Mitsubishi`Boy Публикувано 9 март 2008 Сподели Публикувано 9 март 2008 Здравейте събратя по кола , проблема ми е следния и ужасно много ме мъчи и изнервя , та ето го и него :Колата е :mitsu-smiley: колт края на 95 година 1.3 16V 75KW с всички екстри за модела . Отключвам , качвам се допирам плочката до имобилайзера , разпознава вкарвам ключа светлат всички лампички чуват се някакви моторчета явно отваря някакви клапи аз тъй си го обеснявам и въртя , запалва без проблем работи на място на 1400 оборота и после плавно спада до около 1000 , че и под тях мъничко, както е в това положение на 900-1000 оборота настъпвам газта без включена предавка и колата тръгва да се форсира , но се чува гърмеж във въздушния филтар и така до 2000 оборота след това се форсирва идеално и си пълни обортомера . Друг начин е когато е на 900-1000 оборота настъпвам плавно газта и няма гърмеж а след 2200 оборота е :plane: това е проблема който ми го правеше в началото само на бензин а сега и на газ започна и това ме притеснява доста !Колата е с обикновенно газово марка не мога да кажа ако трябва ще го видя . Опитите който са правени и от който има ефект са следните : Когато завартя делкото малко назад към купето и отворя от клапата на газта дебита се оправя но за кратко .Свещите един билюк съм сменил всичките са чисти и дават добра искра , кабелите и те са хубави нямат никаде закъсано или нещо подобно. Където и да отида в сервиз в Добрич дето "уж разбират много " като кажа че колата е митсубиши и се отказват да я правят. Просто вече съм супер изнервен от това което го прави защото се получаеа некомфортно возене от тези гърмежи и последващите придърпвания причинени от тези гърмежи. В момента на гърмеж когато настъпя педала на газта няма нито форсирване нито ускорение се едно замира за секунда и след това се изфорсирва! Ще бъда много благодарен ако някой има поне малка идея от какво може да е , колкото и абсурдна да е всичко бих пробвал ! Ако нещо има неясно по темата питайте обещавам да бъда максимално коректен и точен ! За смяна на колата не съм си и помислел , няма и да го направя в момента това ми е второто :mitsu-smiley: и се каня да си купя още едно тия дни , не че имам пари напротив просто подменям първото което е 87-ма но е супер ! Благодаря ви ! К.Кръстев Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 9 март 2008 Сподели Публикувано 9 март 2008 "края на 95 година 1.3 16V 75KW" - Има ли такъв двигател??? Не е ли 12 клапана? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi`Boy Публикувано 9 март 2008 Автор Сподели Публикувано 9 март 2008 "края на 95 година 1.3 16V 75KW" - Има ли такъв двигател??? Не е ли 12 клапана? Малка грешка 12 е ! :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 10 март 2008 Сподели Публикувано 10 март 2008 Здравейте събратя по кола , проблема ми е следния и ужасно много ме мъчи и изнервя , та ето го и него :Колата е :mitsu-smiley: колт края на 95 година 1.3 16V 75KW с всички екстри за модела . Отключвам , качвам се допирам плочката до имобилайзера , разпознава вкарвам ключа светлат всички лампички чуват се някакви моторчета явно отваря някакви клапи аз тъй си го обеснявам и въртя , запалва без проблем работи на място на 1400 оборота и после плавно спада до около 1000 , че и под тях мъничко, както е в това положение на 900-1000 оборота настъпвам газта без включена предавка и колата тръгва да се форсира , но се чува гърмеж във въздушния филтар и така до 2000 оборота след това се форсирва идеално и си пълни обортомера . Друг начин е когато е на 900-1000 оборота настъпвам плавно газта и няма гърмеж а след 2200 оборота е :plane: това е проблема който ми го правеше в началото само на бензин а сега и на газ започна и това ме притеснява доста !Колата е с обикновенно газово марка не мога да кажа ако трябва ще го видя . Опитите който са правени и от който има ефект са следните : Когато завартя делкото малко назад към купето и отворя от клапата на газта дебита се оправя но за кратко .Свещите един билюк съм сменил всичките са чисти и дават добра искра , кабелите и те са хубави нямат никаде закъсано или нещо подобно. Където и да отида в сервиз в Добрич дето "уж разбират много " като кажа че колата е митсубиши и се отказват да я правят. Просто вече съм супер изнервен от това което го прави защото се получаеа некомфортно возене от тези гърмежи и последващите придърпвания причинени от тези гърмежи. В момента на гърмеж когато настъпя педала на газта няма нито форсирване нито ускорение се едно замира за секунда и след това се изфорсирва! Ще бъда много благодарен ако някой има поне малка идея от какво може да е , колкото и абсурдна да е всичко бих пробвал ! Ако нещо има неясно по темата питайте обещавам да бъда максимално коректен и точен ! За смяна на колата не съм си и помислел , няма и да го направя в момента това ми е второто :mitsu-smiley: и се каня да си купя още едно тия дни , не че имам пари напротив просто подменям първото което е 87-ма но е супер ! Благодаря ви ! К.КръстевКак установи че кабелите са ок???Кака установи че свещите са ок???Освен това имаш и дистрибуторна капачка, палец,бобина .................тез инеща само с гледане не се установяват дали сав ред или не, трябва си диагностика и тогава...........Един малък съвет - запали колатаи изчакай да загрее, селд това тръгни да я караш, спри и вкл. на 1-ва пред. и настъпи газта до края така че да ускоряваш максимално, ако изпатка ( прекъсне ) само един път , значи си е бобина, ако почне да прекъсва много пъти, -значи си за кабели, лули и/или свещи................бобината ти трябва да има ел. съпрот. на първичната намотка под 0.9-1.2 ом, а на вторичната - 20-29 килоома............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tamburo Публикувано 27 март 2008 Сподели Публикувано 27 март 2008 Колега ако си сигурен че се чува гърмежа от въздушния филтър пробвай някъде на чист въздух да го махнеш и да видиш без него как е. Според мен не е много добра идея да се върти делкото без да се гледат предваренията на осцилоскоп. Погледни какво е състоянието на дистрибуторната капачка въпреки, че не знам дали ще можеш да прецениш. Ако модела ти е CA1A и ти се занимава вземи един стрелкови волтметър и го вържи по следния начин: плюса на волтметъра го вързваш към един конектор който е със стърчащи телчета и се намира под ръчката за отваряне на предния капак в купето, другия край свържи към маса която можеш да вземеш от запалката . Дай на контакт и преброй дългите и късите импулси и ги оповести тук. Ако импулсите са с еднаква продължителност и са непрекъснати то значи няма проблем в електрониката. :good: P.S. Модела можеш да разбереш от номера на рамата ако съдържа CA1A значи е CA1A. Не съм сигурен но мисля че и при другите модели така трябва да се мери грешката. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TAZ Публикувано 28 март 2008 Сподели Публикувано 28 март 2008 Здравей колега! Аз също карам подобно :mitsu-smiley: и след монтирането на газовата / обикновена/ ми се получи подобен проблем, но при мен "гърмежа" е еднократен при което ми изгасва мотора. След посещения при майстори се установи, че проблема е в свещите, който бяха доста износени. След замяната им с нови нещата се оправиха и сега всичко е нормално. Проблема ми се появяваше само на газ и то ако настъпя рязко педала на газта след като колата е работила на място. След като си сменил свещите, дали и новите са с необходимото топлинно число и разстояние между електродите? :icon_hmm: Имай пред вид, че газта е много капризна откъм кабели, свещи, лули, въздушен филтър и не знам още колко компонента. Успех с решаването на проблема. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IASHO Публикувано 30 март 2008 Сподели Публикувано 30 март 2008 Здравейте събратя по кола , проблема ми е следния и ужасно много ме мъчи и изнервя , та ето го и него :Колата е :mitsu-smiley: колт края на 95 година 1.3 16V 75KW с всички екстри за модела . Отключвам , качвам се допирам плочката до имобилайзера , разпознава вкарвам ключа светлат всички лампички чуват се някакви моторчета явно отваря някакви клапи аз тъй си го обеснявам и въртя , запалва без проблем работи на място на 1400 оборота и после плавно спада до около 1000 , че и под тях мъничко, както е в това положение на 900-1000 оборота настъпвам газта без включена предавка и колата тръгва да се форсира , но се чува гърмеж във въздушния филтар и така до 2000 оборота след това се форсирва идеално и си пълни обортомера . Друг начин е когато е на 900-1000 оборота настъпвам плавно газта и няма гърмеж а след 2200 оборота е :plane: това е проблема който ми го правеше в началото само на бензин а сега и на газ започна и това ме притеснява доста !Колата е с обикновенно газово марка не мога да кажа ако трябва ще го видя . Колега този гърмеж при рязко подаване на газ НЕ се получава от кабели , свещи , делко(капачка и палеж) или бобина. Това се ПОЛУЧАВА от БЕДНА ГОРИВНА СМЕС!!! Получава се защото като подадеш рязко газ и дросела се отваря бързо и засмуква повече въздух от колкото газ защото отвора на дросела става голям и потока на въздух е по-бавен. Ако отвора се намали скороста на въздухопотока се увеличава и успява да засмуче газта по-добре , и не гърми! Много зависи с каква плочка си за газта и как постъпва газта в ДВГ-то. Аз го имах същия проблем и го оправих като запуших въздухопровода на половина с ТИКСО и от тогава нямам проблеми. Бях ходил при 1800 майстори и нищо и най-накрая един комшия ме светна на това и до сега НЕ съм имал проблеми вече 7 години. Пробвай и след това можеш да ме почерпеш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tamburo Публикувано 31 март 2008 Сподели Публикувано 31 март 2008 Ако IASHO е прав за горивната смес то вероятно има проблем при ламбда сондата и вероятно е за смяна. Горивната смес се определя на база информацията получена от ламбда сондата за изгорелите газове а също и от TPS-a. Но преди да предприемеш смяна на тези неша първо опитай това със стрелковия волтметър и би трябвало да си покаже. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.