milenjs Публикувано 1 март 2008 Сподели Публикувано 1 март 2008 Здравейте колеги, днес имах малко работа по радиото на Вагончето та си рекох така и така съм разхвърлил жиците да си изкарам лампата Check Engine която си ми липсва по Default, огледох под волана но... няма я тука кутията. Не можах да видя и буксата за диагностика. По описанията които съм гледал е от дясно но и волана на картинките е там. Погледнах и от страната на пътника, свалих един въздуховод, нищо не се видя... та къде да я търся? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 2 март 2008 Сподели Публикувано 2 март 2008 Под волана е в дясно тая букса поне при мен! Успех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 2 март 2008 Сподели Публикувано 2 март 2008 Адаш ти със старата букса ли си. 12 пиновата?? Защо вместо лампата CHECK, директно на буксата не си закачиш един светодиод и да го закараш на таблото на мястото на лампата, и да следиш мигащите кодове. Така не само ще видиш че има грешка, но и веднага ще можеш да я разбереш коя е. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 2 март 2008 Admin Сподели Публикувано 2 март 2008 Виж дали това ще ти свърши работа Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 2 март 2008 Сподели Публикувано 2 март 2008 Със старата букса е, ама вземи си напиши някъде в подписа например рамата...Има при мен всичките ел. схеми за този модел и с лява и с дясна дирекция.... и там може да видиш че буксата е в краката на шофьора вдясно горе зад кората, а ЕКУ-то вдясно на краката на пасажера зад таблото. Ще видиш и как се тества с и без MTU.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 2 март 2008 Автор Сподели Публикувано 2 март 2008 Благодаря на всички . Адаш, това да изкарам индикацията на кодовете за грешка наистина е супер идея, няма да ровя и да търся ЕКУ-то защото ако е там където казва Божо ще си е играчка. Иначе събота - неделя свърших доста работа по двата диаманта, на Колта работих по газовата, скоро ще имам разултати от тестовете с ламбда контрола /ще видим дали с карбуратор и допълнително монтирана сонда ще има ефект/, на Вагона опънах кабели за допълнителни температурните датчици, такива за към реостата на резервоара, към инжекторите, към нивомера на газовата, към ламбда сондата. Идеята ми е да сваля часовника и на негово място да поставя нещо като бордови компютър, не знам до къде ще ми стигнат силите /и най-вече времето/... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 2 март 2008 Автор Сподели Публикувано 2 март 2008 Направо не е истина, не я намирам, разглобих я цялата ако някой може да ме ориентира къде да гледам че не намирам нищо такова... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 2 март 2008 Admin Сподели Публикувано 2 март 2008 Още надясно колега, още... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 2 март 2008 Автор Сподели Публикувано 2 март 2008 Ей сега ще погледна още надясно но там вече отивам към радиото но такива жици не видях.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 2 март 2008 Сподели Публикувано 2 март 2008 Как ти е по-лесно да разглобяваш, снимаш... вместо първо да видиш схемите?http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Mitsubish...ICAL_WIRING.pdf http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Mitsubish...20Manual/00.pdf Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 2 март 2008 Автор Сподели Публикувано 2 март 2008 Толкова надясно ли? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 3 март 2008 Автор Сподели Публикувано 3 март 2008 Последната снимка я пусна жената Тези дни интернета ми е ужас - 10/90% има/няма... Та какво стана - буксата така и не я намерих ( По схемите от фтп-то на Божо е от ляво на волана, до блока с предпазители но и там няма), намерих обаче една контрола със символ на двигател на таблото, нямаше лампа в дупката за нея, нямаше и за аварийните... как не съм ги видял при първото разглабяне, сраммммм. Утре ще покажа снимки. На Wagon-итев които съм гледал не съм виждал с такъв символ но...Монтирах, сега при запалване лампата за Check-a си светва при завъртане на ключа и угасва след 5-6 сек. , при работа на двигателя на газ не свети /с изключение днес като ми свърши и взе да придърпва/ . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 3 март 2008 Сподели Публикувано 3 март 2008 Айде честито! А иначе по схемите трябва да е точно там, където е последната снимка на изглежда като някакъв висящ кабел... както и да е... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 3 март 2008 Сподели Публикувано 3 март 2008 Буксата би трябвало да е странично закрепена за таблото с предпазителите, а може и да е централно (под пепелника). На цвят мисля че е черна, може и да е затворена с гумено капаче. 12 пинова е като на картинката. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.