nino Публикувано 22 октомври 2007 Сподели Публикувано 22 октомври 2007 Лично на мен ми стига като се има предвид че съм млад шофер...вие какво мислите? :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 22 октомври 2007 Сподели Публикувано 22 октомври 2007 Повече мощност никога не е излишна.А конете си обаче автомобила е доста пъргав и иономичен.Несме тръгнали на състезание.Ускорявам си наравно с другите коли така че няма какво повече да искам.Когато влезна в баир несвалям предавка надоло.Това за мен е достатъчно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fido Публикувано 23 октомври 2007 Сподели Публикувано 23 октомври 2007 Лично на мен ми стига като се има предвид че съм млад шофер...вие какво мислите? :icon_rock: И докога така :icon_naughty: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nino Публикувано 23 октомври 2007 Автор Сподели Публикувано 23 октомври 2007 еми докога..докато вече са ми малко конете...напълно споделям изказаното от pilota_koko ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fido Публикувано 23 октомври 2007 Сподели Публикувано 23 октомври 2007 Те се не достигат 10-15 магарета :icon_naughty: ............лошото е ако возиш пътници-съвсем умира............но с тея задръствания мисля даже че са му много катърите :mega_shok: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hondari Публикувано 25 октомври 2007 Сподели Публикувано 25 октомври 2007 До миналата зима карах Колт 1.3 75 понита и да ви кажа за кубатурата колата си бягаше перфектно. В момента съм със Сузуки Суифт ГТИ пак 1.3 само че е 2 вала и е 101 коня. Суифт-а набира адски по-бързо но до 200 и спира, а Колта максимума, който съм го достигал няколко пъти е 230kм/ч. Е тва немога да си го обясня ---> незнам защо, но Колта има по-голям въртящ момент, който е изключително важен за максималната скорост. Така че хора карайте си Колт-овете и да не ви пука или си намерете 1.6 16в :rolleyes: ПП: Между другото Колт-а го смених, защото е едно такси ми придаде форма която никой неуспя да поправи и Колт-а го пратих на морга :( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 26 октомври 2007 Сподели Публикувано 26 октомври 2007 До миналата зима карах Колт 1.3 75 понита и да ви кажа за кубатурата колата си бягаше перфектно. В момента съм със Сузуки Суифт ГТИ пак 1.3 само че е 2 вала и е 101 коня. Суифт-а набира адски по-бързо но до 200 и спира, а Колта максимума, който съм го достигал няколко пъти е 230kм/ч. Е тва немога да си го обясня ---> незнам защо, но Колта има по-голям въртящ момент, който е изключително важен за максималната скорост. Така че хора карайте си Колт-овете и да не ви пука или си намерете 1.6 16в :rolleyes: ПП: Между другото Колт-а го смених, защото е едно такси ми придаде форма която никой неуспя да поправи и Колт-а го пратих на морга :(Колта червен ли е и коя година беше? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jorgovd Публикувано 26 октомври 2007 Сподели Публикувано 26 октомври 2007 Ами какво да ти кажа,малко са си! :icon_crying: ,но пък като се има на впредвид че още си ''зелен'' в карането ще ти е добре.Аз също имам колтче 1.3 но пък е 90кончета и пак ми е малко,още повече лятото като му пусна климатика и е до там. Обаче пък е икономична кола и да чукна на дърво само веднъж за 2.5 години съм я вкарвал в сервиз и то за смяна на два о-пръстена! :mitsu-smiley: :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Райко Малинов Публикувано 29 октомври 2007 Сподели Публикувано 29 октомври 2007 Ми какво да ви кажа, шофьор съм отдавна, но Colt 1.3 имам от около 6 месеца и съм си доволен от мощността. Наистина нестава толкова за състезания(е ако се сложи тунинг става),но си държи добре на магистралата и досега не съм свалял на по ниска предавка за да увелича мощността. Градско си карам съвсем нормално и никога не е искала да натисна докрай педала за да набере. Съвсем доволно бих казал за кола която е на 12 години. Хаиде със здраве. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nch Публикувано 15 септември 2008 Сподели Публикувано 15 септември 2008 Здравейте, доста изчетох във форума и като цяло, съм много доволен от написаното в него иии също така доста се зарибих по Митсубиши.Желанието ми беше да си взема Каризма, но цените някак си ме спират за момента и лека полека се насочих към Колт 97-98-ма година, като едновременно с това гледах и Сивиците, нооо доста грознички след 95-та.....Въпроса ми е пак по темата, тъй като колкото и да съм гледал обяви до момента Колт 1,6 не ми се е случвало да видя и е най-вероятно ако взимам да е 1,3л. та въпроса е какво става с мощността не само когато се пусне климатика (ако евентуално има такъв), а най-вече при наличие на газова уредба? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 15 септември 2008 Сподели Публикувано 15 септември 2008 Здравейте, доста изчетох във форума и като цяло, съм много доволен от написаното в него иии също така доста се зарибих по Митсубиши.Желанието ми беше да си взема Каризма, но цените някак си ме спират за момента и лека полека се насочих към Колт 97-98-ма година, като едновременно с това гледах и Сивиците, нооо доста грознички след 95-та.....Въпроса ми е пак по темата, тъй като колкото и да съм гледал обяви до момента Колт 1,6 не ми се е случвало да видя и е най-вероятно ако взимам да е 1,3л. та въпроса е какво става с мощността не само когато се пусне климатика (ако евентуално има такъв), а най-вече при наличие на газова уредба?Ако искаш като идвам по Пловдив да ти се обадя да врътнеш едно кръгче и на газ и на бензин и с климатик и без?Малко се зори при ускорение с включен климатик, ама все пак е 75к.с.За мен лично разликата при ускорението на газ и на бензин не е толкова голяма.Все пак не съм тръгнал на състезание, а съм тръгнал за да стигна евтино и сравнително комфортно Виж тук подробно за разхода ми на гориво http://www.spritmonitor.de/en/detail/217241.html Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 15 септември 2008 Сподели Публикувано 15 септември 2008 ......... до момента Колт 1,6 не ми се е случвало да видя и е най-вероятно ако взимам да е 1,3л. :plane: LINK Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мирослав Публикувано 15 септември 2008 Сподели Публикувано 15 септември 2008 Аз да Ви кажа хорица много се зарибих по Колта, въпреки, че ми е втора кола и го ползвам за работа. Приех го с всичките му недостатъци и положителни черти. Мнението ми е, че за 1,3 си върви много прилично. Естествено постоянно ровя за тоя култов мотор MIVEC, ама това си е направо мисията невъзможна. Яде си ме отвътре направо. Ще го изчакам да поостарее и тогава мятам нещо от типа на Еклипсово 2,0 16 и ще падне веселба. Но сега колата си е в уникално състояние и не мисля да я омаскарявам. :icon_clap: П.П.Най-лошото е колеги, че в Кюстендил има само 5 Колта като моя. Следя ги от доста време, ама няма с кой да си направиш приказката... :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 16 септември 2008 Сподели Публикувано 16 септември 2008 П.П.Най-лошото е колеги, че в Кюстендил има само 5 Колта като моя. Следя ги от доста време, ама няма с кой да си направиш приказката... :icon_crying:Малко оффтопик: Е то има и Галант-и от Кюстендил с които да си направиш приказката ;) ама рядко кацам там - може тази седмица да кацна :plane: :giggle: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.