Премини към съдържание

Студен маркуч ОХЛАДИТЕЛНА СИСТЕМА OUTLENDER 2.0 DiD


Препоръчано мнение

Здравейте, прави ми впечатление, че долният маркуч излизащ от радиатора е винаги студен... колкото и да е работил двигателят 2.0 D-ID... пускат се и перките от време на време, но долният маркуч излизащ от радиатора е ледено студен (термостат) ?!?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На таблото каква темп. показва? Закачи я на някоя OBD2 програма и виж колко градуса е водата в системата.

 

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То малко като виц,ама да не пипаш маркуча на кулера?Щом е загряла и даже върти вентилатори,няма как да не горещ целия радиатор.

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То малко като виц,ама да не пипаш маркуча на кулера?Щом е загряла и даже върти вентилатори,няма как да не горещ целия радиатор.

разликата е около 3 сантиметра в диаметърва, и единия маркуч излиза от кулера на турбото, другият от водния радиатор, едва ли... пипам каквото трябва, много странен случай... вдигнах я на подемник... откачих маркуча ( долният - не кулеров ) изтече много мръсна вода и парченца като кал... налях през казанчето вода и запалих двигателя, налях около 10 литра филтрирана вода, която да мине през системата и да изтече отдолу... водата изтичаща отдолу се поизбистри, върнах маркуча на мястото му, върнах и скобата, която го крепи към радиатора, налях антифриз и вода, покарах 20км. и при проверката пак... горния маркуч е горещ, съпровождащите го горни също са горещи... долният е ледено студен :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На таблото каква темп. показва? Закачи я на някоя OBD2 програма и виж колко градуса е водата в системата.

 

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

 

как да видя колко градуса е... и на таблото показва ниво... посредата... там където винаги е показвало след като загрее, както и да я карам каквото и да правя нивото на температурата показана на таблото седи константна като загрее, няма колебания нагоре или надолу

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

как да видя колко градуса е... и на таблото показва ниво... посредата... там където винаги е показвало след като загрее, както и да я карам каквото и да правя нивото на температурата показана на таблото седи константна като загрее, няма колебания нагоре или надолу

купи си един OBD2 elm 327 адаптор и с програмата TorquePro или някаква друга ще следиш температурата.

 

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От това което пишеш явно ти е мръсен радиатора и е добре да промиеш с препарат охладителната система.Има ли добро парно колата,защото може и в радиаторчето му да има мръсотия.

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От това което пишеш явно ти е мръсен радиатора и е добре да промиеш с препарат охладителната система.Има ли добро парно колата,защото може и в радиаторчето му да има мръсотия.

Парно има... не е най силното на света... но има, смених и термостата... пак си е студен долният маркуч...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сега остава да смениш и водната помпа. Ако пак е така и не загрява долния маркуч а колата не прегрява явно си е така. Или намери някой със същия автомобил и виж как е там.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, прави ми впечатление, че долният маркуч излизащ от радиатора е винаги студен... колкото и да е работил двигателят 2.0 D-ID... пускат се и перките от време на време, но долният маркуч излизащ от радиатора е ледено студен (термостат) ?!?

....по принцип на този смотан мотор трябва доста време каране ,за да стигне нормална работна температура,но вие казвате, че перките вкл. отвреме на време, което ще рече че темп. на водата е стигнала 90--94,5 градуса....в този случай би трябвало долния маркуч да е горещ,както и другите маркучи, свъразни към воданта система също...вероятно имате запушване някъде и водата не циркулира през долния маркуч , съответно и през радиатора.....напълно възможно е водната помпа да е прецакана,обикновенно в този случай се откъсва турбинката от оста и последната се върти ,но не върти колелото...

Махнете студение маркуч от блока и на негово място вкарайте маркуч за вода от чешмата ( за поливане примерно ) и с висока струя пуснете чешмата,не е лошо да махнете и термостата преди това, така, по този начин ще разберете дали някъде по блока, главата и други компоненти от водната система не са запушени, ак овсичко е ок, остава водна помпа или капачката на казанчето/разширителния съд ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това "ледено студено" е много относително понятие.

Още веднъж казвам - ELM327 + TorquePro , и ще разберем колко е ледено студено.

Ранна пролет е все пак.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз те съветвам да обърнеш внимание на това което ти е написал Dj Tymbi,защото той не се занимава от вчера с японски автомобили...Успех!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...