SlowDead Публикувано 29 април 2008 Сподели Публикувано 29 април 2008 Здравейте.. задните ми калници са тръгнали да гният и ще трябва скоро да ги правя .. идеята ми е да ги раздуя малко защото искам да искарам малко задните гуми навън .. в смисал да стане по-разкрачена колата отзад..Тук наблизо продават алуминиеви листи от които стругар може да ми ги оформи като фланци.. , та въпроса ми е опасно ли е примерно ако си направя такива фланци и ако карам с тях .. в смисъл отслабва ли здравината на захващането на гайките или не е опасно... предполагам че до няколко милиметра няма да е опасно , но на мен конкретния въпрос ми е за 10 мм.. и ако става след това да правя калника според гумата така че да не сурка Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
masterross Публикувано 29 април 2008 Сподели Публикувано 29 април 2008 за 10мм няма да имаш проблеми.Даже мисля, че продават готови фланци Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 29 април 2008 Сподели Публикувано 29 април 2008 Аз съм на мнение - ако ще прави такава интервенция, да разкрачи и отпред... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SlowDead Публикувано 29 април 2008 Автор Сподели Публикувано 29 април 2008 Аз съм на мнение - ако ще прави такава интервенция, да разкрачи и отпред...и отпреде ще я разкрача... просто сега са прогнили задните калници и искам отзад да я направя първо .. + това не е проблем отзад да е по-разкрачена.. или поне така аз си мисля... нали няма да окаже някакво негативно влияние на поведението на автомобила на пътя.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki_trrrial Публикувано 29 април 2008 Сподели Публикувано 29 април 2008 Не би трябвало да окаже особено влияние. Готовите фланци ще ти излязат леко солено според мен. Мисля, че се ако си поръчаш се правеха от дур-алуминии. Супер важно си е от какъв мат'рял са сделани въпросните фланци.Ако сложиш 10 мм... сигурен съм, че ще решиш, че са ти малко след 10 мин. :D Но ти си знаеш най- добре. За захвата на гайките- ми то зависи колко ще изнесеш колелото навън и колко са ти дълги шпилките. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mobile`Mania Публикувано 30 април 2008 Сподели Публикувано 30 април 2008 Да ти кажа чесно според мен няма да стане защото при 10 мм колелото остава само на шпилките ватрешния отвор става излишен и тогава цялата тежест на колата поемат 4-рите шпилки а не главината и си е доста опасно. Поздрави от Асеновград Стояне Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki_trrrial Публикувано 1 Май 2008 Сподели Публикувано 1 Май 2008 ....нови стабилни, по- дълги шпилки? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mobile`Mania Публикувано 1 Май 2008 Сподели Публикувано 1 Май 2008 Какво значи по стабилни шпилики?Мога да дам много примери за коли с изнесени задни гуми ама никоя от тях не е на шпилки - 90% са фабрично така има БМВ-та , Рено 5 Алпин и други.Другите с такива подобрения са с изцяло променено задно окачване.Савет от мен никога не караи само на шпилки.Има и други коли виждал сам такав Трабант ама там просто обращат джантите обратно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SlowDead Публикувано 1 Май 2008 Автор Сподели Публикувано 1 Май 2008 Какво значи по стабилни шпилики?Мога да дам много примери за коли с изнесени задни гуми ама никоя от тях не е на шпилки - 90% са фабрично така има БМВ-та , Рено 5 Алпин и други.Другите с такива подобрения са с изцяло променено задно окачване.Савет от мен никога не караи само на шпилки.Има и други коли виждал сам такав Трабант ама там просто обращат джантите обратно.значи единствения вариант е да си намеря джанта с берт.. иначе няма да стане работата.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 1 Май 2008 Сподели Публикувано 1 Май 2008 Ще ти дам прост пример: когато си сложих 15 цоловите джанти се оказа, че централния отвор е по-голям с 12 мм в диаметъра, т.е. джантите легнаха само на 4-те шпилки. Когато дигнах 120 км/ч така започна да се тресе колата, че имах усещането, че ще фръкна от пътя (при токущо балансирани джанти и чисто нови гуми)...Отидох при вулканизатора ми, сложи ми 4 втулки и с 200 км/ч колата седеше като прикована без да трепне дори! И вулканизатора ми каза, че ако джантата лежи само на шпилките, най-големия риск е в завоите!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Zdravkov Публикувано 2 Май 2008 Сподели Публикувано 2 Май 2008 Колега,един от вариантите е да смениш джантите с такива с по-малко ЕТ/офсет/.Например ако твоите са с ЕТ+ 40,а новите са с ЕТ+30,това означава,че ще разшириш следата с 10мм+10мм,т.е 20мм общо.Или иначе казано все едно си сложил фланец 10мм.А ако сложиш и по- широка гума,ефекта ще е по-осезаем.Има джанти и с по-малки ЕТта.Какви са плюсовете: -можеш да си избереш по-красиви джанти -остават ти комплект джанти за зимните гуми -липсва риска на самоделните изпълнения -можеш да сложиш джанта освен с по-малкоЕТ,което изважда гумата навън,но и с по-голямо J,т.е по-широка джанта-което допълнително увеличава ефекта,особено с по-широки гуми. -чувал съм ,че с подобни фланци се скъсява живота на лагера на главината,а там цените са солени май. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SlowDead Публикувано 2 Май 2008 Автор Сподели Публикувано 2 Май 2008 Колега,един от вариантите е да смениш джантите с такива с по-малко ЕТ/офсет/.Например ако твоите са с ЕТ+ 40,а новите са с ЕТ+30,това означава,че ще разшириш следата с 10мм+10мм,т.е 20мм общо.Или иначе казано все едно си сложил фланец 10мм.А ако сложиш и по- широка гума,ефекта ще е по-осезаем.Има джанти и с по-малки ЕТта.Какви са плюсовете: -можеш да си избереш по-красиви джанти -остават ти комплект джанти за зимните гуми -липсва риска на самоделните изпълнения -можеш да сложиш джанта освен с по-малкоЕТ,което изважда гумата навън,но и с по-голямо J,т.е по-широка джанта-което допълнително увеличава ефекта,особено с по-широки гуми. -чувал съм ,че с подобни фланци се скъсява живота на лагера на главината,а там цените са солени май.Да решението е само джанта с по-малко офсет ... но моята мисля че е с 38мм офсет.. а джанти 4х100 със по малко от 38мм офсет немога да намеря никъде в електронните магазини за джанти.. а положението при 4х108 е много по-различно .. там намирам с по 18мм офсет но уви .. няма да паснат на колт-а Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Zdravkov Публикувано 2 Май 2008 Сподели Публикувано 2 Май 2008 jak@mail.bg Пиши на този имеил.От него купих страхотни джанти,нови,на добра цена.Може и да имаш късмет. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SlowDead Публикувано 9 Май 2008 Автор Сподели Публикувано 9 Май 2008 jak@mail.bg Пиши на този имеил.От него купих страхотни джанти,нови,на добра цена.Може и да имаш късмет.свързах се с човека .. няма Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.