tihomirtx Публикувано 12 юли 2022 Сподели Публикувано 12 юли 2022 (редакция) Здравейте,имам Митсубиши колт 2005 1.5 бензин,минлата година я закупих,след 2800 км изминати се наложи да долея 1 литър масло,при покупка беше сменно и почти до максимума,при свободен ход няма изхърляне на пушек но при форсиране на високи обороти след 2-3 форсиране изпушва.Аспухът е черничак и леко мазен ,както и от външната страна,но не съм сигорен дали е само от това защото прави голям конденз поради един клапан за горивото и маркуч които така и не ги оправих тъй като не са фрапантни заради което и си намирисва на бензин (така я взех )а не на масло .Въпросът ми е клони ли към маслени сигменти и ремонт на двигатела или да доливам и да се замислям за друга и като цяло кое е нормално и кое не за тези коли? Никгоа не съм карал преди митсобиши,имах фиат брава преди години с 1.6 мотор и за 5 години така и не долях никакво масло защото не го близваше. Редактирано 12 юли 2022 от tihomirtx Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MuxoB Публикувано 13 юли 2022 Сподели Публикувано 13 юли 2022 На мен ми звучи по-скоро на проблем с главата - гумички. Подберете правилен сервиз който да диагностицира проблема, а не да смените обслужите долната част на мотора и да се окаже че и главата е за обслужване. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tihomirtx Публикувано 28 ноември 2023 Автор Сподели Публикувано 28 ноември 2023 Здравей с голямо закъснение, вече минах 10 000 километра и състоянието е следното, изгори 4 литра, аспуха е черен, но не мазен (конденза ме е заблудил) него го оправих с, смяна на едно клапанче, свещите ги смених бяха износени но без грам опушване или масло по тях чисти просто изхабени, маслото винаги си го държеше чисто а мотора работи изключително спокойно, и зимата си пали с лекота. Измерих компресията беше следната 7.8, 8.4, 9.2 и 10.3 както и при запален загарят двигател при отваряне на капачката за маслото издухва масло към главата явно .Според 2-3 майстора са сигменти не казаха какви, но компресията е малко и прогнозите им бяха за сериозен ремонт заминали сигменти и заради паднала компресия. Но друг ми каза че може да е клапани и гумички , предвид че не цапа свещите, аспуха с масло или самото масло и по скоро го изхвърля, макар че в този случай пак трябва да омазни аспуха . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 28 ноември 2023 Сподели Публикувано 28 ноември 2023 До колкото зная тези мотори си го имат този проблем с бързото износване на сегментите, най-вероятно 2-3та майстори ще се окажат прави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tihomirtx Публикувано 28 ноември 2023 Автор Сподели Публикувано 28 ноември 2023 Благодаря ти, ами значи отива към нова, иначе отзивите им бяха единодушни, че митсибиши не правят добри разработки на двигатели. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 28 ноември 2023 Сподели Публикувано 28 ноември 2023 преди 1 час, tihomirtx написа: Благодаря ти, ами значи отива към нова, иначе отзивите им бяха единодушни, че митсибиши не правят добри разработки на двигатели. Не е като да не ни се намират двигатели на Мицубиши на по над 500к без да са отваряни и да продължават да работят нормално. Но не съм майстор не мога да споря 🙂 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Threatmore Публикувано 28 ноември 2023 Сподели Публикувано 28 ноември 2023 Аз като гледам с частите не чак толкова страшно положениетоа и ги има на склад. Сегменти к-кт са 110,00лв, гарнитури к-кт - 280,00лв., само читав майстор трябва. Но всеки сам решава дали да влиза в този филм или не, зависи колата дали си струва. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tihomirtx Публикувано 29 ноември 2023 Автор Сподели Публикувано 29 ноември 2023 Ами колата е много стегната на 196 000 , като наскоро смених задни амортисйори и имаше дори оригинални чаркалаци още по ходовата част, но самата кола струва има няма 2 000 - 3000 , а ремонта ще отиде на 1200 и се двоумя струва ли си наливането на пари.Би ли ми дал идея откъде мога да си поръчам хубави сигменти , защото често чувам от самите майстори че това което се слага като качество е далеч от оригиналните и я изкара 30-40 000 километра я не с тях . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Threatmore Публикувано 29 ноември 2023 Сподели Публикувано 29 ноември 2023 Тези, които предлагам са марка RIK и са японски, смятам че ще изкарат доста повече от 40к км. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 29 ноември 2023 Сподели Публикувано 29 ноември 2023 Поръчай си OEM сегменти Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tihomirtx Публикувано 30 ноември 2023 Автор Сподели Публикувано 30 ноември 2023 Може ли малко линкове за поръчка отностно сигментите? Благодаря. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 30 ноември 2023 Сподели Публикувано 30 ноември 2023 За оригинални сегменти се свържете с ТАЗИ фирма. Поздрави! 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tihomirtx Публикувано 3 декември 2023 Автор Сподели Публикувано 3 декември 2023 Благодаря Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.