lubka Публикувано 23 декември 2007 Сподели Публикувано 23 декември 2007 Здравейте колеги. Аз се регистрирах преди малко и съм новичка, така че моля да ме извините ако нещо от тва което напиша не отговаря на условията на форума. Преди месец си купих паджеро пинин обаче лампата на блокировката на диференциала мига и задните колела не ми светят в зелено. По принцип се включва и предното и блокировката работят, но ме притеснява и особено като карам бързо свети много злобно и бързо. Когато съм само на заден диференциал мига също така много бързо някой да има идея от какво може да е и къде мога да видя каква грешка дава. Записала съм се на сервиз на Балkан стар ама искам да съм подготвена преди тва е там режат и глави...! Благодаря предварително на отзовалите се колеги! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubka Публикувано 24 декември 2007 Автор Сподели Публикувано 24 декември 2007 Колега благодаря че се отзова. Аз се надявам да е датчика, че там ще мина по тънко... да не е нещо механично...! Номера на рамата:jmponh66wyx003326 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 24 декември 2007 Сподели Публикувано 24 декември 2007 Pajero Pinin не се ли сглобяваха само в Италия? На този рамата започва с "J", което означава японска сглобка.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 24 декември 2007 Сподели Публикувано 24 декември 2007 Номера на рамата:jmponh66wyx003326Би ли проверила дали е верен, защото май не е... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubka Публикувано 25 декември 2007 Автор Сподели Публикувано 25 декември 2007 Просто е объркан четвъртия символ, не е "о", а е цифрата нула: jmp0nh66wyx003326, според мен някой от датчиците на трансфера дава грешка или някоя от клемите е окислена и не прави връзка (но това се случва сравнително рядко).кое се случва рядко да се окислят клемите или да се счупи датчика?! :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVAN VR4x4 Публикувано 25 декември 2007 Сподели Публикувано 25 декември 2007 Ами и двете :icon_blush: ! Най-вероятно въпросната клема не контактува като хората!!! :plane: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubka Публикувано 25 декември 2007 Автор Сподели Публикувано 25 декември 2007 Ами и двете :icon_blush: ! Най-вероятно въпросната клема не контактува като хората!!! :plane: дали... ще ходя в един друг сервиз преди тва и ще видим...! :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thedivine Публикувано 27 декември 2007 Сподели Публикувано 27 декември 2007 Pajero Pinin не се ли сглобяваха само в Италия? На този рамата започва с "J", което означава японска сглобка....Да, но това най-вероятно е японската версия " io"! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 27 декември 2007 Сподели Публикувано 27 декември 2007 Е има си и на английски ръководство ;) http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Mitsubish...nual/2000-2002/ Въпроса беше дали е произведен в Европа, а не за Европа. Изглежда си е японско производство за Европа... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thedivine Публикувано 27 декември 2007 Сподели Публикувано 27 декември 2007 Версията си е съвсем Европейска, всички Pinin за Европа имат такъв номер на рама (започват с JM............), рамата на автомобилите произведени за Япония имат съвсем различна структура на рамата, например за дълга база започва с H76W-............. и след тирето има шест или седем цифри. В прикачения фаил е информацията за разшифроване на рамата на Европейските модели (на Немски е, но става за използване). В Япония се произвежда Паджеро ИО, което е същото като Пинин, преди няколко години Балкан стар го предлага, във Варна има няколко такива! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angel1 Публикувано 29 април 2011 Сподели Публикувано 29 април 2011 зрасти, и моето пининче има същият проблем. ще се радвам да чуя имаше ли резултат от ходенето на сервиз-какво се оказа??предварително благодаря!! поздрави за правилният избор... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Qvorkamenov Публикувано 29 март 2015 Сподели Публикувано 29 март 2015 (редакция) здравейте колеги ... аз Минавам директно към проблема си защото съм доста притеснен има митсубиши паджеро пинин от 2 години и не мие създавал никакви проблеми но тук от 3-4 дена ми създава проблеми предния мост когато включа ръчката на индикатора ми светва светлината че предния мост работи и така всичко е нормално ..обаче идва момента тук кога искам да го изключа спирам на място и дърпам лоста за да изключа предни мост и то се изключва обаче индикатора неспира да мига и кола сеедно е спънатаи като се движи вибрира ... и няма тая мощност нз точно да ли правилно го обеснявам защото съм млад шофьор и съм доста притеснен... ако може да ми дадете някои съвет които може поне малко да ми помогне за да не се лутам Редактирано 29 март 2015 от Qvorkamenov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 29 март 2015 Сподели Публикувано 29 март 2015 здравейте колеги ... аз Минавам директно към проблема си защото съм доста притеснен има митсубиши паджеро пинин от 2 години и не мие създавал никакви проблеми но тук от 3-4 дена ми създава проблеми предния мост когато включа ръчката на индикатора ми светва светлината че предния мост работи и така всичко е нормално ..обаче идва момента тук кога искам да го изключа спирам на място и дърпам лоста за да изключа предни мост и то се изключва обаче индикатора неспира да мига и кола сеедно е спънатаи като се движи вибрира ... и няма тая мощност нз точно да ли правилно го обеснявам защото съм млад шофьор и съм доста притеснен... ако може да ми дадете някои съвет които може поне малко да ми помогне за да не се лутам.........а дали си сигурен че е изключил пр. мост след като усещаш че автомобила е муден???Най вероятно по твоите обяснения, автомобила оставя с вкл. пр. мост.....това,че лампата мига, значи че датчика на пр. мост си работи,работи и централката,а за да работи, значи че всичко по системата е наред без две неща......едното е ,или няма вакуум поради някаква причина (скъсан маркуч,разхерметизирана помпа,и т.н......)или клапана за управление на въпросния вакуум не работи....... трябва да се установи ....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Qvorkamenov Публикувано 29 март 2015 Сподели Публикувано 29 март 2015 .........а дали си сигурен че е изключил пр. мост след като усещаш че автомобила е муден???Най вероятно по твоите обяснения, автомобила оставя с вкл. пр. мост.....това,че лампата мига, значи че датчика на пр. мост си работи,работи и централката,а за да работи, значи че всичко по системата е наред без две неща......едното е ,или няма вакуум поради някаква причина (скъсан маркуч,разхерметизирана помпа,и т.н......)или клапана за управление на въпросния вакуум не работи....... трябва да се установи ....... Благодаря ти първо че ме насочваш.. Но според мен явно застава на някакво средно положение .. пред изключване защото като дам леко назад и виждам че индикатор спира за момент да свети и тръгнали напред и пак започва ... и пак става муден даже се чува едно леко цъкане ... от скоросната кутия Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 29 март 2015 Сподели Публикувано 29 март 2015 Благодаря ти първо че ме насочваш.. Но според мен явно застава на някакво средно положение .. пред изключване защото като дам леко назад и виждам че индикатор спира за момент да свети и тръгнали напред и пак започва ... и пак става муден даже се чува едно леко цъкане ... от скоросната кутия.......не е хубаво така да караш.....вдигнете я на крик и вижте за какво става въпрос.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Qvorkamenov Публикувано 7 април 2015 Сподели Публикувано 7 април 2015 .......не е хубаво така да караш.....вдигнете я на крик и вижте за какво става въпрос....[/quot Вече всичко е нормално. То всичко е дошло от майстори да ги накараш да сменят една семеринга на кардана и да претегнат болта прикалено много ... и започнал да задържа и да прегрява ... и компютъра отчита грешка се едно да сложиш различен цолаж гуми ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.