Премини към съдържание

Lancer Evo


Master

Препоръчано мнение

Здравейте . Искам да попитам едно две неща ... Та значи ще може ли да ми дадете ориентировачна цена на едно Evo 5 или Evo 6 ? Трябват ми тези двата модела , а не по - нови или по - стари Evo-та .

Ще съм Ви много благодарен ... :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми преглеждайки пазара в Германия за тези две коли цените им ориентировачно почват от 15 000 Euro нагоре, слагаш и акциз на мощността, която е около 280 конски сили или 206 kW.

Цялата сметка излиза 30 000 лв. самата кола (и нагоре), и около 8000 лв акциз.

Така, че без да се брои транспорт и странични разходи от 40 000 лв нагоре. :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми преглеждайки пазара в Германия за тези две коли цените им ориентировачно почват от 15 000 Euro нагоре, слагаш и акциз на мощността, която е около 280 конски сили или 206 kW.

Цялата сметка излиза 30 000 лв. самата кола (и нагоре), и около 8000 лв акциз.

Така, че без да се брои транспорт и странични разходи от 40 000 лв нагоре. :icon_hmm:

Аз подочух, че са отменили акциза, но не съм сигурен дали наистина е така.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

До колкото знам все още има акциз, преди няколко дена един приятел искаше да вкара малко по мощна колица и погледна леко криво като му казаха 8 бона отгоре :icon_censored:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи дълго още ще чакам да си закупя мечтата ... ;(

В Щатите цената на Ево е много по-ниска, отколкото в Европа. Замислял ли си се да си я купиш от там?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами колата там мога да си е намеря за 23 000 долара . И имам още 2 000 долара превоз до България . Става 25 000 долара . Акциза не знам колко ще ми е . Да отбележа , че това е цена за Evo IX . Един приятел имам там който живее и постоянно се дразним коя кола е по добра между Evo IX MR и Impreza STI . Та той вика , че нямак негов авер си купил за 23 000 долара Evo IX . Ако разбера колко ми е акциза може и да пробвам да стане , но за сега нямам толкова пара отделена , а кредит за кола според мен е излишно .

 

Благодаря Ви все пак за бързия и изчерпателен отговор .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами акциза ще ти излезе около 13 000 лв, но това е само акциза. Незнам за кола от щатите дали се плаща мито, защото ако се плаща то митото ще ти излезе около 7000 лв и ДДС-то отделно още доста. Горе долу излиза, че данъчните такси и всички подобни ще ти излязат над 25 000лв. :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Вчера видях един приятел и ми каза най - новата за мен информация около акцизите : кола до 162 коня няма акцизи ! След 162 коня плащаш акциз , но не го питах колко понеже не ми трябва да знам . Той си е вкарал BWM 150 коня и не е платил нищо . Значи само над 162 коня .

Да се надявам , че не ме е излъгал за да не подведа вас .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тук говорим за много над 162 коня! :drive: :icon_thumbup: И в този случай си има точно около 8 бона акциз!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Става въпрос за около 280 коня :), което е само със сто двадесет и няколко над стошестдесет и два. Да не забравяме и евросертификата за коли извън евросъюза, който трябва да се издаде.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На автомобил внос извъ ЕС се плаща:

Акциз(върху мощността)+Мито(по-фактура)+ДДС(по-фактура и върху акциза).Общата сума за автомобил 280кс. е около 19300лв.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

да добавя, че коли над 120 киловата подлежат на акциз, което е равно на 163,4 коня така, че кола 163 коня също не подлежи на такъв. Нова кола плаща доста по-малък акциз, ако говорим за "по-слаби" коли като ево-то. Нова кола е кола до 6000 км или 6 месеца (май нещо такова беше)

 

акциза остава 100% дължим, тук промяна няма. Ставките са:

 

за употребяваните автомобили:

1. за автомобили с мощност на двигателя над 120 kW до 150 kW по системата DIN - 35 лв. за 1 kW;

2. за автомобили с мощност на двигателя над 150 kW по системата DIN - 60 лв. за 1 kW;

3. за автомобили с мощност на двигателя над 126 kW до 157,5 kW по системата SAE - 33,33 лв. за 1 kW;

4. за автомобили с мощност на двигателя над 157,5 kW по системата SAE - 57,14 лв. за 1 kW.

за новите автомобили е:

1. седемстотин лева + 90 лв. за 1 kW за разликата над 120 kW по системата DIN;

2. седемстотин лева + 85,71 лв. за 1 kW за разликата над 126 kW по системата SAE.

 

 

та по груби сметки за едно ново ево 280 коня се плаща 8500 лв акциз, а за същото, но втора ръка се плаща 12500 акциз

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А какви са тези системи DIN и SAE ? Какво предвставляват ... Аз сефте ги чувам ... И как мога да изчисля колко KW е автомобила по дадени коне ?

Благодаря . :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

DIN и SAE са различни системи за измерване на мощността на колата - европейска и американска, SAE е по-високо с около 10% но това е много грубо приближение.

За смятане - Гугъл :icon_thumbup:

http://www.google.bg/search?q=100+hp+in+kW

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колегата СуперМЕН е прав . Освен разделението до 120 кВ , от 120 до 150 и над 150 кВ има и разделение по отношение стара/нова. Това , което забрави да сподели е , че на новите коли акциза е по-малък , но пък за сметка на това им се плаща ДДС , а както Поли написа , ако са закупени извън ЕС, и мито ....но тук идва един много спорен момент ....при условие , че заплатиш 8500 акциз (за 280-те коня на чисто нова кола) + ДДС и да речем си спестиш мито, защото колата е направена в ЕС - как по дяволите си купуваш чисто нова кола , 280 к.с и печалба за вносителя - за 52 000 лв? Според грубите сметки вносителя я купува за около 25 000 лв (което далеч не изглежда реално) или просто я внася по фактурна стойност 200 лв примерно (което си е чиста проба измама) и после я продава на частно лице (т.е без да издава данъчна фактура) .......

Сега като се замисля , трябва да е втория вариант ...просто отиваш и казваш искам еди-каква си кола .....те те питат : "а фактура ще искаш ли?" и крайната цена ще се определи от това дали искаш данъчна фактура или не ти трябва такава. По какво схема точно си "оправят" ДДС-то - бих искал да знам, но имам разни предположения....от типа "оперативен лизинг" или "rent-a-car" на фиктивни или затова създадени фирми....

 

По темата - Master - за момента - взимаш си 120 кВ кола , закупена в ЕС (независимо къде е произведена) и си свиркаш ...т.е не плащаш и стотинка. Аз така направих , главно защото плащането на акциз толкова ме дразни ......малко повече от плащането на паяка..за "принудително отстраненото" ми возило....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...