Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Da-Vinci

Потребители
  • От него общо

    7
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    София

Da-Vinci's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Парно има... не е най силното на света... но има, смених и термостата... пак си е студен долният маркуч...
  2. как да видя колко градуса е... и на таблото показва ниво... посредата... там където винаги е показвало след като загрее, както и да я карам каквото и да правя нивото на температурата показана на таблото седи константна като загрее, няма колебания нагоре или надолу
  3. разликата е около 3 сантиметра в диаметърва, и единия маркуч излиза от кулера на турбото, другият от водния радиатор, едва ли... пипам каквото трябва, много странен случай... вдигнах я на подемник... откачих маркуча ( долният - не кулеров ) изтече много мръсна вода и парченца като кал... налях през казанчето вода и запалих двигателя, налях около 10 литра филтрирана вода, която да мине през системата и да изтече отдолу... водата изтичаща отдолу се поизбистри, върнах маркуча на мястото му, върнах и скобата, която го крепи към радиатора, налях антифриз и вода, покарах 20км. и при проверката пак... горния маркуч е горещ, съпровождащите го горни също са горещи... долният е ледено студен :icon_hmm:
  4. Здравейте, прави ми впечатление, че долният маркуч излизащ от радиатора е винаги студен... колкото и да е работил двигателят 2.0 D-ID... пускат се и перките от време на време, но долният маркуч излизащ от радиатора е ледено студен (термостат) ?!?
  5. много благодаря, за отделеното време, взех с тази спецификация, прави ми впечатление обаче, че... долният маркуч излизащ от радиатора е винаги студен... колкото и да е работил двигаелят...
  6. Окей, много благодаря! Стигнах и до някакво заключение,ч е трябва да е OAT стандарт, това също вярно ли е ?
  7. Здравейте, първо разгледах темите в Google, както и тук Разбрах, че антифризът "вероятно" трябва да е ЧЕРВЕН, обаче... после видях, че има различни спецификации G12, G12-G12+, G30 и тн... Та - дали можете да ми съдействате с информация с каква спецификация трябва да е Антифриза за Mitsubishi OUTLANDER 2.0 D-ID 2008 ( търсих за спецификации за този мотор, нищо конкретно не открих ) Блгагодаря
×
×
  • Създаване...