Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Препоръчано мнение

Здравейте, нов съм във форума и нов собственик на ASX. Изключително съм доволен от този сув, защото доставя на мен и моето семейство удобство и пространство, въпреки размерите си!

Бих искал да задам въпрос за режим на задвижване само с предните клела. Вчера я подакрах за пръв път извън градско и през дефилето, на колата й беше изключително трудно да държи скорост над 60км/ч при режим предно предаване и чак след, като превключих на 4WD всичко се нормализира, дали това е нормално? Извинявам се ако въпроса е начинаещ, но не намерих отговор по чуждите форуми или в тубата. Знам, че предното се използва за икономия, но останах учуден от невъзможността да се справи с малко завои и наклони!

 

Живи и здрави !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Под трудно какво разбираш? Нестабилен ли е? Как са му амортисьорите? Не съм карал АSX, ама по принцип при нормални условия селектора трябва да e на 2WD.

Редактирано от Cayenne
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имам предвид, все едно го бях вкарал в някакъв режим да вдига само до 60км/ч. Няма никакъв проблем с ходова част. След като преминах в режим 4WD, нямаше абсолютно никакви проблеми с ъс скороста.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

"

, но останах учуден от невъзможността да се справи с малко завои и наклони! "

 

 

Колега, нищо не ти се разбира.....

наложи се да буташ ли?

 

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нормалния режим го дават 4wd auto, а не 2wd. Нямам проблем с предното, но лично аз не го ползвам.

 

Изпратено от моят SM-A750FN с помощта на Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нещо се оказа, че май съм натиснал и съм влезнал в неподходящ режим, след като минах на 4wd всичко си дойде на мястото и нямах повече проблем със скоростта.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не би трябвало да имаш проблем и 2 WD режима.

Моята си я карам само на предно и когато има нужда включвам 4 WD или LOOK.

В книгата пише на сух и нормален път се препоръчва да се кара в режим 2WD.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Интересно как това ще влияе само при движение в режим 2WD?

При тази ситуация мотора ще пуши черно и няма да върви във всички режими.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Разпуши се в момента в който се качих на магистралата. В момента е в сервиза, като я закачиха на компютър и показа, че няма други грешки.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Искам да ви споделя какво ми се случи преди два дни в разговор със сервиза на Балканстар. Звънях им за да питам за комплект верига, обтегач, плъзгач и колела, като не ме остави дори да си довърша въпроса и ми заяви човека отсреща, че този модел имат дефект и звукът който наподобявал разтегната верига, всъщност били някакви балансиращи лагери! Честно да ви кажа, нямам си на идея какви са тези балансиращи лагери, но според него звукът бил един и същ, след което последва оферта за ремонт 8000лв!!! За пръв път ми се случва да ми бъде поставена диагноза на колата по телефон, въпреки това силно се надявам да не е прав и да се размина с комплекта.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Балансиращ механизъм.

 

Възможно е за него да е говорил, но ми ги разтягаше, така че да не го разбера идеално.

Този механизъм вибрациите ли обира или друга роля играе, и ок ли е да се кара така, защото срещнах различни мнения по въпроса?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Оказа се, че е точно това каре за което говори диджея в две други теми. Успях да го намеря в един немски сайт и следващата седмица ще го заменим с новия и да се надяваме да приключа с тропкането!ec35eb936bf9f0ce2f2323342b2bdf26.jpg47cd9f1aae21d81641cc5b03c058123f.jpg

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

....при смяната на това каре с ново( учудващо че се появяват тук таме)пак няма да решиш проблема дългосрочно, защото пак ще тропа или ако не веднага, то след малко време ще се появи отново,защото износването касае както карето, така и приводите(откъм масл. помпа и откъм бал. валове).....при едно ново каре, след реме пак ще тропа, тъй като има луф м/у тях ,защото се износват и приводите.....ние вече правиме карета по друг размер, а приводите ги шлайфаме на фреза и правим каре по вече конкретния размер.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

....при смяната на това каре с ново( учудващо че се появяват тук таме)пак няма да решиш проблема дългосрочно, защото пак ще тропа или ако не веднага, то след малко време ще се появи отново,защото износването касае както карето, така и приводите(откъм масл. помпа и откъм бал. валове).....при едно ново каре, след реме пак ще тропа, тъй като има луф м/у тях ,защото се износват и приводите.....ние вече правиме карета по друг размер, а приводите ги шлайфаме на фреза и правим каре по вече конкретния размер.....

Благодаря за отгоовара Dj, мога ли да се обърна към вашите услуги по този въпрос?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...