Премини към съдържание

Ниски обороти


galahat

Препоръчано мнение

Здравейте колеги от 2 дни оборотите на колата ми в загрято положение са много ниски под 500, даже някой път като изключа от скорост в движение и ми падат почти на 0,даже ми пресветва лампата на акумулатора имам чувството че колата няма мощност някой има ли идея от какво може да е да знам първо кое да проверя преди да ида на майстор.Сменени са всички консумативи без свещи и горивен филтър.Да ида ли на елкон моля за съвет :rulez: п.с. прочетох няколко теми за оборотите във форума ,но при мен е малко по различно затова питам тук

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моя съвет е да видиш дали до някой от цилиндрите не достига ток - свещи, кабели или нещо от това естество. Притриса ли много колата като паднат оборотите или просто падат без да тресе?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ами не тресе ,просто и падат и като е в спряло положение след 30 сек се вдигат постепенно но пак не са както трябва

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моята като я купих (миналия ден :rolleyes: ) се държеше горе-долу по същия начин. След като смених въздушния филтър се пооправи, но пак не си държи съвсем стабилно ниските обороти, макар и да не пада чак толкова ниско вече. Свещите и кабелите ми са в ред, така, че наистина трябва да е нещо друго.

Ако откриеш какво е, подсказвай!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен като я взех две от свещите ми бяха развити и затова в началото се стресирах от шума и начина по които работеше двигатела :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен се оправи.

След два часа чесане по главата и малко четене, сипах 20 кила читав бензин. В резервоара да е имало 6-7 литра, мамка им и химици :(

Сега пее и на ниски оборотомера е закован на милиметър под 1000/мин.

Дано и при теб се окаже толкова лесно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: Колеги, оборотите падат, когато акомулатора е разреден и се оправят, когато се зареди! Онзи ден имах ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ, звънях и на DJ Tymbi ! Колата ми изгасна и нямаше ток в свещите, после се оказа, че тока е мноого слаб и затова колата не пали / акомулатора въртеше , в гаранция е още / ПРОБЛЕМА БЕ, ЧЕ АКОМУЛАТОРА Е РАЗРЕДЕН !!! Все още не мога да си го обясня, защото не показваше признаци да е паднал !!! :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здр на всички нов съм и ако се повтаря темата ще ме извините та на въпроса имам Lancer 1.5 инжекция 90 коня 91 година и имам проблеми с оборотите като поработи малко колата и я оставя на свободна оборотите направо падат до 0-та и колата почва да трепери кажете от какво може да е

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здр на всички нов съм и ако се повтаря темата ще ме извините та на въпроса имам Lancer 1.5 инжекция 90 коня 91 година и имам проблеми с оборотите като поработи малко колата и я оставя на свободна оборотите направо падат до 0-та и колата почва да трепери кажете от какво може да е

 

Привет!

Правил ли си някакви проверки? В смисъл - кабели, свещи (цвят, разстояние, степен на износване), дали ти е пипана настройката на ниските обороти, филтри (въздух, бензин), състояние на акумулатора?

 

Предполагам, че ако дадеш малко повече информация, колегите ще могат да ти дадат по- конкретен отговор.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хм, абе тия дни се замислих по-сериозно за този проблем с оборотите. И от където и да го въртя, стигам до не особено утешителното заключение, че нещо програмата на ECU-то не е направена с акъла си.

 

най-простото: акумулатора е паднал доста. Колата пали някак, обаче докато зарядния ток падне на обичайните 4-5 ампера, мотора глъхне яко на обороти. От една страна, когато от генератора (който е закачен все пак директно на коляновия вал) се смучат 20-30 ампера, мотора се натоварва. Но какво от това? Що ECU-то не подава повече гориво?

Да де, щото ламбда сондата връща кофти сигнал. А защо тогава не остава отворен клапана за въздуха? Тоя същия, дето държи оборотите високи, когато колата е студена. Не ми е останало време да погледна с какво управление е, дали е от компа или е директно механично от температурата на водата, но като цяло все тая, има поне 10 начина мотора да си държи стабилно оборотите, още повече, че натоварването на генератора е нещо обичайно и предвидимо, не е като да е зацапан до последно въздушен филтър да речем, което минава по-скоро като авария.

 

Забелязал съм и още нещо, което може и да е само при мен: когато пусна на свободна при скорост над 130км/ч, ниските обороти не падат до обичайното ниво (около 900), а стоят по-скоро към 1100. Няма начин завихрянията при оп-висока скорост да не се отразяват на въздушния поток, но защо не се намаля притока на гориво?

 

Шатъла не го броя, щото е карбуратор, но нито при crx-а, нито при самурайката съм забелязал да има подобен проблем. Независимо от условията, на празен ход оборотите си стоят като заковани на 850-900, според колата и не мърдат.

 

Бях склонен да си мисля, че просто моя лансер не е в ред, но след като и други колеги се оплакват, значи явно има някакъв принципен проблем. Или компютъра е опростен повече отколкото трябва, или наистина софтуера не е доизпипан. Не е бокла за умиралка, още повече сравнено с проблемите на повечето европейски таралясници, но дразни ...

 

П.П. Жената изказа една мъдра мисъл: че от Митсубиши умишлено са го направили така, за да има човек от какво да се оплаче все пак :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При по старите автомобили ECU-то не е с енергонезависима памет и при падане, откачане или смяна на акумулатора се нулират данните записани в паметта. Това води до подобни проблеми, а в накой случай до "дишане" на оборотите - ходят нагоре надолу в диапазона 500-1500 оборота. В тези случай се налага обучение на компютъра.

Клапана, за който говориш има за задача да подава точно определено количество въздух съобразено с количеството гориво, което е константно докато двигателя загрее. Понякога при повреден датчик за температурата на двигателя той подава грешна информация към ECU-то, а то от своя страна затваря клапъна по-рано (преди да е загрял двигателя) и двигателя се дави. В другия случай, когато двигателя загрее, а клапъна е отворен се получава обеднена смес (поради притока на повече въздух), а резултата е липса на мощност и понякога дори неможе да се потегли.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Забелязал съм и още нещо, което може и да е само при мен: когато пусна на свободна при скорост над 130км/ч, ниските обороти не падат до обичайното ниво (около 900), а стоят по-скоро към 1100. Няма начин завихрянията при оп-висока скорост да не се отразяват на въздушния поток, но защо не се намаля притока на гориво?

 

Това мисля че нарочно е направено, поне при някой коли е така и даже има датчик за това дали се движи колата или не. Вероятно с цел да може да разчиташ по-сигурно на хидравликата :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...