hilll Публикувано 15 Май 2008 Сподели Публикувано 15 Май 2008 Привет на всички членове на клуба. Имам следния проблем и ще радвам на съвет от ваша страна. Собственик съм на Каризма от 2 месеца. Допреди няколко дни не бях зареждал резервоара до горе и уреда за отчитане на количеството на горивото си функционираше нормално. След като заредих нацяло стрелката ми остана в крайно дясно положение и не помръдва от там. От тогава 3 пъти изразходвам по 20-25 литра бензин и сътветно зареждам до горе но тя не помръдва. Каква може да е причината, мога и така да си карам, но не е приятно. Дали проблема е от поплавъка в резервоара и ще се налага ли да се сваля резервоара. Дали ще трябва да се източва горивото и съответно след това ще мога ли да го ползвам?Благодаря ви предварително. Имам и втори въпрос към колегите от Стара Загора. Бихте ли ми дали координати да добър монтьор на Каризми в града, защото имам няколко дребни проблема за отстраняване: лампичките на климатроника и часовника не светят, смяна на филтър на купето и евентуално леки ремонти в окачване. Как са цените и специалистите в оторизирания сервиз в Стара Загора, може ли човек да им се довериБлагодаря ви! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 15 Май 2008 Сподели Публикувано 15 Май 2008 Някой имаше подобен проблем и със странично разклащане на колата се оправило - поплавъка е заял... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubenti Публикувано 15 Май 2008 Сподели Публикувано 15 Май 2008 Колега Пловдив не е толкова далеч ,така ,че за сервиз бягай направо там. Ратола Пловдив.А човека е Миро!!! :icon_thumbup: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mali Публикувано 15 Май 2008 Сподели Публикувано 15 Май 2008 Така както пишеш няма никаква повреда в стрелката и всичко е наред, сега ще поясня. Резервоара ти събира 60 литра, като почнеш да пълниш още като са влезли 40 л. и стрелката вече е в крайно дясно положение на max, т.е. следващите 20 л. си ги сипваш и така. После по обратния начин, като почне да ти намаля нивото то трябва да си изгорил поне 20-25 л. за да ти мръдне стрелката, а ти с точно толкова изгорено и пак го пълниш и затова е цялата илюзия. Така че нямаш проблем, свиркай си и се радвай на колицата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K Публикувано 15 Май 2008 Сподели Публикувано 15 Май 2008 Така както пишеш няма никаква повреда в стрелката и всичко е наред, сега ще поясня. Резервоара ти събира 60 литра, като почнеш да пълниш още като са влезли 40 л. и стрелката вече е в крайно дясно положение на max, т.е. следващите 20 л. си ги сипваш и така. После по обратния начин, като почне да ти намаля нивото то трябва да си изгорил поне 20-25 л. за да ти мръдне стрелката, а ти с точно толкова изгорено и пак го пълниш и затова е цялата илюзия. Така че нямаш проблем, свиркай си и се радвай на колицата.И при мен е така,малко е объркващо ,но се свиква и после няма да ти прави впечатление.Карай си спокойно и не се притеснявай . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Минтов Публикувано 15 Май 2008 Сподели Публикувано 15 Май 2008 Даже е радващо- караш, караш и резервоарът пълен. Но като падне под половината- се сещаш, че безплатно удоволствие няма Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cop Публикувано 15 Май 2008 Сподели Публикувано 15 Май 2008 Някой имаше подобен проблем и със странично разклащане на колата се оправило - поплавъка е заял... Аз бях този дето се опитваше да клати колата . Всъщност наистина стрелката показва до 40л. а резервоара събира 60л. И докато неизгориш поне 20л. си стои в крайно дясно положение на "FULL" :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Noobsters Публикувано 15 Май 2008 Сподели Публикувано 15 Май 2008 Така и така сте подхванали темата, та нека ви дам още една гатанка :icon_blush: . Каризмата ми показва бензина но в погрешното количество в смисъл, че с 30лв бензин не ми изгасва лампата а като налея 50лв бензин се вдига стрелката съвсем малко над червената зона :icon_doh:. По пътя на лигиката трябва да налея 300лв за да си напълня резервоара :D :D :D Вадих вече бензиновата помпа и с мултимера установих, че поплавака си работи. Та въпроса ми е от къде идва цялата грешка :icon_hmm: Видях че талбото е било разглобявано от автокъщата от където си взех колата ( вероятно да ми превъртят километрите ), какво може да се е объркало ? :help: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hilll Публикувано 16 Май 2008 Автор Сподели Публикувано 16 Май 2008 Привет на всички членове на клуба. Имам следния проблем и ще радвам на съвет от ваша страна. Собственик съм на Каризма от 2 месеца. Допреди няколко дни не бях зареждал резервоара до горе и уреда за отчитане на количеството на горивото си функционираше нормално. След като заредих нацяло стрелката ми остана в крайно дясно положение и не помръдва от там. От тогава 3 пъти изразходвам по 20-25 литра бензин и сътветно зареждам до горе но тя не помръдва. Каква може да е причината, мога и така да си карам, но не е приятно. Дали проблема е от поплавъка в резервоара и ще се налага ли да се сваля резервоара. Дали ще трябва да се източва горивото и съответно след това ще мога ли да го ползвам?Благодаря ви предварително. Имам и втори въпрос към колегите от Стара Загора. Бихте ли ми дали координати да добър монтьор на Каризми в града, защото имам няколко дребни проблема за отстраняване: лампичките на климатроника и часовника не светят, смяна на филтър на купето и евентуално леки ремонти в окачване. Как са цените и специалистите в оторизирания сервиз в Стара Загора, може ли човек да им се довериБлагодаря ви! Благодаря ви за отговорите, значи нямам нужда от сериз. Но някои би ли ми казал каква е логиката да се показва горивото само в диапазона от 0 до 40 литра. Аз лично не намирам разумно обяснение заще е направено така, объркващо е. Да не би японците да са използвали поплаваци от някои друг модел на които резервоата му е 40 литра. Лошото в случая е, че когато имаш гориво над 40 литра в резервоара никога няма да знеш точно колко е то. Имам и още един въпрос, ако може да го добавя имам проблем с изпотяването на предното стъкло постояноо се изпотява на какво може да се дължи това. Оказва ли влияние това, че левия ми въздохопровод на вентилацията който е насочен към копето не работи <как се отстранява този проблем> Винаги когато е малко по влажно времето се изпотява стъклото и то само в участъка пред шофьора и предния участък на страничното стъкло. Благодаря ви Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Threatmore Публикувано 16 Май 2008 Сподели Публикувано 16 Май 2008 Мен това много не ми пречи, даже ми харесва, защото първият път когато си напълних резервоара до горе тръгнах за София. На 250-тия км (почти бях стигнал във В.Търново) стрелката не бе помръднала и си викам: "М..ка му :icon_doh:, залепна ми поплавъка!", но до София нещата се оправиха :D. А резервата според мен е около 10-13 л. Така че с 30 лв. може и да не ти изгасне лампата. Миналата седмица тъкмо ми бе светнала резервата и налях до горе, събра 46 л., но тя светва-изгасва в началото и не може да се хване. :mitsu-smiley: :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mali Публикувано 16 Май 2008 Сподели Публикувано 16 Май 2008 Така и така сте подхванали темата, та нека ви дам още една гатанка :icon_blush: . Каризмата ми показва бензина но в погрешното количество в смисъл, че с 30лв бензин не ми изгасва лампата а като налея 50лв бензин се вдига стрелката съвсем малко над червената зона :icon_doh:. По пътя на лигиката трябва да налея 300лв за да си напълня резервоара :D :D :D Вадих вече бензиновата помпа и с мултимера установих, че поплавака си работи. Та въпроса ми е от къде идва цялата грешка :icon_hmm: Видях че талбото е било разглобявано от автокъщата от където си взех колата ( вероятно да ми превъртят километрите ), какво може да се е объркало ? :help: Това което казваш, че с 50 лв. гориво /по 2,37 за литър са 21 литра/ и да се отклонява едвам стрелката, нещо наистина не е наред. Ама щом е пипано таблото, най-вероятно там трябва да се търси - нещо по тоците. За сравнение при мен с толкова гориво стрелката ми е точно на средата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mali Публикувано 16 Май 2008 Сподели Публикувано 16 Май 2008 Мен това много не ми пречи, даже ми харесва, защото първият път когато си напълних резервоара до горе тръгнах за София. На 250-тия км (почти бях стигнал във В.Търново) стрелката не бе помръднала и си викам: "М..ка му :icon_doh:, залепна ми поплавъка!", но до София нещата се оправиха :D. А резервата според мен е около 10-13 л. Така че с 30 лв. може и да не ти изгасне лампата. Миналата седмица тъкмо ми бе светнала резервата и налях до горе, събра 46 л., но тя светва-изгасва в началото и не може да се хване. :mitsu-smiley: :icon_bye: Какво излиза, че при всеки е различно и това ме учудва. На моята Каризма резервата ми е от порядъка на няколко литра. Сега експерименти не съм правил, да карам до като ме остави на пътя. Но като гледам например когато почне начесто да мига лампичката и стрелката е почти в кишето на нула, пълня догоре и ми събира примерно 58,5 литра. Може при бензиновите модели да е изчислено по друг начин не знам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.