ne6toto Публикувано 15 октомври 2007 Сподели Публикувано 15 октомври 2007 вкарвам си аз колицата за смяна на ремъци и ролки и ми я връщат с врибрации в двигателя :confused1: .отивам за рекламация :icon_hammering: и ония ми казват оставия ще я погледнем.след два дена ми заевяват че всичко е наред и получените врибрации не са от тях :icon_thumbup: .тегля им една майна :icon_n_evil2:и отивам при едни други "майстори" и там остановяват че не са ми зацепили некакав си балансиращ вал както требе и имало вероятност да се е искривила пущината или имало някой пресрещнат клапан.помогнете :worthy: .незнам каде да отида вече :wacko: .P.S.сервиза в който ми скапаха еклипса се намира в гр.Варна кв.Кайсиева градина ,голяма зграда с мадпис MOBIL"майстор" Дидо и бригада.не отиваите при тези некадърници :icon_n_furious: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
93TSIAWD Публикувано 15 октомври 2007 Сподели Публикувано 15 октомври 2007 Споко, вероятно балансиращия вал е на 180 градуса. Като изляза от работа ще ти обясня по-подробно какво да направиш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
93TSIAWD Публикувано 16 октомври 2007 Сподели Публикувано 16 октомври 2007 Значи вземаш и изчиташ това цялото: http://vfaq.com/mods/timingbelt-1G.html Сещам се за две неща, които може да са се случили. Като се наглася ангренажния ремък, ако не се внимава, колелото на изпускателния вал винаги успява да се врътне лекичко обратно на часовника. Трябва двата маркера на двете колела да сочат точно едно към друго. Ако не са внимавали значи изпускателния вал изостава един зъб. Аз лично съм го правил на изваден мотор на стенд и пак ми се наложи да го преправя 2-3 пъти докато стане точно. Физически не е опасно за мотора, само че разбира се трябва да се оправи. Повече от два зъба = пресрещнати клапани. Така че първата работа е да се провери дали всички маркери съвпадат точно. Обаче тъй като оплакването е осново от вибрации, си мисля че е станало следното. Тоя мотор има два балансиращи ексцентрични вала, единия се върти от малък допълнителен ангренажен ремък зад основния, другия е директно закачен за колелото на маслената помпа. Ако единия вал е извън фаза, ще вибрира много двигателя. Обикновено това е втория ('задния') вал, защото може да е извън фаза дори ако маркера на колелцето на помпата съвпада. В линка е описано как се проверява дали е във фаза, виж точка 24. http://vfaq.com/proj-pics/Tbelt/fig12c.jpg Този болт (от задната страна на двигателя, точно над картера) се развива и се пъха отверка, ако влезе ок. 60мм значи всичко е наред, ако влезе само 20-25мм значи валът е на 180 градуса и ето ти причината за вибрациите. Отново, физически не е опасно за кратко време, но трябва да си се оправи - т.е. да се свали ремъкът наново и тн. http://vfaq.com/proj-pics/Tbelt/fig13.gif Защо не си разпечаташ цялата страница и не я занесеш на съответния човек дето ще ти я оправя сега? Друг път като ходиш на майстор търси такъв, който да има опит специално с тези коли. Дори тук където ги има със стотици хиляди пак трябва да се търси такъв, в моя щат примерно на прима виста не мога да се сетя повече от 3-4 места където бих си оставил колата с увереност, че всичко ще е наред. Айде късмет и се надявам, че помогнах. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 16 октомври 2007 Сподели Публикувано 16 октомври 2007 Един от балансиращите валове е обърнат на обратно.............при теб са два, единия е отпред и се върти от основния ремък, другия е отзад и се върти от малкия ремък...........ако е обърнат задния, не е толкова фатално и за по дълго време, но ако са обърнали предния е кофти, тъй като м/у него и ремъка седи маслената помпа, а тя като кожух ползва предния капак на мотора ти, което значи че от вибрациите се чупи и попата спира да работи, от там вече е ясна работата..........глупаво е да се доверяваш на пишман майстори или пък майстори, които не разбират от :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 16 октомври 2007 Сподели Публикувано 16 октомври 2007 Обикновено това е втория ('задния') вал, защото може да е извън фаза дори ако маркера на колелцето на помпата съвпада.Не е втория а първия............даме не е задния а предния ,тъй като там е помпата, и понеже помпата се води като "редуктор" 1 към 2 и затова вала прави 360 градуса докато помпата прави 720 градуса........ за това си има пробка ,която се развива и се бута щифт или отверка с дебелина 6-8 мм. ,ако влезе 60 мм. навътре ,значи всичко е ок, но ако влезе 20мм. значи вала е обърнат и трябва да се завърти на 360 градуса...т.е. да завърти помпата и пак да пробва , ........освен това обтегача трябва да е на 4 мм. от него и вилката на ролката.......те го дават от 3.8 до 4.5 мм. ,но аз го правя точно 4 мм. като си ползвам един шестограм 4мм. като шаблон....... :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Zdravkov Публикувано 16 октомври 2007 Сподели Публикувано 16 октомври 2007 Колега званни ми на 0886144734 ще те пратя при моя маистор във Варна,с него сме првили моя Еклипс.Във Варна само тои е в час на 4G63 мотора. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
93TSIAWD Публикувано 16 октомври 2007 Сподели Публикувано 16 октомври 2007 Не е втория а първия............даме не е задния а предния ,тъй като там е помпата Няма значение, че там е помпата, тук front balance shaft се нарича този, който се върти от ремъка, а rear balance shaft е този в помпата. Според това как е разположен мотора в колата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ne6toto Публикувано 29 октомври 2007 Автор Сподели Публикувано 29 октомври 2007 Благодарско, номер едно сте :icon_thumbup: :icon_clap: отидох при твоя майстор Иване и ми оправи колицата за два часа, егати изрода дето е, но му сече главата. Остана да почерпя :icon_drunk: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.