Премини към съдържание

Space Star -въпрос


Препоръчано мнение

Здравейте. Днес ходих с едно приятелче да гледаме Space Star 1.3- 2002 год.(продава се в автокъща). Колата като цяло е перфектна, но ми направи впечатление следното нещо. След дълго време работа на едно място, единият от двата маркуча на радиатора(този който влиза в тялото на термостата) е студен, а другият е топъл, като се има в предвид,че уредът за температура на таблото показваше нормален топлинен режим. Самото тяло на термостата(намира се в предната част на блока, към радиатора) и то беше загряло, но самият маркуч-не. ЗА 15-20 мин. работа колата би трябвало да е достигнала оптимален топлинен режим според мен и този маркуч да е загрял, освен ако охлаждащата система не е някаква по-особена. Собственикът на автокъщата каза, че автомобила е дошъл на самоход и няма как да има нещо по охладителната система. Та въпросът ми е какъв може да е проблема, ако изобщо има такъв?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...
Здравейте. Днес ходих с едно приятелче да гледаме Space Star 1.3- 2002 год.(продава се в автокъща). Колата като цяло е перфектна, но ми направи впечатление следното нещо. След дълго време работа на едно място, единият от двата маркуча на радиатора(този който влиза в тялото на термостата) е студен, а другият е топъл, като се има в предвид,че уредът за температура на таблото показваше нормален топлинен режим. Самото тяло на термостата(намира се в предната част на блока, към радиатора) и то беше загряло, но самият маркуч-не. ЗА 15-20 мин. работа колата би трябвало да е достигнала оптимален топлинен режим според мен и този маркуч да е загрял, освен ако охлаждащата система не е някаква по-особена. Собственикът на автокъщата каза, че автомобила е дошъл на самоход и няма как да има нещо по охладителната система. Та въпросът ми е какъв може да е проблема, ако изобщо има такъв?

 

 

Така както си го описал, възможно е всичко да е наред. Този големия маркуч, който излиза от тялото на термостата би следвало да се стопли когато се отвори самия термостат и да пропусне течността към големия кръг. А за зимно време 15 мин не са напълно достатъчни. Вижте я при по продължителна работа на двигателя как е - няма как да не се загрее маркуча, щом поддържа нормална температура на таблото.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора. Момчето купи Спейса и няма никакви проблеми. Явно в това време трябва доста каране, за да загрее напълно, че да стои термостата отворен и да загрее маркуча. Иначе уреда за температура на таблото се заковава малко под средата и няма мардане от там.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и от мен!

"Звездичката" е супер,без забележки!!! Парното сега в студа е много силно и бързо загрява,явно при Вас нещо друго не е наред.

Имам въпрос към разбиращите: Има ли и ако да,къде се намира горивния филтър на Спейс Стар 1,8 GDI 1999г.Само него не съм сменила,защото не го открихме в сервиза.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

В резервоара ти е филтъра. Ставало е на въпрос и в друга тема.

Виж тук

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Здравейте,

 

Искам да си купя Спей Стар. И поради това бих искал да разбера дали модела си заслужава? Какви са му предимствата? С какъв двигател да търся и въобще какво да гледам при покупка на старо? Също така колко е ориентировъчната цена за 99-2000 г.? Това, което гледам по обявите е 6000 - 8000, нормално ли е толкова?

 

Май че станаха мн въпроси. Благодаря все пак !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Искам да си купя Спей Стар. И поради това бих искал да разбера дали модела си заслужава? Какви са му предимствата? С какъв двигател да търся и въобще какво да гледам при покупка на старо? Също така колко е ориентировъчната цена за 99-2000 г.? Това, което гледам по обявите е 6000 - 8000, нормално ли е толкова?

 

Май че станаха мн въпроси. Благодаря все пак !

Не е лош избор, но неприятното е че има само три мотора: 1.3 MPI ,1.8 GDI и 1.9TD............като мощност 1-я е най слаб, съответно е най тромав и става по скоро за спокойно каране.............втория е най добре от км разход ,динамика и т.н. но този тип мотор не е за предпочитане, тъй като на тези години и километри ,почва вече да създава проблеми, а в БГ са много малко хората ,които разбират от този род системи.............третия е дизел ,но с мотор на Рено ............като цяло автомобила е много добър с кой да е мотор.............нещата които трябва да се гледат при покупка на автомобил вт. ръка сме ги описали в отделна тема ,използвай търсачката..................

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако можеш да намериш 1.6 ще е добре, ама са рядко. 1.3 ми се е струвало винаги малко за това купе. Иначе колата е добра, колегите със звездички не се оплакват. Купувай и не се чуди. А какво се гледа - ами като на всяка друга кола, не мисля, че ще има нещо специфично за модела. А за цената - мисля, че е разумна, важното е колата да е запазена.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мислех си, че има и 1.6, но щом DJ казва че няма - значи няма.

Успех

Може и да има, но аз да не знам...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако можеш да намериш 1.6 ще е добре, ама са рядко. 1.3 ми се е струвало винаги малко за това купе. Иначе колата е добра, колегите със звездички не се оплакват. Купувай и не се чуди. А какво се гледа - ами като на всяка друга кола, не мисля, че ще има нещо специфично за модела. А за цената - мисля, че е разумна, важното е колата да е запазена.

 

Тоест да действам, въпроса е да намеря нещо свястно.

Мерси

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е лош избор, но неприятното е че има само три мотора: 1.3 MPI ,1.8 GDI и 1.9TD............като мощност 1-я е най слаб, съответно е най тромав и става по скоро за спокойно каране.............втория е най добре от км разход ,динамика и т.н. но този тип мотор не е за предпочитане, тъй като на тези години и километри ,почва вече да създава проблеми, а в БГ са много малко хората ,които разбират от този род системи.............третия е дизел ,но с мотор на Рено ............като цяло автомобила е много добър с кой да е мотор.............нещата които трябва да се гледат при покупка на автомобил вт. ръка сме ги описали в отделна тема ,използвай търсачката..................

Мерси много. А знаеш ли в София що годе добра автокъща - имам предвид с коли с добро качество от внос.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако ти харесва автомобила го вземай. Аз карам такъв 1.3 и трябва да кажа, че не е никак зле като динамика. Има си добър старт и за града е с идеални габарити, а вътре е широк като ван. Давал съм и на приятели да я карат и са оставали приятно изненадани от динамиката. Двигателя е малък и майсторите работят с удоволствие/ но много рядко :D им се отдава такава възможност/Все пак е :mitsu-smiley: !

Правен е в Холандия на конвейрите на Волво!!! Имат дребни забележки, но козметични.

На Автокъщи не разчитай, та дори и с добро име. Разчитай на себе си и на вътрешното си чувство!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Цената за бензиновите мотори е около 6500-7000 лв за тези години, които си посочил. Дизел..... незнам. За какво ти е :mitsu-smiley: с двигател на Рено? По добре си купи Рено!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако ти харесва автомобила го вземай. Аз карам такъв 1.3 и трябва да кажа, че не е никак зле като динамика. Има си добър старт и за града е с идеални габарити, а вътре е широк като ван. Давал съм и на приятели да я карат и са оставали приятно изненадани от динамиката. Двигателя е малък и майсторите работят с удоволствие/ но много рядко :D им се отдава такава възможност/Все пак е :mitsu-smiley: !

Правен е в Холандия на конвейрите на Волво!!! Имат дребни забележки, но козметични.

На Автокъщи не разчитай, та дори и с добро име. Разчитай на себе си и на вътрешното си чувство!

Значи 1.3 е ок? Не е ли прекалено малък като мощност, не че си падам по бързите скорости, въпроси е да карам и да ми върши работа, не съм съзтезател. Питам, защото гледам че масово с такъв двигател се продават. Твоят коя година е?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може и да има, но аз да не знам...........

 

На какъв ли ходи да му мериш компресията....? :icon_blush:

 

1.6 е след 2001

1.9 дизел е след 2000

 

1.3 и 1.8 GDI са от 1998

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи 1.3 е ок? Не е ли прекалено малък като мощност, не че си падам по бързите скорости, въпроси е да карам и да ми върши работа, не съм съзтезател. Питам, защото гледам че масово с такъв двигател се продават. Твоят коя година е?

Моя е 1999год. Карах Нисан Съни преди него-1.4 16. Разликата е голяма!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здраваейте , харесах си в автосалон във Варна един space star който уж е 2000год. , 1.3, 16v. Дали по серийния номер на рамата някой може да ми каже същата ли е годината

рама: mclbdg1axfo40502

 

engine:: 4g13

 

TKS

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако е този верния номер всъщност xmclndg1axf040502

 

Тогава е произведена май 99, но това ли е основното качество на колата?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На какъв ли ходи да му мериш компресията....? :icon_blush:

 

1.6 е след 2001

1.9 дизел е след 2000

 

1.3 и 1.8 GDI са от 1998

Здравей, мерси за информацията. Ти какво би препоръчал, на фона на това че масово се предлага 1.3 - 1.3 MPI ,1.8 GDI и 1.9TD или 1,6. Мерси!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бе и 1.3 върви, карал съм, но съвсем за мъничко. 1.6 наистина се намира трудно. GDI двигателят е специфичен, има изписано много по въпроса, разрови се. А дизелът е лично предпочитание, аз не го харесвам. Така че - най-вероятно ще намериш 1.3. И ако е добре поддържан и запазен, а и както каза, че не си по високите скорости (не, че няма да ги вдига) - не се замисляй! купувай! И после да се похвалиш!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На 1.3 двигателя има много доволни собственици, но всеки сам си решава... Аз лично гледах едно 1.6, но се отказах по друга причина.

Качваш се, караш и си преценяш. Прецени къде типично ще го караш, колко натоварен, какъв разход очакваш, дали имаш намерение да слагаш газова... И бензина /с и без газова/, дизела, GDI - всяко си е много особено със своите си проблеми. Въпроса е да прецениш, кое за теб е най-приемливо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бе и 1.3 върви, карал съм, но съвсем за мъничко. 1.6 наистина се намира трудно. GDI двигателят е специфичен, има изписано много по въпроса, разрови се. А дизелът е лично предпочитание, аз не го харесвам. Така че - най-вероятно ще намериш 1.3. И ако е добре поддържан и запазен, а и както каза, че не си по високите скорости (не, че няма да ги вдига) - не се замисляй! купувай! И после да се похвалиш!

 

На 1.3 проблемът му е ускорението, иначе по магистрала няма проблеми да си пердаши със 170, ако гумите са нормални (примерно Toyo)...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На 1.3 двигателя има много доволни собственици, но всеки сам си решава... Аз лично гледах едно 1.6, но се отказах по друга причина.

Качваш се, караш и си преценяш. Прецени къде типично ще го караш, колко натоварен, какъв разход очакваш, дали имаш намерение да слагаш газова... И бензина /с и без газова/, дизела, GDI - всяко си е много особено със своите си проблеми. Въпроса е да прецениш, кое за теб е най-приемливо.

 

ОК. Мерси за съветите. И още нещо - всеки ти казва ти луд ли си за японска колар знаеш ли колко е скъпа поддръжката и т.н. Но аз мисля че вече няма евтина поддръжка на каквото и да е. Как мислиш?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...