Премини към съдържание

Съединител


milenjs

Препоръчано мнение

Забелязвам следното интересно нещо - сутрин при първото палене на колата ( на скорост със натиснат съединител) при завъртането на стартера автомобила премърдва напред, дори и когато изключа от скорост има разлика в звука който се чува със и без натиснат съединител. След като покарам малко и автомобила позагрее няма тези симптоми. :icon_crying:

Пробвах на скорост и ръчна спирачка да отпускам съединителя - до 3-та по скоро иска да загасне отколкото да преплъзват дисковете. Другото което ми направи впечатление е че когато закупих автомобила почти нямаше течност в казанчето за съединителя, налях до средно положение а сега гледам че е спаднало с около 1 -1.5 см. за около 12000 км.

Май ще трябва да сменям съединител или нещо да се регулира?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Забелязвам следното интересно нещо - сутрин при първото палене на колата ( на скорост със натиснат съединител) при завъртането на стартера автомобила премърдва напред, дори и когато изключа от скорост има разлика в звука който се чува със и без натиснат съединител. След като покарам малко и автомобила позагрее няма тези симптоми. :icon_crying:

Пробвах на скорост и ръчна спирачка да отпускам съединителя - до 3-та по скоро иска да загасне отколкото да преплъзват дисковете. Другото което ми направи впечатление е че когато закупих автомобила почти нямаше течност в казанчето за съединителя, налях до средно положение а сега гледам че е спаднало с около 1 -1.5 см. за около 12000 км.

Май ще трябва да сменям съединител или нещо да се регулира?

Имаш проблем с помпите на съединителя - тръгнали са и затова се получава така.......пробвай сега друго нещо .................преди да палиш мотора, първо напомпай съединитела няколко пъти , убеден съм че ще се втвърди леко, тогава пак пробвай с натиснат съединител..........другото което можеш да направиш е да се наведеш и да видиш под педалите какво е дереджето, обърни внимание дали има теч от помпата на съединителя , там трябва да има едно черно маншонче , и от него излиза шпиндела който е захванат на педала ...........ако от маншончето сълзи - значи ремонт на помпите , и двете ,няма смисъл да правиш едната само......друг вариант е да ти сълзи от долната помпа ,тази ,която натиска вилката на съединителя в ск. кутия, там пак има цилиндър с маншонче, ако от там сълзи - прави ги и двете пак........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имаш проблем с помпите на съединителя - тръгнали са и затова се получава така.......пробвай сега друго нещо .................преди да палиш мотора, първо напомпай съединитела няколко пъти , убеден съм че ще се втвърди леко, тогава пак пробвай с натиснат съединител..........другото което можеш да направиш е да се наведеш и да видиш под педалите какво е дереджето, обърни внимание дали има теч от помпата на съединителя , там трябва да има едно черно маншонче , и от него излиза шпиндела който е захванат на педала ...........ако от маншончето сълзи - значи ремонт на помпите , и двете ,няма смисъл да правиш едната само......друг вариант е да ти сълзи от долната помпа ,тази ,която натиска вилката на съединителя в ск. кутия, там пак има цилиндър с маншонче, ако от там сълзи - прави ги и двете пак........

 

Веднага пробвах - напомпах няколко пъти, не усетих особенна промяна в твърдоста, запалих, като че ли не помръдна (беше на 1-ва) този път. Изключих от скорост и отпуснах съединителя да проверя дали се чува пак малко по странно и - мърда съвсем леко напред (а пък е на свободна) и има разлика в звука при натиснат и отпуснат педал на съединителя. Направо шаш... След 2-3 минути работа на двигателя тези симтоми изчезнаха....

След малко ще проверя и за теч от помпите, там малко ми е по-мътна историята, едната помпа я виждам, на тази до скоростната кутия не съм обръщал внимание.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Веднага пробвах - напомпах няколко пъти, не усетих особенна промяна в твърдоста, запалих, като че ли не помръдна (беше на 1-ва) този път. Изключих от скорост и отпуснах съединителя да проверя дали се чува пак малко по странно и - мърда съвсем леко напред (а пък е на свободна) и има разлика в звука при натиснат и отпуснат педал на съединителя. Направо шаш... След 2-3 минути работа на двигателя тези симтоми изчезнаха....

След малко ще проверя и за теч от помпите, там малко ми е по-мътна историята, едната помпа я виждам, на тази до скоростната кутия не съм обръщал внимание.

Горната помпа трябва да я гледаш от страната на педала дали сълзи.......

Долната се вижда добре.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Веднага пробвах - напомпах няколко пъти, не усетих особенна промяна в твърдоста, запалих, като че ли не помръдна (беше на 1-ва) този път. Изключих от скорост и отпуснах съединителя да проверя дали се чува пак малко по странно и - мърда съвсем леко напред (а пък е на свободна) и има разлика в звука при натиснат и отпуснат педал на съединителя. Направо шаш... След 2-3 минути работа на двигателя тези симтоми изчезнаха....

След малко ще проверя и за теч от помпите, там малко ми е по-мътна историята, едната помпа я виждам, на тази до скоростната кутия не съм обръщал внимание.

 

Когато палиш студена кола в студено време, не е на скорост и не си натиснал съединителя може и да се опита да помръдне напред. На времето карах една служебна и зимата до правеше всяка сутрин. Ако паля на натиснат съединител, се опитваше да мръдне когато го отпусна. Предполагам защото в студено време маслото в скоростната кутия е много гъсто. На натиснат съединител не трябва да го прави. Иначе значи че не отделя добре. Не съм на ясно автоматично ли се регулира съединителя при износване на твията колата и какъв е принципът. Дали има вероятност да е минала на по-дилен зъб (да е обрала скоро хлабината) и затова временно да не отделя добре или наистина хидравликата някаде да изпуска.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами огледах и по двете помпи, явен теч няма, влажни са но щом губи течност по малко явно има гумички за смяна... Забелязах и следното - сутрин съединителя отделя много ниско, като покарам започва да отделя горе. Тази сутрин даже първите няколко км. нито отделя нито зацепва плавно а някак си рязко и изведнъж, колкото и плавно да натискам или отпускам педала. После си се нормализира.

Май първо трябва да ремонтирам помпите а ако не се оправи чак тогава съединителя че като се сещам колко работа има по смяната му...

Някой знае ли от къде може да се поръчат ремонтни комплектни за помпите, да не са ментаци гумичките че на московеца едно време докато му уцеля свясни гумички за същата тази помпа - направо чудо, през ден ремонт ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами огледах и по двете помпи, явен теч няма, влажни са но щом губи течност по малко явно има гумички за смяна... Забелязах и следното - сутрин съединителя отделя много ниско, като покарам започва да отделя горе. Тази сутрин даже първите няколко км. нито отделя нито зацепва плавно а някак си рязко и изведнъж, колкото и плавно да натискам или отпускам педала. После си се нормализира.

Май първо трябва да ремонтирам помпите а ако не се оправи чак тогава съединителя че като се сещам колко работа има по смяната му...

Някой знае ли от къде може да се поръчат ремонтни комплектни за помпите, да не са ментаци гумичките че на московеца едно време докато му уцеля свясни гумички за същата тази помпа - направо чудо, през ден ремонт ;)

Ако ми снимаш горната помпа и ми пратиш снимки , ще ти намеря рем. комплекти...........долната е ясна, но горната..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

@DJ, благодаря много, след обяд ще я цъкна и ще ти изпратя снимките, ако наистина ми намериш ремонтен комплект ще е супер !!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

@DJ, благодаря много, след обяд ще я цъкна и ще ти изпратя снимките, ако наистина ми намериш ремонтен комплект ще е супер !!!

Значи снимай я отгоре, и трябва по някакъв начин да я снимаш отдолу, но тъй като няма как, то трябва поне с ръка да пипнеш отдолу цилиндъра,някъде посредата на дължината му, може да има завит винт........с ръката и пръстите ще го усетиш , трябва да е с плоска отверка да се навива ( казвам ти го за по точно) ..........Може обаче да няма винт отдолу.........това ме интересува ,тъй като по тези описания ще разбера кой тип помпи е и по това ще т инамеря и рем. комплект........

За по ясно , виж тази тема: http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=1257

На 5-та снимка от горе надолу ще видиш помпата свалена и я държа с ръка, ако се вгледаш , ще видиш отдолу има един винт, ,пада се на нивото на пръста ми..............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето 3 снимки, дано става ясно от тях. От долната страна на помпата не се набарва никакъв болт - гладко е. Помъчих се да цъкна и долната помпа но установих че нещо бъркам - май това което мислих за помпа се оказаха жилата на скоростите, къде да я търся?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами под маркуча на радиатора горния погледни надолу и ще видиш от ск. кутия излиза една вилка, която има маншон........също така ще видиш един маншон гумен който седи водоравно ,а той пък продължението му е вече помпата, .........най добре е да проследиш металната тръба от горната помпа и виж къде влиза..........тя влиза точно в тази долна помпа........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

DJ, а с ремонтния комплект на помпите какво да правя - да карам още така и да видя какво става или да се ремонтира веднага?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Риска си е за твоя сметка - да скапеш съединителя и да те остави някъде като изпуснат съвсем гумичките.

Аз го направих профилактично този ремонт преди време, само защото течността беше тъмна от разядените гумички...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Чакам майстор DJ да каже може ли да се намери резервен комплект или да почвам да търся че лошо ми става като си помисля колко пъти ще объркат точните гумички... лошото е че свикнах да гледам пътя отвисоко и като седна в Колта малко ми е дискомфортно (поне първия полвин час)!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Чакам майстор DJ да каже може ли да се намери резервен комплект или да почвам да търся че лошо ми става като си помисля колко пъти ще объркат точните гумички... лошото е че свикнах да гледам пътя отвисоко и като седна в Колта малко ми е дискомфортно (поне първия полвин час)!

Аз ще ти намеря ,но трябва колата да е при мен , да я разглобя и да ти намеря точните рем. комплекти..........долния го знам и го имаш ,но за горния , можем да обърркам рем. комплект.............другото , дори и да ги взема , как ще си ги вземеш.......... :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето Миро номера на рамата - JMBLNN33WTZ001111

DJ, може да ми се изпратят по куриер с наложен платеж, просто София ми е доста далеч като разстояние и свободно време, въпреки голямото ми желание работата да се свърши от човек който разбира :(

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

DJ, с тази информация от Миро може ли да се намери горният комплект? Че моя късмет какъвто е - едното го има навсякъде другото ... мъка.

Че проблема май се задълбочава, вчера забелязах че когато карах по нанагорнище като че ли на ниска предавка съединителя преплъзваш - оборотите се вдигат, скоростта не... след това се оправи...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

И на мен на 11 години колко неща не ми бяха ясни, не че сега са ми се изяснили много но... :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бе Милене, ако на 11 години имахме достъп до форумите на батковците - сега са щели да са ни ясни.

Фенче, вземай по една техническа статия на ден и да ти я обяснява татко вечер. Ми тъй де, да си подготвяме кой да оправя :plane: на нашите деца... че аз с тез' двете женски........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...