Hellson Публикувано 17 февруари 2008 Сподели Публикувано 17 февруари 2008 Добър ден на всички Онзи ден си сложих bixenon на моята Каризма. Сега обаче имам чувството и усещането, че единия фар свети малко по-напред , и като цяло, и двата светят много на горе. Слагам ги на най-ниска точка от копчето за управление височината на фаровете, но пак си е доста високо.От къде по-точно мога да регулирам това? Знам, че под капака на колата на самите фарове има някъде нещо от където мога да си ги наместя по-добре, но незнам къде се намира и как става. Имам и друг въпрос, възможно ли е тъй като в момента късите са ми доста на високо вдигнати като пусна дългите те да се губят и почти да не се усеща ,че си включил дълги светлини ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 18 февруари 2008 Сподели Публикувано 18 февруари 2008 Имам и друг въпрос, възможно ли е тъй като в момента късите са ми доста на високо вдигнати като пусна дългите те да се губят и почти да не се усеща ,че си включил дълги светлини ?Да разбира се, вместо пътя осветяваш самолетите :icon_blush: Иди в някой сервиз, в много имат стенд за настройка на фарове, за да ти го направят както трябва, защото с тези силни светлини и вдигнати нагоре много пожелания си отнесъл Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fg21 Публикувано 18 февруари 2008 Сподели Публикувано 18 февруари 2008 Здравей,И аз си сложих Би-Ксенон и ми се наложи да си сваля фаровете. Значи... фаровете се регулират по хоризнтал и вертикал от две пластмасови винтчета (има и за ключе май 8-ица) в горните краища на самия фар. Внимавай само да не ги счупиш, защото са много паянтови и затова сега си купих нов фар!!! (Добре на другия камъчетата ми пукнаха стъклото, та каското ще ми го подмени).По този начин можеш горе-долу да ги свалиш, но за да ти свети както трябва послушай колегата БАлександров, защото е много неприятно, а и опасно да се заслепяват насрещните коли. Успех Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hellson Публикувано 18 февруари 2008 Автор Сподели Публикувано 18 февруари 2008 aз май ги видях тези винчета, те са от някаква мека пластмаса ?!?! тръгнах лекичко с една отверка да отвъртам ,ама като видях ,че ще се разнищи това винче го оставих. Ох сега трябва да търся и сервиз със стенд.Мерси колеги ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hellson Публикувано 18 февруари 2008 Автор Сподели Публикувано 18 февруари 2008 а да ми кажете къде има сервиз за регулиране на фарове ? Тъй като аз днес проверих няколко и нямаше Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 18 февруари 2008 Сподели Публикувано 18 февруари 2008 СБА знам че имат Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
В а л е н т и н Публикувано 20 февруари 2008 Сподели Публикувано 20 февруари 2008 Зравейте, и аз да кажа:ВНИМАВАЙ С ТЕЗИ ВРЪТКИ !!! аз също тръгнах да ги регулирам и сега рефлектора на единия ми фар си ходи свободно вътре.А вие знаете ли за колко кинта мога да си купя два фара? Тук Ст. Загора искат по 260 на парче, при вас как е ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fg21 Публикувано 21 февруари 2008 Сподели Публикувано 21 февруари 2008 Зравейте, и аз да кажа:ВНИМАВАЙ С ТЕЗИ ВРЪТКИ !!! аз също тръгнах да ги регулирам и сега рефлектора на единия ми фар си ходи свободно вътре.А вие знаете ли за колко кинта мога да си купя два фара? Тук Ст. Загора искат по 260 на парче, при вас как е ? За Оригинални на Хела можеш да питаш Мирослав, а немски неоригинални (мисля, че са на някаква марка Депо, ама може и да бъркам) са по 150-160лв. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hellson Публикувано 22 февруари 2008 Автор Сподели Публикувано 22 февруари 2008 Ходих на едно място, което се намира като тръгнеш от софия, по пътя за Самоков, точно след черешовите градини в дясно има някакъв сервиз на СБА за Мицубиши, Мазда , Пежо пише и т.н. дано се сещате. Е там само като видяха ,че съм с ксенон казаха че ходя да ми ги регулира тоя дето ми ги е слагал, казаха че уреда им показвал че всичко е нормално, те неможели нищо да направят. Като цяло много оплюха ксенона . Тръгнах си с подвита опашка. Сега направо незнам какво да правя с тея биксенони. Дайте някакъв съвет. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
В а л е н т и н Публикувано 24 февруари 2008 Сподели Публикувано 24 февруари 2008 За Оригинални на Хела можеш да питаш Мирослав, а немски неоригинални (мисля, че са на някаква марка Депо, ама може и да бъркам) са по 150-160лв.ОК. А кой е Мирослав? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fg21 Публикувано 25 февруари 2008 Сподели Публикувано 25 февруари 2008 Ходих на едно място, което се намира като тръгнеш от софия, по пътя за Самоков, точно след черешовите градини в дясно има някакъв сервиз на СБА за Мицубиши, Мазда , Пежо пише и т.н. дано се сещате. Е там само като видяха ,че съм с ксенон казаха че ходя да ми ги регулира тоя дето ми ги е слагал, казаха че уреда им показвал че всичко е нормално, те неможели нищо да направят. Като цяло много оплюха ксенона . Тръгнах си с подвита опашка. Сега направо незнам какво да правя с тея биксенони. Дайте някакъв съвет. Здравей,Драмата не е чак толкова голяма Аз си ги настроих ръчно. Мисля, че имаше някъде тема за настройката на фаровете, но в момента нямам време и не можах да я намеря. Трябва ти равно място със стена и си ги настройваш сам. Отнема време и много играчка, но ефекта от добре настроени фарове (особено за каризма) е голямо удоволствие ОК. А кой е Мирослав? Miroslav е от форума. Потърси му профила и се свържи с него. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mali Публикувано 25 февруари 2008 Сподели Публикувано 25 февруари 2008 Ръчно всеки може да си ги регулира, ама вероятността да се докарат на най-доброто положение не е много голяма. И най силната светлина няма да върши работа ако фара не е регулиран добре - освен реглаж на височина има и по хоризонталната равнина /наляво, надясно/. Вместо да се правят експерименти, то едва ли има сервиз където да нямат апарат за светлините. В противен случай - хем не свети където трябва, а в същия момент и на другите пречи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hellson Публикувано 27 февруари 2008 Автор Сподели Публикувано 27 февруари 2008 казаха ми, че трябвало да се внимава, тъй като имало коли при които като се опиташ да регулираш фара се чупи крушката. Това се случвало защото не се местело едно нещо а друго (не си спомням обясняваха ми нещо, рефлектори и ала бала)А в сервиз не ме искат, следователно тези дни ще се мъча сам, пък ще стискаме палци.Но щом има хора които са ги регулирали самички, значи няма опасност да счупя крушката. Благодаря Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivagor Публикувано 16 януари 2010 Сподели Публикувано 16 януари 2010 казаха ми, че трябвало да се внимава, тъй като имало коли при които като се опиташ да регулираш фара се чупи крушката. Това се случвало защото не се местело едно нещо а друго (не си спомням обясняваха ми нещо, рефлектори и ала бала)А в сервиз не ме искат, следователно тези дни ще се мъча сам, пък ще стискаме палци.Но щом има хора които са ги регулирали самички, значи няма опасност да счупя крушката. Благодаря Здравейте колеги...открих тази тема и понеже имам сходен проблем реших да я съживя вместо да пускам нова. Та...взех си Каризма скоро...смених основните неща и сега ми остана да си регулирам фаровете (електрически са, но само на десния работи механизма...левия не ще) Та понеже дългите на левия фар целят точно в десятката на насрещните ходих при момчето което ми сложи алармата, уж разбирал, но понеже бързаше ми обясни как да си ги настроя сам. Става дума за левия фар само. Обясни ми как с кръстата отвертка трябва да въртя за да намаля височината...та...аз като неразбиращ реших че мога да се справя до момента в който мноого леко натиснах "ябълката" за да завъртя с отвертката и тя се счупи...просто хвръкна (предполагам пластмасата е дала фира)...та можете да си представите как се почувствах. Въпросът ми е дали има как ръчно (и при положение че липсва тази част) да си ги настроя понеже утре трябва да пътувам към софия и ми се иска да ги оправя....със сигурност няма да пипам аз...Искрено се надява да има как да регулирам фаровете. По нататък явно ще се наложи нов фар...ама засега дано има алтернаивен вариант. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 19 януари 2010 Сподели Публикувано 19 януари 2010 Ама много сте ми интересни, как заради една врътка ще купувате цял фар. То и аз си търся, но защото е със спукано стъкло. Тази външната част на пласмасата не играе никаква роля. Като е счупено хващаш и въртиш белия шестоъгълен болт влизащ във фара. Ако се разкачи като се затегне до край пак се захваща за рефлектора, не трябва да се отваря или да се купува нов фар.В конкретния случай е най-добре да се види защо моторчето не работи. При регулирането както казах в една друга тема - механизма яката в масло плюс една молитва. Ако не стане след реглажа си сваляте корите и събирате парчетата и със секундно лепило. (ако не сте предвидили, че ще падат и не сте били подготвени). Желателно е да се регулират фаровете само на височина, (мисля, че ставаше от външните болтове). За ксеноновите може да се подложи нещо, така че источника на крушката да влиза във фокалната област на рефлектора. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdravko_i_i Публикувано 16 септември 2012 Сподели Публикувано 16 септември 2012 Ама много сте ми интересни, как заради една врътка ще купувате цял фар. То и аз си търся, но защото е със спукано стъкло. Тази външната част на пласмасата не играе никаква роля. Като е счупено хващаш и въртиш белия шестоъгълен болт влизащ във фара. Ако се разкачи като се затегне до край пак се захваща за рефлектора, не трябва да се отваря или да се купува нов фар.В конкретния случай е най-добре да се види защо моторчето не работи. При регулирането както казах в една друга тема - механизма яката в масло плюс една молитва. Ако не стане след реглажа си сваляте корите и събирате парчетата и със секундно лепило. (ако не сте предвидили, че ще падат и не сте били подготвени). Желателно е да се регулират фаровете само на височина, (мисля, че ставаше от външните болтове). За ксеноновите може да се подложи нещо, така че источника на крушката да влиза във фокалната област на рефлектора. А да знаеш къде се продават само врътките ??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 17 септември 2012 Сподели Публикувано 17 септември 2012 Ами май никъде. Не може да се свали и от друг фар, защото се разпадат. Ако не става по никакъв начин да се залепи се нагрява шестостенната пластмаса на реглажния болт и се сваля сравнително лесно. После се слага една 6мм. гайка (номер 10) застопорена по някакъв начин към корпуса и готово. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdravko_i_i Публикувано 25 септември 2012 Сподели Публикувано 25 септември 2012 Така направих с десния фар. Засега държи 300км дано да не се разлепи през тъмната част на денонощието Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
каризмич Публикувано 26 септември 2012 Сподели Публикувано 26 септември 2012 (редакция) Абе, кви майстори, кви пет лева.. Повечето ги настройват по старите схеми от книжките за ладите, с малко допълнителна математика: http://mercedes-bulgaria.com/forum/cables-electric/regulirane-na-farovete!/ http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2180/135322907917145036461294155757p27i36Wsqj6KvjK7emRk.JPG Всеки средностатистичекси грамотник може да свърши същото с помощта на рулетка.Има и други подобни в нета, бай Гугъл знае много.. Редактирано 26 септември 2012 от каризмич Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.