Премини към съдържание

Автоматично сверяване на часовника


todormitew

Препоръчано мнение

Здраваейте колеги.

Това може да е съвсем нормално, но мен малко ме удивлява!

Ще започна малко с предистория. Кокато си докарвах колата (Каризма 1.8 GDI модел след 99') реших в Сърбия да си сверя часовника на колата по БГ време. След известно време видях, че часа отново не е актуален и си помислих, че не съм го запомнил. Пак го сверих, но не открих как да го запомня и след известно време (незнам колко) пак се беше променил. Реших, че ще прочета някъде как се сверява и т.н.

Когато минавах през Сф случайно го погледнах и видях, че показва някакъв странен час (нито по БГ време нито ЕС) Сверих го .... пак се промени ......

Спрях да се занимавам и го забелязах, че показва 12 мин. напред БГ време и така му свикнах (около 2 месеца)

Миналата седмица ходих към Враца и .... часовника отново ми се побърка. Докато бях в северна България показваше каквото си иска. Прибирам се в Пв и :o сверен - С 6 мин. разлика :hiya: Цяла седмица не се е променял ...

Та се чудя дали нещо не получава някакви факсове или ... ??? :dntknw:

 

през това време не съм откачвал акумулатора и не съм правил нищо по автомобила

 

Извинявам се за дъгите излияния.

 

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Определено часовника ти получава факсове, и няма нищо общо с автоматично сверяване и т.н. :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Определено часовника ти получава факсове, и няма нищо общо с автоматично сверяване и т.н. :icon_blush:

Или просто има нужда от презапояване на кварца. :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не съм със CD с оригинален касетофон съм.

:icon_hmm: дали не е нещо такова, защото като пътувах слушах музичка от трансмитерче :icon_hmm:

иначе не ми прави парчета (часовника) ноо....

неиска да се сверяваааа :nono:

а може и факсове някакви да получава ....... незнам ...... жалко, че не мога да разчитам на него

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам как е ситуацията в БГ, но в далечна Япония повечето от радиостанциите излъчват сигнал за сверяване на времето, по твоите описания прилича на това, НО както каза колегата Токио по вероятно е слаба спойка на кварца.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Искам само да допълня, че на по-новите модели на Митсубиши часовника не може да се сверява когато колата е в движение. :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

:mitsu-smiley: Ами то и ръчните часовници използват DST (Daylight Saving Time) и се сверяват сами, защо да не може и този в автомобила? :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе ..... да ви кажа самосверява се .....

Ония ден като свалих и качих отново акумулатора (и нарочно наблюдавах какво ще направи часовника), след няма и 2-3 минути от показание 01.02 стана 09.06. всъщност часа беше 08.08. И така няколко дни си е с разлика един час и 2 мин

Естествено не съм го пипал изобщо защото отдавна ме е ядосал :icon_n_furious:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Здравейте колеги,

от един месец съм чест посетител на форума ви и съм впечатлен от колегиалността, познанията и добронамереността на всички пишещи. :icon_thumbup: За мен е удоволствие да се приобщя към вас, имайки предвид че Каризмите в София стават с една повече / червена, дизелова, 2002 г./.

Както се полага на един новобранец да задам и първият си въпрос, свързан с единствения проблем който засега с колата - не мога да сверя проклетия часовник. Изтупвам тази тема от близо две годишния прах с надеждата че някой е открил алгоритъма.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Уви..... не :icon_censored:

Преди време един приятел си игра и си прави експерименти поне 2 часа и часовника се свери.

...... обаче се наложи да си сменя акумулатора..... и вече нямам нерви да се занимавам с часовника. Пак показва каквото си иска.

В мануала имаше писано, че има някаква настройка и трябва да се махне, но аз не успях.

Успех на теб. Ако постигнеш някакъв резултат, моля пиши.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Часовника ти е в режим CT сверява се по RDS-а на радиостанцията на която работи в момента. Този режим може да се изключи :

1. Изключваш радиото като натискаш кръглото копче (VOLUME).

2. Натискаш бутон 4 и докато го държиш включваш отново от VOLUME-то.

3. CT-то изгасва, сега си сверяваш часовника.

 

Понякога не става от първия път и е неходимо да се повтаря процедурата докато не изгасне CT-то.

 

Ето я и темата от Спейс Стар клик.

Часовника и Кар-аудиото на Спейс Стар и Каризма са еднакви.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на колегата РУМЕН за алгоритъма за сверяване на часовника.

Мого да потвърдя, че е верен и при мен сработи. Единствено ще добавя, че за заводски модел CD W143 е задължително едновременно с постоянния натиск на бутон "4" от CD-то да се задържи натиснато и копчето за пускане на CD-то /Off-On/, докато се чуе звуковия сигнал за отказ от CT функцията и индикацията от дисплея изчезне.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...