Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Grandiin

Потребители
  • От него общо

    10
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    София

Grandiin's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Здравейте, колеги ! Днес сутринта на -10 външна температура ми светна лампата на двигателя, но работата на мотора си е нормална и по нищо не се различава от вчера. Колата е ASX 2.2 did 2016. Някой от вас дали се е сблъсквал с подобен проблем? Ще изчакам да се вдигнат малко днес температурите и ще я тествам отново. От това което намерих в интернет, проблема се явява заради проблем с изгорелите газове, но все си мисля, че при тези ниски темп. е възможно да е и нещо друго. Та някой да се е сблъсквал с това? Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  2. Благодаря за отгоовара Dj, мога ли да се обърна към вашите услуги по този въпрос?
  3. Оказа се, че е точно това каре за което говори диджея в две други теми. Успях да го намеря в един немски сайт и следващата седмица ще го заменим с новия и да се надяваме да приключа с тропкането! Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  4. Възможно е за него да е говорил, но ми ги разтягаше, така че да не го разбера идеално. Този механизъм вибрациите ли обира или друга роля играе, и ок ли е да се кара така, защото срещнах различни мнения по въпроса?
  5. Искам да ви споделя какво ми се случи преди два дни в разговор със сервиза на Балканстар. Звънях им за да питам за комплект верига, обтегач, плъзгач и колела, като не ме остави дори да си довърша въпроса и ми заяви човека отсреща, че този модел имат дефект и звукът който наподобявал разтегната верига, всъщност били някакви балансиращи лагери! Честно да ви кажа, нямам си на идея какви са тези балансиращи лагери, но според него звукът бил един и същ, след което последва оферта за ремонт 8000лв!!! За пръв път ми се случва да ми бъде поставена диагноза на колата по телефон, въпреки това силно се надявам да не е прав и да се размина с комплекта.
  6. Разпуши се в момента в който се качих на магистралата. В момента е в сервиза, като я закачиха на компютър и показа, че няма други грешки. Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  7. Здравейте, оказа се сцепен маркуч преди интеркулера! Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  8. Нещо се оказа, че май съм натиснал и съм влезнал в неподходящ режим, след като минах на 4wd всичко си дойде на мястото и нямах повече проблем със скоростта. Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  9. Имам предвид, все едно го бях вкарал в някакъв режим да вдига само до 60км/ч. Няма никакъв проблем с ходова част. След като преминах в режим 4WD, нямаше абсолютно никакви проблеми с ъс скороста. Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  10. Здравейте, нов съм във форума и нов собственик на ASX. Изключително съм доволен от този сув, защото доставя на мен и моето семейство удобство и пространство, въпреки размерите си! Бих искал да задам въпрос за режим на задвижване само с предните клела. Вчера я подакрах за пръв път извън градско и през дефилето, на колата й беше изключително трудно да държи скорост над 60км/ч при режим предно предаване и чак след, като превключих на 4WD всичко се нормализира, дали това е нормално? Извинявам се ако въпроса е начинаещ, но не намерих отговор по чуждите форуми или в тубата. Знам, че предното се използва за икономия, но останах учуден от невъзможността да се справи с малко завои и наклони! Живи и здрави !
×
×
  • Създаване...