Jason Публикувано 5 декември 2007 Сподели Публикувано 5 декември 2007 Колеги моля за помощ. Отскоро ми се появи следния проблем както си карам съвсем спокоино изведнъш ми светва лампичката (CHECK ENGINE ) и оборотите падат на 600 и двигателя започва да се мъчи и звука му се променя наподобява сякаш работи на 3 цилиндъра трепери и гуми мошност едвам едвам се предвижва.Изведнъш всичко се оправя оборотите и звука от двигателя се оправят,но (CHECK ENGINE ) остава да свети след няколко км.пак започва да се мъчи и същите проблеми.Сутрен запалва веднага и светва отново (CHECK ENGINE ) и изгасва.Опитвам се да е запаля само върти стартера,но не пали след извесно време като е изчакам запалва и всчко е ок до следващия път.Някои ако има обяснение за този проблем моля да ми пише.Какво може да е? :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 5 декември 2007 Admin Сподели Публикувано 5 декември 2007 Колко пъти премигва лампата? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jason Публикувано 5 декември 2007 Автор Сподели Публикувано 5 декември 2007 Когато карам и се включва CHECK ENGINE не изгасва трябва да изгася колата да постоя малко да почакм и след това запалвам и всичко е както трябва,но не всеки път,понякога е гася чакам чакам паля,но не се оправя пак си свети.Сутрен когато е паля CHECK ENGINE светва 1 път и колта изгасва и почвам с трудното палене после когато запали всичко е наред докато пак след няколко км не светни отново и се повтаря всичко. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
93TSIAWD Публикувано 6 декември 2007 Сподели Публикувано 6 декември 2007 Виж дали можеш да се оправиш с това: http://vfaq.com/mods/wayback/BradBauer/electrical/code.html Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jason Публикувано 6 декември 2007 Автор Сподели Публикувано 6 декември 2007 Благодаря ти отново за помощта.Ще го прочета и ще се опитам да тествам колата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jason Публикувано 10 декември 2007 Автор Сподели Публикувано 10 декември 2007 Тествах е даде ми грешка 42.Нормално ли е когато дам на контакт помпата да се включва и да се чува как преминава бензина и така да стои включена? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
93TSIAWD Публикувано 11 декември 2007 Сподели Публикувано 11 декември 2007 Моята се пуска само като завъртя ключа докрай за да запаля. Често ми се налага сам да си я пускам (през PDA дето ми е вързан за компа) сутрин като въобще няма никакво налягане, иначе въртя няколко секунди докато запали, а не ми се хаби акумулатор. Може би нещо не ти е наред релето за помпата? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jason Публикувано 11 декември 2007 Автор Сподели Публикувано 11 декември 2007 А проблем ли е така да е оставя или трябва да го оправя на всяка цена?Къде се намира релето на помпата това дето е до големия комп.ли?Как може да се оправи? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jason Публикувано 13 декември 2007 Автор Сподели Публикувано 13 декември 2007 Новото което забелязах сутрен когато въртя и неможе да запали оборотите се дигат на 1000 с въртенето на ключа на ON и стоят на 1000 бес да заплава колата.Свалих релето, но незнам как се тества. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
93TSIAWD Публикувано 14 декември 2007 Сподели Публикувано 14 декември 2007 Олее, дали не ти е заминало ECU-то? Кондензаторите сменяни ли са? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 14 декември 2007 Сподели Публикувано 14 декември 2007 А на мен ми прилича повече на лошо захранване. Почвай от клемите на акумулатора, маса на двигателя, маса на купето и т.н. Вероятно някъде има кофти връзка. И кондензаторите не е лошо да се сменят, вече 4-то ECU ми попада изгоряло от кондензатори. :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIK5 Публикувано 14 декември 2007 Сподели Публикувано 14 декември 2007 Новото което забелязах сутрен когато въртя и неможе да запали оборотите се дигат на 1000 с въртенето на ключа на ON и стоят на 1000 бес да заплава колата.Свалих релето, но незнам как се тества.ПриятелюJASON, намери някой да ти отвори компа и да смени всички електролитни кондензатори.Много ми прилича на изтекъл кондензатор. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 14 декември 2007 Сподели Публикувано 14 декември 2007 ПриятелюJASON, намери някой да ти отвори компа и да смени всички електролитни кондензатори.Много ми прилича на изтекъл кондензатор. :good: :good: Ако обаче не е изпаткал драйвера все още............но обикновенно първо гърми стабилизатора и след това отива към големия чип........така че освен електролитните кондензатори , ще трябва да смени и стабилизатора на 5-те волта.....( зеления) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jason Публикувано 14 декември 2007 Автор Сподели Публикувано 14 декември 2007 :icon_crying: :icon_crying: Значи всичко е от компа?Аз си мислих, че е релето защото нали се включва помпата когато дам ключа на ON.Мога ли да разбера със сигорност дали е компа ако отида да е тествам и така да знам какво точно да правя?На предния ми еклипс също помпата се включваше когато дам ключа на ON след извесно време компа изгоря купих си нов и всичко си беше както трябва помпата си работеше както трябва когато въртя ключа тогава.Баси касмета дет имам :icon_crying: :icon_crying: :icon_crying: А как да тествам релето и какви са признаците когато е развалено или отива на там? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 14 декември 2007 Сподели Публикувано 14 декември 2007 :icon_crying: :icon_crying: Значи всичко е от компа?Аз си мислих, че е релето защото нали се включва помпата когато дам ключа на ON.Мога ли да разбера със сигорност дали е компа ако отида да е тествам и така да знам какво точно да правя?На предния ми еклипс също помпата се включваше когато дам ключа на ON след извесно време компа изгоря купих си нов и всичко си беше както трябва помпата си работеше както трябва когато въртя ключа тогава.Баси касмета дет имам :icon_crying: :icon_crying: :icon_crying: А как да тествам релето и какви са признаците когато е развалено или отива на там?Далечко си ми ,иначе бих те оправил и теб........ :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jason Публикувано 14 декември 2007 Автор Сподели Публикувано 14 декември 2007 Да не е близичко,но мога да ти пратя компа да го видиш и да го оправиш,но трябва да се разбере дали със сигорност е тои и го свалям и ти го пращам.За сега съм извадил релето да тествам,но ти сега ме замисли за компа и се чудя дали въобще да го тествам и то как се тества луда работа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jason Публикувано 16 декември 2007 Автор Сподели Публикувано 16 декември 2007 Релето работи остава да е ECU то :icon_crying: :icon_crying: :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teodor_Aynadzhiev Публикувано 16 декември 2007 Сподели Публикувано 16 декември 2007 Колега, прати го до София, ще му сменя кондензаторите и ще огледам за изгорели драйвери,евентуално и за стабилизатори, това е което може да се направи за ЕКУ-то ти Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jason Публикувано 16 декември 2007 Автор Сподели Публикувано 16 декември 2007 Много ще съм ти благодарен :icon_thumbup: :icon_thumbup: :icon_thumbup: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jason Публикувано 17 декември 2007 Автор Сподели Публикувано 17 декември 2007 Колеги отворих релето и се вцепених eдната от намотките на релето беше стегната със свинска опашка.И така помпата се е пускала когато дам ключа на ON.Свалих и компа номера му е MD166262 E2T36578 отворих го вътре всичко изглежда добре на пръв поглед ,но не се знае къде се крие някои проблем.Снимах платката ето малко снимки да видите и да кажете трябва ли да се сменят кондензаторите и като цяло да видите как е вътре положението. http://www.tuning.bg/forum/garage.php?mode...mod&id=8037http://www.tuning.bg/forum/garage.php?mode...mod&id=8038http://www.tuning.bg/forum/garage.php?mode...mod&id=8039 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 18 декември 2007 Сподели Публикувано 18 декември 2007 Какво е наред.... на третата снимка се вижда къде е изтекъл кондензатора, направо върху транзисторчето. Моя съвет е некараи така повече, дори не слагаи компа в колата, да не е под напрежение. И търси начин да го лекуваш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 18 декември 2007 Сподели Публикувано 18 декември 2007 Колеги отворих релето и се вцепених eдната от намотките на релето беше стегната със свинска опашка.И така помпата се е пускала когато дам ключа на ON.Свалих и компа номера му е MD166262 E2T36578 отворих го вътре всичко изглежда добре на пръв поглед ,но не се знае къде се крие някои проблем.Снимах платката ето малко снимки да видите и да кажете трябва ли да се сменят кондензаторите и като цяло да видите как е вътре положението. http://www.tuning.bg/forum/garage.php?mode...mod&id=8037http://www.tuning.bg/forum/garage.php?mode...mod&id=8038http://www.tuning.bg/forum/garage.php?mode...mod&id=8039На пръв поглед е добре, ел. кондензатори са ок ноо............... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jason Публикувано 18 декември 2007 Автор Сподели Публикувано 18 декември 2007 свалям го и го пращам за поправка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
93TSIAWD Публикувано 18 декември 2007 Сподели Публикувано 18 декември 2007 На пръв поглед е добре, ел. кондензатори са ок ноо............... Как ще е добре, то се вижда къде е текло. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 18 декември 2007 Сподели Публикувано 18 декември 2007 Как ще е добре, то се вижда къде е текло.Не го виждам, къде е текло?? :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.