Bobby Публикувано 23 Май 2008 Сподели Публикувано 23 Май 2008 Здравейте на всички, съвсем от скоро се регистрирах във форума, защото купих Мицубиши Галант 2.4 GDI 2000г. до сега бях по Хондите но ми хареса и го купих! Не ми харесва празния ход на тази колица също ми прави впечатление че като я запаля студена се чува странен шум който за около 30 сек и изчезва също така колата като се форсира изкарва черникав дим което го забелязах на още един такъв модел когато оглеждах коли!!Записал съм час за сервиз Рубин който ми го препоръчаха за тази марка, пък да видиме какво ще каже диагностиката там. Иначе съм изключително доволен от разхода от морето до тука с скорост от около 140км/ч някъде под 6.5л/100км та и по малко! Споделете нещо ако имате цжелание за модела и за описаните от мене неща по горе.Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sslavov Публикувано 23 Май 2008 Сподели Публикувано 23 Май 2008 Здравейте на всички, съвсем от скоро се регистрирах във форума, защото купих Мицубиши Галант 2.4 GDI 2000г. до сега бях по Хондите но ми хареса и го купих! Не ми харесва празния ход на тази колица също ми прави впечатление че като я запаля студена се чува странен шум който за около 30 сек и изчезва също така колата като се форсира изкарва черникав дим което го забелязах на още един такъв модел когато оглеждах коли!!Записал съм час за сервиз Рубин който ми го препоръчаха за тази марка, пък да видиме какво ще каже диагностиката там. Иначе съм изключително доволен от разхода от морето до тука с скорост от около 140км/ч някъде под 6.5л/100км та и по малко! Споделете нещо ако имате цжелание за модела и за описаните от мене неща по горе.Поздрави Ами пиши на DJа да ти я погледне колата, би трябвало да ти помогне, може би повече от Рубин. >с скорост от около 140км/ч някъде под 6.5л/100км та и по малко! Това малко ми изглежда като рибарска история и риба с еййййййй такова око :rolleyes: Не мога да повярвам, че на 140 кола 150 коня ще харчи 6.5. Успявал съм веднъж да докарам дотам, но карах със 100-110 без резки натискания на газта. На 140 очаквам да гори 7.5-8-8.5 в зависимост от състоянието на колата и стила каране. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmizov Публикувано 23 Май 2008 Сподели Публикувано 23 Май 2008 Може пък и да е реалният разход на този вид мотор. Моята е V6 - 2.5 и ми даде 8.5/100км. среден разход при 130км. постоянна скорост и с пуснат климатик. Забравих да добавя, че този разход го постигнах, при 90% каране на автопилот по магистрала Тракия. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 23 Май 2008 Сподели Публикувано 23 Май 2008 Здравейте на всички, съвсем от скоро се регистрирах във форума, защото купих Мицубиши Галант 2.4 GDI 2000г. до сега бях по Хондите но ми хареса и го купих! Не ми харесва празния ход на тази колица също ми прави впечатление че като я запаля студена се чува странен шум който за около 30 сек и изчезва също така колата като се форсира изкарва черникав дим което го забелязах на още един такъв модел когато оглеждах коли!!Записал съм час за сервиз Рубин който ми го препоръчаха за тази марка, пък да видиме какво ще каже диагностиката там. Иначе съм изключително доволен от разхода от морето до тука с скорост от около 140км/ч някъде под 6.5л/100км та и по малко! Споделете нещо ако имате цжелание за модела и за описаните от мене неща по горе.ПоздравиТова е реалния разход на тази кола............1.8 мотора го смъква до 4.7 л./100км. но няма Галант с този мотор........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 23 Май 2008 Сподели Публикувано 23 Май 2008 Ами пиши на DJа да ти я погледне колата, би трябвало да ти помогне, може би повече от Рубин.Милен ще му е в по голяма полза за този род мотори, аз мога само да го диагностирам и локализирам проблема........... :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 23 Май 2008 Сподели Публикувано 23 Май 2008 Променливите обороти на празен ход не е ли нормално за този двигател? Някакъв вид самотестване си прави на всеки 4 минути. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 23 Май 2008 Сподели Публикувано 23 Май 2008 Да нормално е ако се променят по алгоритъма които вече е описан в темите.......например тук:http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...40&start=40Едно е истина в случая, оборотите на GDI не са константна величина. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
silveria Публикувано 24 Май 2008 Сподели Публикувано 24 Май 2008 Записал съм час за сервиз Рубин който ми го препоръчаха за тази марка.Колега там единствено за диагностика без да барат .. ако си оставиш колата там не се знае какво ще вземеш после (http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=2687&hl=%D1%80%D1%83%D0%B1%D0%B8%D0%BD). Milen_z или Dj-я биха ти помогнали повече за тоя двигател. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobby Публикувано 25 Май 2008 Автор Сподели Публикувано 25 Май 2008 Не искам да спориме за разхода скоро ще имам още възможности да засичам тъй като ми предстои пътуване. По важно е да се види дали колата е ок или има нещо за правене. Никой нищо не спомена за тъмния дим при форсиране на място?? Преди да купя колата тествах още едно такова Мицубиши и то припушваше по подобен начин на място като се форсира! Като пипна спуха има черно но е сухо и пада при разтъркване на пръстите! И друго искам да питам: Колко струват комплекта ролки и ангренажен ремък за този модел и вие от къде пазарувате и дали в Мицубиши имат налични комплекти защото обичам оригиналните части!Благодаря виБоби Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 Май 2008 Сподели Публикувано 25 Май 2008 Не искам да спориме за разхода скоро ще имам още възможности да засичам тъй като ми предстои пътуване. По важно е да се види дали колата е ок или има нещо за правене. Никой нищо не спомена за тъмния дим при форсиране на място?? Преди да купя колата тествах още едно такова Мицубиши и то припушваше по подобен начин на място като се форсира! Като пипна спуха има черно но е сухо и пада при разтъркване на пръстите! И друго искам да питам: Колко струват комплекта ролки и ангренажен ремък за този модел и вие от къде пазарувате и дали в Мицубиши имат налични комплекти защото обичам оригиналните части!Благодаря виБобиНа тия години и тия км. е нормално да има черен налеп по ауспуха.............до сега не съм виждал кола с GDI системата и чист ауспух............В Мицубиши ( Балкан стар, Ратола или Рубин ) сигурно имат налични комплекти "оригинални " части, но няма смисъл, тъй като "оригиналните" са всъщност Койо ролки и Мицубоши или Сън ремъци...........опаковани в "оригинални" кутийки............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobby Публикувано 26 Май 2008 Автор Сподели Публикувано 26 Май 2008 На тия години и тия км. е нормално да има черен налеп по ауспуха.............до сега не съм виждал кола с GDI системата и чист ауспух............В Мицубиши ( Балкан стар, Ратола или Рубин ) сигурно имат налични комплекти "оригинални " части, но няма смисъл, тъй като "оригиналните" са всъщност Койо ролки и Мицубоши или Сън ремъци...........опаковани в "оригинални" кутийки............. Аха, значи Койо ми е добре позната марка покрай Хондите до сега, ремъците обаче Сън не съм чувал ще проверя да си взема Гейтс ремък тогава. Ако препоръчате място от където има читави части па ще е от полза. БлагодаряБоби Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi87 Публикувано 26 Май 2008 Сподели Публикувано 26 Май 2008 http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=512 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 26 Май 2008 Сподели Публикувано 26 Май 2008 Един съвет за ремъка - точно Гейтс не си взимай. Ремъците Митсубоши които имат в Ратола са оригинални японски и са на много добри цени. Аз бих си взел такъв ремък. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobby Публикувано 27 Май 2008 Автор Сподели Публикувано 27 Май 2008 Един съвет за ремъка - точно Гейтс не си взимай. Ремъците Митсубоши които имат в Ратола са оригинални японски и са на много добри цени. Аз бих си взел такъв ремък. Да вече знам едно ... в Рубин повече Неее!!! Взеха ми 36 лв за почистване на нагар от дросела с ПАРЦАЛ и то без да се сваля дроселовата клапа само разкачи въздуховода и позабърса :icon_crying: Принципно ми записаха час седмица напред за да можело да ми обърнат повече внимание, цяла нощ не бях спал и направо към Рубин и оня дори не закачи колата на уреда:<((( Директно ми вика : Ооо този двигател е GDI, той е проблемен двигател. И сега искам да благодаря на Милен защото му звъннах и така или иначе имах път към Пд и човека веднага се отзова. Ремъци ще си взема Сън два вече го знам. Иначе хем Галанта ме притеснява защото е нова материя за мене този мотор но пък много ми харесва много добре седи на пътя хем лимузина хем някак има спортния дух много стабилен. Дано Милен другата седмица след цялостната профилактика от нагара и диузите да да ме зарадва с добрата новина че е ок колицата.Поздрави на всички! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sslavov Публикувано 27 Май 2008 Сподели Публикувано 27 Май 2008 А каква е тази профилактика на дюзите? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 27 Май 2008 Сподели Публикувано 27 Май 2008 Да вече знам едно ... в Рубин повече Неее!!! Взеха ми 36 лв за почистване на нагар от дросела с ПАРЦАЛ и то без да се сваля дроселовата клапа само разкачи въздуховода и позабърса :icon_crying: Принципно ми записаха час седмица напред за да можело да ми обърнат повече внимание, цяла нощ не бях спал и направо към Рубин и оня дори не закачи колата на уреда:<((( Директно ми вика : Ооо този двигател е GDI, той е проблемен двигател. И сега искам да благодаря на Милен защото му звъннах и така или иначе имах път към Пд и човека веднага се отзова. Ремъци ще си взема Сън два вече го знам. Иначе хем Галанта ме притеснява защото е нова материя за мене този мотор но пък много ми харесва много добре седи на пътя хем лимузина хем някак има спортния дух много стабилен. Дано Милен другата седмица след цялостната профилактика от нагара и диузите да да ме зарадва с добрата новина че е ок колицата.Поздрави на всички!Спокойно............Милен ще те оправи............ :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXistenZ Публикувано 28 Май 2008 Сподели Публикувано 28 Май 2008 Един съвет за ремъка - точно Гейтс не си взимай. Ремъците Митсубоши които имат в Ратола са оригинални японски и са на много добри цени. Аз бих си взел такъв ремък.:offtopic: Може ли да ми кажете какъв им е проблема на ремъците гейтс? Защото аз съм с такъв и почвам малко да се притеснявам... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 28 Май 2008 Сподели Публикувано 28 Май 2008 :offtopic: Може ли да ми кажете какъв им е проблема на ремъците гейтс? Защото аз съм с такъв и почвам малко да се притеснявам...Късат се............... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXistenZ Публикувано 28 Май 2008 Сподели Публикувано 28 Май 2008 Ехххх, ако знаех по-рано :(. Нищо ще взема да го сменя с японски. Мерси за отговора . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobby Публикувано 28 Май 2008 Автор Сподели Публикувано 28 Май 2008 Ехххх, ако знаех по-рано :(. Нищо ще взема да го сменя с японски. Мерси за отговора .Eee чак пък да се късат, може просто да си попадал на ментета, много коли излизат от завода с ремъци гейдс. Знам кой вкарва оригиналните комплекти на гейдс с ролките в BG. Ако има интерес мога да дам тел. А за дюзите профилактиката е просто чистене ама при GDI е малко по различно и всъщност още не е ясно дали процедурата ще има успех !! Надявам се поне на частичен такъв :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
silveria Публикувано 28 Май 2008 Сподели Публикувано 28 Май 2008 Ми колега аз не случайно ти дадох линк да прочетеш колко си напатих от Рубин ама ти въпреки всичко си отишал .. какъв е смисала да се пита по форуми и пак да се прави квото си науми човек не е ясно .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 28 Май 2008 Сподели Публикувано 28 Май 2008 Eee чак пък да се късат, може просто да си попадал на ментета, много коли излизат от завода с ремъци гейдс. Знам кой вкарва оригиналните комплекти на гейдс с ролките в BG. Ако има интерес мога да дам тел. А за дюзите профилактиката е просто чистене ама при GDI е малко по различно и всъщност още не е ясно дали процедурата ще има успех !! Надявам се поне на частичен такъв :mitsu-smiley:Момче..............не говори на теория а ела да видиш на практика при мен с ремъци Гейтс.................и не разбрах какво е според теб "просто чистене на дюзите ама при GDI я е по различно".................искам да те уверя че е коренно различно ,не "малко" по различно.................. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.