Simeon Публикувано 12 март 2008 Сподели Публикувано 12 март 2008 Есента си купих Mitsubishi Galant 99 GDI 2400cc automatic-tiptronic, докато го докарвах от германия разходат на бензин ми беше 7.5-8л. Това обаче вече е история. Веднага след като помириса български бензин почнахме да горим 20л.Понеже нямам възможност да храня такава ламя реших да му сложа АГУ и то обикновена щото нямах и вече пари да сложа инжекцион. Тогава станаха 2 проблема. Единия е че всичко с варвенето приключи. Ако развия 180 км това е добре. Втория проблем е че на газ гори 20 л и люлее оборотите. Гасне и докато пада на 400-500 оборота изведнъж скача на 1500 оборота колата хуква на пред и най-много да се кача на нечии багажник на светофара.Никои маистор неможе да ми отговори какво става с тая кола само слушам един и същ отговор. Колата била много умна.Всички проблеми ги прави само на газ. На бензин и обороти си държи и си пали лесно а на газ нищо общо със савремените коли.Проблемите на газ ги прави и найвече като е топла.На студен двигател държи нормални обороти. Лампана на инжекцията ми свети като сам на газ. Моля помагаите :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 12 март 2008 Сподели Публикувано 12 март 2008 Есента си купих Mitsubishi Galant 99 GDI 2400cc automatic-tiptronic, докато го докарвах от германия разходат на бензин ми беше 7.5-8л. Това обаче вече е история. Веднага след като помириса български бензин почнахме да горим 20л.Понеже нямам възможност да храня такава ламя реших да му сложа АГУ и то обикновена щото нямах и вече пари да сложа инжекцион. Тогава станаха 2 проблема. Единия е че всичко с варвенето приключи. Ако развия 180 км това е добре. Втория проблем е че на газ гори 20 л и люлее оборотите. Гасне и докато пада на 400-500 оборота изведнъж скача на 1500 оборота колата хуква на пред и най-много да се кача на нечии багажник на светофара.Никои маистор неможе да ми отговори какво става с тая кола само слушам един и същ отговор. Колата била много умна.Всички проблеми ги прави само на газ. На бензин и обороти си държи и си пали лесно а на газ нищо общо със савремените коли.Проблемите на газ ги прави и найвече като е топла.На студен двигател държи нормални обороти. Лампана на инжекцията ми свети като сам на газ. Моля помагаите :icon_crying:GDI на газ ???? :blink: :blink: Я пак уточни.................ако има АГУ и са го монтирали ,то ти ще си първия в БГ с този мотор и АГУ............... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DANI MG Публикувано 12 март 2008 Сподели Публикувано 12 март 2008 :o :blink: :vsurprise: :vsurprise: :vsurprise: Половин час чета и не вярвам....Газ на GDI и върви на бензин....??? Пък и на газ... Колега не знам дали някой ще може да ти отговори на въпросите, но много от нас биха искали да видят този феномен!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 12 март 2008 Сподели Публикувано 12 март 2008 Дай номер на рамата да не стават грешки, и ако е възможно пусни една две снимки на отворен капак на двигателя.Да ,точно така :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DANI MG Публикувано 12 март 2008 Сподели Публикувано 12 март 2008 Дай номер на рамата да не стават грешки, и ако е възможно пусни една две снимки на отворен капак на двигателя. Не вярвам да е грешка... но все пак... може една рама да вдим! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 12 март 2008 Сподели Публикувано 12 март 2008 Задължително трябва да се види това :icon_hmm: До сега в БГ до колкото знам няма GDI на газ :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate_pleven Публикувано 12 март 2008 Сподели Публикувано 12 март 2008 Най вероятно не GDI а е 2.4 обикновен като моя (хамерикански) и при мен стават грешки като кажа 2.4 всеки вика че GDI и докато им обясня че не е ма гледат умно :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teodor_Aynadzhiev Публикувано 12 март 2008 Сподели Публикувано 12 март 2008 Надали от Германия ще си докара американски галант, който е с MPI на 2400 кубиковия двигател, простохората които са сложили газовата на човека, са нямали никакво понятие относно конкретния двигател.Съветвам веднага да се маха газовата и да се направи диагностика, дано не се е повредило нещо по бензиновата система ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 12 март 2008 Сподели Публикувано 12 март 2008 Има майстори газаджий, готови да сложат газова уредба и на самолет. Само да има кой да плаща. :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate_pleven Публикувано 12 март 2008 Сподели Публикувано 12 март 2008 Надали от Германия ще си докара американски галант, който е с MPI на 2400 кубиковия двигател, простохората които са сложили газовата на човека, са нямали никакво понятие относно конкретния двигател.Съветвам веднага да се маха газовата и да се направи диагностика, дано не се е повредило нещо по бензиновата система !Погледни:http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...mp;pageNumber=1http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...mp;pageNumber=1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Simeon Публикувано 14 март 2008 Автор Сподели Публикувано 14 март 2008 Главата си режа приятел, че колата е GDI. Защото първо навсякаде по колата има емблеми и второ на самата кора върху двигатела пак си пише GDI. И нямам представа какво ще правя, но не виждам друг вариант освен да й махна газовата и да се разделя с нея. Редакция: моля те използвай препинателни знаци! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 14 март 2008 Сподели Публикувано 14 март 2008 Колега можеш ли да снимаш двигателя под капака и начина на връзване на газовата :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Simeon Публикувано 14 март 2008 Автор Сподели Публикувано 14 март 2008 Не вярвам да е грешка... но все пак... може една рама да вдим!номера на рамата е JMBSREA3AXZ000403 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 14 март 2008 Сподели Публикувано 14 март 2008 Рамата си показва EA3A 2.4 GDI Galant GLS, 4 степенна автоматична ск. кутия, производство 12/1998.3 г. :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 14 март 2008 Сподели Публикувано 14 март 2008 главата си режа приятел че колата е GDI защото първо навсякаде по колата има емблеми и второ на самата кора върху двигатела пак си пише GDI и нямам представа какво ще правя но не виждам друг вариант освен да и махна газовата и да се разделя с неяАми GDI e ноооо............колата сте я съсипали с тази АГУ, има много теми за GDI и АГУ и там ясно се пише че тези системи не търпят АГУ па камо ли обикновенна......много ми е чудно как са спряли бензина когато караш на газ????Ако са го спрели така както аз се сещам, колега не искам да те плаша но си приготвви около 1700евро за нова нагнетателна помпа ..............( помпата за високо налягане) . Не искам да те плаша , но по всяка вероятност са ти резнали захранването на ел. помпа която само подкачва горивото до ГНП ,от това тази помпа работи насухо и се скапва яко.........Ремонт все пак търпи,но не е ясно какво е износено , но считай че шанса ти е много малък тази кола да заработи ккато трябва вече.......... :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 14 март 2008 Сподели Публикувано 14 март 2008 Колеги, обърнете внимание, човека е написал, че колата си работи перфектно на бензин, което означава, че все още няма нищо прецакано по двигателя, или поне аз така си мисля. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dan Публикувано 14 март 2008 Сподели Публикувано 14 март 2008 Колега, аз незнам с какъв акъл си сложил обикновена АГУ на тази кола ?!?!? Все едно да си купуш последен модел PC и му да сложиш някаква стара видео карта отпреди 5 год. (ако можеш де щото те и интерфейсите ги променят периодично)!! И после да се чудиш що някой програми работят не както трябва ?!?! Незнам дали в Шумен има задръствания, но във Софииските задръствания моята кола си "папка" 20/100, че и повече, но аз като я докарвах от Германия, колкото харчеше там извън градско толкова харчи и тук в България (6,5-7,5 л./100 км.)! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 14 март 2008 Сподели Публикувано 14 март 2008 Аз все още нямам думи относно темата за газта. В този двигател има над 30 патента и нововъведения, който го правят единствен и уникален по рода си. Навсякъде ...по техн. документации, статии в интернет, рекламни материали и каквото още съм чел, се тръби че двигателя е несъвместим с каквато и да е газова уредба..... а тази тема тук скри шапката на всички. Наистина нямам думи. Махайте газовата и се молете да не стане проблем с бензина, че нито ще я оправиш, нито ще успееш да я продадеш в такова състояние. А относно високия разход на бензин премерете компресията на двигателя (трябва да е над 12атм). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 15 март 2008 Сподели Публикувано 15 март 2008 Миро и дюзите немогат да се спрат. Според мен тогава ще дефектира усилвателя. Тези дюзи не са направени както при MPI (т.е. с постоянно захранване и се комутира масата). Тук дюзите са свързани мостово към крайно MOSFET стъпало, което на практика им върти захранването, т.е. имат импулс за отваряне и после импулс за затваряне с обратен поляритет. И емулатор неможе да им се сложи даже. :icon_blush: Ама това с газовата на GDI сме го разисквали доста, няма смисъл. Дадохме и съвети на колегата , а тои както си реши, аз бих я махнал веднага газовата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Simeon Публикувано 15 март 2008 Автор Сподели Публикувано 15 март 2008 Ами GDI e ноооо............колата сте я съсипали с тази АГУ, има много теми за GDI и АГУ и там ясно се пише че тези системи не търпят АГУ па камо ли обикновенна......много ми е чудно как са спряли бензина когато караш на газ????Ако са го спрели така както аз се сещам, колега не искам да те плаша но си приготвви около 1700евро за нова нагнетателна помпа ..............( помпата за високо налягане) . Не искам да те плаша , но по всяка вероятност са ти резнали захранването на ел. помпа която само подкачва горивото до ГНП ,от това тази помпа работи насухо и се скапва яко.........Ремонт все пак търпи,но не е ясно какво е износено , но считай че шанса ти е много малък тази кола да заработи ккато трябва вече.......... :icon_blush:ами момчета аз намерих решение тази сутрин( изхвърлих клапата и смеситела и вече си я карам на бензин) колата си ми варви перфектно на бензин но и ми гори малко повечко. Варианта е да се разделим с нея защото едва ли мога да потдържам тази кола. Колата е перфектна и на малко километри и единствената и забележка е че няма кожен салон. Има 17ц джанти . Почти не сам я карал и ако чуете някои да иска да си купува такава кола пращайте го насам. Определено няма да сажелява. Тези дни ще и кача и снимчици. Ще ви хареса Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Simeon Публикувано 16 март 2008 Автор Сподели Публикувано 16 март 2008 Възможно е да са прекъснали захранването на дюзите, мисля че това е по-интелегентно решение, горивото просто ще си циркулира през тръбата за излишно гориво към резервоара. Това решение се използва и при стандартни MPI и моно-инжекциони и ми се струва, че е по-добро от спиране на ел.помпата подкачваща гориво. Ако наистина е спряна ел.помпата която подкачва гориво е добре да се възстанови ел.системата защото нагнетателната помпа (механично се задвижва от разпределителния вал) наистина ще замине ако работи на сухо. Проблемите обаче си остават, просто електрониката няма да работи коректно и от там ще бърка работата, освен това при евентуална детонация има голяма вероятност да спука резонатора на всмукателния колектор, а той не е евтин. Все пак ако някой е решил да си прави експерименти е добре първо добре да се запознае с принципа на работа на GDI двигателите, след което може да се пробва със системата на VOLTRAN (обсъждахме я в една друга тема за Спейс Вагон 2.4GDI), дали въобще е възможно да се подкара с тази система аз не се наемам да дам мнение, но поне в сайта на производителя твърдят че работи.Момчета!!! Аз си признавам ,че изобщо не ми е ясна много с двигателите GDI, и бях принуден да си изхвърля газовата щото ми писна да не ми вари колата и да ми гори 30 газ. Но ще ви бъда безкраино благодарен ако някои от вас ми обясни защо и какво представлява това GDI и защо всички толкова му се кефят!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 16 март 2008 Сподели Публикувано 16 март 2008 Лично за мен това е най-технологично развития бензинов двигател. Има над 30 патентовани решения в него които го отличават от всеки един друг двигател. За повече подробности прочети тук. http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=697 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.