцария?И в Българея на границата трябва ли да правя нещо или всичко може да се оправи на вътршна митница?Освен транзитна декларация и договор за покупко-продажба за всеки случай си пази и бележката за платени такси! Това е в общи линии. На мен в митницата решиха че цената от 400 франка която беше писана в договора е прекалено малка :icon_crying: и ми вдигнаха цената на 1400 лв при, което на тази цена всичко, което платих в митницата (мито+ДДС+такса обслужване) беше 555 лв и още 70 лв в КАТ. Доколкото знам на вътрешната граница няма какво да правиш. След като вкараш колата отиваш в митницата с документите и там си движиш нещата, аз поне така направих. Човека, който ми продаде колата каза, че в Софийската митница никога не са му търсили транзитна декларация. Но според мен този документ няма да ти е излишен, защото на мен не искаха да ми обмитят колата без него и беше едно ходене по мъките... Успех. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
electropower Публикувано 28 Май 2008 Автор Сподели Публикувано 28 Май 2008 Благодаря, след една седмица ще напиша какво е станало и живот и здрава ще покажа колата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.