Grandiin Публикувано 12 юли 2020 Сподели Публикувано 12 юли 2020 Здравейте, нов съм във форума и нов собственик на ASX. Изключително съм доволен от този сув, защото доставя на мен и моето семейство удобство и пространство, въпреки размерите си!Бих искал да задам въпрос за режим на задвижване само с предните клела. Вчера я подакрах за пръв път извън градско и през дефилето, на колата й беше изключително трудно да държи скорост над 60км/ч при режим предно предаване и чак след, като превключих на 4WD всичко се нормализира, дали това е нормално? Извинявам се ако въпроса е начинаещ, но не намерих отговор по чуждите форуми или в тубата. Знам, че предното се използва за икономия, но останах учуден от невъзможността да се справи с малко завои и наклони! Живи и здрави ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cayenne Публикувано 12 юли 2020 Сподели Публикувано 12 юли 2020 (редакция) Под трудно какво разбираш? Нестабилен ли е? Как са му амортисьорите? Не съм карал АSX, ама по принцип при нормални условия селектора трябва да e на 2WD. Редактирано 12 юли 2020 от Cayenne Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Grandiin Публикувано 12 юли 2020 Автор Сподели Публикувано 12 юли 2020 Имам предвид, все едно го бях вкарал в някакъв режим да вдига само до 60км/ч. Няма никакъв проблем с ходова част. След като преминах в режим 4WD, нямаше абсолютно никакви проблеми с ъс скороста. Sent from my SM-G950F using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 14 юли 2020 Сподели Публикувано 14 юли 2020 ", но останах учуден от невъзможността да се справи с малко завои и наклони! " Колега, нищо не ти се разбира..... наложи се да буташ ли? Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikipp Публикувано 14 юли 2020 Сподели Публикувано 14 юли 2020 Нормалния режим го дават 4wd auto, а не 2wd. Нямам проблем с предното, но лично аз не го ползвам. Изпратено от моят SM-A750FN с помощта на Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Grandiin Публикувано 14 юли 2020 Автор Сподели Публикувано 14 юли 2020 Нещо се оказа, че май съм натиснал и съм влезнал в неподходящ режим, след като минах на 4wd всичко си дойде на мястото и нямах повече проблем със скоростта. Sent from my SM-G950F using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 15 юли 2020 Сподели Публикувано 15 юли 2020 Не би трябвало да имаш проблем и 2 WD режима.Моята си я карам само на предно и когато има нужда включвам 4 WD или LOOK.В книгата пише на сух и нормален път се препоръчва да се кара в режим 2WD. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Grandiin Публикувано 17 юли 2020 Автор Сподели Публикувано 17 юли 2020 Здравейте, оказа се сцепен маркуч преди интеркулера! Sent from my SM-G950F using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 17 юли 2020 Сподели Публикувано 17 юли 2020 Интересно как това ще влияе само при движение в режим 2WD?При тази ситуация мотора ще пуши черно и няма да върви във всички режими. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Grandiin Публикувано 17 юли 2020 Автор Сподели Публикувано 17 юли 2020 Разпуши се в момента в който се качих на магистралата. В момента е в сервиза, като я закачиха на компютър и показа, че няма други грешки. Sent from my SM-G950F using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Grandiin Публикувано 23 юли 2020 Автор Сподели Публикувано 23 юли 2020 Искам да ви споделя какво ми се случи преди два дни в разговор със сервиза на Балканстар. Звънях им за да питам за комплект верига, обтегач, плъзгач и колела, като не ме остави дори да си довърша въпроса и ми заяви човека отсреща, че този модел имат дефект и звукът който наподобявал разтегната верига, всъщност били някакви балансиращи лагери! Честно да ви кажа, нямам си на идея какви са тези балансиращи лагери, но според него звукът бил един и същ, след което последва оферта за ремонт 8000лв!!! За пръв път ми се случва да ми бъде поставена диагноза на колата по телефон, въпреки това силно се надявам да не е прав и да се размина с комплекта. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 23 юли 2020 Сподели Публикувано 23 юли 2020 Балансиращ механизъм. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Grandiin Публикувано 23 юли 2020 Автор Сподели Публикувано 23 юли 2020 Балансиращ механизъм. Възможно е за него да е говорил, но ми ги разтягаше, така че да не го разбера идеално.Този механизъм вибрациите ли обира или друга роля играе, и ок ли е да се кара така, защото срещнах различни мнения по въпроса? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 23 юли 2020 Сподели Публикувано 23 юли 2020 Диджея го беше обяснил в някоя тема. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Grandiin Публикувано 25 юли 2020 Автор Сподели Публикувано 25 юли 2020 Оказа се, че е точно това каре за което говори диджея в две други теми. Успях да го намеря в един немски сайт и следващата седмица ще го заменим с новия и да се надяваме да приключа с тропкането! Sent from my SM-G950F using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 юли 2020 Сподели Публикувано 25 юли 2020 ....при смяната на това каре с ново( учудващо че се появяват тук таме)пак няма да решиш проблема дългосрочно, защото пак ще тропа или ако не веднага, то след малко време ще се появи отново,защото износването касае както карето, така и приводите(откъм масл. помпа и откъм бал. валове).....при едно ново каре, след реме пак ще тропа, тъй като има луф м/у тях ,защото се износват и приводите.....ние вече правиме карета по друг размер, а приводите ги шлайфаме на фреза и правим каре по вече конкретния размер..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Grandiin Публикувано 25 юли 2020 Автор Сподели Публикувано 25 юли 2020 ....при смяната на това каре с ново( учудващо че се появяват тук таме)пак няма да решиш проблема дългосрочно, защото пак ще тропа или ако не веднага, то след малко време ще се появи отново,защото износването касае както карето, така и приводите(откъм масл. помпа и откъм бал. валове).....при едно ново каре, след реме пак ще тропа, тъй като има луф м/у тях ,защото се износват и приводите.....ние вече правиме карета по друг размер, а приводите ги шлайфаме на фреза и правим каре по вече конкретния размер.....Благодаря за отгоовара Dj, мога ли да се обърна към вашите услуги по този въпрос? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.