todormitew Публикувано 14 октомври 2007 Сподели Публикувано 14 октомври 2007 Здраваейте колеги.Това може да е съвсем нормално, но мен малко ме удивлява!Ще започна малко с предистория. Кокато си докарвах колата (Каризма 1.8 GDI модел след 99') реших в Сърбия да си сверя часовника на колата по БГ време. След известно време видях, че часа отново не е актуален и си помислих, че не съм го запомнил. Пак го сверих, но не открих как да го запомня и след известно време (незнам колко) пак се беше променил. Реших, че ще прочета някъде как се сверява и т.н.Когато минавах през Сф случайно го погледнах и видях, че показва някакъв странен час (нито по БГ време нито ЕС) Сверих го .... пак се промени ......Спрях да се занимавам и го забелязах, че показва 12 мин. напред БГ време и така му свикнах (около 2 месеца) Миналата седмица ходих към Враца и .... часовника отново ми се побърка. Докато бях в северна България показваше каквото си иска. Прибирам се в Пв и :o сверен - С 6 мин. разлика :hiya: Цяла седмица не се е променял ...Та се чудя дали нещо не получава някакви факсове или ... ??? :dntknw: през това време не съм откачвал акумулатора и не съм правил нищо по автомобила Извинявам се за дъгите излияния. Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 14 октомври 2007 Сподели Публикувано 14 октомври 2007 Определено часовника ти получава факсове, и няма нищо общо с автоматично сверяване и т.н. :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 15 октомври 2007 Сподели Публикувано 15 октомври 2007 Определено часовника ти получава факсове, и няма нищо общо с автоматично сверяване и т.н. :icon_blush: Или просто има нужда от презапояване на кварца. :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todormitew Публикувано 16 октомври 2007 Автор Сподели Публикувано 16 октомври 2007 Не съм със CD с оригинален касетофон съм. :icon_hmm: дали не е нещо такова, защото като пътувах слушах музичка от трансмитерче :icon_hmm: иначе не ми прави парчета (часовника) ноо....неиска да се сверяваааа :nono: а може и факсове някакви да получава ....... незнам ...... жалко, че не мога да разчитам на него Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 16 октомври 2007 Сподели Публикувано 16 октомври 2007 Не знам как е ситуацията в БГ, но в далечна Япония повечето от радиостанциите излъчват сигнал за сверяване на времето, по твоите описания прилича на това, НО както каза колегата Токио по вероятно е слаба спойка на кварца. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 16 октомври 2007 Сподели Публикувано 16 октомври 2007 Искам само да допълня, че на по-новите модели на Митсубиши часовника не може да се сверява когато колата е в движение. :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jolly_roger Публикувано 9 ноември 2007 Сподели Публикувано 9 ноември 2007 :mitsu-smiley: Ами то и ръчните часовници използват DST (Daylight Saving Time) и се сверяват сами, защо да не може и този в автомобила? :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todormitew Публикувано 10 ноември 2007 Автор Сподели Публикувано 10 ноември 2007 Абе ..... да ви кажа самосверява се ..... Ония ден като свалих и качих отново акумулатора (и нарочно наблюдавах какво ще направи часовника), след няма и 2-3 минути от показание 01.02 стана 09.06. всъщност часа беше 08.08. И така няколко дни си е с разлика един час и 2 минЕстествено не съм го пипал изобщо защото отдавна ме е ядосал :icon_n_furious: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ValioDiD Публикувано 10 март 2009 Сподели Публикувано 10 март 2009 Здравейте колеги,от един месец съм чест посетител на форума ви и съм впечатлен от колегиалността, познанията и добронамереността на всички пишещи. :icon_thumbup: За мен е удоволствие да се приобщя към вас, имайки предвид че Каризмите в София стават с една повече / червена, дизелова, 2002 г./.Както се полага на един новобранец да задам и първият си въпрос, свързан с единствения проблем който засега с колата - не мога да сверя проклетия часовник. Изтупвам тази тема от близо две годишния прах с надеждата че някой е открил алгоритъма. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todormitew Публикувано 10 март 2009 Автор Сподели Публикувано 10 март 2009 Уви..... не :icon_censored: Преди време един приятел си игра и си прави експерименти поне 2 часа и часовника се свери....... обаче се наложи да си сменя акумулатора..... и вече нямам нерви да се занимавам с часовника. Пак показва каквото си иска.В мануала имаше писано, че има някаква настройка и трябва да се махне, но аз не успях.Успех на теб. Ако постигнеш някакъв резултат, моля пиши. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rousefff Публикувано 11 март 2009 Сподели Публикувано 11 март 2009 Натискаше се някакво копче от фабричното радио. Мисля, че имаше подобна тема при раздел SPACE Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PYMEH Публикувано 11 март 2009 Сподели Публикувано 11 март 2009 Часовника ти е в режим CT сверява се по RDS-а на радиостанцията на която работи в момента. Този режим може да се изключи :1. Изключваш радиото като натискаш кръглото копче (VOLUME).2. Натискаш бутон 4 и докато го държиш включваш отново от VOLUME-то.3. CT-то изгасва, сега си сверяваш часовника. Понякога не става от първия път и е неходимо да се повтаря процедурата докато не изгасне CT-то. Ето я и темата от Спейс Стар клик.Часовника и Кар-аудиото на Спейс Стар и Каризма са еднакви. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ValioDiD Публикувано 12 март 2009 Сподели Публикувано 12 март 2009 Благодаря на колегата РУМЕН за алгоритъма за сверяване на часовника. Мого да потвърдя, че е верен и при мен сработи. Единствено ще добавя, че за заводски модел CD W143 е задължително едновременно с постоянния натиск на бутон "4" от CD-то да се задържи натиснато и копчето за пускане на CD-то /Off-On/, докато се чуе звуковия сигнал за отказ от CT функцията и индикацията от дисплея изчезне. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.