Премини към съдържание

Bobi_I

Потребители
  • От него общо

    4
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    София

Bobi_I's Постижения

Стартиращ

Стартиращ (1/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Сега за сега нещо се разкандардисах за Пбокс. По отношение на горивото, всеки който кара такъв модел ме предупреждава само от най-хубавата нафта да сипвам и добавки от време на време. Май верно ще излезе че дизеловия мотор е по-капризен...
  2. Благодаря за отзивите! Разкандардисаха ме от БалканСтар за друг пауър бокс, освен на Щайнбауер, който обаче е бон и половина... Много ме радва джипката и за околото 3000км вече тотално ме отврати от мисълта някога да се кача отново на кола. Двигателя е лаком, но много равномерно държи тяга в почти целия обхват на оборотомера. Липсва му малко повече мощност, но ще го решим и този проблем в бъдеще. Приритването на скоростите малко ме дразни, получава се по магистралата когато не се ползва автопилота и ми обясниха, че е от програмата на скоростната кутия, която се самообучавала според стила на каране и като караш основно градско превключванията са по-бързи и това е малко кофти на магистрала. Окачването на колата е уникално! Просто не съм попадал на по-добре балансирано окачване, или поне за моя вкус. И на магистрала, и по тесни планиски пътища с множество завои, и на здрав офроуд машината стои перфектно балансирана. Сега за сега за мен това е най-голямото качество на колата. Интериора е също перфектен, всичко е здраво, не тресе, не скърца, изобщо вътре е много удобно. Пробвах тракшън контрола и ASC-то как се държат в реални условия и съм във възторг, но естествено не съветвам никой да прекалява с доверието към тези системи. Шашка ме лампата за обща повреда в двигателя, която светка и гасне абсолютно необяснимо за мене и за сервизните инженери на БалканСтар. Джипа с две думи е "железен дзвер"!
  3. Здравейте! Казвам се Боби, София, 35г. От около седмица за първи път съм собственик на Мицубиши и това ми е първи пост във форума. Имам Pajero 4 (2007) с 3,2 DID двигател, 129kW и ми се иска да му сложа пауър бокс. За сега съм се спрял на PStuning. Хората твърдят, че мощността на двигателя се увеличава до около 147-148kW пък същевременно разхода на гориво намалява. Не съм слагал пауър бокс на кола до сега, камо ли на Мицубиши. Моля ако някой от форума има лични впечатления, независимо дали са положителни или негативни да ги сподели с мен. Предварително благодаря!
×
×
  • Създаване...