milenjs Публикувано 10 декември 2007 Сподели Публикувано 10 декември 2007 Забелязвам следното интересно нещо - сутрин при първото палене на колата ( на скорост със натиснат съединител) при завъртането на стартера автомобила премърдва напред, дори и когато изключа от скорост има разлика в звука който се чува със и без натиснат съединител. След като покарам малко и автомобила позагрее няма тези симптоми. :icon_crying: Пробвах на скорост и ръчна спирачка да отпускам съединителя - до 3-та по скоро иска да загасне отколкото да преплъзват дисковете. Другото което ми направи впечатление е че когато закупих автомобила почти нямаше течност в казанчето за съединителя, налях до средно положение а сега гледам че е спаднало с около 1 -1.5 см. за около 12000 км.Май ще трябва да сменям съединител или нещо да се регулира? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 10 декември 2007 Сподели Публикувано 10 декември 2007 Забелязвам следното интересно нещо - сутрин при първото палене на колата ( на скорост със натиснат съединител) при завъртането на стартера автомобила премърдва напред, дори и когато изключа от скорост има разлика в звука който се чува със и без натиснат съединител. След като покарам малко и автомобила позагрее няма тези симптоми. :icon_crying: Пробвах на скорост и ръчна спирачка да отпускам съединителя - до 3-та по скоро иска да загасне отколкото да преплъзват дисковете. Другото което ми направи впечатление е че когато закупих автомобила почти нямаше течност в казанчето за съединителя, налях до средно положение а сега гледам че е спаднало с около 1 -1.5 см. за около 12000 км.Май ще трябва да сменям съединител или нещо да се регулира?Имаш проблем с помпите на съединителя - тръгнали са и затова се получава така.......пробвай сега друго нещо .................преди да палиш мотора, първо напомпай съединитела няколко пъти , убеден съм че ще се втвърди леко, тогава пак пробвай с натиснат съединител..........другото което можеш да направиш е да се наведеш и да видиш под педалите какво е дереджето, обърни внимание дали има теч от помпата на съединителя , там трябва да има едно черно маншонче , и от него излиза шпиндела който е захванат на педала ...........ако от маншончето сълзи - значи ремонт на помпите , и двете ,няма смисъл да правиш едната само......друг вариант е да ти сълзи от долната помпа ,тази ,която натиска вилката на съединителя в ск. кутия, там пак има цилиндър с маншонче, ако от там сълзи - прави ги и двете пак........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 10 декември 2007 Автор Сподели Публикувано 10 декември 2007 Имаш проблем с помпите на съединителя - тръгнали са и затова се получава така.......пробвай сега друго нещо .................преди да палиш мотора, първо напомпай съединитела няколко пъти , убеден съм че ще се втвърди леко, тогава пак пробвай с натиснат съединител..........другото което можеш да направиш е да се наведеш и да видиш под педалите какво е дереджето, обърни внимание дали има теч от помпата на съединителя , там трябва да има едно черно маншонче , и от него излиза шпиндела който е захванат на педала ...........ако от маншончето сълзи - значи ремонт на помпите , и двете ,няма смисъл да правиш едната само......друг вариант е да ти сълзи от долната помпа ,тази ,която натиска вилката на съединителя в ск. кутия, там пак има цилиндър с маншонче, ако от там сълзи - прави ги и двете пак........ Веднага пробвах - напомпах няколко пъти, не усетих особенна промяна в твърдоста, запалих, като че ли не помръдна (беше на 1-ва) този път. Изключих от скорост и отпуснах съединителя да проверя дали се чува пак малко по странно и - мърда съвсем леко напред (а пък е на свободна) и има разлика в звука при натиснат и отпуснат педал на съединителя. Направо шаш... След 2-3 минути работа на двигателя тези симтоми изчезнаха....След малко ще проверя и за теч от помпите, там малко ми е по-мътна историята, едната помпа я виждам, на тази до скоростната кутия не съм обръщал внимание. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 10 декември 2007 Сподели Публикувано 10 декември 2007 Веднага пробвах - напомпах няколко пъти, не усетих особенна промяна в твърдоста, запалих, като че ли не помръдна (беше на 1-ва) този път. Изключих от скорост и отпуснах съединителя да проверя дали се чува пак малко по странно и - мърда съвсем леко напред (а пък е на свободна) и има разлика в звука при натиснат и отпуснат педал на съединителя. Направо шаш... След 2-3 минути работа на двигателя тези симтоми изчезнаха....След малко ще проверя и за теч от помпите, там малко ми е по-мътна историята, едната помпа я виждам, на тази до скоростната кутия не съм обръщал внимание.Горната помпа трябва да я гледаш от страната на педала дали сълзи.......Долната се вижда добре..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo Ru Публикувано 10 декември 2007 Сподели Публикувано 10 декември 2007 Веднага пробвах - напомпах няколко пъти, не усетих особенна промяна в твърдоста, запалих, като че ли не помръдна (беше на 1-ва) този път. Изключих от скорост и отпуснах съединителя да проверя дали се чува пак малко по странно и - мърда съвсем леко напред (а пък е на свободна) и има разлика в звука при натиснат и отпуснат педал на съединителя. Направо шаш... След 2-3 минути работа на двигателя тези симтоми изчезнаха....След малко ще проверя и за теч от помпите, там малко ми е по-мътна историята, едната помпа я виждам, на тази до скоростната кутия не съм обръщал внимание. Когато палиш студена кола в студено време, не е на скорост и не си натиснал съединителя може и да се опита да помръдне напред. На времето карах една служебна и зимата до правеше всяка сутрин. Ако паля на натиснат съединител, се опитваше да мръдне когато го отпусна. Предполагам защото в студено време маслото в скоростната кутия е много гъсто. На натиснат съединител не трябва да го прави. Иначе значи че не отделя добре. Не съм на ясно автоматично ли се регулира съединителя при износване на твията колата и какъв е принципът. Дали има вероятност да е минала на по-дилен зъб (да е обрала скоро хлабината) и затова временно да не отделя добре или наистина хидравликата някаде да изпуска. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 11 декември 2007 Автор Сподели Публикувано 11 декември 2007 Ами огледах и по двете помпи, явен теч няма, влажни са но щом губи течност по малко явно има гумички за смяна... Забелязах и следното - сутрин съединителя отделя много ниско, като покарам започва да отделя горе. Тази сутрин даже първите няколко км. нито отделя нито зацепва плавно а някак си рязко и изведнъж, колкото и плавно да натискам или отпускам педала. После си се нормализира.Май първо трябва да ремонтирам помпите а ако не се оправи чак тогава съединителя че като се сещам колко работа има по смяната му...Някой знае ли от къде може да се поръчат ремонтни комплектни за помпите, да не са ментаци гумичките че на московеца едно време докато му уцеля свясни гумички за същата тази помпа - направо чудо, през ден ремонт ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 11 декември 2007 Сподели Публикувано 11 декември 2007 Ами огледах и по двете помпи, явен теч няма, влажни са но щом губи течност по малко явно има гумички за смяна... Забелязах и следното - сутрин съединителя отделя много ниско, като покарам започва да отделя горе. Тази сутрин даже първите няколко км. нито отделя нито зацепва плавно а някак си рязко и изведнъж, колкото и плавно да натискам или отпускам педала. После си се нормализира.Май първо трябва да ремонтирам помпите а ако не се оправи чак тогава съединителя че като се сещам колко работа има по смяната му...Някой знае ли от къде може да се поръчат ремонтни комплектни за помпите, да не са ментаци гумичките че на московеца едно време докато му уцеля свясни гумички за същата тази помпа - направо чудо, през ден ремонт ;)Ако ми снимаш горната помпа и ми пратиш снимки , ще ти намеря рем. комплекти...........долната е ясна, но горната.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 11 декември 2007 Автор Сподели Публикувано 11 декември 2007 @DJ, благодаря много, след обяд ще я цъкна и ще ти изпратя снимките, ако наистина ми намериш ремонтен комплект ще е супер !!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 11 декември 2007 Сподели Публикувано 11 декември 2007 @DJ, благодаря много, след обяд ще я цъкна и ще ти изпратя снимките, ако наистина ми намериш ремонтен комплект ще е супер !!!Значи снимай я отгоре, и трябва по някакъв начин да я снимаш отдолу, но тъй като няма как, то трябва поне с ръка да пипнеш отдолу цилиндъра,някъде посредата на дължината му, може да има завит винт........с ръката и пръстите ще го усетиш , трябва да е с плоска отверка да се навива ( казвам ти го за по точно) ..........Може обаче да няма винт отдолу.........това ме интересува ,тъй като по тези описания ще разбера кой тип помпи е и по това ще т инамеря и рем. комплект........За по ясно , виж тази тема: http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=1257На 5-та снимка от горе надолу ще видиш помпата свалена и я държа с ръка, ако се вгледаш , ще видиш отдолу има един винт, ,пада се на нивото на пръста ми.............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 11 декември 2007 Сподели Публикувано 11 декември 2007 Това е схемата от CAPS Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 11 декември 2007 Автор Сподели Публикувано 11 декември 2007 Ето 3 снимки, дано става ясно от тях. От долната страна на помпата не се набарва никакъв болт - гладко е. Помъчих се да цъкна и долната помпа но установих че нещо бъркам - май това което мислих за помпа се оказаха жилата на скоростите, къде да я търся? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 11 декември 2007 Сподели Публикувано 11 декември 2007 Ами под маркуча на радиатора горния погледни надолу и ще видиш от ск. кутия излиза една вилка, която има маншон........също така ще видиш един маншон гумен който седи водоравно ,а той пък продължението му е вече помпата, .........най добре е да проследиш металната тръба от горната помпа и виж къде влиза..........тя влиза точно в тази долна помпа........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 11 декември 2007 Автор Сподели Публикувано 11 декември 2007 DJ, а с ремонтния комплект на помпите какво да правя - да карам още така и да видя какво става или да се ремонтира веднага? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 12 декември 2007 Сподели Публикувано 12 декември 2007 Риска си е за твоя сметка - да скапеш съединителя и да те остави някъде като изпуснат съвсем гумичките.Аз го направих профилактично този ремонт преди време, само защото течността беше тъмна от разядените гумички... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 12 декември 2007 Автор Сподели Публикувано 12 декември 2007 Чакам майстор DJ да каже може ли да се намери резервен комплект или да почвам да търся че лошо ми става като си помисля колко пъти ще объркат точните гумички... лошото е че свикнах да гледам пътя отвисоко и като седна в Колта малко ми е дискомфортно (поне първия полвин час)! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 12 декември 2007 Сподели Публикувано 12 декември 2007 Чакам майстор DJ да каже може ли да се намери резервен комплект или да почвам да търся че лошо ми става като си помисля колко пъти ще объркат точните гумички... лошото е че свикнах да гледам пътя отвисоко и като седна в Колта малко ми е дискомфортно (поне първия полвин час)!Аз ще ти намеря ,но трябва колата да е при мен , да я разглобя и да ти намеря точните рем. комплекти..........долния го знам и го имаш ,но за горния , можем да обърркам рем. комплект.............другото , дори и да ги взема , как ще си ги вземеш.......... :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 12 декември 2007 Автор Сподели Публикувано 12 декември 2007 Ето Миро номера на рамата - JMBLNN33WTZ001111DJ, може да ми се изпратят по куриер с наложен платеж, просто София ми е доста далеч като разстояние и свободно време, въпреки голямото ми желание работата да се свърши от човек който разбира :( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 13 декември 2007 Автор Сподели Публикувано 13 декември 2007 DJ, с тази информация от Миро може ли да се намери горният комплект? Че моя късмет какъвто е - едното го има навсякъде другото ... мъка.Че проблема май се задълбочава, вчера забелязах че когато карах по нанагорнище като че ли на ниска предавка съединителя преплъзваш - оборотите се вдигат, скоростта не... след това се оправи... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MalkO FenchE na Mitsu Публикувано 17 януари 2008 Сподели Публикувано 17 януари 2008 Нищо не схващам :icon_hmm: :icon_hmm: :icon_hmm: :icon_hmm: :icon_hmm: :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 17 януари 2008 Автор Сподели Публикувано 17 януари 2008 И на мен на 11 години колко неща не ми бяха ясни, не че сега са ми се изяснили много но... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 17 януари 2008 Сподели Публикувано 17 януари 2008 Бе Милене, ако на 11 години имахме достъп до форумите на батковците - сега са щели да са ни ясни. Фенче, вземай по една техническа статия на ден и да ти я обяснява татко вечер. Ми тъй де, да си подготвяме кой да оправя :plane: на нашите деца... че аз с тез' двете женски........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.