Премини към съдържание

Galant 2,4 Gdi


Bobby

Препоръчано мнение

Здравейте на всички, съвсем от скоро се регистрирах във форума, защото купих Мицубиши Галант 2.4 GDI 2000г. до сега бях по Хондите но ми хареса и го купих! Не ми харесва празния ход на тази колица също ми прави впечатление че като я запаля студена се чува странен шум който за около 30 сек и изчезва също така колата като се форсира изкарва черникав дим което го забелязах на още един такъв модел когато оглеждах коли!!

Записал съм час за сервиз Рубин който ми го препоръчаха за тази марка, пък да видиме какво ще каже диагностиката там. Иначе съм изключително доволен от разхода от морето до тука с скорост от около 140км/ч някъде под 6.5л/100км та и по малко! Споделете нещо ако имате цжелание за модела и за описаните от мене неща по горе.

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички, съвсем от скоро се регистрирах във форума, защото купих Мицубиши Галант 2.4 GDI 2000г. до сега бях по Хондите но ми хареса и го купих! Не ми харесва празния ход на тази колица също ми прави впечатление че като я запаля студена се чува странен шум който за около 30 сек и изчезва също така колата като се форсира изкарва черникав дим което го забелязах на още един такъв модел когато оглеждах коли!!

Записал съм час за сервиз Рубин който ми го препоръчаха за тази марка, пък да видиме какво ще каже диагностиката там. Иначе съм изключително доволен от разхода от морето до тука с скорост от около 140км/ч някъде под 6.5л/100км та и по малко! Споделете нещо ако имате цжелание за модела и за описаните от мене неща по горе.

Поздрави

 

Ами пиши на DJа да ти я погледне колата, би трябвало да ти помогне, може би повече от Рубин.

 

>с скорост от около 140км/ч някъде под 6.5л/100км та и по малко!

Това малко ми изглежда като рибарска история и риба с еййййййй такова око :rolleyes: Не мога да повярвам, че на 140 кола 150 коня ще харчи 6.5. Успявал съм веднъж да докарам дотам, но карах със 100-110 без резки натискания на газта. На 140 очаквам да гори 7.5-8-8.5 в зависимост от състоянието на колата и стила каране.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може пък и да е реалният разход на този вид мотор. Моята е V6 - 2.5 и ми даде 8.5/100км. среден разход при 130км. постоянна скорост и с пуснат климатик. Забравих да добавя, че този разход го постигнах, при 90% каране на автопилот по магистрала Тракия.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички, съвсем от скоро се регистрирах във форума, защото купих Мицубиши Галант 2.4 GDI 2000г. до сега бях по Хондите но ми хареса и го купих! Не ми харесва празния ход на тази колица също ми прави впечатление че като я запаля студена се чува странен шум който за около 30 сек и изчезва също така колата като се форсира изкарва черникав дим което го забелязах на още един такъв модел когато оглеждах коли!!

Записал съм час за сервиз Рубин който ми го препоръчаха за тази марка, пък да видиме какво ще каже диагностиката там. Иначе съм изключително доволен от разхода от морето до тука с скорост от около 140км/ч някъде под 6.5л/100км та и по малко! Споделете нещо ако имате цжелание за модела и за описаните от мене неща по горе.

Поздрави

Това е реалния разход на тази кола............1.8 мотора го смъква до 4.7 л./100км. но няма Галант с този мотор........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами пиши на DJа да ти я погледне колата, би трябвало да ти помогне, може би повече от Рубин.

Милен ще му е в по голяма полза за този род мотори, аз мога само да го диагностирам и локализирам проблема........... :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Променливите обороти на празен ход не е ли нормално за този двигател? Някакъв вид самотестване си прави на всеки 4 минути.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да нормално е ако се променят по алгоритъма които вече е описан в темите.......например тук:

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...40&start=40

Едно е истина в случая, оборотите на GDI не са константна величина.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Записал съм час за сервиз Рубин който ми го препоръчаха за тази марка.

Колега там единствено за диагностика без да барат .. ако си оставиш колата там не се знае какво ще вземеш после (http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=2687&hl=%D1%80%D1%83%D0%B1%D0%B8%D0%BD). Milen_z или Dj-я биха ти помогнали повече за тоя двигател.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не искам да спориме за разхода скоро ще имам още възможности да засичам тъй като ми предстои пътуване. По важно е да се види дали колата е ок или има нещо за правене. Никой нищо не спомена за тъмния дим при форсиране на място?? Преди да купя колата тествах още едно такова Мицубиши и то припушваше по подобен начин на място като се форсира! Като пипна спуха има черно но е сухо и пада при разтъркване на пръстите! И друго искам да питам: Колко струват комплекта ролки и ангренажен ремък за този модел и вие от къде пазарувате и дали в Мицубиши имат налични комплекти защото обичам оригиналните части!

Благодаря ви

Боби

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не искам да спориме за разхода скоро ще имам още възможности да засичам тъй като ми предстои пътуване. По важно е да се види дали колата е ок или има нещо за правене. Никой нищо не спомена за тъмния дим при форсиране на място?? Преди да купя колата тествах още едно такова Мицубиши и то припушваше по подобен начин на място като се форсира! Като пипна спуха има черно но е сухо и пада при разтъркване на пръстите! И друго искам да питам: Колко струват комплекта ролки и ангренажен ремък за този модел и вие от къде пазарувате и дали в Мицубиши имат налични комплекти защото обичам оригиналните части!

Благодаря ви

Боби

На тия години и тия км. е нормално да има черен налеп по ауспуха.............до сега не съм виждал кола с GDI системата и чист ауспух............

В Мицубиши ( Балкан стар, Ратола или Рубин ) сигурно имат налични комплекти "оригинални " части, но няма смисъл, тъй като "оригиналните" са всъщност Койо ролки и Мицубоши или Сън ремъци...........опаковани в "оригинални" кутийки.............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На тия години и тия км. е нормално да има черен налеп по ауспуха.............до сега не съм виждал кола с GDI системата и чист ауспух............

В Мицубиши ( Балкан стар, Ратола или Рубин ) сигурно имат налични комплекти "оригинални " части, но няма смисъл, тъй като "оригиналните" са всъщност Койо ролки и Мицубоши или Сън ремъци...........опаковани в "оригинални" кутийки.............

 

 

Аха, значи Койо ми е добре позната марка покрай Хондите до сега, ремъците обаче Сън не съм чувал ще проверя да си взема Гейтс ремък тогава. Ако препоръчате място от където има читави части па ще е от полза. Благодаря

Боби

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Един съвет за ремъка - точно Гейтс не си взимай. Ремъците Митсубоши които имат в Ратола са оригинални японски и са на много добри цени. Аз бих си взел такъв ремък.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Един съвет за ремъка - точно Гейтс не си взимай. Ремъците Митсубоши които имат в Ратола са оригинални японски и са на много добри цени. Аз бих си взел такъв ремък.

 

 

Да вече знам едно ... в Рубин повече Неее!!! Взеха ми 36 лв за почистване на нагар от дросела с ПАРЦАЛ и то без да се сваля дроселовата клапа само разкачи въздуховода и позабърса :icon_crying: Принципно ми записаха час седмица напред за да можело да ми обърнат повече внимание, цяла нощ не бях спал и направо към Рубин и оня дори не закачи колата на уреда:<((( Директно ми вика : Ооо този двигател е GDI, той е проблемен двигател. И сега искам да благодаря на Милен защото му звъннах и така или иначе имах път към Пд и човека веднага се отзова. Ремъци ще си взема Сън два вече го знам. Иначе хем Галанта ме притеснява защото е нова материя за мене този мотор но пък много ми харесва много добре седи на пътя хем лимузина хем някак има спортния дух много стабилен. Дано Милен другата седмица след цялостната профилактика от нагара и диузите да да ме зарадва с добрата новина че е ок колицата.

Поздрави на всички!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да вече знам едно ... в Рубин повече Неее!!! Взеха ми 36 лв за почистване на нагар от дросела с ПАРЦАЛ и то без да се сваля дроселовата клапа само разкачи въздуховода и позабърса :icon_crying: Принципно ми записаха час седмица напред за да можело да ми обърнат повече внимание, цяла нощ не бях спал и направо към Рубин и оня дори не закачи колата на уреда:<((( Директно ми вика : Ооо този двигател е GDI, той е проблемен двигател. И сега искам да благодаря на Милен защото му звъннах и така или иначе имах път към Пд и човека веднага се отзова. Ремъци ще си взема Сън два вече го знам. Иначе хем Галанта ме притеснява защото е нова материя за мене този мотор но пък много ми харесва много добре седи на пътя хем лимузина хем някак има спортния дух много стабилен. Дано Милен другата седмица след цялостната профилактика от нагара и диузите да да ме зарадва с добрата новина че е ок колицата.

Поздрави на всички!

Спокойно............Милен ще те оправи............ :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Един съвет за ремъка - точно Гейтс не си взимай. Ремъците Митсубоши които имат в Ратола са оригинални японски и са на много добри цени. Аз бих си взел такъв ремък.

:offtopic: Може ли да ми кажете какъв им е проблема на ремъците гейтс? Защото аз съм с такъв и почвам малко да се притеснявам...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:offtopic: Може ли да ми кажете какъв им е проблема на ремъците гейтс? Защото аз съм с такъв и почвам малко да се притеснявам...

Късат се...............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ехххх, ако знаех по-рано :(. Нищо ще взема да го сменя с японски. Мерси за отговора :).

Eee чак пък да се късат, може просто да си попадал на ментета, много коли излизат от завода с ремъци гейдс. Знам кой вкарва оригиналните комплекти на гейдс с ролките в BG. Ако има интерес мога да дам тел. А за дюзите профилактиката е просто чистене ама при GDI е малко по различно и всъщност още не е ясно дали процедурата ще има успех !! Надявам се поне на частичен такъв :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми колега аз не случайно ти дадох линк да прочетеш колко си напатих от Рубин ама ти въпреки всичко си отишал .. какъв е смисала да се пита по форуми и пак да се прави квото си науми човек не е ясно ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Eee чак пък да се късат, може просто да си попадал на ментета, много коли излизат от завода с ремъци гейдс. Знам кой вкарва оригиналните комплекти на гейдс с ролките в BG. Ако има интерес мога да дам тел. А за дюзите профилактиката е просто чистене ама при GDI е малко по различно и всъщност още не е ясно дали процедурата ще има успех !! Надявам се поне на частичен такъв :mitsu-smiley:

Момче..............не говори на теория а ела да видиш на практика при мен с ремъци Гейтс.................и не разбрах какво е според теб "просто чистене на дюзите ама при GDI я е по различно".................искам да те уверя че е коренно различно ,не "малко" по различно..................

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...