dobri1200 Публикувано 26 януари 2008 Сподели Публикувано 26 януари 2008 Здравейте. Днес ходих с едно приятелче да гледаме Space Star 1.3- 2002 год.(продава се в автокъща). Колата като цяло е перфектна, но ми направи впечатление следното нещо. След дълго време работа на едно място, единият от двата маркуча на радиатора(този който влиза в тялото на термостата) е студен, а другият е топъл, като се има в предвид,че уредът за температура на таблото показваше нормален топлинен режим. Самото тяло на термостата(намира се в предната част на блока, към радиатора) и то беше загряло, но самият маркуч-не. ЗА 15-20 мин. работа колата би трябвало да е достигнала оптимален топлинен режим според мен и този маркуч да е загрял, освен ако охлаждащата система не е някаква по-особена. Собственикът на автокъщата каза, че автомобила е дошъл на самоход и няма как да има нещо по охладителната система. Та въпросът ми е какъв може да е проблема, ако изобщо има такъв? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
varnahack Публикувано 11 февруари 2008 Сподели Публикувано 11 февруари 2008 И аз търся да си купя такава машина, и се интересувам от плюсове и минуси. Добра ли е? Заслужава ли си парите Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mali Публикувано 11 февруари 2008 Сподели Публикувано 11 февруари 2008 Здравейте. Днес ходих с едно приятелче да гледаме Space Star 1.3- 2002 год.(продава се в автокъща). Колата като цяло е перфектна, но ми направи впечатление следното нещо. След дълго време работа на едно място, единият от двата маркуча на радиатора(този който влиза в тялото на термостата) е студен, а другият е топъл, като се има в предвид,че уредът за температура на таблото показваше нормален топлинен режим. Самото тяло на термостата(намира се в предната част на блока, към радиатора) и то беше загряло, но самият маркуч-не. ЗА 15-20 мин. работа колата би трябвало да е достигнала оптимален топлинен режим според мен и този маркуч да е загрял, освен ако охлаждащата система не е някаква по-особена. Собственикът на автокъщата каза, че автомобила е дошъл на самоход и няма как да има нещо по охладителната система. Та въпросът ми е какъв може да е проблема, ако изобщо има такъв? Така както си го описал, възможно е всичко да е наред. Този големия маркуч, който излиза от тялото на термостата би следвало да се стопли когато се отвори самия термостат и да пропусне течността към големия кръг. А за зимно време 15 мин не са напълно достатъчни. Вижте я при по продължителна работа на двигателя как е - няма как да не се загрее маркуча, щом поддържа нормална температура на таблото. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobri1200 Публикувано 11 февруари 2008 Автор Сподели Публикувано 11 февруари 2008 Благодаря за отговора. Момчето купи Спейса и няма никакви проблеми. Явно в това време трябва доста каране, за да загрее напълно, че да стои термостата отворен и да загрее маркуча. Иначе уреда за температура на таблото се заковава малко под средата и няма мардане от там. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Светла Публикувано 12 февруари 2008 Сподели Публикувано 12 февруари 2008 Здравейте и от мен!"Звездичката" е супер,без забележки!!! Парното сега в студа е много силно и бързо загрява,явно при Вас нещо друго не е наред.Имам въпрос към разбиращите: Има ли и ако да,къде се намира горивния филтър на Спейс Стар 1,8 GDI 1999г.Само него не съм сменила,защото не го открихме в сервиза. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 12 февруари 2008 Admin Сподели Публикувано 12 февруари 2008 В резервоара ти е филтъра. Ставало е на въпрос и в друга тема.Виж тук Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kiki Публикувано 16 март 2008 Сподели Публикувано 16 март 2008 Здравейте, Искам да си купя Спей Стар. И поради това бих искал да разбера дали модела си заслужава? Какви са му предимствата? С какъв двигател да търся и въобще какво да гледам при покупка на старо? Също така колко е ориентировъчната цена за 99-2000 г.? Това, което гледам по обявите е 6000 - 8000, нормално ли е толкова? Май че станаха мн въпроси. Благодаря все пак ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 16 март 2008 Сподели Публикувано 16 март 2008 Здравейте, Искам да си купя Спей Стар. И поради това бих искал да разбера дали модела си заслужава? Какви са му предимствата? С какъв двигател да търся и въобще какво да гледам при покупка на старо? Също така колко е ориентировъчната цена за 99-2000 г.? Това, което гледам по обявите е 6000 - 8000, нормално ли е толкова? Май че станаха мн въпроси. Благодаря все пак !Не е лош избор, но неприятното е че има само три мотора: 1.3 MPI ,1.8 GDI и 1.9TD............като мощност 1-я е най слаб, съответно е най тромав и става по скоро за спокойно каране.............втория е най добре от км разход ,динамика и т.н. но този тип мотор не е за предпочитане, тъй като на тези години и километри ,почва вече да създава проблеми, а в БГ са много малко хората ,които разбират от този род системи.............третия е дизел ,но с мотор на Рено ............като цяло автомобила е много добър с кой да е мотор.............нещата които трябва да се гледат при покупка на автомобил вт. ръка сме ги описали в отделна тема ,използвай търсачката.................. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 16 март 2008 Сподели Публикувано 16 март 2008 Ако можеш да намериш 1.6 ще е добре, ама са рядко. 1.3 ми се е струвало винаги малко за това купе. Иначе колата е добра, колегите със звездички не се оплакват. Купувай и не се чуди. А какво се гледа - ами като на всяка друга кола, не мисля, че ще има нещо специфично за модела. А за цената - мисля, че е разумна, важното е колата да е запазена. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 16 март 2008 Сподели Публикувано 16 март 2008 Мислех си, че има и 1.6, но щом DJ казва че няма - значи няма. Успех Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 16 март 2008 Сподели Публикувано 16 март 2008 Мислех си, че има и 1.6, но щом DJ казва че няма - значи няма. УспехМоже и да има, но аз да не знам........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kiki Публикувано 16 март 2008 Сподели Публикувано 16 март 2008 Ако можеш да намериш 1.6 ще е добре, ама са рядко. 1.3 ми се е струвало винаги малко за това купе. Иначе колата е добра, колегите със звездички не се оплакват. Купувай и не се чуди. А какво се гледа - ами като на всяка друга кола, не мисля, че ще има нещо специфично за модела. А за цената - мисля, че е разумна, важното е колата да е запазена. Тоест да действам, въпроса е да намеря нещо свястно. Мерси Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kiki Публикувано 16 март 2008 Сподели Публикувано 16 март 2008 Не е лош избор, но неприятното е че има само три мотора: 1.3 MPI ,1.8 GDI и 1.9TD............като мощност 1-я е най слаб, съответно е най тромав и става по скоро за спокойно каране.............втория е най добре от км разход ,динамика и т.н. но този тип мотор не е за предпочитане, тъй като на тези години и километри ,почва вече да създава проблеми, а в БГ са много малко хората ,които разбират от този род системи.............третия е дизел ,но с мотор на Рено ............като цяло автомобила е много добър с кой да е мотор.............нещата които трябва да се гледат при покупка на автомобил вт. ръка сме ги описали в отделна тема ,използвай търсачката..................Мерси много. А знаеш ли в София що годе добра автокъща - имам предвид с коли с добро качество от внос. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pavarottibg Публикувано 16 март 2008 Сподели Публикувано 16 март 2008 Ако ти харесва автомобила го вземай. Аз карам такъв 1.3 и трябва да кажа, че не е никак зле като динамика. Има си добър старт и за града е с идеални габарити, а вътре е широк като ван. Давал съм и на приятели да я карат и са оставали приятно изненадани от динамиката. Двигателя е малък и майсторите работят с удоволствие/ но много рядко :D им се отдава такава възможност/Все пак е :mitsu-smiley: !Правен е в Холандия на конвейрите на Волво!!! Имат дребни забележки, но козметични.На Автокъщи не разчитай, та дори и с добро име. Разчитай на себе си и на вътрешното си чувство! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pavarottibg Публикувано 16 март 2008 Сподели Публикувано 16 март 2008 Цената за бензиновите мотори е около 6500-7000 лв за тези години, които си посочил. Дизел..... незнам. За какво ти е :mitsu-smiley: с двигател на Рено? По добре си купи Рено! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kiki Публикувано 16 март 2008 Сподели Публикувано 16 март 2008 Ако ти харесва автомобила го вземай. Аз карам такъв 1.3 и трябва да кажа, че не е никак зле като динамика. Има си добър старт и за града е с идеални габарити, а вътре е широк като ван. Давал съм и на приятели да я карат и са оставали приятно изненадани от динамиката. Двигателя е малък и майсторите работят с удоволствие/ но много рядко :D им се отдава такава възможност/Все пак е :mitsu-smiley: !Правен е в Холандия на конвейрите на Волво!!! Имат дребни забележки, но козметични.На Автокъщи не разчитай, та дори и с добро име. Разчитай на себе си и на вътрешното си чувство!Значи 1.3 е ок? Не е ли прекалено малък като мощност, не че си падам по бързите скорости, въпроси е да карам и да ми върши работа, не съм съзтезател. Питам, защото гледам че масово с такъв двигател се продават. Твоят коя година е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 16 март 2008 Сподели Публикувано 16 март 2008 Може и да има, но аз да не знам........... На какъв ли ходи да му мериш компресията....? :icon_blush: 1.6 е след 20011.9 дизел е след 2000 1.3 и 1.8 GDI са от 1998 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pavarottibg Публикувано 17 март 2008 Сподели Публикувано 17 март 2008 Значи 1.3 е ок? Не е ли прекалено малък като мощност, не че си падам по бързите скорости, въпроси е да карам и да ми върши работа, не съм съзтезател. Питам, защото гледам че масово с такъв двигател се продават. Твоят коя година е?Моя е 1999год. Карах Нисан Съни преди него-1.4 16. Разликата е голяма! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dirigent Публикувано 17 март 2008 Сподели Публикувано 17 март 2008 Здраваейте , харесах си в автосалон във Варна един space star който уж е 2000год. , 1.3, 16v. Дали по серийния номер на рамата някой може да ми каже същата ли е годинатарама: mclbdg1axfo40502 engine:: 4g13 TKS Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 17 март 2008 Сподели Публикувано 17 март 2008 Ако е този верния номер всъщност xmclndg1axf040502 Тогава е произведена май 99, но това ли е основното качество на колата? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kiki Публикувано 17 март 2008 Сподели Публикувано 17 март 2008 На какъв ли ходи да му мериш компресията....? :icon_blush: 1.6 е след 20011.9 дизел е след 2000 1.3 и 1.8 GDI са от 1998Здравей, мерси за информацията. Ти какво би препоръчал, на фона на това че масово се предлага 1.3 - 1.3 MPI ,1.8 GDI и 1.9TD или 1,6. Мерси! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 18 март 2008 Сподели Публикувано 18 март 2008 Бе и 1.3 върви, карал съм, но съвсем за мъничко. 1.6 наистина се намира трудно. GDI двигателят е специфичен, има изписано много по въпроса, разрови се. А дизелът е лично предпочитание, аз не го харесвам. Така че - най-вероятно ще намериш 1.3. И ако е добре поддържан и запазен, а и както каза, че не си по високите скорости (не, че няма да ги вдига) - не се замисляй! купувай! И после да се похвалиш! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 18 март 2008 Сподели Публикувано 18 март 2008 На 1.3 двигателя има много доволни собственици, но всеки сам си решава... Аз лично гледах едно 1.6, но се отказах по друга причина.Качваш се, караш и си преценяш. Прецени къде типично ще го караш, колко натоварен, какъв разход очакваш, дали имаш намерение да слагаш газова... И бензина /с и без газова/, дизела, GDI - всяко си е много особено със своите си проблеми. Въпроса е да прецениш, кое за теб е най-приемливо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Celeborn Публикувано 18 март 2008 Сподели Публикувано 18 март 2008 Бе и 1.3 върви, карал съм, но съвсем за мъничко. 1.6 наистина се намира трудно. GDI двигателят е специфичен, има изписано много по въпроса, разрови се. А дизелът е лично предпочитание, аз не го харесвам. Така че - най-вероятно ще намериш 1.3. И ако е добре поддържан и запазен, а и както каза, че не си по високите скорости (не, че няма да ги вдига) - не се замисляй! купувай! И после да се похвалиш! На 1.3 проблемът му е ускорението, иначе по магистрала няма проблеми да си пердаши със 170, ако гумите са нормални (примерно Toyo)... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kiki Публикувано 19 март 2008 Сподели Публикувано 19 март 2008 На 1.3 двигателя има много доволни собственици, но всеки сам си решава... Аз лично гледах едно 1.6, но се отказах по друга причина.Качваш се, караш и си преценяш. Прецени къде типично ще го караш, колко натоварен, какъв разход очакваш, дали имаш намерение да слагаш газова... И бензина /с и без газова/, дизела, GDI - всяко си е много особено със своите си проблеми. Въпроса е да прецениш, кое за теб е най-приемливо. ОК. Мерси за съветите. И още нещо - всеки ти казва ти луд ли си за японска колар знаеш ли колко е скъпа поддръжката и т.н. Но аз мисля че вече няма евтина поддръжка на каквото и да е. Как мислиш? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.