Премини към съдържание

Регулиране на фаровете


Hellson

Препоръчано мнение

Добър ден на всички :)

Онзи ден си сложих bixenon на моята Каризма. Сега обаче имам чувството и усещането, че единия фар свети малко по-напред , и като цяло, и двата светят много на горе. Слагам ги на най-ниска точка от копчето за управление височината на фаровете, но пак си е доста високо.

От къде по-точно мога да регулирам това? Знам, че под капака на колата на самите фарове има някъде нещо от където мога да си ги наместя по-добре, но незнам къде се намира и как става.

 

Имам и друг въпрос, възможно ли е тъй като в момента късите са ми доста на високо вдигнати като пусна дългите те да се губят и почти да не се усеща ,че си включил дълги светлини ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имам и друг въпрос, възможно ли е тъй като в момента късите са ми доста на високо вдигнати като пусна дългите те да се губят и почти да не се усеща ,че си включил дълги светлини ?

Да разбира се, вместо пътя осветяваш самолетите :icon_blush:

 

Иди в някой сервиз, в много имат стенд за настройка на фарове, за да ти го направят както трябва, защото с тези силни светлини и вдигнати нагоре много пожелания си отнесъл

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

И аз си сложих Би-Ксенон и ми се наложи да си сваля фаровете. Значи... фаровете се регулират по хоризнтал и вертикал от две пластмасови винтчета (има и за ключе май 8-ица) в горните краища на самия фар. Внимавай само да не ги счупиш, защото са много паянтови и затова сега си купих нов фар!!! (Добре на другия камъчетата ми пукнаха стъклото, та каското ще ми го подмени).

По този начин можеш горе-долу да ги свалиш, но за да ти свети както трябва послушай колегата БАлександров, защото е много неприятно, а и опасно да се заслепяват насрещните коли.

 

Успех :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

aз май ги видях тези винчета, те са от някаква мека пластмаса ?!?! тръгнах лекичко с една отверка да отвъртам ,ама като видях ,че ще се разнищи това винче го оставих.

Ох сега трябва да търся и сервиз със стенд.

Мерси колеги ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Зравейте, и аз да кажа:ВНИМАВАЙ С ТЕЗИ ВРЪТКИ !!! аз също тръгнах да ги регулирам и сега рефлектора на единия ми фар си ходи свободно вътре.А вие знаете ли за колко кинта мога да си купя два фара? Тук Ст. Загора искат по 260 на парче, при вас как е ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Зравейте, и аз да кажа:ВНИМАВАЙ С ТЕЗИ ВРЪТКИ !!! аз също тръгнах да ги регулирам и сега рефлектора на единия ми фар си ходи свободно вътре.А вие знаете ли за колко кинта мога да си купя два фара? Тук Ст. Загора искат по 260 на парче, при вас как е ?

 

 

За Оригинални на Хела можеш да питаш Мирослав, а немски неоригинални (мисля, че са на някаква марка Депо, ама може и да бъркам) са по 150-160лв.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ходих на едно място, което се намира като тръгнеш от софия, по пътя за Самоков, точно след черешовите градини в дясно има някакъв сервиз на СБА за Мицубиши, Мазда , Пежо пише и т.н. дано се сещате. Е там само като видяха ,че съм с ксенон казаха че ходя да ми ги регулира тоя дето ми ги е слагал, казаха че уреда им показвал че всичко е нормално, те неможели нищо да направят. Като цяло много оплюха ксенона . Тръгнах си с подвита опашка. Сега направо незнам какво да правя с тея биксенони. Дайте някакъв съвет.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За Оригинални на Хела можеш да питаш Мирослав, а немски неоригинални (мисля, че са на някаква марка Депо, ама може и да бъркам) са по 150-160лв.

ОК. А кой е Мирослав?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ходих на едно място, което се намира като тръгнеш от софия, по пътя за Самоков, точно след черешовите градини в дясно има някакъв сервиз на СБА за Мицубиши, Мазда , Пежо пише и т.н. дано се сещате. Е там само като видяха ,че съм с ксенон казаха че ходя да ми ги регулира тоя дето ми ги е слагал, казаха че уреда им показвал че всичко е нормално, те неможели нищо да направят. Като цяло много оплюха ксенона . Тръгнах си с подвита опашка. Сега направо незнам какво да правя с тея биксенони. Дайте някакъв съвет.

 

Здравей,

Драмата не е чак толкова голяма :) Аз си ги настроих ръчно. Мисля, че имаше някъде тема за настройката на фаровете, но в момента нямам време и не можах да я намеря. Трябва ти равно място със стена и си ги настройваш сам. Отнема време и много играчка, но ефекта от добре настроени фарове (особено за каризма) е голямо удоволствие :)

 

 

ОК. А кой е Мирослав?

 

Miroslav е от форума. Потърси му профила и се свържи с него.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ръчно всеки може да си ги регулира, ама вероятността да се докарат на най-доброто положение не е много голяма. И най силната светлина няма да върши работа ако фара не е регулиран добре - освен реглаж на височина има и по хоризонталната равнина /наляво, надясно/. Вместо да се правят експерименти, то едва ли има сервиз където да нямат апарат за светлините. В противен случай - хем не свети където трябва, а в същия момент и на другите пречи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

казаха ми, че трябвало да се внимава, тъй като имало коли при които като се опиташ да регулираш фара се чупи крушката. Това се случвало защото не се местело едно нещо а друго (не си спомням обясняваха ми нещо, рефлектори и ала бала)

А в сервиз не ме искат, следователно тези дни ще се мъча сам, пък ще стискаме палци.

Но щом има хора които са ги регулирали самички, значи няма опасност да счупя крушката.

Благодаря

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...
казаха ми, че трябвало да се внимава, тъй като имало коли при които като се опиташ да регулираш фара се чупи крушката. Това се случвало защото не се местело едно нещо а друго (не си спомням обясняваха ми нещо, рефлектори и ала бала)

А в сервиз не ме искат, следователно тези дни ще се мъча сам, пък ще стискаме палци.

Но щом има хора които са ги регулирали самички, значи няма опасност да счупя крушката.

Благодаря

 

Здравейте колеги...открих тази тема и понеже имам сходен проблем реших да я съживя вместо да пускам нова. Та...взех си Каризма скоро...смених основните неща и сега ми остана да си регулирам фаровете (електрически са, но само на десния работи механизма...левия не ще) Та понеже дългите на левия фар целят точно в десятката на насрещните ходих при момчето което ми сложи алармата, уж разбирал, но понеже бързаше ми обясни как да си ги настроя сам. Става дума за левия фар само. Обясни ми как с кръстата отвертка трябва да въртя за да намаля височината...та...аз като неразбиращ реших че мога да се справя до момента в който мноого леко натиснах "ябълката" за да завъртя с отвертката и тя се счупи...просто хвръкна (предполагам пластмасата е дала фира)...та можете да си представите как се почувствах.

 

Въпросът ми е дали има как ръчно (и при положение че липсва тази част) да си ги настроя понеже утре трябва да пътувам към софия и ми се иска да ги оправя....със сигурност няма да пипам аз...Искрено се надява да има как да регулирам фаровете. По нататък явно ще се наложи нов фар...ама засега дано има алтернаивен вариант.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ама много сте ми интересни, как заради една врътка ще купувате цял фар. То и аз си търся, но защото е със спукано стъкло.

Тази външната част на пласмасата не играе никаква роля. Като е счупено хващаш и въртиш белия шестоъгълен болт влизащ във фара. Ако се разкачи като се затегне до край пак се захваща за рефлектора, не трябва да се отваря или да се купува нов фар.

В конкретния случай е най-добре да се види защо моторчето не работи. При регулирането както казах в една друга тема - механизма яката в масло плюс една молитва. Ако не стане след реглажа си сваляте корите и събирате парчетата и със секундно лепило. (ако не сте предвидили, че ще падат и не сте били подготвени). Желателно е да се регулират фаровете само на височина, (мисля, че ставаше от външните болтове). За ксеноновите може да се подложи нещо, така че источника на крушката да влиза във фокалната област на рефлектора.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 години ...

Ама много сте ми интересни, как заради една врътка ще купувате цял фар. То и аз си търся, но защото е със спукано стъкло.

Тази външната част на пласмасата не играе никаква роля. Като е счупено хващаш и въртиш белия шестоъгълен болт влизащ във фара. Ако се разкачи като се затегне до край пак се захваща за рефлектора, не трябва да се отваря или да се купува нов фар.

В конкретния случай е най-добре да се види защо моторчето не работи. При регулирането както казах в една друга тема - механизма яката в масло плюс една молитва. Ако не стане след реглажа си сваляте корите и събирате парчетата и със секундно лепило. (ако не сте предвидили, че ще падат и не сте били подготвени). Желателно е да се регулират фаровете само на височина, (мисля, че ставаше от външните болтове). За ксеноновите може да се подложи нещо, така че источника на крушката да влиза във фокалната област на рефлектора.

 

А да знаеш къде се продават само врътките ???

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами май никъде. Не може да се свали и от друг фар, защото се разпадат. Ако не става по никакъв начин да се залепи се нагрява шестостенната пластмаса на реглажния болт и се сваля сравнително лесно. После се слага една 6мм. гайка (номер 10) застопорена по някакъв начин към корпуса и готово.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така направих с десния фар. Засега държи 300км дано да не се разлепи през тъмната част на денонощието :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе, кви майстори, кви пет лева.. Повечето ги настройват по старите схеми от книжките за ладите, с малко допълнителна математика:

 

http://mercedes-bulgaria.com/forum/cables-electric/regulirane-na-farovete!/

 

http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2180/135322907917145036461294155757p27i36Wsqj6KvjK7emRk.JPG

 

Всеки средностатистичекси грамотник може да свърши същото с помощта на рулетка.

Има и други подобни в нета, бай Гугъл знае много..

Редактирано от каризмич
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...