Премини към съдържание

Помощ Check Engine


Препоръчано мнение

Колеги моля за помощ. Отскоро ми се появи следния проблем както си карам съвсем спокоино изведнъш ми светва лампичката (CHECK ENGINE ) и оборотите падат на 600 и двигателя започва да се мъчи и звука му се променя наподобява сякаш работи на 3 цилиндъра трепери и гуми мошност едвам едвам се предвижва.Изведнъш всичко се оправя оборотите и звука от двигателя се оправят,но (CHECK ENGINE ) остава да свети след няколко км.пак започва да се мъчи и същите проблеми.Сутрен запалва веднага и светва отново (CHECK ENGINE ) и изгасва.Опитвам се да е запаля само върти стартера,но не пали след извесно време като е изчакам запалва и всчко е ок до следващия път.Някои ако има обяснение за този проблем моля да ми пише.Какво може да е? :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Когато карам и се включва CHECK ENGINE не изгасва трябва да изгася колата да постоя малко да почакм и след това запалвам и всичко е както трябва,но не всеки път,понякога е гася чакам чакам паля,но не се оправя пак си свети.Сутрен когато е паля CHECK ENGINE светва 1 път и колта изгасва и почвам с трудното палене после когато запали всичко е наред докато пак след няколко км не светни отново и се повтаря всичко.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тествах е даде ми грешка 42.Нормално ли е когато дам на контакт помпата да се включва и да се чува как преминава бензина и така да стои включена?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моята се пуска само като завъртя ключа докрай за да запаля. Често ми се налага сам да си я пускам (през PDA дето ми е вързан за компа) сутрин като въобще няма никакво налягане, иначе въртя няколко секунди докато запали, а не ми се хаби акумулатор.

 

Може би нещо не ти е наред релето за помпата?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А проблем ли е така да е оставя или трябва да го оправя на всяка цена?Къде се намира релето на помпата това дето е до големия комп.ли?Как може да се оправи?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Новото което забелязах сутрен когато въртя и неможе да запали оборотите се дигат на 1000 с въртенето на ключа на ON и стоят на 1000 бес да заплава колата.Свалих релето, но незнам как се тества.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А на мен ми прилича повече на лошо захранване. Почвай от клемите на акумулатора, маса на двигателя, маса на купето и т.н. Вероятно някъде има кофти връзка. И кондензаторите не е лошо да се сменят, вече 4-то ECU ми попада изгоряло от кондензатори. :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Новото което забелязах сутрен когато въртя и неможе да запали оборотите се дигат на 1000 с въртенето на ключа на ON и стоят на 1000 бес да заплава колата.Свалих релето, но незнам как се тества.

ПриятелюJASON, намери някой да ти отвори компа и да смени всички електролитни кондензатори.Много ми прилича на изтекъл кондензатор.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ПриятелюJASON, намери някой да ти отвори компа и да смени всички електролитни кондензатори.Много ми прилича на изтекъл кондензатор.

 

:good: :good:

Ако обаче не е изпаткал драйвера все още............но обикновенно първо гърми стабилизатора и след това отива към големия чип........така че освен електролитните кондензатори , ще трябва да смени и стабилизатора на 5-те волта.....( зеления)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_crying: :icon_crying: Значи всичко е от компа?Аз си мислих, че е релето защото нали се включва помпата когато дам ключа на ON.Мога ли да разбера със сигорност дали е компа ако отида да е тествам и така да знам какво точно да правя?На предния ми еклипс също помпата се включваше когато дам ключа на ON след извесно време компа изгоря купих си нов и всичко си беше както трябва помпата си работеше както трябва когато въртя ключа тогава.Баси касмета дет имам :icon_crying: :icon_crying: :icon_crying: А как да тествам релето и какви са признаците когато е развалено или отива на там?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_crying: :icon_crying: Значи всичко е от компа?Аз си мислих, че е релето защото нали се включва помпата когато дам ключа на ON.Мога ли да разбера със сигорност дали е компа ако отида да е тествам и така да знам какво точно да правя?На предния ми еклипс също помпата се включваше когато дам ключа на ON след извесно време компа изгоря купих си нов и всичко си беше както трябва помпата си работеше както трябва когато въртя ключа тогава.Баси касмета дет имам :icon_crying: :icon_crying: :icon_crying: А как да тествам релето и какви са признаците когато е развалено или отива на там?

Далечко си ми ,иначе бих те оправил и теб........ :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да не е близичко,но мога да ти пратя компа да го видиш и да го оправиш,но трябва да се разбере дали със сигорност е тои и го свалям и ти го пращам.За сега съм извадил релето да тествам,но ти сега ме замисли за компа и се чудя дали въобще да го тествам и то как се тества луда работа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, прати го до София, ще му сменя кондензаторите и ще огледам за изгорели драйвери,

евентуално и за стабилизатори, това е което може да се направи за ЕКУ-то ти ;-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги отворих релето и се вцепених eдната от намотките на релето беше стегната със свинска опашка.И така помпата се е пускала когато дам ключа на ON.Свалих и компа номера му е MD166262 E2T36578 отворих го вътре всичко изглежда добре на пръв поглед ,но не се знае къде се крие някои проблем.Снимах платката ето малко снимки да видите и да кажете трябва ли да се сменят кондензаторите и като цяло да видите как е вътре положението.

 

http://www.tuning.bg/forum/garage.php?mode...mod&id=8037

http://www.tuning.bg/forum/garage.php?mode...mod&id=8038

http://www.tuning.bg/forum/garage.php?mode...mod&id=8039

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какво е наред.... на третата снимка се вижда къде е изтекъл кондензатора, направо върху транзисторчето. Моя съвет е некараи така повече, дори не слагаи компа в колата, да не е под напрежение. И търси начин да го лекуваш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги отворих релето и се вцепених eдната от намотките на релето беше стегната със свинска опашка.И така помпата се е пускала когато дам ключа на ON.Свалих и компа номера му е MD166262 E2T36578 отворих го вътре всичко изглежда добре на пръв поглед ,но не се знае къде се крие някои проблем.Снимах платката ето малко снимки да видите и да кажете трябва ли да се сменят кондензаторите и като цяло да видите как е вътре положението.

 

http://www.tuning.bg/forum/garage.php?mode...mod&id=8037

http://www.tuning.bg/forum/garage.php?mode...mod&id=8038

http://www.tuning.bg/forum/garage.php?mode...mod&id=8039

На пръв поглед е добре, ел. кондензатори са ок ноо...............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...