Георги Павлов Публикувано 12 февруари 2008 Сподели Публикувано 12 февруари 2008 Здравейте колеги,Преди 1000 км смених маслото на спейс вагона 2.4 GDI и постепенно се появи и усили щракане на клапани.Смених отново маслото с надеждата причината да е в него, но не би...Предполагам, че този, който ми продаде колата е сложил добавка в маслото...Въпросът ми е, ако някой познава този двигател, има ли хидравлични повдигачи или не...Въобще този проблем на този мотор как се решава? Колко пари ориентировъчно може да струва ремонт на главата в частта и клапани?Да допълня, че моторът не харчи масло както преди смяната така и след... поне за 1000 км не е мръднало нивото. Благодаря предварително за информация и съвети. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Георги Павлов Публикувано 12 февруари 2008 Автор Сподели Публикувано 12 февруари 2008 Какво е маслото което ползваш, бих ти препоръчал 10W40? Този двигател има маслени повдигачи и са 16 броя, цените са различни от 35 до 66лв(това е цена за оргинални), смяната на повдигачите на този двигател е сравнително лесна (по-лесна от 1.8GDI), но все пак трябва да се внимава при разглобяването и сглобяването. Лошото е че този двигател по принцип си страда от този проблем (в повечето случаи от лоша подръжка - неподходящо масло в комбинация с неспазване на междусменните периоди) и в повечето случаи се решава със смяна на повдигачите.Маслото беше 5W40, сега е 10W40.Не знам до колко мога да вярвам на табелката за маслото с която колата е докарана от Швейцария - 0W40 с него нямаше никакви шумове освен цъкането на инжекторите.Необходимо ли е за смяна на повдигачите да се сваля главата?От какво зависи дали е 35 или 66 лева?Къде и за колко време може да извършат този ремонт?А трудът колко ще струва ориентировъчно? Докато разглеждах схемите на глава, разпределителни валове, клапани и т.н. никъде не видях да има хидравлични повдигачи. само вал, кобилица и клапан, като на кобилицата има винт за регулиране на луфта. Грешна схема ли съм гледал или? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Георги Павлов Публикувано 12 февруари 2008 Автор Сподели Публикувано 12 февруари 2008 Същата картинка гледах, но си помислих, че 03301 е винт за регулиране на луфта... моя грешка Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Георги Павлов Публикувано 12 февруари 2008 Автор Сподели Публикувано 12 февруари 2008 Ако избера повдигачи за 35 лева, правя ли голям компромис с качеството? Какъв е твоят съвет? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vekil Публикувано 7 март 2008 Сподели Публикувано 7 март 2008 На мен ми ги промиха(повдигачите) с някакъв препарат и се раздвижиха.Около година нямах проблем, после сложих някакво гадно масло и пак се разтракаха.Чак сега открих че има специални класове масла подходящи за GDI и то благодарение на форума. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
korradi Публикувано 9 март 2008 Сподели Публикувано 9 март 2008 На мен ми ги промиха(повдигачите) с някакъв препарат и се раздвижиха.Около година нямах проблем, после сложих някакво гадно масло и пак се разтракаха.Чак сега открих че има специални класове масла подходящи за GDI и то благодарение на форума.Кои са тези масла?Моля те да споделиш!Че не мога да се сетя ,да съм ги срещал във форума :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rousefff Публикувано 22 март 2008 Сподели Публикувано 22 март 2008 Кои са тези масла?Моля те да споделиш!Че не мога да се сетя ,да съм ги срещал във форума :icon_hmm:Първо карах с ЕЛФ 10В40 и си цъкаше добре двигателя, но сега карам с GM-Genuine 10W-40 масло, което светилата тук казаха ,че е подходящо за ГДИ двигател, но сега си трака. Може да са и за смяна - незнам, но тракането си е на лице и ще мина на ЕЛФ отново . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quiksilver Публикувано 22 март 2008 Сподели Публикувано 22 март 2008 Първо карах с ЕЛФ 10В40 и си цъкаше добре двигателя, но сега карам с GM-Genuine 10W-40 масло, което светилата тук казаха ,че е подходящо за ГДИ двигател, но сега си трака. Може да са и за смяна - незнам, но тракането си е на лице и ще мина на ЕЛФ отново . Пичове, според мен с промивки и тем подобни, само забавяте проблема...За да изчезне напълно сменете повдигачите. Предполагам че колите Ви са на около 200 000км....време им еАз лично смених моите този месец и сега работи като нова! Препоръчвам Ви го! :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
worsty Публикувано 27 март 2008 Сподели Публикувано 27 март 2008 Най-вероятно е е имало добавка в маслото...аз сложих 10W40 Mobil полусинтетика и почна да траканякой от клапаните.Мисля при следваща смяна да сипя и аз добавка Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.